Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه







اگه گفتی چرا دو × دو میشه هفت؟ خب چون علم پیشرفت کرده ! اینم اثباتش: 2×2 به دوها یک رقم اضافه میکنیم <=(2+1)×(2+1) 9=3×3 چون 2 واحد به ضریب ها اضافه کرده ایم در اخر دو واحد از حاصلضرب کم میکنیم. => (9-2)=2×2 => 7=2×2

فرستنده : amir007







.

کاش ما آدم ها هم مثل گربه ها با چند لحظه بو کشیدن میفهمیدیم که: هر ”آشغالی” ارزش وقت گذاشتن

نــــــداره!

فرستنده : #koroush#







دقت کردین که قبلنا تا یه پرادویی سانتافایی بنزی ماکسیمایی چیزی میدیدیم می گفتیم(( وو چه ماشینیه پسر))

ولی الان وضعیت جوریه که پرایدم دیدیم باید بگیم ((وو چه ماشینیه))

فرستنده : مبین







دقت کردین تو چند هفته اخیر تو هر صفحه ی خوش خنده پراید شده سوژه خب یه قسمت واسش بزارین (مثلا جوک های مربوط به پراید)،الان بابام داره 206 اش رو میفروشه مامانم داره طلاهاش رو میفروشه منم رفتم سر کار و ترک تحصیل کردم تا دو قرون پول درارم ،خلاصه همگی داریم پولامون رو رو هم میزارم ، یعنی میشه یه روز مام (ما هم)پــــــــــــــــرایــــــــــــد داشته باشیم آیا؟؟ 

$-$

فرستنده : s.b.v2







یه ترفند جدید جهت جمع آوری تمام حواس سر کلاس درس

همانند سازی دبیر گرامی با یه شخصیت محبوب

خخخخخخخخخ

معلم ریاضیمون محمد رضا گلزاره

مال فیزیکم آدام لمبرت

راستی یه نسبتی هم این وسط هست

هرچه درس و دبیر چرت تر شخصیت محبوب تر

اینقده آدم حواسش جمع میشه

من که تو کلاس فیزیک حواسم همه جا هست جز سخن دبیر گرام امروز چش ازش بر نمی داشتم

شما ها هم مثل من عاشق شیرین سازی دروس هستین یا فقط من اینجوریم؟؟؟؟

فرستنده : F76







توجه توجه

خبر رسیده یه چندتا دهه هشتادی تو افق رویت شدن

برادران خواهران گرامی دهه شصت هفتادی همت کنید اینا رو بندازین بیرون 

از دست این اراذل ما تو افقم آسایش نداریم

راستی یه نکته این دهه چهل پنجاهی ها رو هم راه ندین افق تجربه ثابت کرده اینا هرجا میرن یه گودزیلای دهه هشتاد نودی با خودشون حمل می کنن

باشد که همه در افق به آسایش برسیم

.

..

...

....

روابط عمومی حمایت از محوشدگان

فرستنده : F76







یه رفیق دارم پراید بسیار تر تمیزش که میشه گفت صفر بود رو 11میلیون فروخت.خیال کرد 3میلیون سود کرده.الان که پراید روزانه داره میره بالا اینم روز به روز کم حرف میشه.فکر کنم همین روزاست که خودکشی کنه.

منم دلداریش میدم که بعد از عید قیمتا میاد پایین.ههههههه

فرستنده : رونالدو







با گران شدن پراید راههای رسیدن بخداهم کم شد ... !

فرستنده : nabeghe







ﺍﯾﻦ ﻃﺮﺡ ﺯﻭﺝ ﻭ ﻓﺮﺩ ﺗﺮﺍﻓﯿﮑﻢ ﻗﺼﻪ ﺷﺪﻩ ﻫﺎ 


..ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﻫﻢ ﭘﻮﺭﺷﻢ ﺯﻭﺟﻪ , ﻫﻢ ﺑﻨﺰﻡ

فرستنده : sarisa







بچ ها یه چیزی کشف کردم خیلی به درد میخوره!!!!!!!!!

اونایی که به گره خوردن هنسفری مشکل دارن به هندزفریشون بگن اگه گره نخوری سوار پرایدت میکنم.!

من امتحان کردم:نه تنها گره نمیخورد برام بازم میشد تازه صداشم خیلی خوب شده بود.ینی تحریم ها رو هنسفری هم عثر داشته ها...

فرستنده : king.h.2







‫پـســـر بایــد ...

تـه ریـش داشــته بــاشــه، پــرایــدم داشــتـه بـاشــه

پوسـتـش بـرنــزه بـاشــه، پـرایــدم داشــتـه بـاشــه

مـوهـاشــم کــوتــاه بـاشــه، پـرایـدم داشــته باشــه

پـیـرهــن مــردوونه بپــووشــه، پـرایــدم داشــته بـاشــه

بـو ادکلنــش هـمـه جـارو بــرداره،پـرایــدم داشـتــه باشــه

آسـتـینـشـو تـا آرنــج بـزنه بـالا، پـرایـدم داشـته بـاشـه

دمـاغــش عمــلـی نبـاشــه، پـرایــدم داشتـه باشــه

قـدش بلنــدتر از دووس دختــرش باشــه پـــرایـدم داشتــه باشــه

پســر باید پـراید داشتـه باشـه، »»پرایــــــــــــــــــد«« 

مانـــــــی هاج بــَـک ^__^

فرستنده : shey2nak







عاقا اگه ریا نباشه بابام میخواد بره یه پراید بخره

فرستنده : My heart broken*Vahab







با توجه به موارد زیر حدس بزنید کلاه قرمزی چند سالشه:

1-هیکلش که از همون شونصد سال پیش تا حالا همونقده

2-سنش اونقد هست که یه بچه شیرخوره بهش بگه بابا

3-از سر و ریخت مدرسه و همکلاسیهاش و معلمش میشه فهمید که هنوز مدرسه ابتداییه

4-سنش اونقد هست که بتونه بره سربازی

5-همه ی عالمم هنوز بهش میگن بچه

6-سنش اونقدی هست که بره زندانو تو دادگاه شهادت بده و گلوی مادر اون بچهه پیشش گیر کنه و بلعکس

من یه مدت سر نبودم این دیوارای وارداتی چی شد قضیه اش؟

فرستنده : reza







یکی از فانتزیام اینه که 

نصف شب برم مغازه ی کفش فروشی همه ی کفش هایی که مارک مخفی دارنو بدزدم و بشینم روکش مارک هارو بردارم !!

بعد صاحب مغازه منو ببینه و با سرعت 220 پرایــــــدش دنبالم کنه و من توی دودی که بر اثر سرعت ماشین گرون قیمتش ایجاد شده محو شم!! :|||

فرستنده : ►✖яαнα✖◄







هیچ وقت ازمخترع بالش قدردانی نشده!

چون بدون برق میشه خوابید امابدون بالش نمیشه!!!

فرستنده : Mohammad







دارم از سر کلاس مطلب میذارم باگوشی(حتما فهمیدین که گوشیم اینترنت داره). من فکر کنم معلم زیستمون از مریخ اومده.یعنی هیچ وقت ازم نمیپرسه. یک امروز نخونده بودم اومد یکم بو کشید و یکهو منو گفت.اخه شانسه من دارم. فکر کنم باید برم رپ بخونم. شنیدم جدیدا چنتا.......

فرستنده : استاد کار







رایتل نخرید !! خیلی آدم فروشه !!

زنگ زدم به یکی از دوستام که رایتل داره ، گفت مشترک مورد نظر در دسترس نیست !

بعد 10دقیقه اس ام اس اومده که دوست عزیز که با مشترک رایتل تماس گرفته بودی،الان در دسترس میباشد میتونی باهاش تماس بگیری !! اینکه از الان اینجوری شروع کرده ، یه سال دیگه وای به حالمونه ! حتما اون موقع میگه مشترک مورد نظر شما با امیر علی پسر بتول خانم رفته کافی شاپ،

نیم ساعت دیگه هم میرن سینما !!

فرستنده : My heart broken*Vahab







یه ضرب المثل قدیمی هست که میگه

کار از محکم کاری عیب نمیکنه

ولی الان باید بگی

کار از کم کاری عیب نمیکنه

فرستنده : نخبه پرور







یه ضرب المثل قدیمی دیگه هست که می گه:

ما با هم کاسه کوزه یکی شدیم 

یعنی با هم خیلی ارتباط خانوادگی داریم

ولی الان باید بگی

ما دیگه با هم یوزر پسورد یکی شدیم

فرستنده : نخبه پرور







یه ضرب المثل قدیمی دیگه هست که میگه

تا کور شود هر آنکه نتواند دید

یعنی هرکسی که نمیتونه ببینه ایشالا کور بشه

خب این غلطه

آخه عزیز من . . . . . . کسی که نمیتونه ببینه کور هست دیگه

چی میخای از جونش؟

فرستنده : نخبه پرور







درزمان جاهلیت یکی از عاشفانه ترین صداها صدای کانکت شدن مودم dial up بود

فرستنده : MahdiAghlmand







مـــن مـونـــدم دادن یــه 10 نـاقـابــل بــه مــن چــه آســیبــی بـه جـامــعــه میـــزد کــه استــاد بــا 75/9 کـــــه داد بــم خواســـت از وقـــوع ایــن فاجعـــه جــلوگیـــری کنـــه؟؟؟؟؟

مانـــــــــی ِ آتیش گرفتـــــه ♥

فرستنده : shey2nak







درسته بعضیا پارک دوبلو بلد نیستن ولی خداییش دورزدنو خوب بلدن

فرستنده : MahdiAghlmand







یه سوال دارم ای کسانی که درافق محو میشوید

آیا.................تو اونجا ایرانسل آنتن میده

فرستنده : استاد آشفته







سیاهی چشمانت را دوست دارم چون در نبودت رنگ روزگار من است

تقدیم به همه مادرا

فرستنده : بی ریا631







پراید به عنوان گرانترین تابوت دنیا در گینس ثبت شد :)))

فرستنده : nabeghe







آقا میدونید چرا پراید گرون شده؟نمی دونید که...

چون راحت میره تو پارکینگ راحتم از پارکینگ در میاد.

امکانات از این بیشتر میخواین.؟

فرستنده : رونالدو







ســـــلامتی اونـــایی کـــه مـــوقـــع خـــرج کـــردن واســـه رفـــیق و عـــشــقشــون...

پــــول واســـشون حـــکــم جـی اِل ایــکسو داره...

راحــــــت از جـــــیب درمـــیاد...!!!!!

فرستنده : ممد آقا







یکی از فانتزیام اینه ک خخخخخخخ...!!

یکی از فانتزیام این ک خخخخخخ...!!

عاغا یکی از فانتزیام اینه ک خخخخخخخخخخخ...!!

بچه ها شرمنده نمیتونم فانتزیمو بگم خیلی مبتذلٍ :|

کصـــــــــــافت :| :))))))

فرستنده : ά๗Į√ 711







مامانم باهام لج کرده میگه از بس هر پسری اومد خواستگاریت یه ایرادی گرفتی اگه پسر مورد علاقت پیدا شد اسید میپاشم روش !

فرستنده : sheyda71







3 تا جمله هست که تو رد کردن خواستگار سیریش تاثیر عجیبی داره..

1ـ باباش میگه هنوز کوچیکه..

2ـدخترمون هنوز میخواد درس بخونه..

این آخریه باور کنین تضمین شده است..

3ـ مامان دختر به مادر پسر: والا راستیتش حاج خانوم استخاره کردیم بد اومد..

فرستنده : sheyda71







تقصیر از ما نیست …

بعضیا خودشون دلشون میخواد “یادگاری” باشن پشت در مستراح عمومی !

فرستنده : mohsen







حــــاجــــی مــــن فهمیــــدم چــــرا پرایــــد گــــرون شــــده

واســــه سرعــــت بالاشــــه

با سرعــــت نــــور از ایــــن دنیــــا به ســــرای آخــــرت منـتــــقــــل میکــــنه انشــــاء الله

فــــول اسپــــیده لامصــــب

فرستنده : هستــــی پــــاشـــا







یه پراید 85 نقره ای بی رنگ با لوازم اضافه دارم 

معاوضه با یه لکسوس مشکی یا ویلا در شمال 

خونه بالای زعفرانیه هم قابل قبول می باشد.

فرستنده : biglar







یکی از فانتزیام اینه پشت پرایدم بنویسم عاقبت فرار از مدرسه :) بعد گازشو بگیرم تو افق محو شم :))

فرستنده : farzad_bs







بچه ها من امروز صبح ساعت 8 انتخاب واحدم شروع می شد و من ده دیقه به هشت رفتم تو سایت دیدم ده دیقه ش مونده,گفتم برم خوش خنده ی چندتا جوک بخونم.موقعی که به خودم اومدم دیدم ساعت9:10س.سریع رفتم تو سایت دانشگا,همه درسای رو که میخواستم بگیرم پر شده بود تازه ترم آخرم هستم.یکی بگه چیکار کنم از دست این خوش خنده  :'(:'( 

آخه نمیشد یکیتون ی پست در مورد دانشگا میذاشت که من یادم می افتاد

:-(

:'(

:'(

فرستنده : kiaaa







اندر احوالات رضا

اسم رفیقمه ازاوناییه که تو دو کلمه حرف سه تا سوتی میده مثلا

یه بار رفته بودیم همدان واسه گردش ایشون هم از منظره ای خوشش اومد برگشت گفت مهدی ماشینن همین جا پخ کن چندتا عکس بندازیم (منظورش از پخ پارک بوده)

فرستنده : استاد آشفته







فکر کنم دارم پدر می شم آخه چند شبه با مسواکه اینو اون مسواک می زنم

فرستنده : mamado







دیروز خواستم واسه خودم آخر یکی از فانتزیهام برم تو افق محو شم دیدم اووووووووووووووو چه صفی!!!!!!!!!! بعد کلی انتظار یارو اومد گفت خانوم دیگه جا نداریم برو فردا بیا! تازه چون دختری باید رضایت نامه کتبی پدر یا شوهرتو بیاری واسه محو شدن!!!!!!! آخه محو شدنم این همه شرط و شروط داره؟؟؟؟؟ مسئولین رسیدگی کنن لطفا

فرستنده : مرسده







دیشـــب با مـُـخـاطـب خاصــم کـات کــردم ،

اصـــن در سطـــح مـــن نبود :| 

ناســـلامتـــی 2 تا پرایـد تو خــونمــون پارکـــه :دی

مانـــــــــــی هاچ بَــک ♥

فرستنده : shey2nak







یــه ســری از ایــن پســرام هســتن 

هنــوز میــرن از کیــوســک تلفــن کارتـــی 

به دوس دخـدراشـــون زنـگ میـــزنن 

به اینــام میــگن دخــتربازای سنــت گــــــرا (ایضـاً کلاسیــک)

مانــــــــــــی کلاسیک ♥

فرستنده : shey2nak







بچه فامیلمون 8 سالشه ص تا شب پلاسه خونه ما

امروز همسایه مون اومده بود و راجب یه میوه ای شبیه انار میگفت که تبرک از یه جایی آوردنو هر کی خورده بچه دار شده !

این بچه ام نه گذاشت نه ورداشت گفت مگه انارم حامله میکنه ؟ چی میگی شما؟؟

منو میگی ؟O_O چشا چارتا، فک مماس با کف زمین

ما بچه بودیم زنبیل مامانمونو بعد خرید چک میکردیم ببینیم داداش خریده برامون ؟

فرستنده : نسل سوخته







از شرکت زنگ زدم،ناهار جوجه کباب داشتیم. خانومم میگه ناهار چی خوردی؟ میگم حدس بزن!

- قیمه؟

+ نه 

- ماهی؟

+نه

-مرغ؟

+ آها . داری نزدیک میشیا، آورین

- میگو :| !!!!!

+ o.O ینی میگفتی "اسب آبی" کمتر تعجب میکردم! عاخه میگو کجاش نزدیکه مرغه ؟

- خو بابا خروس!!!!!

ینی به همین برکت قسم، گوشی تا نصف رفت تو حلقم از تعجب! تازه تخم مرغ هم گفت :)))

فرستنده : نسل سوخته







تو این روزا اگه دیدین یه دانشجو نشسته یه نگاه به افق میکنه ،یه نگاه به گوشیش. باز یه نگاهمیندازه به افق باز به گوشیش بعد به افق خیره میشه بعد باز به گوشیش نگاه میکنه بعد به افق خیره میشه و تو افق نیست و نابود میشهبدونین داره با گوشیش معدلشو حساب میکنه ببینه مشروط میشه یا نه

فرستنده : nomen







بروبچ خلاق خوش خنده ای بی زحمت این سوژه محو شدن و افق واین حرفا دیگه قدیمی شد اگه میشه سوژه جدید وارد بازار کنید دلمون وا شه.با تشکر مدیریت پارک.

فرستنده : محیا







دیدی آدامس چقدر گرون شده؟

انقدری گرون شده که پسر عموم دیگه نمی خره. دانلود میکنه

راست میگم

من خودم دیدم داشت Orbit دانلود می کرد.

فرستنده : نخبه پرور







آخرش نفهمیدم این اخبار گوئه همش میگه اقصی نقاط کشورمون ، دقیقا کجارو میگه؟؟؟

فرستنده : نخبه پرور







تو اتاقم پای کامپیوتر نشسته بودم که پسرعموی دهه هشتادیم اومد تو

یه اسباب بازی دستش بود ازش گرفتم

خوب که نگاه کردم دیدم گودزیلاست!

بعد از چند دقیقه اومده میگه این گودزیلا فایرفاکسو بزن!

گفتم احسنت. به این میگن حس همنوع دوستی.

تازه به اسباب بازیش میگه گودی

یعنی خیلی باهم راحتن.

فرستنده : نخبه پرور







هرزگردی چیست؟

من وقتی اینترنتم قطع میشه و نمیره شروع می کنم به دور باطل زدن

یعنی مای کامپیوترو باز میکنم بعد می بندم

مای داکیومنتو باز میکنم بعد می بندم

اکسلو باز میکنم بعد می بندم

کیا اینجورین؟

فرستنده : نخبه پرور







خانم محترم!

اون سایپا 111 یی که داره برات بوق میزنه‌، 1۸ میلیون تومن ماشینه،

اصن متوجه هستی چه فرصتی رو داری از دست میدی ؟؟؟

فرستنده : My heart broken*Vahab







خیلی درد داره با

آهنگ ساسی مانکن یاد یکی بیوفتیدخیلی :|

فکــــرشو بکـــن...

فرستنده : My heart broken*Vahab







فتر خاطرات خواهرم رو میخوندم تو اوجش بودم که نوشته بود" تو که الان داری فضولی میکنی و میخونی زور نزن چیز خاصی گیرت نمیاد !!! " منو میگی هول شدم دفترو بستم فکر کردم منو میبینه از تو دفترش :

فرستنده : نسل سوخته







عاقا عاج فیل تو گوشم اگه دروغ بگم

چن وخ پیش داشت ی برنامه نشون میداد زنه اومد بگه قعر جدول برگشت گف جعر قدول!

من دیگه کنترلو گاز میزدم

چ هموطنایی داریم

فرستنده : VeSaL 74







دهه پنجاهیا هنگام پس گرفتن پول خرد از راننده ی تاکس:قابلی نداره،جون من نمی خواد ناراحت می شماااا....هزارتا تعارف دیگه

دهه شصتیا:جون داداش نمی خواد خدایی...و 10تعارف دیگه

دهه هفتادیا:دست شما درد نکنه<،مرسی

دهه هشتادیا:این چیه چرا چروک خورده چرا مچالست... و صدها موارد دیگر

دهه های بعدی رو خدا بخیر کنه

فرستنده : JM







یکی از فانتزیام اینه که ازدواج کنم و یه خانوم شاغل باشم بعد سه تا بچه بیارم و من برم سر کار و همسرم آشپزی کنه و بچه نگه داره

شب که از سر کار اومدم داد بزنم:

شام آمادس؟ زود باش شام رو بیار بعد که شام رو آورد غر بزنم بگم بازم که غذا رو سوزوندی آخه کی میخای آشپزی یاد بگیری؟؟؟؟؟

بعد بچه ها گریه کنن"منم بگم بچه هارو ساکتشون کن خستم از صب سر کار بودم"؟؟؟؟؟؟؟

یعنی فک کن چه خونواده ی خوشبخت و رویایی میشه اشک تو چشم آدم جم میشه!!!!!!!!!!!

فرستنده : بچه مثبت







نمیدونم چه صیغه ای پیاز خام تلخه ولی همون پیازو وقتی میپزی میشه باقلوا!!

فرستنده : hesabdar







ما ایرانی ها قدیما خیلی پیشرفته تر از اروپا بودیم!

مثال:

دهه شصت و هفتادی های ما برابر با دهه ی هشتادی ها و حتی نودی اونها بوده!!

ولی متاسفانه از سال2000به بعد ما پسرفت کردیم یعنی دهه10 اونها برابر با دهه هشتاد و نود ما شد


(خخخخخخخ)

فرستنده : hesabdar







یکی از فانتزیام اینه که مدیر سایت جکامو تایید کنه،بعد من از خوشحالی ذوق مرگ شم،بعد جنازمو ببرن سمت بهشت زهرا‏(چیه حتمن توقع داشتین جنازمو ببرن سمت افق‏)نه برادر من مگه افق قبرستونه هرکی میمیره جنازشو ببرن اونجا!‏

فرستنده : wall.e







آقا من پشت کنکوری ام،بابام چند ماه پیش قول داد اگه کنکور قبول شدم برام یه پراید صفر بگیره...هیچی دیگه،با این قیمتا عوض پراید ،به امید موتور گازی تا نصفه شب دود چراغ میخورم(!)

:‏|‏

فرستنده : .grinch.







فرض کن 1 مورچه باشه،مورچه 1 جوراب داشته باشه،جورابش 1 سوراخ

داشته باشه.من به اندازه سوراخ جورابش دلم برات تنگ شده!!!

فرستنده : morteza








به غضنفر میگن حج خوش گذشت گفت :خیلی سنگ خوردم ولی بالاخره بوسیدمش

فرستنده : Barad







بیــکـار بـودم هـاچ بــکُ از حـاجـــی گـــرفتــم بــرم یــه دوری بــزنم تــو خیــابــون

پشــتِ چــراغ قــرمــز یارو دَس فروشـــه ایـن شاستـــی بلنــدا رو ول کـــرده بود گیـــر میـــداد به پرایـدا =)))))

اینـــو بیخیــال

دخـدرا یه جــوری نیگـام میکـردن پشتِ ماشــین ، میخواستن بخورنــم خام خام 

یادشـــون رفــت تا دیـروز بوق میــــزدی بـه مــا محـــل نمــیدادن ، هـــی میــرفتن ســراغ بنز و بــی ام و :|

عـاره عزیزم اینجوریـاســــــت ، زمیـــن گــِـرده دخـــدر جـون

آهـــن پرستـــایِ بــی معـــرفت :|

دیـدیـد پرایـــــــــــدم شــــد 20 میلیون :دی

فرستنده : shey2nak







مثــلا ﯾﮑــﯽ ﺍﺯ ﻓـﺎﻧــﺘﺰﯾـﺎﻡ ﺍﯾــنه ﮐــﻪ ... 

ﺩﺧـدﺮﻩ ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ عاطفـــه خانووم (کــه پارســـال دماخشـــو عمــل کـــره به چشـــم خواهــــریم بـــد تیکـــه ای نیس) ﻭﺍﺳﻤــﻮﻥ نــذری ﺑﯿــﺎﺭﻩ ﺑﻌـﺪ

ﻣــﻦ خعــلی شیک بـــرم ﺩﺭﻭ ﺑـﺎﺯ ﮐﻨــﻢ ﺍﻭﻧــﻢ ﺑــﺎ ﻟﺒـﺨـﻨﺪ ﻭ ﻧـﺎﺯ ﮐــﺮﺩﻥ ﺑﮕــﻪ ﺳـــــــﻼﻡ مـانــــــی جـون ﺑﻔﺮﻣــﺎﯾﯿﺪ نــذریه

ﻣﻨﻢ ﯾﻪ ﺩﺳﺘﯽ ﺑﻪ تـــــه ریشـــــم ﺑﮑﺸــﻢ (:ﺩﯼ)

ﺑﮕــﻢ ﺍﻭل یـاد بگـــیر ﺑﮕـــﻮ ﻋـﺎقـﺎ مانــــــی ! 

ﺯِﺑـﻮﻧــﺖ ﻋـﺎﺩﺕ ﮐﻨــﻪ ﺿﻌﯿــــــــــﻔﻪ :| 

ﺑﻌﺪﺷـــﻢ ﺑــﺮﻭ ﺑــﻪ ﻧــﻨــﺖ ﺑﮕــﻮ ﺍﻣﺸــﺐ ﻣﯿــﺎﯾــﻢ ﺧــﻮﺍﺳﺘــﮕــﺎﺭﯼ

ﺍﻭﻧــﻢ ﭼــﺎﺩﺭﺷــﻮ ﺑﮑﺸـــﻪ ﺭﻭ ﺻـــﻮﺭﺗﺶ ﺑﮕﻪ ﻭﺍﯾییییییییییییی :">

ﺫﻭﻕ ﻣــــــــﺮﮒ ﺷــﻪ ﺑــﺪﻭﻭﻩ ﺑــﺮﻩ ﺳﻤــﺖ ﭘﻠــﻪ ﻫــﺎ !!!!

ﭘﺎﺵ ﮔﯿـــﺮ ﮐﻨــﻪ ﺑــﺎ مـــــُــخ ﺑـﺮﻩ ﺗــﻮ ﺷﯿـــﺸﻪ !!!!!!

مغــــزش ﺑـﭙﺎﭼـــﻪ ﺗــﻮﯼ ﺭﺍﻩ ﺭﻭ :ﺩﯼ

ﺍﺻــــــﻦ ﻫﻤــﻮﻥ ﺑﻬــــﺘﺮ ﮐـــﻪ ﻣــــــُـــــﺮﺩ ﺩﺧـــدﺮﻩ ﯼ ﺧـﻨــــــــﮓ :| !!

فرستنده : shey2nak







عاغا سوم دبیرستان هنوز مخمون نقص (نقز،نغص،نغز،نقس،نغس و...) فنی داشت داشت روزا اول مدرسه با برا بچ تو نیمکتای آخر نشسته بودیم منم یه فندک با خودم آورده بودم سر کلاس (واسه چراغ قوه ی تهش) آقا نمیدونم چی شد یهو چراغش رو روشن کردم تو چشای دبیرمون ......

چشتون روز بد نبینه اومد گفت اون چیه دستت بود منم می خواستم بدم رفیقم بگیره یواشکی نامردی کرد نگرفتش منم آروم گذاشتمش زیر نیمکیت... اومد منو گشت از پشت نیمکت ، زیر اونم گشت اما ندیدش (البت فک کنم) ول کرد رفت . همه گفتن دمت گرم بابا ..

منم جو گیر شدم یه بار دیگه نورشو انداختم تو چشش ... آقا این دفعه دبیره اومد گفت این فندکاش به درد نمیخوره زود باتریش تموم میشه ... من یکی بت میدم که تا آخر سال نورشو بندازی تو چشمه من ..........

من تو اون لحظه :((((((

برا بچ :O-

فندک خالیه من X-(

فندک دبیر :-O 

اتمسفر موجود در کلاس :-|

فرستنده : ░░░░░ (5)







عاغا این دهه هشتادیا که میگن گودزیلان واقعیه به قرعان .........

یه آبجی داریم هفت سالشه داشتم مساله های حسابان رو حل میکردم تو یکی هنگ کردم ...هی ادای اینایی که گیر میکننو در آوردم تا شایــــــد یکی محلّم بذاره بیاد بگه مشکلت چیه .)

آبجیم اومده میگه داداچ اکه سوال داری بگو تا من حلـــــــــش کنم !!!!!!!

من :-O

آبجیم :)))

بقیـــه :-O

مساله هه :-O

در و دیوار :-O

گفتم خیانت در امانت میشه نیام اینو بسندم (besendam)

فرستنده : ░░░░░ (5)







تیکه جدید پسرا...

.

.

.

.

.

.

خانومی افق شو محو شم برات :)))))))))))

فرستنده : kengil







یارو اونور آب (سمتتش رو دقیقا نمیدونم :D) موبایل درست کرده که چه میدونم اثر انگشت رو میشناسه . باهاش میتونی ماشینت رو روشن خاموش کنی باهاش میتونی با این ور آب تماس تصویری داشته باشی خلاصه چی بگم از این جور چیزا.....

اینام موبایل درست کردن که راحت تو جیب جا میشه تازه راحتم از جیب بیرون میاد

دیگه افق هم چاره ساز نیست میرم یه کهکشان دیگه

فرستنده : V @ H ! D n







قبول میکنین که

هیچ وقت چیزیو خوب متوجه نمیشی

مگر اینکه بخوای به مادربزرگت توضیحش بدی

فرستنده : V @ H ! D n







یکی از فانتزیام اینه که بیام خوش خنده مطلب بزارم...

بعدش مدیران محترم تایید نکنن...

دپرس بشم برم آهنگ مجید خراطها گوش بدم...

آغا یه فازی میده....

فرستنده : اخم69







تست هوش

ای کسی که پای کامپیوترت نسشتی و فکر میکنی که خیلی زرنگی...

اما جمله ای که خوندی کلمه‌ی نشستی‌اش غلط بود...

ههههههه

دیدی رزنگ نبودی؟

ای بابا باز هم که اشتباه خوندی کلمه ی بالا زرنگه نه رزنگ...

ای دل غافل...فارسی بلد نستی بخونی؟!

آخه نخبه، کلمه‌ی بالا نیستیه نه نستی...

مجید جان دلنبدم، فارسی بلد نیستی...چرا می‌خونی؟!!

اه اه اه... بابا اون کلمه‌ی بالا دلبندمه نه دلنبدم...

تو دبیرستان فارسی رو چند می‌شدی؟!

بابا کلمه بالا فارسیش غلطه...

چیه؟!...رفتی ببینی غلطه یا نه؟!!

بگذریم...بدون تست هوش هم معلومه اوضات چقدر داغونه

فرستنده : Erfan







یکی از فانتزیام اینه که خواننده نشم ! 

این روزا خواننده نشدن خیلی سخته !

فرستنده : emerald sj







یکی از "دوشواری های" زندگیم اینه که:

با اینکه کاردانیه کامپیوترو میخونم اما از کسایی که حتی رشتشو نخوندن کمتر حالیمه!

:(((

آخه چرا؟؟؟

فرستنده : زی زی لایک







هههههههههههی امان از دهه هشتادیا :|

عاقا ما یه گودزیلا دهه هشتادی داریم تو فامیلمون،6 سالشه.

این یه داداش داره دهه هفتادیه عینه من(الان فهمیدین دهه هفتادیم یا بیشتر توضیح بدم؟!)این داداشش یه لپتاب(لبتاب،لپتاپ،لبتاپ و..)داره که توش یه بازی ماشین ریخته.

خلاصه گودزیلا هم داشت همین بازیرو بازی میکرد که یه دفعه دیدیم پا شد قشنگ با یه لگد با قدرت454564 پاسکال خوابوند تو صفحه لپتاب(لبتاب،لپتاپ،لبتاپ و..).

عاقا این داداششو میگی: :|

بهش میگیم این چه کاری بود کردی!

میگه بچه پررو یه لامبورگینی خریده داره به من فخر میفروشه!نمیدونه ما دهه هشتادی چه زجرایی کشیدیم!

هیچی دیگه خونوادگی سواره ماشین شدیم من پیچوندم رفتم تو افق،خواهرم همچنان داره داشبوردو گاز میزنه،مامانمم رفته اشپزخونه

آخه گودزیلای من،اژدهای من،تو هنوز نمیدونی پول چجوری بدست میاد داری واسه من از فخر حرف میزنی؟برات پیش نیومده وقتی یه نفر ps1 داشته باشه با فوتبال 98!اون موقع چه فخری بهت میفروشه.... ههههی

جزقاله(جزغاله،جضقاله،جظقاله و...)شدیم رف!

من: :|

مامانم: :|

مامانش: :-))

باباش: :-))

خودش: :-X

داداشش: :-(((

دهه هفتادی ها: :|

دهه هشتادیها: :-))

فرستنده : amir_hossein76







با این وضعی که من میبینم چند سال دیگه

دو تا پسر دارن حرف میزنن

رضا : علی جون ابرو هاتو خیلی ناز برداشتی

علی : قربونت برم الهی ، پیش همون آقا کریم رفتم

رضا : کریم ،کدوم کریم ؟

... علی: بابا کریم بلونده . همون آرایشگره که موهاشو مش استخونی میکنه

دو تا دختر دارن حرف میزنن

ژیلا : مرجان به اون سیبیل زنونت قسم وقتی لیلا اسمتو آورد می خواستم با چاقودسته شاخیه دو تیکه اش کنم

مرجان : ای ول بابا خیلی خانومی ، ولی ولش کن اینها مرام ندارن . سگو نباس با چاقو زد ..

فرستنده : نسل سوخته







99درصد میس کال های گوشیم تو چند دقیقه ای که تو wc هستم اتفاق میفته!!!! جالب اینجاس که یه بار به طور آزمایشی موبایلم با خودم بردم این بار اومدن در خونمون!!!!!!! این طور که پیش میره فک کنم اگه از ایزی لایف هم استفاده کنم بازم با یه ترفندی منو شکست بدن!!!!!! اصن یه وضی!!!!

فرستنده : purya21

















کلمات کلیدی :  خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان |  خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان |  خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان | 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد