Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





"من را دوست داشته باشید لطفا"

مهران مدیری بعد از اینکه قهوه تلخ یخ کرده اش روی میز ریخت، می خواهد جبران مافات کند. یک دی وی دی رایگان و مفتی در بقالی ها توزیع می کند و در آن از مردم عذرخواهی می کند تا قهوه تلخ ریخته شده را به جوی بازگرداند تا بلکه ملت دوباره به او اعتماد کنند و سریالش را بخرند. مدیری البته در این سی دی مفتی قرار است اعتراف کند که حضورش در قهوه تلخ، "صرفا" اشتباهی بوده و از اول مسعود شصت چی بوده که بلوتوث شده است. به نظر می رسد استاد مدیری می خواهد دیوار بلند بی اعتمادی را که با کلنگ بدقولی آپارتمان های قرعه کشی نشده، فروش دی وی دی پشت صحنه و ... فروریخته، با یک سی دی ۱۰۰ تا تک تومانی دوباره بسازد و آجرهای باقی مانده اش را برسر زمین و زمان و برادران آقاگلیان بشکاند. لابد هم انتظار دارد ملت با چشمان پر از اشک و نادم و پشیمان و مویه کنان به بقالی ها هجوم ببرند و ویلای من اش را کیلو کیلو بخرند...

فرستنده : صرفا جهت اطلاع!







بچه هایه اتفاق جدیدمن پست یکی از بچه هالایک کردم برای دومین بار گفت شما دیگر نمیتوانید

پست منم لایک کنید ببینم من فقط این جوریم یاشما هم مث من هستید

فرستنده : alireza







بچه ها هرکس درمیان پستاش پیام بازگانی گذاشت.

وباسود20درصدی میتوانید صاحب خونه بشوید. 

مثلااین یه نمونش بودبدانیدکه ازروی من تقلب کره 

با تشکر

فرستنده : alireza







اونی که مدعی بود عاشقه

.

.هیچ غلطی نکـــــرد …!

دیگه چه برسه به اونی که میگه فقط یه “دوستیه ساده” …!!!

والااا

کصااافط فک کرده با منگوولیم...

فرستنده : djnigro







دیدم خواهر زادم داره کش و قوس میاد (٥ ساله ه)

میگم دایی جیش داری؟

میگه اولا ندالم

دوما مای بی بی دالم 

سوما به تو چه دالم یا ندالم

فرستنده : Star98







شما هم مثل من وقتی مطلبتون رو توی سایت میبینید و ذوق میکنید بعد از یک دقیقه با این پیغام روبرو میشید:«شما یکبار رای داده اید»!!!!!!!

فرستنده : vahid Arch







چند وقت پیشا ناظممون تو مدرسه مانتو سفید پوشیده بود من 

گفتم جنبه داره یکم باهاش شوخی کنم،وقتی از کنارش رد شدم گفتم:

خانوم عمل با موفقیت انجام شد : ))))))))))) ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

آغا چشمتون روز بد نبینه یهو دیدم دستم رو محکم گرفته داره منو

میکشه تو دفتر ، هیچی دیگه سه نمره از انضباطم کم کرد !!!!!!!!

در اون لحظه من : (((((((((((((((

دوستام که درو دیوار گاز میزدن : )))))))))))))

ناظممون :-]]]]]]]]]]]]]]

فرستنده : Bahare







یکی از فانتزیام اینه که لباس سر تاپا مشکی بپوشم ...

عیــــــــــــــــــــــــنک دودی هم بزنم !!

بعد گوشیمو بگیرم جلو گوشم و تو پارک بدووووم و بگم :

نـــــــــــــــــــــــــهـ نه نه آلان شلیــــــــــــک نکــــــــــنید 

اینجــــــــــــــــــــا کلی آدم بی گنــــــــــــــــاه هست !!

فرستنده : :) S0RRy







" اصلا دلم خواست " چیست؟

منطقی ترین و بهترین جواب بخاطر کاری که در آن گند زده اید.

فرستنده : محمد موحدی (O L O)







چندتاپیشنهاد کوچیک واسه بروبچ خوش خنده واسه بهترشدن سایت:

1.لطفا تاجای امکان مطلبتونو کوتاه بنویسید والکی کش ندید تا آدم حوصلش بشه بخونه

2.هرمطلبی میخواین بذارین توجه کنید واسه بقیه هم بامزه باشه,لطفابیمزه نباشید!

3.مطالب متنوع وجدید باشن,لطفاکمی خلاق باشید

4.اینقدم خواهش والتماس نکنید واسه"لایک" که بدجوررواعصاب میره,داداش مطلبت که جالب باشه خودبخود لایک میخوره

.................................

به امید بهتر وبهترشدن.....

فرستنده : arsham


















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد