Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه




یکی از فانتزیامم اینه که: با لحن جدی و خسته به یه دکتر بگم: لطفا حاشیه نرو دکتر!! بعد بلند شم و از پنجره مطبش به افق خیره بشم و بگم: فقط بگو چند روز دیگه زنده می مونم؟؟

فرستنده : دُخ ـتَر ِ آبانـے







مستند تنها در اتاق

من تنها در اتاق

من تنها در اتاق 1 ساعت بعد

من تنها در اتاق 2 ساعت بعد

چقد باد تو دلم جم شده کسی که نمیاد بذار خودمو راحت کنم

در اتاق باز میشه : پسرم بیا برو اینترنت ...عققققق....پییییففففففف....اوووووففففف

خدایا آخه چرا من ایقد بدشانسم بابا خواهش میکنم چشاتو باز کن )))))))))":

فرستنده : smj13سید مصطفی







این نسل همه تیکه کلامش فیس بوکی شده

میترسم دو روز دیگه طرف بچه اش که توو بیمارستان دنیا بیاد،

پرستاره بیاد به مامانه بگه این بچه که دنیا آوردی چندتا لایک داره؟ :|

یکی هم از اون ور بگه خیلی زیبا بود با اجازه کپی میکنم :|

فرستنده : Tornado







یه پیژامه دارم انقدر راحته که وقتی تنم میکنم هر ۵دیقه یه بار نگا میکنم ببینم پامه یا نه …

معاوضه با زمین یا خودرو :)

فرستنده : Tornado







اولش صداوسیمامیخواست بگه مامانه سوباساومربیش دوست معمولین بعددیدخیلی ضایعست!

گفت عموشه!!!!!

ماهم گفتیم باوشه!!!!!!!! ;-)

آخه خوش خنده ایای محترم!!!!شمابگید،،،،،مگه میشه یه برزیلی عموی یه ژاپنی باشه؟؟؟؟

خخخخخخخ

شمام بگید باوووووشه!!!!!!;-)

فرستنده : gh.!!!







رو دسته صندلی نوشته بود وقتی زلزله اومد پشت صندلیو نگا کن

پشتشو نگا کردیم نوشته بود الان نه خره وقتی زلزه اومد !


فرستنده : تنها







آهنگ جدید یاس برای دانشجوها : 

سخته درسم ، رسیده وقته رفتن ، 

ره امتحانی که میدونم تهش ردم ، 

حس میکردم حرفای استاد با خرخوناشه ،

اونجا بود که فهمیدم این قصه اولاشه ،

وقته امتحانو ر*دن به برگمه ،

تو خودت میدونی که ر*دم الکی جو نده ،

حرفای خانوادمم که نمکه زخممه ،

تنها دلخوشیمم ترمایِ بعدمه ،

و باز منمو حسرت یه نمره بیست ،

که استاد بنویسه گوشه یه لیست ، 

میدونی چند بار افتادم برای یه درس بگذریم ،

دیگه بیست گرفتنشم برام مهم نیست ، 

تو که میدونستی دانشجویه ترمه آخرتم ،

بگو با من دیگه چرا د آخه نوکرتم ؟؟؟! :"(

فرستنده : _Trazhedi_







سوت پایان را بزنید!صداقت من حریف مکر این زمانه نشد.قبول میکنم باختم........

فرستنده : پاشنه طلا







اگه بدونی چقــــــــدر دلم برات تنگ شده، با خودت میگی

واااای چقــــــــــــــــدر دلش برام تنگ شده...

فرستنده : 1Daneshj0o







هیچی بدتر از اون نیست که بدونی یکی یه جایی با یه آهنگی به یادت میفته…

و اون آهنگ کلاه قرمزیه:سلام الاغ عزیز حالت چطوره؟!

از بس خر بودی تو اون رابطه …

فرستنده : HANIKO(-.-)


















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد