Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





طرف پست گذاشته امروز مامانم نبود خواستم واسه خودم نیمرو درست کنم تابه رو گذاشتم رو گاز بعد جای روغن توش مایع ظرفشویی ریختم اشتباهی !!!! بعد که مامانم اومد فمیدم چه کردم !!!

خو یکی نیست بگه دخدر جان حالا میگیم ظرف مایع و روغن مثه هم بوده باباجان خوندنو که اول دبستان یاد گرفتی نتونستی رو ظرفو بخونی ببینی چی نوشته !!! آی کیوت تو حلقم

فرستنده : Anakin







طرف تو پروفایلش زده : 

علایق : ماکارونی آدامس گرونا پپک نمکی دوشت دالم . قصد ازدیباج هم ندارم پس لفطا کسی پیشنهاد نده پسر خوفی هستم همه و همه هم دوشتم دارن نمیدونم چرا .......!!!!ببین دوست داشتی اد کن ولی هواست باشه دل ندارما یه وقت ناراحت نشی وسط راه ولت کردم........ههههههههههه.

:|

فرستنده : MiladFT9







یه فولدر عکس دارم از عکس هایی که مامانم ازم انداخته. کلش حدود سی چهل تا ویدیوی چند ثانیه ایه که توش دارم می گم: اون یکی دکمه رو بزن!

فرستنده : ErFan60i







کسانی که می گن رفیقت رو باید توی مسافرت بشناسی درست می گن ولی راه دیگه اینه که

...

...

...

رفیقت رو باید سر جلسه امتحان بشناسی!

فرستنده : ErFan60i







به غضنفر میگن:

بزرگترین آرزوت چیه؟

میگه:

دکتر بشم،از اتاق عمل بیام بیرون و بگم:

"متأسفم!!!!!".

فرستنده : hossein13







انقدر بدم میاد از استادایی که از سر جلسه ی امتحان میان بیرون میپرسی استاد 

جواب این سوال چی بود میگن نمی دونم

آخه یکی نیست بگه مرتیکه احمق تو که خودت جواب سوالو نمیدونی غلط می کنی 

سوالو تو امتحان میدی

فرستنده : parnas







ﯾﮑـﯽ دیگـه ﺍﺯ ﻓـﺎﻧﺘـﺰﯾـﺎﻡ ﺍﯾﻨــﻪ ﮐـﻪ ...

ﺁﭘﺎﺭﺗﻤــﺎﻧﻤـﻮﻥ ﺁﺗﯿــﺶ ﺑﮕــﯿﺮﻩ

ﺑﻌـﺪ ﻣـﻦ ﯾـﻪ ﺗــﻨﻪ ﻫﻤـﻪ ﯼ ﻫﻤــﺴﺎﯾﻪ ﻫـﺎ ﺭﻭ ﻧﺠـﺎﺕ ﺑـﺪﻡ

ﺑﻌـﺪ ﺩﯾﮕــﻪ

ﻭﻗﺘـﯽ ﮐـﻪ ﺗﻮﺍﻧـﯽ ﻧـﺪﺍﺭﻡ ﯾﻬــﻮ ﺯﻥ ﻫﻤــﺴﺎﯾﻤﻮﻥ ﺟـﯿﻎ ﺑـﺰﻧﻪ ﺧـــــــﺎﮎ ﺗﻮ

ﺳﺮﻣﻤﻤﻢ ﺩﺧـدﺮﻡ ﻣﻮﻧـﺪﻩ ﺗـﻮ ﺳـﺎﺧﺘــﻤﻮﻥ !!

ﺩﺧـدﺮﺵ 19 ﺳﺎﻟﺸﻪ (عاطفــه)

ﭘﺎﺭﺳـﺎﻝ ﺩﻣﺎﻏـﺸﻮ ﻋﻤـﻞ ﮐﺮﺩﻩ ، به چــش خواهـری هـم بـد تیـکه ای نیــس !

ﺑﻌـﺪ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﯾـﻪ ﻧﮕـﺎﻫﯽ ﺑﻬـﻢ ﺑﻨـﺪﺍﺯﻩ ﻭ ﺑﺎ

ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﻬــﻢ ﺑﮕــﻪ ﮐﺎﺭﻩ ﺧﻮﺩﺗـﻪ ;)

ﻣﻨـﻢ ﺩﺭ ﺣﺎﻟـﯽ ﮐـﻪ ﺻﻮﺭﺗﻢ ﺳﯿـﺎﻩ ﺷـﺪﻩ

ﻭ ﺩﺍﺭﻡ ﻧﻔــﺲ ﻧﻔـﺲ ﻣﯿـﺰﻧﻢ ﺩﺍﺩ ﺑـﺰﻧﻢ :

ﯾﻪ ﭘـﺘﻮ ﺑﯿﺎﺭﯾﻦ بــــــــــــــــــــــــــــــــــــراااااااام

ﺑﻌـﺪ ﺑﺮﻡ ﺗـﻮ ﺳﺎﺧﺘــﻤﻮﻥ ﻭ ﺩﺧـدﺮﻩ ﺭﻭ ﺑﻨـﺪﺍﺯﻡ ﺑﯿــﺮﻭﻥ !

حـــالا خــودم مونـــدم اون تـــو

ﺑﻌـﺪ ﺳـﺎﺧﺘﻤـﻮﻥ ﻣﻨﻔـﺠﺮ ﺑﺸـﻪ ، تیکـه هاش بپـاشه تـو خیـابـون

ﺑﻌـﺪ ﺩﺧـدﺮﻩ ﺑﺎ ﮔﺮﯾﻪ ﺩﺍﺩ ﺑــﺰﻧﻪ مانـــــی، مانــــــی :(

ﺑﻌـﺪ ﺑـﺎﺑـﺎﻡ ﺑـﻪ ﺩﺧـدﺮﻩ ﺑﮕـﻪ ﻋﺮﻭﺱ ﮔﻠــﻢ ، ﻣﯿــﺘﻮﻧﯽ ﺑﯿــﺎﯼ ﺑﺎ ﻣـﺎ ﺯﻧﺪﮔﯽ

ﮐﻨــﯽ

ﺗﻮ ﻫﻤﯿـﻦ ﻫـﯿـﺮﯼ ﻭﯾـﺮﯼ ﯾﻬﻮ ﯾﮑﯽ ﺩﺍﺩ ﺑـﺰﻧﻪ ﺍﺁﺍﺍﺍﺍﺍ

ﺍﻭﻧﺠــــــــــــــــــــﺎﺭﻭ !!


ﯾﻬـﻮ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﯿـﻦ ﺩﻭﺩ ﻭ ﺁﺗﯿــﺶ ﺑﯿﺎﻡ ﺑﯿــﺮﻭﻥ ﻭ ﻫــﻤﻪ ﺳــﻮﺕ و جیـغ

ﺑﮑﺸـــﻦ ﺑﺮﺍﻡ

ﺑﻌــﺪ ﺁﺧﺮﺷــﻢ ﻣﻦ ﭘﺸــﺖ ﺁﻣﺒﻮﻻﻧﺲ ﺑﺸــﯿﻨﻢ ﭘــﺪﺭﻡ ﺑﯿــﺎﺩ ﺑﮕـــﻪ

ﺑﻬﺖ ﺍفتخار ﻣﯿﮑﻨﻢ پسـرم

ﺩﺧـدﺮ ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ ﻫﻢ ﺍﺯ ﺩﻭﺭ ﻣﻨﻮ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨـﻪ

یه ﻟﺒﺨـــﻨﺪ ژکـــوند ﺑـﺰﻧﻪ و از راه دور واســم بوس بفــرسته

همین جوری هــم آمبولانس تـوی دود محـو بشه ...!


میــــدونم شوووماها فکــ میکنــید من خـــل شــــدم :'(

فرستنده : shey2nak







وضعیت پیامهای شما در خوش خنده ...

تایید شد یعنی:آفرین برو لایک خور حالشو ببر...

من:(^_^)

قوانین سایت یعنی:آخه ...مگه اون دو صفحه قانونو نخوندی هان؟

من: (_ _) نه کی خونده بابا(^ ^)

تکراری یعنی : برو بمیر اَاَاَاَههههه..

من :(* *)

جالب نیست یعنی : همون معنی تکراریه... 

من (* *)



فرستنده : گل باقالی سغید







دختره 4000 تا دوست تو صفحه فیس بوکش داره که 3990 تاش پسرن ...

( مدلهای مختلف : کچل ، کوتوله ، چاق ، لاغر ، یه وری … )

بعد تو پروفایلش نوشته:

من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی ولی با خفت و خاری پی شبنم نمیگردم

.... فکر کنم فقط پی "شبنم" نمیگرده !!!

فرستنده : nisha







دقت کردید 90 درصد کسایی که تو سایت های چت،با اسم دختر وارد میشن،پسرن؟؟؟

امتحان کنید...تضمینی...

فرستنده : سرباز


















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد