Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه



اگه امیرکبیر الآن کاره اى بود، روزنامه اى به نام "فجایع الاتفاقیه" تأسیس میکرد
فرستنده : رضا 30سو



نکنید !!!
تو رو به هر کی که می پرستید نکنید!!!
آخه آدم پشت فرمون پراید دست تو دماغش میکنه؟!!!
به دماغت رحم نمیکنی به کلاس پراید رحم کن.
آخه این چه کاریه؟؟؟!!
حالا اگه مرد بودید یه حرفی؛
آخه خواهر من ، مادر من !
این چه کاریه آخه ؟!!
دل و رودمو بهم زدی. دلم اومد تو حلقم. اصن یه وضعی.
آخه آدم با چه امیدی بره زن بسونه.!!!
و در آخر از مسعولین خوش خنده کمال تقدیر و تشکر را مینمایم که این تریبون را در اختیار من گذاشتن.
ومن ا... التوفیق.
فرستنده : رضا 30سو



اغا فیلم زمانه رو دیدین ؟گرفتین چی میخواست بگه!!
بابا میخواست بگه این همه امار طلاق بالا رفته واسه اینه که یک جفت جوون باهم ازدواج میکننن.اگه میخواین خوشبخت شین با دهه بیستیا ازدواج کنین....به همین راحتی
رو من که خععععلی اثرگذاشت تو فکر طور کردن بابای زبانسرام....
فرستنده : !!!DVD



شمام مثه من وقتی دارید از خوش خنده جوک میخونید صداتونو عوض میکنید یافقط من اینجوریم؟
~~~
O-O
فرستنده : s.b.v2



عاغا اگه فخر فروشی محسوب نمیشه ریا نباشه ما یه پراید داریم زیتونییییییی این بابای دست دلباز ما تا دیروز با لنگ تمیزش میکرد لنگه رو هم سالی یبار نمیشست ولی جدیدا روزی دو بار میبرتش کارواش اونوخ ما ک روزی دو بار میریم حموم میگه چه خبرته اب مایه حیاته
فرستنده : soodeh20



یکی از فانتزیام اینه که 
تو مترو با رقیبه عشقیم حرف بزنم بعد از قضا عشقمم تو واگن قبلی باشه صدامو بشنوه من خیلی ناراحت باهش حرف بزنم بگم که مراقبش باش اگه گریه کرد دسشو بگیر ازگرسنش شد براش پاستیل بگیر دوست داره ... همین جوری که دارم میگم برسمو پیاده شم عشقمم دنبالم داد بزنه محمد محمد منم خیلی بی اعتنا نزدیک افق شم برا محو شدن ... ... ... ... بعد یبینم اون ور تو افق چه خبره پشیمون بشم بر گردم با عشقم سالیانه سال با خوبیو خوشی زندگی کنم :)
فرستنده : ♣ MOH@MM@D ♣






سگی نزد شیر آمد گفت
بامن کشتی بگیر
شیر سر باز زد
سگ گفت:نزد تمام سگان خواهم گفت
شیر از مقابله با من می هراسد...
شیر گفت
سرزنش سگان را خوشتر دارم از اینکه شیران مرا شماتت کنند
که با سگی کشتی گرفته ام !!!
فرستنده : avci



من نمیفهمم این بچه های این دوره چه فرقی با ما دارن اخه امروز بچه 5 سالشم نبود
اومده اب بخوره من گفتم الان مغزش هنگ میکنه مامانشو صدا میزنه
دیدم خیلی شیک قسمت اب رو فشار داد اب خورد
والا ما اونموقه یخچال اومده بود نمیدونستیم کجارو تکون بدیم اب بخوریم
ده بار باتمام قسمتای یخچال ور میرفتیم
حتی گاهی لیوانو میذاشتیم که شاید به صورت غیبی اب بیاد کوفت کنیم:|
فرستنده : خواهران غریب



شما یادتون نمیاد یه زمونیم جای تبلیغ ایرانسلو همراه اول همه جا ازاین تبلیغابود 
صاایران
هرروزیهتراز دیروز√
فرستنده : MahdiAghlmand



اعتراف میکنم...
.
.
.
.
.
ولش کن بابا ظرفیت رازداریو ندارین میرین همه جاجارمیزنین ابروم میره
فرستنده : MahdiAghlmand



درس خوندن من:به صورت طبیعی روی صندلی نشستم و در فاصله ی مناسب بین چشمم و کتاب درس میخونم وقتی به خط ۵ میرسم کمی خمیده به صورت ۴۵ درجه میشینم و بعد خواندن ۵ خط دیگه روی زمین دراز میکشم و چند دقیقه ی بعد:
شب بخیر.

فرستنده : Fakhrian



تقدیم به دااااش گلمD$D$D :
یکی از بزرگترین افتخارات زندگیم اینه که وقتی بچه بودم(البته الانم 19سالمه فکرنکنید پیرمرد شدما) همه ی دنیارا به عذاب گذاشتم به جز "آتشنشانی" و اورژانس دوستام میگفتن بیا زنگ بزنیم اذیت کنیما ولی من زیر بار نمیرفتم
هعععععی از همون بچگی فهمیده و آقا بودم ماشاا... ماشاا....
فرستنده : viki



اعتراف میکنم بچه که بودم فکر میکردم ما که انگلیسی یاد میگیریم انگلیسی ها هم فارسی یاد میگیرن!!
یعنی یه همچین نابقه ای بودم من!
فرستنده : hesabdar



آقا تا چند وقت پیش میگفن اگه از پشت با پراید به یه ماشین مدل بالا زدی،ماشینت رو به عنوان خسارت بذار برو.مام تو جاده اگه یه ماشین مدل بالا جلومون بود سرعت کم میکردیم تا بره یا ما میرفتیم پشت یه پیکان تا اگه زدیمش با 10تومن سر و ته قضیه رو هم بیاریم.ولی الان حواستون باشه اگه به ماشین مدل بالا زدید وایسید تا افسر بیاد چون هر دو مدل بالا حساب میشن.
الان یکی از پشت به پراید زد باید ماشینش رو بذاره بره.
فرستنده : رونالدو



ساعت 4/35دقیقه صبح چهارشنبه ست،اینجا تهرانه..منم خوابم نمی یاد...
I love you khosh-khandeh
فرستنده : رونالدو




یکی دیگه از فانتزیام اینه ک:
بر اثر بیماری در بیمارستان باشم رو ب موت بعد همه بالا سرم باشن من ب مامانم بگم آهنگ پسرم وقتی میای از داریوش رو بخونه،اشک تو چشا حلقه بزنه بعد من با ی لبخند ملیح ...
إنا لله و إنا إلیه راجعون
بعد از تحریم و گوشی راحت از جیب درا و پراید وانت و پراید دنده اتوماتیک اینجانب نیز خل و چل شده ام
فرستنده : VeSaL 74



تا حالا دقت کردین لذتی که تو خوردن ته نون ساندویچ با سس هست تو خوردن خود ساندویچ نی؟
فرستنده : ☻MILAD☻



لوازم شخصی چیست ؟
وسایلی که متعلق به یک شخص می باشد
و تمام اعضای خانواده و فامیل وظیفه دارند از آن وسایل استفاده کنند ،
در غیره این صورت شخصی محسوب نمیشود
فرستنده : king boy



قبلنا مردم با پرایدشون با سرعت 100 از سرعت گیر رد میشد حالا که قیمتش رفته بالا طرف دنده رو خلاص میکنه میاد پایین ماشین رو هل میده
فرستنده : JM



یکی از فانتزیام اینه که
یه روزکه ازخواب بیدارمیشم
بـبـیـنـم فــــقــــر از بـیـن رفـتـه
بـبـیـنـم هـیـشـکی تـنـهـا نـیـســت
بـبـیـنـم هـمـه دادگــاه هــا خـــلــوتـــه
بـبـیـنـم هـمـه مـــــردمــ خـوشـحــــالـنـــــد 
بـبـیـنـم هـمـه بـیـمـارسـتـان هـا خـالـــی از مـریـضـه
بـبـیـنـم هـمـه دردهـا بــا یــه "دوسـتــت دارمــ" درمــان میشـه
بـبـیـنـم هـمـه جـــا خـوبـی وخــوشـبـــخـتـیـه کـه فـریــــاد مـی زنـه 
مـثـلـا بـبـیـنـم لابستر یـه روز پـسـت بـذاره کـه:"بـچـه هـا بـالاخـره حـضـرت عـشـق مـنـو طـلـبـیـد و مـن فـردا راهـی کـربـلا هـستـم"
یـا مـثـلـا بـبـیـنـم امـیـر21 یـه روز پـسـت بـذاره کـه:"بـچـه ها منـو اون مـخـاطـب خـاصـم فـردا عـروسـیـمـونـه بـراخوشبختیمون دعـا کـنـیـد"
و مـهـرداد شّــک نـــداره کـــه
"یـــــــه ,, ر و ز ,, خـــــــوب مـــــیــــاد"
فرستنده : viki



الان همه همسایه های ما با بنزهاشون صبح زود میرن سرکار تا مایه ی خجالت ماشین من نشن نه اینکه من پراید دارم. راحت از خیابونها رد میشه
فرستنده : حسام



یکی از دشواری های زندگیم اینه که وقتی تو اتوبوس یا خیابونم و یه چیز خنده دار یادم میاد بتونم به راحتی نیشمو ببندم :)
لامصب هی لبت کشششششش میاد....
فرستنده : narsius



امروز کارنامه هارو میدادن بعد تا یکی از والدین میومد کارنامه بگیره ما همه میرفتیم بالا سرش که ببینیم چند میشدده.بابایه کنار دستیه من اومد ما هم طبق معمول رفتیم ببینیم چند شده که پسره با کلی شوق و ذوق از باباش پرسید چند شدم؟اونم یهو برگشت با عصبانیت گفت:عصر توی خونه بهت میگم:|:|:|:|:|
ما همه توی اون لحظه=)))))))))))))))))))
فرستنده : (((vahid)))



اندراعترافات من به همسرم در20 سال آینده....
-پری خانم
-چیه علی اقا
-من باس یه اعترافی کنم..
-چه اعترافی؟
-20 سال پیش که من باهات ازدواج کردم ازروی علاقه نبود/ بخاطر پراید بابات بود.......
خخخخخخخ
فرستنده : COURTIER



یکی ازفاتزی های حال حاضرمن اینه که توایستگاه مترو بتونم تشخیص بدم قطاری که وایساده مال ریل اینوره یااونور......اینقدر همین جوری عینهواسب توایستگاه یورتمه ندوؤم یه مشت ادمم به خیال اینکه قطاراومده پشت سرم شروع کنن به دوؤیدن بعدباریل خالی مواجه شیم خیط شم..........
فرستنده : COURTIER



جاتون خالی دیروز با برو بچ رفتیم افق
انصافــــــــــا حال داد:))
برگشتنی دیدیم یکی داره داد میزنه کمک کمک
به دوستان گفتم شما باشین برم ببینم چی شده( فهمیدین چقدر شجاع هستم یا بیشتر شرح بدم)
اقا تا رسیدم به موقیعت یه چیزی دیدم که بگم شاخ درمیارین!
.
.
.
ولی نمیگم تا مثل ادم به زندگی عادیتون ادامه بدین:)
دیوانه هم خودتی:))))))))))))))))
فرستنده : بهـــــ100ـی



آقـــــــــــا
بعلت آلودگی بیش از حــــــــــــــــــد افق 
از هفته آینده محــــو شدن به صورت زوج و فــــــــــــــــرد اجرا می شود
در غیر اینصورت باید در عمود محو شد
از (اسرار، اصرار، اثرار) بی مورد خوداری فرمائید
فرستنده : علی& نئی



توی ویترین ی فروشگاهی ی پیانو دیدم خیلی ازش خوشم اومد!
کلی نقشه کشیدم که چ جور پولامو واسه خریدنش جم وجور کنم،خلاصه با هر بد بختی بود سه میلیون و سیصد شو جور کردم بعد ک رفتم بخرمش آقای فروشنده فرمودن: پسر جون این سی وسه میلیونه نه سه میلیون و سیصد!!!
بععععععععععععععله
قیمتش به تومن نوشته بود ما فک کردیم به ریاله!!!!!!!!!!!!
فرستنده : omid.apk



کشاورز عزیز،قربونت برم،از شما بعیده واللللللا...
رفتم از تو یخچال پرتقال برداشتم اندازه آناناس...نه نارگیل.با کلی زحمت پوستشو کندم میبینم شده اندازه کیوی... :OO
اینو دیگه کجایه دلم بذارم آخهههه O_o
فرستنده : S*M*D



ﺩﻭﺗﺎ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭ ﻭﺍﺳﻢ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ ﺩﮐﺘﺮﺍ ﺩﺍﺭﻩ ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ
ﭘﺮﺍﯾﺪ!
ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯿﻢ ﮐﻨﯿﺪ ﻟﻄﻔﺎ؛
ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺳﺨﺘﯿﻪ!
فرستنده : love_silent



یکی از فانتزیام اینه که کنترل تلویزیون خونمونو بر دارم برم ای تلویزیون هایی رو که پشت ویترین مغازه ها روشنه خاموش کنم!
فرستنده : omid.apk



امروز تو خیابون یه دختر دیدم نه قیافه داشت نه تیپ ولی دوست پسرش "پـــــرایـــــــــد" داشت... مردم شانس دارن به خدااا :| :))

فرستنده : love_silent



ترک قلیون یکی از اسونترین کارهاست...
من خودم تاحالا صدبار ترک کردم,,,
فرستنده : fara



داشتم می رفتم خونه که تو کوچه یکی از گودزیلاهای محلمون دیدم که داره با مامانش میاد،داشت به مامانش می گفت یادش بخیر قدیما برف میومد یه مترررررررررررررر یادش بخیرررررررررر مامانشم خیلی خونسرد داشت گوش می داددد
من داشتم زمینو گاز میگرفتموووووو می رفتم خونه
فرستنده : moji_queen






یادتونه توی این اتوبوسای ایران پیما می شستیم کمک راننده با یه پارچ بزرگ پلاستیکی با یه لیوان واسمون آب میاورد و همه هم از همون یه لیوان آب میخوردن !
فرستنده : تیردخت



قبــــول دارین هیچــی اندازه یــــــــه مرد خاله زنـک حال آدمو بهم نمــی زنه ؟؟؟
فرستنده : shey2nak



دیــروز اســم مــودم وایــرلــس‌م رو گـــذاشتــم "اگه میتـــونی هــکش کـــن"
امـــرو وختــی از خــواب پــا شــدم، دیــدم اسمــش شــده "حال کــــــــــردی؟؟؟؟"
منکـه میدونم کار ِ دختــــر همسایمون ِ (عاطفــــه خانووم همــون کـــه پارسال دماخشــــو عمل کــــرده و بچشــــم خواهــــری بد تیکـــه نیست) 
مانـــــی ِ رو دستـــ خورده ^__^
فرستنده : shey2nak



یــــه آشـــــنایــی داریـــم تـــه اس ام اس هاشــو امـــضــا مــیــکنـــه؟؟؟؟؟
واقـــعـــا بــعـــضـــیــا چـــه دل خـــجـــســـتـــه ای دارنــــا....
فرستنده : مسیــحا G1.Killer



گوشیم فارسی نداره همیشه مینویسم سلام گلم که میشه سلام کلم!!!!
و همیشه جواب میگیرم سلام چغندر،سلام کاهو،سلام شلغم!!!!!
بایدبرم یکی از ایناکه راحت ازتو جیب درمیادبخرم!
فرستنده : gh.!!!






کاش یکی بود تو اینترنت چایی پخش میکرد دیگه از پا کامپیوترم بلند نمیشدیم
فرستنده : Vahab



دقت کردین وقتی یکی میره خارج اولین کاری که میکنه
گرفتن عکس با شلوارک تو خیابون هستش ؟؟
فرستنده : Vahab






لب کارون...
چه گل بارووووون...
......... :))
خجالتم خوب چیزیه :))
فرستنده : smj13سید مصطفی



غضنفر داشت دنبال جای پارک می گشته اما پیدا نمی کرد! در همون حال گشتن به خدا میگه: خدایا اگه یه جای پارک برام پیدا کنیا من نماز می خونم، روزه می گیرم که یه دفعه یه جای پارک می بینه و به خدا می گه! خدا جون نمی خوادخودم پیدا کردم .
فرستنده : بچه گدای مایه دار



یکی از دوشواریای من:
اگه ب صبحانه میگیم صبحونه
و ب هندوانه میگیم هندونه،
پس چرا ب پروانه نمیگیم پروونه
فرستنده : VeSaL 74






آقا فریب این GLX رو نخورید
اینکه از جیب راحت بیرون میاد خیلی بده
من رفتم خریدم
تو جیبم بود .... رفتم دستشویی ....
گوشی GLX به راحتی از جیم در اومد و رفت تو چاه
:(
فرستنده : محمد موحدی (O L O)




آقا من پرایدم رو چند ماه پیش 11میلیون بیمه بدنه کردم.الان که شده 20میلیون تکلیف چیه؟؟؟
اگه دزد بزنه چیکار کنم؟؟از این به بعد شبا میرم تو ماشین میخوابم...هرچند فکر نکنم هیچ دزدی بتونه در پراید رو بازکنه.....
فرستنده : رونالدو



من و خواهرمخوش خنده ای هستیم و قراره هر کی لایکاش بیشتر بود بیشتر تو خوش خنده باشه بنابر این بزن لایییییکوووووو
فرستنده : r k o






با بابام رفته بودیم بیرون تو خیابون همچین ویراژ میداد که نگو
گفتم باباجان یه کم آروم تر
میگه چیه ماشین گرون قیمت (پراید) تا حالا ندیدی؟
قیافه من :^&^
فرستنده : میرزایی*کمیجان



یادش بخیر وقتی بچه بودم موقع شام وقتی نصف غذا تو بشقابم میموند مامانم میگفت هر کی همه غذاشو نخوره ته مونده غذاشو میریزم سرش
من که هیچ بابامم از ترس همه غذاشو میخورد
فرستنده : استاد آشفته






عاغا من آخر داستان این فیلم زمانه رو بازنویسی کردم یه جور که حتی نویسنده فیلم فرار از زندان نمی تونه اینجوری بنویسه !خب شروع میکنم : اول از بهزاد شروع میکنم ! بهزاد با دختر عموش به تفاهم نمیرسه و عموش بنا به دلایلی از ارث محرومش میکنه و بهزاد مجبور میشه که معتاد بشه و در آخر جنازه شو تو جوی آب پیدا می کنند ! شوهر خواهر بهزاد از خواهر بهزاد طلاق میگیره (چون بچه دار نمیشده و می بینه که از کارخونه و پول خبری نی ) و میره با خواهر ارغوان (هما)ازدواج میکنه و خواهر بهزاد از غصه تیغو بر میداره و رگشو میزنه با این وجود پدر ارغوان با مادر بهزاد ازدواج میکنه و برادر ارغوان (سینا) با دختر عموی بهزاد (روانشناسه )ازدواج می کنه ! حالا خود ارغوان به دکتر داوودی جواب رد میده و میره با اون دکتره بود که عاشق بهاره شده بود (که خارج بود) ازدواج میکنه ! آها راستی اون وکیله که ارغوان اول باهاش کار میکرد منشیشو عوض میکنه و خانم شیرزاد (ساختمان پزشکان) میاره با همون ازدواج میکنه! تمام !
فرستنده : Rezablackdel



هنوزم که هنوزه کسانی هستند که وقتی میخوای بری ببیرون میپرسن :"کجا؟" و بلافاصله بعد از شنیدن جواب " میرم بیرون " از جانب شما به آرامش خاصی رسیده و قانع میشوند !
فرستنده : emerald sj



اگه میشد از خروپوف برق تولید کرد،
.
.
.
الان بابام یه نیروگاه هسته ای محسوب میشد!!!!
فرستنده : Vahab



عاغا تا حالا دقت کرده بودین ایرانیا تا وقتى ایرانن دنبال رستوران خارجین...اما زمانى که برن خارج در به در دنبال رستوران ایرانی میگردن!
فرستنده : Vahab



به علت استفاده بی رویه از افق سازمان محیط زیست اعلام کزد از ابتدای سال جاری افق را کُپنی خواهد کرد
:)))))))))))))))))))))))
فرستنده : Amir_7



مرگ خودم وقتی خوندم میخواستم سرمو بکوبم به مانیتــــــــور!
دختره تو پروفایلش نوشته (
تورو خدا پسرا در خواست ندن بی جنبه ها مگه ناموس ندارین شما؟)
بعد ادلیستشو که مینگـــــــری از 500 نفر 499 تاش پسر تشریف دارن:))))))
میگم دیگــــــــــــه افق جوابگو نیس
به نظرتون چیکار کنیمــــــــــــــــــــــ؟؟؟؟
فرستنده : بهـــــ100ـی



عاقا من یکی از فانتزی هام اینه که برم تو افق قایم شم هر دختری که میخاد بیاد محو شه یهو میپرم جلوش پخخخخخخ میکنم جیغ بکشه بترسه بدوه بره بغل مخاطب خاص یا خانوادش تا قدر اونارو بدونن 
یعنی همچین ادم خانواده دوستیم من
فرستنده : مرطزا



ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ...ایرانسل یه روز صبح بهم اس ام اس بده
مشترک محترم و عزیز ما ، شما قبلا در طول روز فولان شماره رو دویست بار میگرفتی
اس ام اس که حرف ش رو نزن ، اینقدر زیاد بود که ما حساب کتابش از دستمون در میرفت
حتی بعضی اوقات اس ام اس هاتون اینقدر خوشگل بود که برا خودمون سیوش میکردیم
حتی یه شب ، ( زمستون بود فکر کنم ) ، اینقدر حرفای خشگل خشگل میزدین و ما هم هی گوش میدادیم که پای تلیفون خابمون برد ، یادمون رفت بقیه پول تلفن شما رو حساب کتاب کنیم
...
حالا مشترک محترم و عزیز ، چی شده که این همه سال خبری ازت نیست ؟
چیزی شده ؟ چرا اون شمارهه رو دیگه نمیگیری ؟ یه اس ام اس خالی هم حتی نمیدی ! بهمون بگو ، منِ ایرانسل اون دوره رو باهاتون زندگی کردم ، حقمه که بدونم...
منم اس ام اس بدم بگم : بیخیال رفیق ، این نیز بگذرد ... 

بعد به روز‌های خوب گذشته فکر کنم و محو بشم
فرستنده : Vahab



خدایا خوبان راشوهر دادی وبدان را دوست پسر,
نکند مابه تماشای جهان امده ایم!!!
فرستنده : fara



ﺍﯾﻘــﺪ پُستـــ هایﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ خـَفـن میـذارن خوش خنده ، اونـــی هــم کـه جُـفــت داره ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﻩ ﻃــﺮﻓﺸــﻮ ﺑﭙـﯿﭽــﻮﻧــﻪ 
ﺑـﺸـﯿـﻨﻪ ﺍﯾﻦ پستــــارو بخونــه هیییییییی گـــریه کنه :">
مانــــــــــــــــی ِ تنها ♥‬
فرستنده : shey2nak



یکی از فانتزیام اینه که این سازنده ی سیستم گلستان رو پیدا کنم 
بشونمش پای یه کامپیوتر محبورش کنم 20 بار با اینترنت دایال آپ انتخاب واحد کنه 
بیچاره شدیم سر این انتخاب واحد

*پ.ن: ورود و اولین اس ام اسم رو به همتون تبریک میگم D:
فرستنده : phoenix XIII



شانســــو میبینــــی؟؟؟؟
تو بچگـــی با 100 تا دختـــــر بازی کـــــردم
الان آدرس هیچکدومشـــونو ندارم :(
حالام یبـــــارم بچگـــیام خونــــــــه همسایمون تو خودم جـیش کــــردم
الان دختــــــرشون شــــده همکلاســـیم تو دانشگاه :(
مانـــــــــی ِ بد شانس ^__^
فرستنده : shey2nak



یادش به خیـــــر

قدیما هرکی واسموون بـــوق میزد میگفتیم برو... تو چرخ پراید عشقموونم نیستی...

حالــا...
کصافط با پرایدش یـــه بــوق هم براموون نمیزنه!
:((((((

ایشالا خودش با پرایدش تو افق محو بشن-



الـــهی آمین (عامین- عام این-عام اون-خاص این-خاص اون-خلاصه دیگه...)
فرستنده : پــرنــیــا جون o_O



غاعتداغاغغاداغز یکگ/ججگگ/جکگ/ ئئت بیربیس ذ ربذ ر ذررذ ذ ر ذ رسصصسط 
بیط 
.
.
.
.
.
.
چیزی نیست . . .
یکم اعصابم نداشتم پیشونیم و چند بار کوبوندم روکیبرد :-|
فرستنده : محمد نوروزی



یکی از دق دق های دوران بچگیم این بود که چرا کسی نیست این تناب رو از گردن این غاز در بیاره....چه قدر تلاش کردم برم تو تلویزیون درش بیارم اون راحت شه ولی نتونستم ...همچین بچه فداکاری بودم ...
فرستنده : نسل سوخته



سر کلاس بودیم استاد داشت مثل میگ میگ درس می داد بحثش خیلی شیرین بود چندتا سوال در حد ویژژ ازش پرسیدم نگام کرد گفت: اطلاعاتت خیلی عالی به خودم بالیدم که دیگه یوز لس نیست
گفت: اسمت چی بود؟ بلند بهش گفتم فلانی هستم، استاد لیستو در اورد پیش خودم گفتم اینم از یک عدد مثبت جانانه...........
یه دفعه استاد اسممو خوند گفت: تو حذفی هرکی هم از این به بعد سوال بی ربط بپرسه پایان ترم بهش نیم میدم.

من:|
کلاس:))))))((((((
فرستنده : نسل سوخته



یکی از دشواری های زندگیم اینه که وقتی دارم رانندگی میکنم ومیبینم یه پسره با اون ابروهای کمونیش و موهای استخونیش تازه داره رانندگی یاد میگیره فرمون ندم .
آخی بمیرم براشون بیچاره ها یه هلی میشن آخه میترسن مداد رو ابروهاشون پاک شده باشه...

درضمن به ندرت مشاهده شده که برخی از این نوع پسرها پارک دوبل به درستی انجام نمیدهند.به جان خودم راس میگم خودم با چشمای خودم دیدم.باورتون میشه اینقد ذوق کردم
فرستنده : neda



یادش بخیر سر کلاس حسابداری معلممون همیشه تمرین نگاه میکرد ما هم هیچ وقت نمی نوشتیم توکارگاه همیشه ردیف اخربودیم تا میومد به ما برسه یه چیزی شبیه ترازنامه می کشیدیم توش کلی عدد میذاشتیم خلاصه خطر می گذشت ولی نمیدونید اون امضای تاییدش چه حالی میداد
هی یادش بخیر
کیا از این کارا کردن بکوبن لایکو
فرستنده : فرزانه 1371



داداشم خیلی عشق یاسه همه آهنگاشو حفظه دیشب بیرون کار داشتم دیر اومدم گفت:شام چی داریم گفتم خودت یه املتی چیزی درست کن با هم بخوریم همینطور که رفت دنبال امر مهم اشپزی و گوجه خوردکردن میخوند :از چی بگم خواهرت میاد خونه میگی شااااام میگه خودت درست کن از چی بگئئئئئئئئئئئئم 
من در پاسخ :انتظار داری با این خستگی چی بپزم برات خسته ام اینو بفهم(با ریتم وحالت رپ بخونین)
من :))
داداشم0 ^0
یاس @ ^ @
فرستنده : غریبه



تا یه ماه پیش من اصن روم نمیشد ماشین بابامو سوار بشم آخه دو تا چراغای جلوش کاملا در امده بود واسه خودش آویزون بود و تاب میخورد دو تا گیرگیرش(گیرگیل ،گلگیل ...) که بد جور فرو رفته بود .تازه از شیشه عقبش میتونستی دستت ببری بیرون دست تکون بدی .وقتی میخواستی در طرف راست بازش کنی یه صدای هولناکی میده که تا 10متر اونور تر میفهمن ای صدا از ماشین ما.خلاصه این وضعیت ماشینمونه.
ولی بجاش من الان با اعتماد به نفس کامل سوار ماشین میشم .کلی هم به کسایی که بیرون دارن منو نگاه میکنن وغبطه میخورن فخر میفروشم ..
آخه میونین چیه نمیخواستم بگما ولی میگم آخه ماشینمون پرایده چه کنیم دیگه.........
فرستنده : neda



1 مخاطب خاص هم نداریم Dadesh (پاپاش) پراید داشته باشد همش بزند تو سر ما بگه تو به خاطر پراید بابام باهام دوست شدی والاااااااااا D:
فرستنده : ★█ ŁǾЯÐ █★



یکی از مشکلات من در درس علوم اول دبستان این بود که فک می کردم حس چشایی مربوط به چشمه، حس بینایی مربوط به بینی!
فرستنده : hamraz



یکی از فانتزیام اینه که یه شب که از زندکی کسل کننده خسه شدم بخوابمو 
صیح یهو یه صدایی بم بکه...
Hey boy wake up...
بد من هاج و واج اینور اونورو ببینم با خودم بکم
Where is it. .
هر کارکنم فارسی نتونم بحرفمو ببینم تو یه خونه خیلی شیک تو لندن زندکی می کنم...
اصلا از همون اول من خارجی بودم 
و زمانی که می خوام برم صبحونه مفصلمو بخورم تو افق محو شم
فرستنده : MNA



یارو میره پیش دکتر متخصص میبینه ویزیتش بیست هزار تومن شد!!!
به دکتر میگه: اگه تخفیف میدی بگم کجام درد میکنه وگرنه خودت بگرد پیداش کن!!!!
فرستنده : Golbox



عاقا گفتم که بابام میخواد پراید بخره....
رفته یه پراید خریده پشتشم نوشت "18 میلیون می ارزم اینجوری نگام نکن"
فرستنده : Vahab



معلم دینی ما میگه مرکب های گرون قیمت سوار نشید و به بقیه فخر نفروشید بعد خودش با پرایدش هی از جلو ما رد میشه به ما فخر میفروشه:|
خب اینقدر شعار ندید دیگه!!!!!
تازه هر روز قیمت قیمتش هم به رخمون میکشه
فرستنده : (((vahid)))



















کلمات کلیدی :  خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان |  خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان |  خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان | 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد