Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





افتضاح ترین بخش کتاب درس اونم فیزیک وشیمی میدونین کجاست؟اون قسمتی که راه حل ونوشته توی جواب داخل پرانتز نوشته(چرا؟)خو لامصب اون چرتو پرتایی که نوشتیو خودمم میدونم دیگه اگه مردی جواب همون چرا رو بده! کیا موافقن؟

فرستنده : tasvireto







سال های پیش موقع مدرسه موهامون که یه کم بلند میشد صبح زود ساعت 7 یخبندون به زور میگفتن باید سرتو ببری زیره آب سرد لوله!!!!

فرستنده : ErFan60i







یکی از فانتزیهام اینه که تو یه جمعی دعوام بشه با یکی بعد من اشک تو چشمام حلقه بزنه و با صدای بلند داد بزنم: 

تو میدونی من کی هستم؟؟؟ اره ؟ میدونی؟ میدونی بابام کیه؟؟  میدونی من کی ام لعنتی؟؟

خعلی حال میده.

فرستنده : ماهان







توی خونه تنها بودم ، به خودم گفتم قربونت برم ، یکم مکث کردم باز به خودم گفتم خدا نکنه عزیزم …

فرستنده : Rm@n







یکی از تفریحات کصیفم اینه که تو صف نون، وقتی نفر جلوییم حرکت میکنه ، من تکون نخورم ! پشت سریم هی نگا کنه حرص بخوره ، من حال کنم !

نتیجه اخلاقی : 25 سالتونم که شد باید برا خونه نون بخرین

فرستنده : dash vahid







توفیس بوک دختره نوشته یکم هم ج.ک بگید حوصلمون سررفت....واسش دیدگاه گذاشتم لایک میکنی اونوق؟جواب داده یعنی چی؟دیدم حالیش نیست گفتم بیخیال...برگشته دوباره دیدگاه گذاشته اگه فش دادی خودتی بی ادب....گفتم عزیزم لایک یعنی فلان!!!

من:(

اون:((((((

حضار:)))))))))))))))))))))

دیدگاه:(

فرستنده : سولی







آقا ما یه مدت هرچی می گشتیم ،صابون گلنار سبز پیدا نمی شد! همونا که کار شامپو بدن و شامپو سر و خمیر دندون و ... رو میکنه !

دیگه داشتم به این نتیجه می رسیدم که تحریما کار خودشو کرده

دیروز دیدم ماشین پخش محصولات گلنار داره از تو محل رد میشه ! نفهمیدم چطوری خودمو رسوندم سوپری سرکوچه ،به موقع رسیدم هنوز صابونا رو توقفسه نچیده بود . چندتا بسته خریدم حالا تا یه مدت راحتم

پیام تبلیغاتی که نداشت ! داشت ؟؟؟

فرستنده : dash vahid







من برقکار ساختمونم

موقع سیم کشی به یارو گفتم میخوای برات سیم دزدگیر هم بذارم یارو میگه نه بعدا اگه خواستم یه دزدگیر وایرلس نصب میکنم

چی میشد لامپ و پریز وایرلس هم میومد کار ما راحت میشد؟

فرستنده : Ali 104







کاملا واقعی :

زمانی که دبیرستان می رفتم قرار شد بچه ها رو ببرن برای بازدید از یه کارخونه ای. مسئول داشت از بچه ها آدرس خونه شونو می پرسی. یکی از بچه ها اسم خیابونشون 40 متری بود. وقتی آدرس رو ازش پرسید با یه اعتماد به نفسی گفت : فور تی متر !!!

من : O-o

مسئول : O-O

دیکشنری آکسفورد :‌|||||

خیابان مورد نظر : یوهاهاهاها

فرستنده : آقای خاص !!!







انتظار ندارم درک کنین چون قسمت هر کسی نمیشه

لذتی که ۱ کردنِ لایک ۰ داره ، در ۱۰۰ کردنِ لایک ۹۹ نیست

بازم میگم ممکن لذتشو درک نکنین چون کم پیش میاد تجربه کردنش

فرستنده : MTQ



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد