Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه




یادش بخیر 3دبستان معلم میگفت3×3میگفتیم6چقدرهم کتک میخوردیم

فرستنده : ahoora







مامانم رفته واسم عرق کاسنی خریده.!!..بعد من نمی خورم ...!

رفته قاطی آب آب سرد کن یخچال کرده!!!!!

هرکی آب می خوره، یه رب جلو یخچال وایمیسه فک می کنه:|

گرفتار شدیم به خداااا

فرستنده : shanay







یکی از دوستان درخواست کرده بودن و گفته بودن ما از بس درباره قیمت مرغ حرف زدیم قیمت مرغ اومد پایی!بعد گفت بریم سر موضوع لبنیات!من شروع میکنم!

پز دادن جدید دختر ها به همدیگه!

من یه خواستگار ماست فروش داشتم ردش کردم رفت!

خخخخخخخ

فرستنده : :))







بچه های الآن که سختی نمی کشن؟

ما دهنمون صاف شد انقدر دفتر خط کشی کردیم. یارو دفتر میخره از قبل توش مشقاشم نوشته شده حتی..!!

فرستنده : Malus







غضنفر لامپ دستشوئیش میسوزه

میگه وای بدبخت شدیم

دیگه باید از حفظ بری نیم

فرستنده : حاجی خان







من اگه مراد هم می شدم

زندگی بر وفق خرم بود ، نه خودم !

فرستنده : mahdi







حس رنگ زرد چراغ راهنمایی رانندگی رو دارم که هیچکی بهش

تـــــــوجـــــــه نمیکنه !

فرستنده : bargh24







انقد بدم میاد ازین آدما 

میگی طرف چی گفت؟ بجای اینکه دیالوگ طرفو دقیقا بگن برداشت خودشونو از حرفش میگن!!!

بابا آخه شاید تو نفههههم باشی

والااااااااااااااااااا

فرستنده : masom







مردم دوست دختر دارن ما هم داریم:

فقط دلم میخواد 1روز بهش اس بدم در جواب بهم نگه خروس بی محل خواب بودم چرا بیدارم کردی.

به خدا دارم شک میکنم با 1دختر دوست شدم یا 1خرس قطبی؟

فرستنده : mohamad







یارو داشت واسه دوستش تعریف میکرد:

آره، چند وقت پیش داشتم توی جنگل می رفتم، که یک دفعه یک شیر وحشی بهم حمله کرد،

منم نتونستم فرار کنم اونم منو گرفت و خورد

دوستش میگه: آخه چطوری میشه؟ تو که الان زنده ای و داری زندگی می کنی!!

یارو میگه: ای بابا، کدوم زندگی؟ تو هم به این میگی زندگی؟ :))

فرستنده : NiNa


















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد