Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





معلم: هرکی سوال بعدی منو جواب بده میتونه بره خونه.

شاگرد کیفشو از پنجره میندازه بیرون...

-معلم با عصبانیت: کی اون کیفو انداخت بیرون؟

من بودم آقا..خداحافظ

فرستنده : hotboy797







ای خدا یدونه از اون مخاطب خاصا که اینا میگن نداریم که وقتی می بینیمش بش بگیم:عسسییسسم عجقم خوفی؟؟؟

بعدش اون بگه:کوووفتت زهرماار چن بار بگم این مدلی حرف نزن خوشم نمیاد در شان تو نیس این مدلی بحرفی؟؟

منم مثه آهویی که بش تیتاب دادن ذوق کنم........

فرستنده : alone







دلداری غضنفر به زنش:

مهم نیست که قشنگ نیست!قشنگ اینه که مهم نیستی!

فرستنده : Behrang







یکی از فانتزیام اینه که برم موزه ی لوور پاریس..!!

بعد از مدتی گشتــــن معشوقمو پیدا کنم..

لامصب مونالیزا هر روز یه لبخند از تو قاب بم میزنه...قند تو دلم آب میشه :)))

بعد اونجا یهو با یه حرکته سریع عین پاندای کونگفو کار بپره از تو قاب بیرون..

مردم 8[]

من : :)

مونالیزا : <3

دوباره من : :*

بعد دوربین از روی من و عشقم دور بشه... و به خوبی و خوشی زندگی کنیم با هم

فرستنده : †_,.♥¤ Hδδм∂η ™ ¤♥.,_†







دوستان عزیز اگه ٢١ دسامبر دنیا نابود نشد، نام پیشگوى بزرگ تاریخ "نوستر اداموس"

به

"ناصر بیناموس"

تغییر پیدا میکنه.. (((:

فرستنده : hamid fan







بالاﺧﺮﻩ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻧﺎﺳﺎ تأﯾﯿﺪ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺑﻌﺪﺍﺯﻇﻬﺮ ﺭﻭﺯ ۲۱ﺩﺳﺎﻣﺒﺮ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﻓﺘﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﮐﺎﻣﻞ ﺗﺎﺭﯾﮏ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ…

.

.

.ﻭ ﺍﺳﻢ این ﭘﺪﯾﺪﻩ ﯼ ﺟﺎﻟﺐ ﺭﺍ ” ﺷﺐ ” ﻧﺎﻣﯿﺪ…!!

فرستنده : Rm@n3







موهاتو با هزار تا بدبختی درست میکنی بعد میبینی یادت رفته باید لباس بپوشی

فرستنده : پویا







مخاطب خاصم اس ام اس داده:

سلام زشت, خوبی بی ریخت؟!!!

بیا همه مخاطب خاص دارن ما هم داریم

منم قاطی کردم گفتم ممنون تو چطوری ایکبیری؟

والا ب خدااااا:-)))))))))

فرستنده : حمیدرضاا







کلا من با این شکلکه خیلی حال میکنم با ادم حرف میزنه :/

ببین میگه زرشک

فرستنده : پرتقال خونی







من که تازه اول جوونیمه فقط اخبار گوش میدم و حرص میخورم اونوخت مادربزرگم که بالای 70 سالشه میشینه کارتون نیگا میکنه و میخنده

فرستنده : afne



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد