Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





ای خدا همه جای ایران برف میاد شر سرماش خوزستانو میگیره_

فرستنده : reza_tanha







زن رفیقم باردار بود.یه روز رفتم پیش رفیقم دیدم پکره!بش گفتم چته ؟

گفت جواب سونوگرافی زنم اومده

گفتم:خب؟

گفت:بچه دختره.

گفتم:این که ناراحتی نداره...

گفت:دختر اینجا دردسره

گفتم:چرا؟

گفت:حالا امنیت نداره ویه روزی یکی دلشو میشکونه و اینا به کنار

ولی پارک دوبلوشو چیکار کنم؟

منم زدم زیر گریه و گفتم:اشکال نداره داداش خدا بزرگه :))1

فرستنده : afne







موبایل مشکی من از غم نیست

اس ام اس های ارسالی من کم نیست

من واسه خودم یه قانونی دارم

هرکی اس ام اس های منو لایک نکنه ادم نیست.

فرستنده : parastoo







شماهاهم مث من با تشت تو حمام خونتون درگیری دارین یا فقط منم که باش کشت و کشتار دارم؟

فرستنده : emili







یکی از فانتزیام اینه که یهروز به موقعییتی برسم که جنیفر لوپزو با باباش ببینم . به بابای جنیفر بگم دختر شماست؟بابای جنیفرم ملتمسانه منو نگا کنه بگه کنیز شماست

فرستنده : emili







یادش بخیر ...

نمیدونم اسمشو چی بذارم؟

بچه بودم رفتم تو یه مغازه به یارو گفتم یه کیک بده، تا روشو برگردوند یه انار کش رفتم ولی از اونجا که ناشی بودم وقتی برگشت انارو گرفتم پشتم و رنگم هم پرید

یارو شک کرد گفت چی برداشتی؟

منم از ترس الفرار

تا یه جایی دنبالم کرد و منو گرفت

وقتی انارو دید یه نگاه پر از دلسوزی بهم کرد و گفت چرا میترسی؟ انار مال خودت

بخدا هروقت یادم میفته اشک تو چشام جمع میشه

خدا رحمتش کنه

فرستنده : HaMeD








باورتون نمیشه امروز بعد از این همه مدت که میام خوش خنده وقتی یوزر و پس رو وارد کردم 3 ثانیه صبر کردم تا اتوماتیک وارد سایت شم، "اینجا" رو کلیک نکردم

ولی خیلی سخت بود تحمل اون 3 ثانیه:دی

فرستنده : HaMeD







بوی شوم امتحان آید همی / یارصفر مهربان آید همی

ما ز تعلیم و تعلم خسته ایم / دل به امید تقلب بسته ایم

مابرای کسب مدرک آمدیم / نی برای درک مطلب آمدیم

(ایام جانسوز امتحانات برشما دانشجویان و دانش آموزان کوشا تسلیت!)

فرستنده : javad007







واسه شما هم پیش اومده توی یه کوچه خلوت مشغول زمزمه کردن یه آهنگ باشین بعد از چند دقیقه وقتی برگشتین عقب ببینین یکی داره پشت سرتون آروم وبی صدا میاد و بهتون می خنده ؟

ینی آدم با اروانگوتان املت بخور ولی اینجوری ضایع نشه !!!

فرستنده : آقای خاص !!!







میگم حالا کامپیوترت هیچ به دردمیخوره؟میگه آره بابا سامسونگه!

فرستنده : amroamro



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد