Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





یکی از فانتزیام اینه که با مخاطب خاصم تو خیابون راه برم بعد یه پسره بیاد تیکه بندازه منم عین این فیلما وایسم یواش برگردم و بگم: "هی پسر..... چیزی گفتی؟" 

پسره هم با پررویی بگه آره 

بعد باهم گلاویز بشیم.... خیلی سنگین همدیگه رو بزنیم... مخاطب خاصم هی جیغ و داد و گریه. ملت دورمون اصن خیلی خفن

بعد که پسررو زدم با لباس خاکی برمیگردم، یه لبخند نرم میزنم و میرم سمت مخاطبم. نزدیکش که میشم صدای گلوله میاد و من میوفتم رو زانوهام.... نگو پسره اسلحه داشته و با سر و صورت خونی نفسای آخرو میزنه و میمیره...

مخاطب خاصمم منو بغل میکنه و فریاد زنان میگه:"نــــــــــــــــــــــه"

منم میگم:"دیدار به قیامت عزیزم" و میوفتم و جان به جان آفرین تسلیم میکنم....

خداییش حقمو خوردن من لایق اسکارم، اصغر خدا ازت نگذره(اصغر فرهادی رو میگم!)

فرستنده : Mr.Blake







دیرو رفتم پوشک بخرم گفتم چند گفت 48000 تومان گفتم یه دو نخ بده فروشنده اشک میریخت از خنده رفیقش امد بلندش کرد آب قند دادیم بهش داشت خونش میفتاد گردنم....

فرستنده : mofrad







یکی از فانتزیام اینه یه روز که دارم تو خیابون قدم میزنم ببینم یه دختر درحال رد شدن از خیابونه و از اونطرف هم یه کامیون با سرعت داره میاد سمتش بعد من بپرم دختره رو از جلوی کامیون نجات بدم و به راه خودم ادامه بدمو برم به سمت غروب آفتاب و کم کم گم بشم و دختره از شدت علاقه ای که به من پیدا کرده بمیره

فرستنده : امیر اواتار







شما یادتون نمیاد یه زمانی پدر مادرا آب هویج و شیر موز میگرفتن واسه بچه ها که بشینن پشت کامپیوتر و برن اینترنت، با یه پزی هم جلو فامیل می گفتن ، براش کامپیوتر گرفتیم که تو درس خوندن بهش کمک کنه ؛ از صبح تا شبم داره مقاله علمی در میاره.

هععععیییییییییییی روزگار... گذشت.....دیگه گول این حرفا رو نمی خورن....

فرستنده : NiSh+KhAnD







پِجَر!! پِجَر!! من اومجَم!!

(اسمایلی پسرشجاع وقتی پدرشو صدا میکرد)

فرستنده : ممد آقا







یکی از فانتزیام اینکه دوستم با کلی ذوق و شوق و اعتماد بنفس بیاد بهم بگه من دیشب جدید ترین آهنگ آقای بوق رو دانلود کردم گوش کردی؟؟؟بعد من با تعجب به عوان تنه بگم تازه این آهنگ گرفتی من خیلی وقته گوش کردم.بیچاره هفت رنگ میشه.من فقط این کرم رو دارم یا شمام اینطوریاین؟هههه

فرستنده : poro vali baadab







فوضولو بردن جنم گفتن هیزمش تره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نه خدایی این یعنی چی این که پاداشه واسه فضول اخه شما بگید هیزم تر اتیش میگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ای خدا مخ ما دهه شصتی های بدبختو با چی پر کردن

هییییییییی دیگه اشکم در اومد

فرستنده : خاتون







یکی از فاتزیام اینکه دانشگاه جدید که قبول میشم از خونمون دور باشه کسی منو نشناسه بعد خیلی خاکی رفتار کنم خیلی تیپ ساده بزنم همه فکر کنن که یه پسره بی پولو معمولی ام بعد ، بعده چند ترم یهو بابام با BMW 530 بیاد جلوی دانشگامون مثل این فیلما یهو چشم همه ی بچه هایه دانشگامون بزنه بیرون.خیلی حااااااااااال میده.شماها تاحالا بهش فکر کردین یا من یکم زیاد توهم میزنم.هههه

فرستنده : poro vali baadab







ی دوست دخترم نداریم ، تصادف کنه بمیره ، تیپ بزنیم بریم سر قبرش ، بگن خدا بیامرز چه تیکه ای تور کرده بود

فرستنده : Danesh







بچـــه که بودیم تو مدرسه

مــث میـمــــون ســر صف پـــاهامونو 180 وا میکرددیم تـــــا واسه رفیـــق فابریکـــمون جـــا بگیـــریم

ههههههعی روزگار ...

فرستنده : Anakin


















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد