Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





آگااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا به نظرتون چیزی بدتر از اینم میتونه وجود داشته باشه که شما یه سیب خیلی خوش آب و رنگ گاز بزنید و ببینید وسطش دقیقا وسطش کرم داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی به نظرتون چیزی بدتر از اینم میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بععععععععععععععععععله که هستش بله که میشه چرا که نشه خیلی خوبم میشه اصلا خیلی خوبترشم هست

اونم اینکه همون سیب خوش آب و رنگ رو گاز بزنی ببینی یه کرم نصفه توشه

با عرض پوزش از تمامی دوستان و علاقه مندان به لایک نمودن

خداوند اجرتان را پذیرا گردد

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

فرستنده : زبل خان







کیا یادشونه ( از آقا پسرا ) یه کارتایی بود روش عکس بازیکنای فوتبال بود

پشتشونم مشخصات بازیکنا رو نوشته بودن

بعد میرفتیم تو کوچه با بچه ها دور هم باهاشون بازی میکردیم؟؟

بعد این بچه های امروزی میرن میشینن پای xbox با چه کیفیتی فیفا بازی میکنن

خب خداییش قبول کنین حق مارو خوردن دیگه

فرستنده : Kevere







یکی از تفریحات سالمم اینه که

زمانایی که حوصلم سر رفته کاری هم واسه انجام دادن ندارم

اس میدم به دوستام شروع میکنیم بهم فحش دادن

بعدش با خیال راحت از یه روحیه شاد لذت میبرم

امتحان کنید خیلیییییی حال میده

فرستنده : Kevere







یه سوالی ذهنمو مشغول کرده، بچه هایی که از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۹ به دنیا میان


دهه چندی حساب می شن؟


باید چطوری خطابشون کرد؟


دهه صفری؟ دهه جدید؟ شروعی دوباره؟


دهه ناشناخته؟ تغییر را احساس کنید !؟

فرستنده : m.iman








یکی از دوستام که کارش از 5 زدنو شیرین عقل بودن گذشته امروز اس داده امیر دوربینت کجاس من لازمش دارم

من:میخوای چیکار؟

دوستم:میخوام وقتی آخر دنیا رسید فیلم بگیرم بذارم یو تیوپ!

شرمنده ام دوستان گفتم که کارش از5 زدنو شیرین عقلی گذشته لطفا واسه شفا گرفتنش دعا کنید

فرستنده : امیر اواتار







1.هر وقت میشینم پایه خوش خنده میخوام پست بذارم داداشم (دهه هشتادیه) میاد کنارم میشینه هر کلمه ای رو که مینویسم بلند بلند میخونه وقتی هم که میگم ساکت باش میگه مشکوک میزنی هاااااااااااااا !!!!!!! شما بگین من با این چکار کنم ؟ یه با ر هم با پشت دست زدم تو دهنش ولی بلند تر به خوندن ادامه داد ،

در اون لحظه من : ((((((((((((((((

داداشم : ))))))))))))))))))

مامانم :D 


فرستنده : Bahare







من فک کنم این حادثه 21 دسامبر زیر سر اون سنجاب احمق عصر یخبندانه ((((((((((((((((:

فرستنده : sh.adidas







امروز کلی حال کردم !! یه 200 اس ام اس واسه خودم واسه خودم فرستادم ! که علی جان دلم تنگ شده واست عزیزم ! بیا بیرون ببینمت !! عاشقتم و ... اما آخر بهش گفتم دیگه مزاحمم نشو D: یه همچین آدم پر مشغله ای هستم من ! اما نمیدونم چی شد دیگه اس نداد :|

فرستنده : علی رستمی







اینقدر بدم میاد از این آدم های بی نمک که یه حرف مسخره میزنند بعدش لامصب ها زول میزنند تو چشمات تا نخندی هم مثل جغد همیجوری نگات میکنند :| خب نکنید دیگه آخه چه کاریه خخخخ ,والااا D:

فرستنده : علی رستمی







انقد بدم میاد از پسرا که واسه عکس های دخترها کامنت میگذارند که داشتی به چی فکر میکردی ؟ آخه به تو چه ؟ نکنه فکر میکنی داشته به قیافه ی کج و کوله ی تو فکر میکرده ؟؟ خخخخخخخ والااا آخه D:

فرستنده : علی رستمی


















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد