Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه






آقا الان بارسلونا گل زد داداشم با شادی کردنش نصف خونه رو نابود کرد بعد توی غبار ناپدید شد =))

اگه یه گل دیگه هم بزنن اون یکی داداشم نضف دیگه رو نابود میکنه :))

داداش نگو گودزیلا بگو=))

فرستنده : ali







وقتی که بابام منو پسر گلم صدا میکنه ینی یا وقت نون گرفتنه یا باید آشغالارو بذارم دم در!!!!

بابایه مهربونه دارم من؟!!!!!

فرستنده : purya21







قبول دارین اون لذتی که توی لیس زدن پلاستیک بستنی خانواده هست توی خوردن اون بستنی با سه تا کیک یزدی تازه نیست؟!؟!

امتحان کردم که میگما!!!

فرستنده : Amin Attractive







من و ناتالی پورتمن تقریبا هم سنیم.

اون زمان که ناتالی داشت تو فیلم حرفه ایی بازی میکرد من تو فیلم مکه رفتن بابام، کنار منقل اسپند بودم که داییم هی میزد پس گردنم میگفت نکن توله سگ بوی دود میگیری.....

فرستنده : مارمولک پشت آبگرمکن







دوستان رفتن به افق نیاز به پاسپورت و ویزا داره ها!!

999.99 دلار می گیرم میبرم افق

فرستنده : پویا







عاقا یه آزمون پیشرفت تحصلی از دبیرستانمون گرفته بودن(بعععله من دبیرستانیم)جواباش امروز اومد!

حالا میانگینه درسه فیزیکه مدرسه ما تو منطقه رو نگاه کن:

0.49-

D:

هیچی دیگه...مدیرمون از کادر خارج شد....من با رفیقام داریم تو افق والیبال بازی میکنیم...مسئول آموزش پرورشم کلش تو دیوار گیر کرده.....

فرستنده : amir_hossein76







طرف یه استاتوسه چرت گذاشته آخرشم نوشته هر کی نلایکه خره!!!!!!!!!

جالب اینجاس نودونه درصدم لایکش کرده بودن!!!!

ینی فک کردم پای مرگ و زندگیش در میونه منم لایکش کردم!!!!

آخه لامصب لایک به چه قیمتی؟!!!!! اینا مریضن به غرعان!!!

فرستنده : purya21







من از عمرم چه فهمیدم ؟! نفهمیدم چه فهمیدم! همان اندازه فهمیدم که فهمیدم نفهمیدم...

قسمتی از خاطرات یک دیوانه

فرستنده : Hossein*







دخدره تو پروفایلش عکس"تیلور سویفت"رو گذاشته!حالا کامنت پسره رو داشته باش: معلومه فتوشاپه!!!!!!!!

به همین برکت قسم!!!!!! خو نکنین این کارا رو! بچه مردم دچار توهمات فانتزی میشه!!! دیگه کار از محو شدن تو افق گذشته!!!! والللا!!!!!!!!

فرستنده : purya21







یکی ازفانتزیام اینه، توی فینال جام جهانی به گلر حریف لایی بزنم و بعدش جای اینکه گل بزنم، بشینم هر هر بهش بخندم

فرستنده : chani







یه مخاطب خاصم نداریم زنگ بزنیم قربون صدقش بریم ، بعد اون رگباری فوشمون بده ما هم در افق محو شیم ! هعییییییییییییییی

فرستنده : iman







این دختر و پسرای خوشتیپ و مرتبی که میبینید رو قبل از اینکه راجبشون فکری بکنید یه سر به اتاقشون بزنید...

مخصوصا اگه خوابگاهی باشن... |o|

فرستنده : sami joon







من از شرکت جی ال ایکس خواهش میکنم که علاوه بر این امکانات گوشیش که راحت از جیب میاد بیرون یکاری بکنه که راحت از تو کیفم بیاد بیرون 

جدی میگم دوستان گله داشتن که چرا فقط راحت از جیب میاد بیرون ولی تو کیف گیر میکنه

فرستنده : JM







یکی از فانتزیام اینه که بیش ترین لایک رو داشته باشم

نذارین عقده ای شم،عقده ای شم مریض میشم،مریض بشم میمیرم

پس ندارین عقده ای شم که میمیرم حالا بزن لایک رو

فرستنده : JM







یکی از فانتزیام اینه که در تولید فیلم و سریال قشنگ توانا شیم بعد خود کفا ...

نه خود کفا بعد توانا ......

فک کن قشنگ!!!

مثلا بتونیم فرار از زندان 2 رو بدیم بسازن !!!!!!

دیگه نیازی به سانسور و زیر نویس نباشه !!!

والــــا به خدا !!!

فرستنده : ░░░░░ (5)








حداقل انتظاری که از بانک مرکزی دارم اینه که

با لحن یملایم تر موجودی حسابم در تلفنبانک را صفر اعلام کنه.

بی پولم ، ایدز که ندارم!

فرستنده : نسل سوخته







اگه  خوش خنده نبود ملت چیکار میکردن واقعاااا

بچه ها همه درس خون

واحده همه پاس شده

باباها از بچه ها راضی

اینترنت بیمصرف 

اشک تو چشام جم شد خدارو شکر که هس

فرستنده : ramin s.h







لیدی اند جنتلمنز 

توجه ...،.توجه

نرخ جدید افق به شرح زیر است

1)فقظ سمت افق رفتن 100دلار

2)رفتن سمت افق و محو شدن 500 دلار (اخه کارگرا کارکرده چاه کندن باید نون در بیارن‎‎(‎

3)کشته شدن در افق به شرط بیمه بودن رایگان 

لازم به ذکر است محو شدن بدون مجوز پیگرد قانونی دارد 

به جان خودم راستی راستی محو میکنما...

فرستنده : مرطزا







یکی از" دوشواری های" زندگیم اینه که:

برای 1بارم که شده فرق بده کار با طلبکارو قبل از چندساعت فکر کردن درموردش وقتی که یکی بهم میگه من بده کارم یا طلب کارم بفهمم.

:((((

فرستنده : زی زی لایک







دوست گرامی شما پست بده اگه قشنگ بود ملت لایک میکنن

یکی میگه "اگه تو هم حالت گرفته شد سرتو بکوب به لایک"

یکی میگه " بری زیر تریلی اگه لایک نکنی "

اون یکی میگه " اگه خندیدی لایک کن "

این یکی میگه " خواندن بی لایک به چه ماند به بچه بی پوشک "

یکی دیگه میگه " مدیونی اگه لایک نکنی "

بسه بابا از بس لایک گرفتی شدی شبیه لایک پشت 

من اعصاب ندارما

حالا دیگه خودتون میدونید روی چی کلیک کنید چی بره بالا (حالا اشاره مستقیم ندارم )

فرستنده : نخبه پرور







یارو میره رستوران سوپ بخوره

سفارش میده ولی خیلی طول میکشه ،

میبینه یکی اونور نشسته ،

یه کاسه سوپ جولوشه و داره سیگار میکشه .

میگه : جناب من عجله دارم ،

سوپ شمارو بخورم، سوپ من که اومد مال شما ...

سوپ رو که تا آخرش میخوره

میبینه یه مارمولک خشکی تهش چسبیده ! ... ...

هر چی خورده بود بالا میاره تو کاسه !

اون سیگاریه میگه : تو هم دیدیش؟ :)))

فرستنده : دُخ ـتَر ِ آبانـے







یکی از فانتزیام اینه روز آخر ترم که نشستـم سر کلاس

استاد موقعی که داره حضور غیاب میکنه

اسمِ منو بخونه بعد با صدای پر از درد و خسته بگم: “حاضر”

بعد استاد بگه آقا شما 10 جلسه غیبت داشتی

حذفی این درس و ایشاا… ترم بعد،

بعد بلند شم و استاد و نگاه کنم همینجوری که کلاس رفته تو سکوت

آروم آروم برم سمت استاد …

بعد که رسیدم جلوی استاد بگم:

ببین! منو از حذف کردن میترسونی ؟

بعد محکم بکوبم رو میز داد بزنم دِ لعنتی حرف بزن…

منو از حذف کردن میترسونی ؟

بعد بچه ها میان جدام کنن منو از استاد دور کنن

همینجوری که دارم از کلاس میرم بیرون داد میزنم :

برو از خدا بترس …

من چیزی واسه از دست دادن ندارم …

من زندگیم و باختم لعنتی …

بعد همینطوری که همه کپ کردن یه کلّه محکم میکوبم به در

بعدش در خورد میشه بعد من خـــونی و مـــالـی از کلاس میرم بیرون

بعد اصغر فرهادی میگه کــــات … آفرین پسر آفرین

بعد میـــاد جلو صورتم و میبوسه من میگم مخلصیم عمو اصغر…

کاری بود که بر میومد دیگه همه تشویق ســـوت اصن یه حــالی :)))

فرستنده : www.facebook.com/Pure.Poetry.Master







یکی از فانتزیام اینه که قبل از این که معلم بخواد منو از کلاسش پرت کنه بیرون یه پس گردنی بش بزنم و سریعا تو افق محو بشم!!!!!!!

فرستنده : purya21







یکی از فانتزیام اینه که وقتی دارم با داداشم پفک میخورم آخرین پفک به من برسه!!!!!! لا مصب هر چقدرم برنامه میریزم بازم نمیشه که نمیشه!!

فرستنده : purya21







بخاطر smj:

یکی از دوشواری های زندگیم اینه که بفهمم خاهرم چجوری لیسانس گرفته. یعنی اخرت خنگیه. بهش میگم اگه 119تا ماهی داشته باش 67 غرق بشه چنتا میمونه نشسته با گوشیش جمع و تفریق میکنه.توجه کن ذهنی نه ها با گوشیش اخه خواهر من مگه ماهی غرق میشه

فرستنده : raha21







عاقا چن وقت پیش مدرسمون به یه مناسبتی جشن گرفته بودن

حالا بماند که بیشتر شبیه سخنرانی بود ولی ی چیزش خیلی خوب بود اونم مسابقه سیب خوریش بود ک باید ی سیب آویزون شده رو گاز میزدن

دوست من انتخاب شد ک بره مسابقه بده

رفت اونجا مسابقه شرو شد همه شروع کردن به سعی و تلاش

بالاخره دوست من ی گاز زدو خوشحال از اینکه برنده شده

حالا اگه گفتین جایزش جی بود؟

2تا سیب دیگه

من :)))))))

بقیه دوستام :)))))))))))

دوستم ک برنده شد :(((((((((((

کشاورز زحمت کش :))))))))))))))

فرستنده : Z...Keivan







من موندم این مامانه اقا داماد ها وقتی میرن خواستگاری وقتی که نه به داره نه به باره رو چه حسابی میگن عروس گلم عروس گلم:دی؟

فرستنده : *•.¸¸.•*´¨`*•♥*•.¸¸.•*´¨`*•♥HASSAN







دومرد داشتند گاوصندوق بزرگی را ازراه پله به طبقه دوازدهم ببرند هنگامی که در پاگردطبقه یازده استراحت میکردند یکی از انها گفت یک خبر خوب ویک خبربد دارم رفیقش گفت اول خبر خوب را بگو گفت یک طبقه بیشتر نمانده رفیقش گفت وخبر بد ؟

گفت ادرس را اشتباهی اومدیم ادرس مال اپارتمان بغلی است !!!!!

فرستنده : نسل سوخته







دو شب پیش ساعت دو از سرکار برگشتم اومدم  خوش خنده ناگهان قهقهه شدیدی زدم یکدفعه مادرم از خواب پرید درحالی که زیرلب دعا میخوند به خیال اینکه زلزله اومده در حالی که به سوی در میرفت داد زد همه بیاید بیرون من هم در حالی که نمیتونستم خنده خودمو کنترل کنم گفتم چیزی نیست تا فهمید من پشت کامپیوترم قضیه رو فهمید اروم ساکم را داد دستم وبفرما بیرون مجبور شدم تا صبح تو ماشین بخوابم فکر کنم اخر این  خوش خنده ما رو کارتن خواب کنه

فرستنده : نسل سوخته







دوره ای شده که اگه کسی اشتباه کرد باید بگی 

من معذرت میخوام که شما اشتباه کردی !!بخدا

فرستنده : محسن جون






من الان موندم تو چه فصلی هستیم؟ شما میدونید؟ زمستون؟ آره دیگه حتما توی زمستونیم

ولی من نمی دونم چرا زیاد اثراتی از زمستون تو شهر ما نیس...واقعا میگما

هوا کاملا بهاری و دل انگیزه در حدی که احساس میکنم الانه که سال نو بشه

تازه یکی از فانتزیام شده این که این درخت نارنج توی حیاطمون یهوویی جَو گیر بشه فکر کنه بهاره، شکوفه بزنه

فرستنده : Koochak khan







یکی از شغلایی که این روزها و در قرن پُر پیشرفت 21 میخام بهش دست پیدا کنم اینه که در زیر توضیح دادم و فانتزیم شده

این که بیا توی جاهای شلوغ شهر ماشین پارک کنم بعدش جا پارکم رو کرایه بدم سر قیمت هم همون جا توافق میکنیم

خوبه؟مگه نه؟

فرستنده : Koochak khan







یکی از افکارم اینه که یه بار که آتیش گرفتم و در حالی که از افق ظاهر میشم و همینطوریدر حال سوختن هستم بیام تو خیابون جلو یه نفر رو بگیرم و خیلی ریلکس و آروم و با آرامش بهش بگم کا! دمت گرم یه زنگ بزن آتیش نشانی بگو اگه وقت داره بیاد ما رو خاموش کنه اگه که نه مو سعی میکنوم همیطوری روشن بمونوم تا بیان.....

فرستنده : Koochak khan







به طرف می گن با ماهیچه جمله بساز میگه:

.

.

خر در برابر ما هیچه!

:)

فرستنده : darwin







یه شباهت اساسی بین مهندس های کامپیوتر و دکترها هست، اونم اینه که از هر چی سر در نمیارن میگن ویروسه

فرستنده : saeed khaki







از فانتزیای دیگم اینه برم تو افق بچه های  خوش خنده رو که تو افق محو شدن از دست غول نجات بدم 

بعد اخرش که میخایم از افق بریم بیرون یکی مجبور باشه حواس غول افق رو پرت کنه! بعد من بگم: من میمونم شما برین !برین به طنز دنیا کمک کنین!دنیا به شما نیاز داره! 

اونا هم اشک تو چشاشون جم شه و از افق خارج بشن!!!!

و آخرین صحنه ای که منو میبینن از لا به لای دروازه ی افق هستش در حالی که داره بسته میشه و من پریدم و رو هوا دارم میرم به سمت غول!!!!

فرستنده : MTQ







از فانتزیام اینه بفهمم نصف شبا که افق نیست دقیقا اگه مه نباشه کجا باید محو شم؟؟

به نظرم تو حق شبا در فانتزیا ظلم شده !!!

فرستنده : MTQ







پــــرایـــــد 18 میــلــیـون !!!! :O :|

.

.

.

.

دخترااااا، خواهشن دیگه پراید جلوتون وایستاد بوق زد سوار شین..

فکر کن مثل قدیما داری سوار پرشیا می شی... :|

فرستنده : nima shooooookh







خانومای محترم...

به خدا پارک دوبل اصلا سخت نیست...

فقط کافیه حواستون به

.

..

جدول و

تیر چراغ برق و

ماشین پشتی و

ماشین جلویی و

دسته برف پاک کن و

روسریتون و

کفش پاشنه بلند و

ناخون مصنوعی و

کلاچ و

ترمز و

گاز و

فرمون و

پسر همسایه که داره بهتون میخنده باشید :)))))

فرستنده : danesh_2013=







آقا من پشت افق مین کار گذاشتم

خودمم تو افق با بازوکا وایسادم

کسی از این به یعد بخواد تو افق محو شه از صفحه روزگار محوش میکنم....

فرستنده : Mr.Blake







تمام تلاش های ما برای منصرف کردن عمه بزرگم از خرید ماشین بی اثر بود، از امروز شاهد تردد فرشته مرگ در خیابان خواهید بود! اگه یه پراید البالویی رام نشدنی هار دیدین عمه ی منه، فقط فرار کنید!!!

فرستنده : ارنستو رافائل گوئه وارا دلاسرنا







معلم اظیزم از عین که بح من خوندن ونوشتن عاموخطی حزار دفعه شکرت کردم1!!!!

فرستنده : girl of the sky







غضنفر گلاب به روتون میره توالت تا میشینه گلاب به روتون بادگلو (آروق) میزنه به خودش میگه ای بابا بازم که برعکس نشستم

:-))))))))

فرستنده : aghabasafa







شما یادتونه چوب بستنی رو میذاشتیم لای انگشتامون بعد دستو محکم میکوبیدیم روی پا تا چوب بستنی بشکنه،بعد احساس بروسلی رو پیدا میکردیم.تازه مدادم میذاشتیم ولی انگشتا ب طرز فجیعی درد میگرفت.

هعععععی

فرستنده : VeSaL 74







بچه : بابا نقاشیم قشنگه؟؟!

پدر: آره بابایی چی کشیدی؟؟!

بچه : یه گاوه داره علف میخوره...

پدر : پس کوش علفش؟!

بچه : گاوه خــــــــــــــوردش...

پدر : کوش گاو؟!!!!!

بچه : علفشو خورد رفت...!!!! :)

فرستنده : reza rahsepar







دوست دخترم از خونشون زنگ زده بود بهم داشتیم حرف میزدیم یهو قطع شد!

موبایلشو گرفتم گفتم چرا قطع کردی؟

گفت شارژم تموم شد :|

یادش بخیر دختر خوبی بود فقط از این خز بازیا زیاد داشت :|

فرستنده : ά๗Į√ 711







من حداقل 15 حقیقت رو راجع به شما میدونم:

1.الان توی اینترنتی

2. الان توی  خوش خنده ای.

3. یک انسان هستی

4.الان داری پست منو میخونی

5.تو نمیتونی با زبون بیرون بگی ژ

7.الان داری امتحان میکنی

8.الان خنده ات گرفت

9.اصلا ندیدی که عدد 6 رو جا انداخته ام

10. الان چک کردی ببینی واقعا جا انداختم عدد 6 رو یا نه

11. الان باز خندیدی

12. نمیدونی که من یه عدد رو هم چند بار نوشتم

13. الان چک کردی ببینی کدومه

14. پیداش نکردی و داری فحشم میدی

15. ولی نمیدونی که منم درم به تو میخندم چون منظورم عدد 1 بود که 8 بار تا الان نوشتم :-"

فرستنده : lool







فانتزی خاصی ندارم

فقط خیلی دوووس دارم تو افق محو بشم:) !!!

ینی میشه ه ه ه :|||||

فرستنده : Hamed Mahmoudi II







با کمال صداقت عرض میکنم ک این پیام فقط جهت کم کردن امتیازات منفی میباشد و هیچگونه ارزش دیگری ندارد...!

دوست عزیز بعد از خواندن این پیام لبخند بزنید و ب کار خود ادامه دهید...:دی

فرستنده : آریا







یکی از فانتزیام اینه وقتی میخوام حروف تصویر وارد شدن به سیستم دانشگام رو وارد کنم خیلی اتفاقی حروف اسم مخاطب خاصم باشه بدش برم مامانم رو صدا کنم بگم ببین هی تو میگی عاشقش نباش دیگه نشونه از این بهتر بدش مامانم اشک تو چشاش جم شه اجازه بده ازدواج کنیم 

ببخشین ی کارگردان فیلم هندی زنگ زده ازم مشورت بگیره خخخخخخخخخ

:)

فرستنده : 3pide







ﺩﺧﺪﺭﻩ ﺗﻮ ﭼﺖ ﮔﻔﺖ:ﯾﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺫﻫﻨﻤﻮ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﮐﺮﺩﻩ

ﺑﭙﺮﺳﻢ ؟؟ ﮔﻔﺘﻢ ﺑﭙﺮﺱ ﮔﻔﺖ:ﻭﺍﯼ ﻓــﺎﯼ ﻫﻤﻮﻥ

ﺍﻧــﺪﺭﻭﯾﺪﻩ؟

ﻣﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﯿﺮﻡ ﺗﻮ ﺍﻓﻖ ﻣﺤﻮ ﻭ ﻧﯿﺴﺖ ﻭ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﺷﻢ

فرستنده : danesh_2013= add yahoo







اولین باری که اومدم چهار جوک همین که یه نقطه رو کلیک کردم یه پنجره باز شد قبل این که مطالبش کامل بیاد بستمش اینم نامردی نکرد لحظه ی بسته شدنش تیر آخرو زد و بالاشم نوشته بود شما برنده یا یه همچین چیزی شدین

کلی فحش و لعنت کردم شانس گندمو که یه بارم که این شتره در خونه مارو زده بود(یا همچین چیزی)من خراب کردم شانسمو

تازه به همه هم تعریف کردم ولی بار دوم که این صفحه هه باز شد وقتی خوندمش

من::(((((((((((

کامپیوتر:o

صفحه هه:))))))))))))

فرستنده : nomen







ملت یه پاشون شماله یه پاشون انکارا ,ما یه پامون  خوش خنده یه پامون دسشویی

فرستنده : MahdiAghlmand







به دختر خالم گفتم دوست دارم میگه که چی دوباره کلی حرف زدم آخرش گفتم دوست دارم بازم گفت که چی اون موقع با تمامه علاقه ای که بهش داشتم خواستم بزنم لهش کنم ها خو میمیری بگی منم دوست دارم مثلا فامیلیم ها

فرستنده : a.h







پیرزنه با ناز از یه بچه مسبطه میپرصه: ازدواج کردی؟ پصره با بداخلاقی میگه نه!!

پیرزنه میگه آفرین پصر خوب کار خوبی کردی ازدواج نکن تا به امید خدا نسلتون منقرض بشه!!!

فرستنده : biglar







یکی از فانتزیام اینکه همینکه اذان شد سریع یواشکی نمازمو بخونم بعد بعده چند ساعت وقتی مامانم با عصبانیت گفت پاشو نمازتو بخون سرمو بگیرم بالا بگم من خیلی وقته که خووووندم.خلییییییییی حال میده

فرستنده : poro vali baadab







وقتی یه جوک از خودم میگم 4جوک عزیز تاییدش نمیکنه به حدی ناراحت میشم که انگار یه شکست عشقی بزرگ خوردم.تا نیم ساعت تو خودم فرو میرم

فرستنده : poro vali baadab







دقت کردین همیشه مهمترین و قشنگترین ترین اس ام اس ها *some text missing* میشه ؟

فرستنده : nabeghe







یکی از فانتزیام اینه :

ززااررت بزنم تو صورت یکی بگم نخواب …

بخوابی میمیری ؛ تو باید زنده بمونـــی!

فرستنده : nabeghe







رفیقم یه سرفه هایی میکنه انگار که ۱۰ساله داره سیگار میکشه ،

در حالیکه ۹ ساله داره سیگار میکشه !

فرستنده : nabeghe







یکی از فانتزیام اینه که مخاطب خا صم تو کما باشه بعد من از پشت او شیشه بزرگه که روش نوشته مراقبت های ویژه با چشمانی لبریز از اشک زل بزنم بش بعد در عین ناباوری اون یکی از انگشتاشو تکون بده،بعد من فریاد بزنم دکتر دکتر .....بعد وقتی دکتر مخاطب خاصمو معاینه کرد بگه:تو درگیر توهمی کمتر فیلم ایرانی نگاه کن؛بعد من یه گوشه بشینم تا خبر مرگشو برام بیار وبعد دوتایی در افق محو بشیم.

فرستنده : محیا







اینایی که تا میفهمن رشته آدم کامپیوتر بوده، و هر سوال کامپیوتری ای از مشکلات نرم افزاری تا قیمت پیچ و مهره توی کیس رو از آدم میپرسن ؛ همونایی هستن که فرق دکتر و آمپول زن رو نمیدونن !

فرستنده : nabeghe







اقا من یه کشف بزرگی کردم :

حرف R همون حرف P هست فقط خستش بوده پاهاشو باز کرده!

حرف Z همون حرف N هست فقط خوابیده!

حرف @ هم همون a هست فقط مقنعه سرش کرده!:)))

-من نابغـــم نــــــه؟!

فرستنده : ♥•ραrsα•♠







یه مزه‌هایی هم هست که از بچگی زیر دندونم مونده ... مثلن ته مداد سیاه سوسمار!!!

فرستنده : کلاه قرمزی







با مخاطب خاصم دعوام شد از شدت ناراحتی داشتم گریه میکردم، اومدم سایت  خوش خنده که پست بچه هارو بخونم، یهو یه خاطره خنده دار خوندم و وسط گریه زدم زیر خنده، خودم به خودم شک کرده بودم!!

خاطرات خنده دار بچه های 4جوک تو حلقم...

فرستنده : Dokhiye baba







آقا واسه شما هم پیش اومده...

میخواین یه پرتغال رو با یکی نصف کنی،وقتی میخوای پوستش کنی آنچنان به گوشتش چسبیده که گوشت و پوست باهم در میاد.تا جایی که خودتم دلت نمی یاد بخوریش چه برسه به یکی دیگه هم تعارفش کنی...

همه ناخونات رفته تو پرتغال...

فرستنده : رونالدو







تو جاده داری میری بعد تابلو زده "خطر ریزش کوه"

خو الان دقیقا چی کار باید بکنیم؟

بریم؟ ... نریم؟ ... چراغ خاموش بریم؟ ... پیاده شیم هل بدیم؟ ... زنگ بزنیم راه و ترابری؟ ... فحش بدیم؟ ... تُـــف کنیم؟

نمیشه کاری کرد خو!!!

دقیقا مثه همین نوشابه ها می مونه که روش نوشته خنک بنوشید!

ینی اگه نمی نوشتن میجوشیدیم،می نوشیدیم؟ یا اصلا اگه خنک ننوشیم میریم جهندم؟

یا به جرم محاربه اعدام میشیم؟

به نظر من باید به جای این تابلو یه تابلو بذارن روش بنویسن:

بیا ولی اگه کوه ریخت روت و زنده موندی نیای زر مفت بزنی !

فرستنده : Tornado







یکی از فانتزیام اینه که...

.

.

تو دانشگاه یکی از اساتید تهدیدم کنه ک بهت صفر میدم...

بعد منم در حضور همه برم جلوش سرمو بکوبم ب دیوار بگم...

منو از نمره میترسونی من زندگیمو باختم استاد...

برو از خدا بترس.... :|

فرستنده : Danesh







اصن تا حالا فک کردین چرا مخترعین و مکتشفین آقایون در سرااااسر دنیا بیشتر از خانوماس؟؟؟ چون اکثر آقایونی که از خانوماشون کم محبت میبینن مجبور میشن کاری کنن که بیشتر دیده شن بلکم مورد توجه بیشتری قرار بگیرن! یعنی هرچی خانوما نسبت به آقایون کم توجهی بیشتری نشون بدن اون همه وسعت کشفیات آقایون بیشترمیشه! اگه اینطور نبود مخترعین و مکتشفین خانوم ما بیشتر میشد!!!

نتیجه ی اخلاقی: خانوما سعی کنین بیشتر به مخاطبین خاصتون توجه کنین وگرنه مخاطب خاصتون میره مخترع میشه در سطح جهااااان!! میاد به شما بی توجه میشه! کم حرفی نیستا جدی بگیرید خواهشن.

فرستنده : NARGESI







عاغا به جان خودم اگه به اندازه ی این آدمای تو رمانای ایرانی ما چشم رنگی داشتیم اینجا یه پا اروپا بود برا خودش...

واللللللللللللللللللااااااااااااااااااا.................

فرستنده : narsius







از دوستان عزیزی که تقاضای لایک میکنن به هر شکلی (اشکال مختلف در نقد بعضی بچه های  خوش خنده (قسمت دوم) 

نقد بعضی بچه های  خوش خنده (قسمت اول) اومده ) پیشنهاد میکنم مواظب خودشون باشن اخه کم کم دارن تبدیل میشن به یه چیزی شبیه گودزیلا و کروکدیل و ... بعدم مجبورن تو افق محو بشن دیگه نیان هاااااااااا 

;-) just for fun

فرستنده : vaheeeeeeeeeeeeed







اه

این چه وضعیه

هوا که خوبه

آلوده هم که نیست

برفم که نمیاد

مریض هم نیستم

درسمون هم که مهمه

پس به چه بهونه ای نرم دانشگاه؟!

فرستنده : نخبه پرور







یکی از فانتزیام اینه که صبح زود بیدار شم درس بخونم

فرستنده : نخبه پرور







یه راه حل برای خوابیدن آخر شب پیدا کردم تضمینی

همین جوری که زل زدید به صفحه کامپیوتر دارید باهاش کار میکنید

یهو بکوبید رو دکمه پاور که خاموش شه

یعنی خودتونو تو عمل انجام شده قرار بدید

فرستنده : نخبه پرور







آقا من دچار دوگانگی فصل شدم...

دقیقا یکی بگه الان زمستونه یا تابستون...

آخه هوا خیلی گرمه..من برم پیراهن آستین کوتام رو پیدا کنم..

فرستنده : رونالدو


















کلمات کلیدی :  خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان |  خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان |  خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان | 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد