Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه






مکالمه من با رفیقم تو افق,,,,,,,

من,فکر کنم ما اولین کسیایی هستیم که اینجا اومدیم

رفیقم,آره خیلی خوشحالم از این اتفاق شیرین

من,عه اون چیه

رفیقم, آنتن بی تی اس همراهه اوله

من,پس اونا زود تر از ما اینجا اومدن,,,,,,

بیایید با طبیعت آشتی کنیم...همراه اول شرمنده از صحت واسه تبلیغ پول گرفته بودم گفتم با یه تیر دو تا نشون بزنم,

فرستنده : استاد آشفته







من تعجب میکنم،چرا قضیه ای که با دعوا حل میشه...اینقدر در موردش حرف میزنن ؟ :))))

فرستنده : Meraj







ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻦ ﻣﺘﻦ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺭﻭ ﺑﺨﻮﻧﻦ

ﺍﻟﮑﯽ ﺯﻭﺭ ﻧﺰﻧﻦ

.

.

._______________ ­_______________ ­_________

________

ﮔﻔﺘﻢ ﮐﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻦ ﺑﺨﻮﻧﻨﺶ

ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﺧﻂ ﻣﯿﺒﯿﻨﻦ

ﭘﺴﺮﺍ ﺣﺎﻝ ﮐﺮﺩﯾﻦ ﺑﺎ ﻣﺘﻦ ﺑﺎﻻ ﯾﺎ ﻧﻪ؟

ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎﺣﺎﻝ ﺑﻮﺩ ﺣﯿﻒ ﮐﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍ

ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻦ ﺑﺨﻮﻧﻨﺶ

فرستنده : nabeghe







میگفتن چند وقت که بگذره یادت میره اصن به این روزا میخندی ...گذشت نخندیدم ... گریه کردم 


، داغون تر شدم... خالی بسته بودن اونا 

??????????

فرستنده : :)







آیینه پرسید که چرا دیر کرده است؟

نکند دل دیگری او را اسیر کرده است...؟

خندیدم و گفتم او فقط اسیر من است!

تنها دقایقی چند تاخیر کرده است...

گفتم امروز هوا سرد بوده است...

شاید موعد قرار تغییر کرده است...

خندید به سادگی ام آیینه و گفت:

حساس پاک!تو را زنجیر کرده است...

گفتم از عشق من چنین سخن مگوی

گفت خوابی!!!

سالها دیر کرده است!!!

در آیینه به خود نگاه میکنم...

آه عشق تو عجیب مرا پیر کرده است!

راست گفت آیینه که منتظر نباش...

وبرای همیشه دیر کرده است...!

فرستنده : :)







یه کشف جدید:

شما میتوانید با زدن راهنما سرعت ماشین کناریتون را تا چندین برابر افزایش دهید!

فرستنده : smj13سید مصطفی







من از وقتی با گوشی خوش خنده میام دندونام خیلی سفید شده!!!

میدونی چطوری??!!!

وقتی شبا میخوام مسواک بزنم باگوشی میام خوش خنده تا نیم صاعت جوک میخونم و مسواک میزنم.

حالا هی بگین اینترنت و  خوش خنده برا سلامتی ضرر داره

فرستنده : *saeed







دقت کردین قدیما کسی با پراید(قوطی‏)‏تصادف میکرد باید ماشینشو میذاشت واسه خسارت و میرفت ولی حالا یارو با پراید‏(لامبورگینی) تصادف میکنه تازه میمونه خسارتم بگیره!!خیلی حرفیه ها،فکر کنم داره آخر الزمان میشه!‏

فرستنده : PERS_Ivedik







انقدر دوست دارم یه روز برم بشینم در یکی از نمایندگی های سایپا و اونی که داره 18میلیون پول میده تا پراید بخره را پیداش کنم

بعد ذل(ضل زل ظل و....) بزنم تو چشماش وبگم اخه الاغ تو که یه عمر ماشین نو نداشتی آخه الان موقع ماشین نو اونم پراید خریدنه؟؟بعدشم اینقدر بزنمش بزنمش بزنمش تا صدا بوق پراید بده

کصافط حرص ادمو در میاره آخه بگو اونا گرونش کردن تو هم باید بری بخری؟

اعصاب نمیذارند واسه آدم

فرستنده : viki







عاغا من یه کشف جدیدی کردم:

شنیدی میگن لام تا کام حرف نزن؟؟؟((نه وُ مـَرض خو دیگه حداقل یک بار را که شنیدی))

خب من با بررسی های موشکافانه فهمیدم که در حروف الفبای فارسی از لام تا کام(کاف) حرف"گاف"(همون گ) هستش یعنی ترتیبش اینجوریه ....کاف گاف لام میمم نون ......پس وقتی میگن از لام تا کام(کاف) حرف نزن یعنی گاف نده فهمیدید؟

نتیجه : لام تا کام حرف نزن = گاف یا سوتی نده

((این کشف فقط یه مشکل داره : یا باید در الفبای فارسی کاف را به کام تبدیل کنند یا تو این جمله کام رابه کاف تبدیل کنند.با این کار از کشفیات منه جوون نیز حمایت شده))

فرستنده : viki







داشتم خاله شادونه می دیدم ;D

خاله شادونه:می تونی یه لبنیات نام ببری؟ :)

بچه:تخم مرغ ^-^

خاله شادونه: :o

خاله شادونه رو به بچه دیگر:تو می تونی یه میوه نام ببری؟

بچه:سیب زمینی :>

خاله شادونه: :o :-< :)) و دیگه سوال نپرسید ;D

فرستنده : Blue Seven







الآن یه ویفر دیدم روش نوشته بود با طعم هلو!باز که کردم یعنی عطر هلو پراکنده شد!یعنی این اسانسش طبیعیه؟! :|

فرستنده : :))







یکی از فانتزیام اینه که چیزهایی که میفرستم رو تو کتاب های الکترونیکی فور جوک ببینم!

یعنی شاد میشم در حد قحطی زده های سومالی وقتی غذا میخورن! :|

فرستنده : :))







دوستم زنگ زده میگه کافی نتیه سر کوچه میگه فلشم ویروسی شده.یادم رفت ازش بپرسم ضدعفونی کننده چی بگیرم.حالا به نظر تو چی بگیرم؟!

من :|

فلش :|

ویروس :|

مایکروسافت :|

خدا چنین دوستی رو نصیب گرگ بیابون نکنه!(منظورم این کاربر جدیده نیست ها!!!)

فرستنده : :))







اغا چرا همه فانتزیشون اینه که دختر نجات بدن:|

خو شاید یه روزی یه پسر به کمک احتیاج داشته باشه:|

راحت از کنارش رد میشی؟ یکم هم واسه خودمون احترام قایل باشیم:|

بزن لایکو به سلامتی اونا که هر کی کمک لازم داشته باشه کمکش میکنن

فرستنده : *•.¸¸.•*´¨`*•♥*•.¸¸.•*´¨`*•♥HASSAN









یکی از فانتزیهام اینه که مطلبم تو خوش خنده اصلا لایک نخوره دپرس بشم برم تو افق محو بشم

فرستنده : ...HaMeD...







بچه ها پست گذاشتن اگه به اون خانوم خشگله اخر سایت میشد لایک داد الان هزارتا لایک میخورد

من میخوام بدونم کجای این دختره قشنگه بیشتر شبیه هویج رنده شدس

فرستنده : B[R]uTall







گه خودکارتو گم کنی نمیتونی جزوه بنویسی

اگه جزوه ننویسی نمیتونی درس بخونی

اگه درس نخونی واحدهاتو پاس نمیکنی

اگه واحداتو پاس نکنی مدرک نمیگیری

اگه مدرک نگیری کار پیدا نمیکنی

اگه کار پیدا نکنی غذا نداری که بخوری

اگه غذا نداشته باشی گرسنه میشی

اگه گرسنه شی لاغر میشی

اگه لاغر شی زشت میشی

اگه زشت شی کسی باهات ازدواج نمیکنه

اگه ازدواج نکنی بچه دار نمیشی

اگه بچه دار نشی افسرده میشی

اگه افسرده بشی مریض میشی

اگه مریض بشی میمیری

پس مواظب خودکارت باش تا گم نشه وگرنه میمیری!!

فرستنده : MEHDI>>>>>>100%MOKH







عاغا ما شنبه نرفتیم مدرسه.خودمون تعطیلش کردیم اونایی که با کار کلاس ما موافقن بکوبن لایکو

فرستنده : ایرانسل







آقا داداشم انگشت دستش شکسته،از نوک انگشت تا شونش رو گچ گرفتن.هههههههههه

جان من دکتر که داریم؟؟؟؟؟

فرستنده : رونالدو







یکی از فانتزیام اینه که بدون اینکه نیم ساعت زور بزنم و زوم کنم روی تب گیر بتونم درجشو بخونم

تازه همین الانشم بعضی موقع ها نمیتونم بخونمش

فرستنده : Danger.Man







یکی از سخت ترین خدافظی ها …


خدافظی با سنگیه که تا دمه در خونه شوتش کردی!!

فرستنده : نسل سوخته







بابام چپ میرفت راست میرفت میگفت

کمتر برو فیسبوک ، کمتر برو فیسبوک

بعد من دیگه نرفتم

به جاش رفتم کلوب. بعد هی میگفت

کمتر برو کلوب، کمتر برو کلوب

آخه پدر من ...

موضعت رو مشخص کن دیگه

فرستنده : نخبه پرور







آغا(عاقا,آقا,عاغا,.......)دیگه ازاین به بعد کتاب همراه خوش خنده رو دانلود نمیکنم چون تو اتاق انتظار مطب حوصله ام سر رفت چند تا ازخاطره ها رو خوندم خنده ام گرفت یهو دیدم همه نگاه عاقل اندر صفیحی بهم انداختن بیچاره ها فکر کردن دیوونه شدم

فرستنده : ...HaMeD...







یه سوالی هست مدت هاست ذهن ِ منو مشغول کرده ..

من میخوام ببینم اونی که داشت زبان فارسی رو اختراع میکرد

اون روز اول …

چی شد که تصمیم گرفت قورباغه ق اولش«ق» باشه غ دومش«غ» ؟

فرستنده : هادی گلابی







یکی از دشواریها زمان بچگیم این بوده که نمیدونستم خوشگل درسته یا خوشکل...O_o

فرستنده : S*M*D







مهندسین آی تی سعی کنن

ببــینن نمیتونن یه کاری کنن امسال

عید دیدنی به صورت آنلاین برگزار بشه

ما دیگه از اینجا پا نشیم

فرستنده : نخبه پرور







مگه ما تو زندگی روزمره موقع حرف زدن کلی حس میگیریم؟

پس چرا یکی میخواد بازیگر شه باید کلی حس بگیره؟

فرستنده : نخبه پرور







نمی دونم من این قدر خوش شانسم یا همه این طوری اند؟

ماکه هروقت می یاییم4جوک برنده می شویم.....

دیدید اون ته تبلیغ(تبلیق،ظبلیق،طبلیغ)نوشته در6دی وی دی بسیار فشرده...

من گرفتم از بس که فشرده بود له شده بود و برنامه هاش به هم پس داده بود

اصن یه وضی.....

می خواهم برم مثلث برمودا به صورت مورب تو افقی که دود سیگارم گرفته محوشم

مارفتیم محو شیم به امید دیدار.....

فرستنده : alireza1886







آیا نگران پراید خود هستید؟

آیا میترسید خطی روی آن بنشیند ؟

آیا نگران تمیزی ماشینتان هستید؟

خوب نگرانیتون خیلی بجاست منم بودم نگران میشدم کم الکی که نیست پرایده.@@@@

فرستنده : کاوه&&







یه بار نشد وقتی تو خیابون با یکی رو بوسی می کنی، کسی سرش رو از پنجره ماشینش نیاره بیرون بگه منم می خوام،!

والله بقران ...

فرستنده : kengil







اتوبوس‌مون با یه اتوبوس دیگه تصادف کرده، مسافرای اتوبوس با مسافرای اون یکی اتوبوس جروبحث و زدوخورد می‌کنن!

مردم اعصاب ندارن بخدا!!

فرستنده : kengil







اولین کسی ک تو افق محو میشد یادتونه کی بود؟بعععععله لوک خوش شانس،واسه همین باید بهش لقب "پدر محو شدن در افق" رو بدیم.

ب سلامتیش بکوب لایکو

فرستنده : VeSaL 74







سلامتی خانم هایی که میخوان پارک دوبل کنن

، دستشون میخوره به برف پاک کن

اشتباهی میزنن تو دنده چهار به جای دنده عقب

آخر سر هم خاموش میکنن ! :)

فرستنده : اسکلت استخونی







عاقارفته بودم تو یه سایتی از طرح قاتل گرون(پراید وانت) دیدن کنم بعد دیدم یکی زیرش یه کامنت داده میگه آره من این ماشینو دو ساله دارم خیلی خوبه

من:|

طراحان باهوش ایرانی:o

مردم کل جهان:((

خود پراید وانت:o

خدای چاخان:d

آخه من از چی بگم؟همین بود دیگه یاس گفتش از چی بگم

من دارم میرم یاس رو پیدا کنم با هم بریم تو افق محو بشیم:|

فرستنده : lover







دقت کردین بعضیا چه اسمای عجیب و غریبی میذارن رو پروفایلاشون؟

یکی رو دیدم گذاشته خرمگس، یکی گذاشته آبنبات چوبی، یکی عادامس میوه ای و... :||||||||

آخه ینی چی مثلا؟ :||

فرستنده : نسل سوخته







من هرچی صبر میکنم زندگی بیفته رو غلتک خبری نشد . . . الان منتظرم که غلتک بیوفته روم خلاص شم بره :|

فرستنده : نسل سوخته







پیرامون نکات مهم سریال زمانه عرض کنم که آقای کارگردان عزیز، برادر من اون صحنه ی آتیش زدن ماشینو نشون دادی باکش سالم موند نترکید تازه دخترم تو چند سانتیش بود ما هیچی نگفتیم...حداقل بذار یکم از سریال بگذره تا ما تو فانتزیامون گذشت زمان رو حس کنیم 20 دقیقه تو سریال میشه یه 7 و 8 روزه تمیز....

فرستنده : 3jok







یه پیشنهاد واسه اقا @rez که دنبال وکیل میگشت.... 

میگم پروندتو ببر بده به ارغوان (سریال زمانه) واست کارتو انجام میده....

پولشم که نمیخواد بهش بدی چون دکتر داره میمیره بهش پیشنهاد ازدواج بدی حتمن قبول میکنه....

اینجوری هم پولتو از دانشگاه میگیری هم با یه ادم پولدار ازدواج میکنی...

فرستنده : Vahab







شما یادتون نمیاد اولا مد بود زیر هر مطلب این چیز هارو مینوشتند

مثلا:من)))))))))))

فلانی(((((((((((

فلان وفلانی&&&&&&&&&

بعد دیوار بتنی مد شد (واسه خودکشی)

بعد وان حموم

حالا هم با افق در خدمتتون هستیم

فرستنده : پاشنه طلا







کتاب رو از کتاب خونه گرفتم می بینم صفحه ی اول یکی نوشته:(( من بهتر ازین کتاب تو عمرم ندیدم خیلی توپه))بعد اون یکی برداشته نوشته :((من خوندمش واقعا کتاب مزخرفی بود اگر میخواید بدونید کتاب به درد نخور چیجوریه اینو بخونید))...

خدا وکیلی شما ها دیگه ته نگهداری از اموال بیت المال اید...

فرستنده : ***WELLBORN***







دخترﻩ Pm ﺩﺍﺩﻩ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺍﺩﺩﺕ ﮐﻨﻢ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﮐﻨﻢ...؟؟!!

ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﯾﻪ ﮐﭙﯽ ﺍﺯ ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ﻭ ﮐﺎﺭﺕﻣﻠﯽ..

ﺑﺎ2ﻗﻄﻌﻪ ﻋﮑﺲ ﻭ ﺭﺿﺎﯾﺖ ﻧﺎﻣﻪ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭﺕ ﺭﻭ ﺑﺮﺍﻡ ﺍﯾﻤﯿﻞ ﮐﻦ|:

فرستنده : Hamed Mahmoudi II







طرف میره خاستگاری ازش میپرسن ماشین چی دارین ؟ 

بادی به سینه میده میگه پراید

اوناهم جواب مثبت و میدن ولی روز عروسی دعواشون میشه و همه چی بهم میخوره اخه میبینن داماد دروغ گفته ماشینش پرادو بوده

فرستنده : مرطزا







سگ گازت بگیره...ولی 18 میلوووووووون پول ندی برای خرید پراید...

والا به خدا... :|

فرستنده : یه سیب کال







نان لواش چیست؟! به آلیاژی از پلاستیک و آرد می گویند که در دمای مخصوصی پخت می شوند!!! :|

البته بگم همه نانوا ها اینطوری نیستند ها!به افتخارشون!

فرستنده : :))






تا حالا شده یه خودکار جدید بخرید و بخواین خودکار قبلیتون رو که تموم شده بندازین دور اما اشتباهی جدیده رو بندازین؟!

فرستنده : :))







شما هم مثل من وقتی که پس از خوردن ماست آب می خورید فرآیند تشکیل دوغ رو تو شکمتون احساس می کنید یا فقط من اینطوریم؟!

فرستنده : :))







دوستم میگفت :

با دوس دخترم داشتیم از خیابون رد میشدیم ، عینک دودی زده بود. گشت اومد گفت خانوم چه نسبتی با شما دارن؟ منم گفتم : خانوم کور هستن دارم از خیابون رد می کنم.

خخخخخخخخخخ ))))))))

فرستنده : ممد آقا







وضعیت جوری شده که باید به خاطر وجود بعضی خوانندگان از تمام افراد شنوای روی زمین عذرخواهی کرد …

فرستنده : ممد آقا







روزی مریدان مناظره کردندی که اپل بهتر بودندی یا گلکسی که ناگاه شیخ بر فراز فرو امدندی و مریدان از ترس گوشی ها را در خشتک فرو بردندی شیخ گفت نترسید و در بیاورید .. همه خشتک بدریدندی و گوشی و تبلت ها را دراوردندی ....شیخ خندیدندی و جی ال ایکس را راحت از جیب دراوردندی و در افق محو شدندی :)

فرستنده : نسل سوخته







یه روز آشغالی میاد دمه خونه ی غضنفر میگه : آشغال دارین؟ غضنفر داد میزنه: خانوم توی خونه آشغال داریم ؟ زنش میگه: آره داریم غضنفر میگه: آره داریم، نمی خوایم

فرستنده : pirlo2pirlo







یکی از فانتزیام اینه که 

یه تاکسی پراید بخرم تو خط افق_محوستان مسافرکشی کنم.

(لامصب بدجور مسافرخورش ملسه.)

بعد یه ماه که کلی پول بهم زدم برم سواحل آنتالیا تو افق اونجا لخت شم بپرم تو آب و هیچی دیگه

بقیش باشه بعدن ، یه بار یه نفر میره معدن .

فرستنده : رضا 30سو







یکی از دشواریهام اینه که دو روز بعد سایپام یه ماشین بزنه درش راحت باز شه بعد کلی تبلیغات کنه البته واسه ما خوش خنده ایها که بد نمیشه یه سوژه جدید پیدا میکنیم .@@@@

فرستنده : کاوه&&







ای بابا پراید که نداریم کاشکی حداقل وانت هم گرون میشود تا ما هم بتونیم پز بدیم :P

فرستنده : Amir Ali







شرمندهای همه بچه های خوش خنده روم به دیوار چقدر جوکاتونو به اسم خودم تو فیس بوکم گذاشتم خدایا منو ببخش حلالم کنید فدای خددم چه اترافی کردم اون زمانی بود که مهمونتون بودم . امروز شدم خوش خنده ای

فرستنده : ali666110







شما یادتون نمیاددبستان که بودم5تومن ازبابام میگرفتم میرفتم جیگرکی محلمون یک سیخ جیگر سفید میخوردم سینما بود بیلیطش30 تومن کی یادشه

فرستنده : ali666110







اولین شکست عشقیمو وختی خوردم که فهمیدم سرندی پیتی یه شخصیته خیالیه

عاشوق چشاش بودم

داغونم الان...

فرستنده : ۞Я@soL۞







دختره پست گذاشته:

دلم برای یک نفر تنگ است. نه میدانم نامش چیست و نه میدانم چه می کند. حتی خبری از رنگ چشم هایش هم ندارم. لبخندش را هم ندیده ام. فقط میدانم که باید باشد و نیست!!!

خب مستقیم بگو یکی بیاد منو بگیره، من شوهر میخوام.. این اَدا اُصولا چیه دیگه!!!

فرستنده : ۞Я@soL۞







دقت کردین ؟

کافیه تو یه رابطه ی عاشقانه باشی;

اونوقته که از زمین و آسمون بهت پیشنهادای دوستی میشه !

اما حالا اگه تنها باشی به مارمولک پیشنهاد بدی رد می کنه! 

فرستنده : king boy







علم بهتر هست؟؟

یا پراید؟؟

فرستنده : kengil







غضنفر داشت سخنرانی می کرد که : هرکس چند زن داشته باشد به همان تعداد چراغ در بهشت برایش روشن می شود. ناگهان در میان جمعیت ، زن خود را دید. هول کرد و گفت : البته هرگز نشه فراموش لامپ اضافی خاموش

فرستنده : elinaa







تو هم بچه که بودی تخمه شیکستنی کلی‌ تو دهنت جمع میکردی بد یهو همرو می‌خوردی مگه نه؟

فرستنده : manam dige







یادش بخیر سوم دبیرستان که بودیم خیلی شلوغ میکردیم یعنی هیچ معلمی دل خوشی از ما نداشت ,

یه بار معاون مدرسه اومد به بچه های کلاس گفت,خداوکیلی شلوغ نکنید بچه های کلاس اول از من حساب ببرن

یه بار هم رفتیم کلاسهای کانون فرهنگی آموزش طوری آبروداری کردیم که دیگه تو هیچ کدوم از شعبه های استان از دبیرستان ما ثبت نام نشد,یعنی همچین کلاسی بودیم ما

فرستنده : استاد آشفته







یکی از فانتزی های من اینه که برعکس همه که کم کم توی افق محو میشن

من از افق بیام بیرون و کم کم پدیدار بشم ….

آرهههههه ، یه همچین آدمیم من …!

فرستنده : هادی گلابی







یکی از آرزوهام از دوران کودکی این بوده که عکس منو به جای این فیله خوش خنده بزنن سر در خوش خنده که دیگه هر اومد نشینه یک ساعت مطالب رو بخونه همون اول عکس منو ببینه از خنده روده بر شه بعد بره؟

اینم آرزوست ما داریم؟

فرستنده : ☻MILAD☻







تازگیا ی بیماری روحی روانی گرفتم!وختی ب ی کلمه زیاد خیره میمونم اصن کلمه ها هم معنی کلمه رو هم شکل کلمه رو یادم میره!

نمیدونم شمام میشید یا وضع من خیلی خرابه!!!

فرستنده : VeSaL 74







دختره تو پروفایلش عکس گذاشته 

نوشته جدید

.

پسره اومده میگه موهات بلند شده هااااااا

دختره هم برگشته میگه فردا میرم کوتاه میکنم

یعنی از پدرش چنین حرف شنوی نداره که از این پسرای ......... داره:))))))))))))

فرستنده : بهـــــ100ـی







یکی از فاتزی های معکوسم(به قول عباس آقا) اینه که یه فرد مهم و معروف بشم و برای برداشتن تحریما برم آمریکا

بعد یه تک تیر انداز آمریکایی، از فاصله 4کیلو متری(!) یه گلوله بزنه به قلبم همه فکر کنن ترور شدم ولی بعد رسوندنم بیمارستان و به طرز معجزه آسایی زنده بمونم! 

بعد بررسی کنن ببینن قلبم اصطثناعن سمت راست بوده!!

بعدم برم تو مورب محو بشم...

فرستنده : hesabdar







غضنفر با دوستش میره بمب گذاری

دوستش میگه یه وقت نترکه

میگه نه نگران نباش یکی دیگه دارم....

فرستنده : ☂morteza✈







آقا امروز تو مدرسه زنگ اخر معلم نداشتیم تعطیل شدیم پس امروز روز خوبیی ا شما خوبی سلامتی از این طرفا کار نداری خدا حافظ

.....

....

....

....

....

بابا سرکاری بود

فرستنده : r k o







یکی از فانتزیام اینه که برم کنگ فو یاد بگیرم بعد برم مدرسه جلوی یکی که گنده ی مدرسس هیکلش سه برابر منه و به بقیه زور میگه بگم جوجه بیا با هم قد خودت در بیفت بعد بپرم هوا یه فیلیپینی بزنم تو صورتش پخش زمین شه بعد رفیقاشو صدا کنه بیان منو بزنن بعد بزنن حلوام کنن بعد مدیر بیاد همه چیزو بفهمه اونا رو اخراج کنه بعد تو یه مراسم بزرگ ازم تقدیر یشه بعد در حالی که دوربین منو از پشت نشون میده برم تو اریب محو بشم...

(بسه دیگه چقدر افق)

فرستنده : mx2







صبح تا شب بشین پاخوش خنده این همه مطلب بخون ولی آخرسر سرانه مطالعه هر ایرانی همون ۳ دقیقه مونده و جابجا هم نمیشه.

مسئولین قدر زحمات مارو نمی دونن به مولا.

فرستنده : Anakin







دوره راهنماییم یک دختره تو خیابون صدام کرد ، یک پاکت نامه داد دستم،منه اُسکلم برداشتم نامه رو جلو چشش انداختم تو صندوق پُست.اولین جمله "خیلی بی شعوری" رو تو زندگیم اون روز شنیدم:))

فرستنده : نسل سوخته







داداشم این همه به خودش زحمت داده پسرشو مدرسه غیر انتفاعی ثبت نام کرده

حالا از برادر زادم میپرسم دوس داری بزرگ شی چیکاره شی؟

میگه :فلافل فروش :|

بیچاره داداشم رو کی داره سرمایه گذاری میکنه

ما که میخواسیم خلبان شیم این شدیم :| :|

فرستنده : نسل سوخته







آغا این دانشگاه ما اطلاعیه داده ساعت 8 صبح فلان روز بیاین انتخاب واحد

یعنی هرچی ما میریم برا انتخاب واحد میزنه" لطفا در زمان تعیین شده مراجعه نمایید "با یه علامت ! به این بزرگی.......................

ببخشید دیگه خودتون با بزرگی خودتون بسنجین

فرستنده : alo207



















کلمات کلیدی :  خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان |  خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان |  خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان | 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد