Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





بچه 6 ساله رو دیدم با موبایل با دوستش حرف میزد: 

سینا تو فردا نمیای مهد کودک؟

من با نیما حتما میرمااااا :|

راستی اون یکی خطم رو پاک کن

این یکی رو سیو کن o_O 

ما 6 سالمون بود با تُف پفک می چسبوندیم به هم خخخخ =)))))

فرستنده : hamid server







بچه ها اینجا کسى هَس galaxy note II داشته باشه؟!

یه سؤال دارم..

٠

٠

٠

٠

پولشو اَ کجا اُوردى کـــــــــــصافـــــــــــــــــــــــط ؟!!!!!!!!!!!!! :|

فرستنده : hamid server







بعد چند وقت دیدمش...رفتم طرفش...نگاش کردم...نگام کرد...وقتی اسممو از لباش شنیدم دیگه طاقت نیاوردم...دویدم طرفشو محکم بغلش کردم...اونم دستاشو دورم حلقه زد...اما...اما...آه...

اما مامانش اومد و گفت ولش کن...گفتم خواهش میکنم ما رو از هم جدا نکنین...من عاشقشم...

گفت بیچاره...برا خودت میگم...

بذارش زمین ببرم پوشکشو عوض کنم!!

و اینچنین بود ک من بچه ی خواهرمو همونجا رها کردم!!

فرستنده : Golianna







قانون جـدیـد ولنـتـاین بـلاخــره تســـویــب شد!!!!!!!!!!!!

دختـــری که به مــدت کمتـــر از 30 روز قبـــل از ولنـــتـاین با کســـی دوســت شــود به هیــچ عنــوان حق انتظــار کادو (حتــی یه شاخه گــل) را نـــدارد

مانـــــــــــــی رییس انجمــــن ولنـتـاین بیـن المـللـی=))))‬

فرستنده : shey2nak







رفتم دارو خونه طرف میگه شرمنده پول خورد نداریم یه بسته قرص نمیدونم اسمش چیه بهم داده

خوبه والا میریم بقالی بهمون آدامس شیک میدن میریم داروخونه بهمون قرص میدن

شاید برای شما هم اتفاق بیافتد

فرستنده : پدرام







فانوس قلبم را روشن میگذارم فقط برای دیدن قایق شکسته ی دلت........

فرستنده : ne9ilv







تو این روزایی که زوج و فرد کرده بودن با BRT داشتم میرفتم آزادی ، اتوبوسه خیلی شلوغ بود

تو یکی از ایستگاه ها یه کی اومد سوار شه ، هل داد. یه مرده یرگشت گفت آقا مگه متروه که هل میدی!!!!o_O

اشک شوق از چشام جاری شد

بالاخره فرهنگ هل دادن تو مترو واسمون جا افتاد!!!!!

خدایا شکرت

فرستنده : Miladio7







آقا همینجا بگم من یه امتحان دیگه بیشتر ندارم ترم آخر هستم برام دعا کنید پاس کنیم به سلامتی .......... یکی 2 تا از درسا رو هم گند زدم در حد تیم ملی .............

فرستنده : Danesh







داغ دیدن نه فقط از دست دادن عزیز است؛ نه فقط تاراج مال است؛ داغ دیدن گاهی شاید، در استفاده از شیر آب داغ توالتیست که رنگ آبی بر آن نهاده باشند!

فرستنده : ErFan60i







همیشه فکر می کردم اگر این دکمه قرمزهای روی میله اتوبوس رو بزنی، اتوبوس می ایسته! خیلی دقت می کردم دستم بهشون نخوره!

فرستنده : ErFan60i


















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد