Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





تو ماشین فقط من و راننده هستیم،بهش کرایه دادم برگشته میگه دو نفری دیگه

نمیدونم خرزو خان باهامه یا واقعا تحریم اثر گذار بوده!

فرستنده : مصطفی







اعتراف میکنم یوقتایی ازفرط تنهایی بااین گوشیم به اون یکی اس ام اس میدم(آره من دوتا گوشی دارم..!)بعدش واسه اینکه بیشتر به خودم حال بدم اس ام اس مذکورو بدون بازکردن حذفش میکنم و میگم اه نمیذارن آدم دودقیقه با تنهاییش حال کنه!!

اگه شما هم ازاین کارا میکنید نمیخواد لایک کنید..برید یه فکری به حال تنهاییتون بکنید!!

فرستنده : arsham







اگه در دورترین نقطه از گوشیم قرار داشته باشم ، وقتی که کسی دست بهش میزنه مثه نینجا می پرم و خودمو میرسونم بهش ...

شما هم اینجورین یا فقط من اینجوریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : mahshad







من نمی دونم این موتورسوارهایی که تا دو تا خانم می بینن شروع می کنن به تک چرخ زدن با خودشون چی فکر کردن؟ هان؟

فکر کردی اون خانما با خودشون می گن کاش این شوهره من شه!

د اخه عزیز من اون خانوما به چشم یه ادم بی فرهنگ نیگات میکنن.

اینا افتخار نیست (اه 200 بار گفتم خانوما)

فرستنده : سینا مشهد







روش مبارزه با هرگونه دهه ٨٠ ---->

همینکه دیدین میخوان حرف بزنن با پشت دستت بکوب تو دهنشون ١٠٠٪ پاسخگو خواهد بود امتحان کردم:))))

فرستنده : Shervin







"هر کس اعتراض کنه بهش نمره ی واقعیشو میدم"

استراتژی معلمای ابتدایی برای فرار از اعتراضات بعد از دادن برگه امتحان.

جالب اینحا بود کسی هم چیزی نمیگفت

خودمون میدونستیم چه گندی زدیم

فرستنده : MTQ







عاقا ما قدیما میخواستیم خودمونو تو خونه لوس کنیم ، تا اذیت می کردن می گفتیم : میرم معتاد میشما ...!

جدیدا تا میگم زل میزنن تو چشام ،خیلی ریلکس میگن مگه نیستی !!؟!! 

o-O

تازگیا تصمیم گرفتم اذیت کردن بگم میرم خارج !:)

فرستنده : !No-Khod-Chi!







یه پرتقاله داشته خودشو میکوبونده در و دیوار.ازش میپرسن چیکار میکنی؟؟میگه:میخوام خونی شم!!

فرستنده : N2







غضنفر ورشکست می شه بهش می گن جرا ورشکست شدی ؟ می گه بادکنک می فروختم به شرط چاقو

فرستنده : mehrshad







یادش به خیر اون موقع ها میرفتیم دکتر با یه چوب بستنی حالمون و خوب میکردن اما این دوره میری دکتر با آزمایش و انواع تست که هیچ خوبت نمیکنن هزارتا مریضی دیگه میارن سراغت...

حالا هی بگید دنیا برعکس نشده...

فرستنده : ErFan60i


















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد