Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





مرد! عزیزم داری چکار میکنی?

زن دارم نیم رو میپزم .

مرد , بزارببینم ! کره کم داره . بریز نسوزه! برش گردون! صبرکن چیکار میکنی? زیرشو کم کن! نمک ریختی ? هی زیاد شد . کو قاشق! یه طرفش هنوزخامه ,

زنش گفت امروز دیونه شدی?

مرد نه فقط می خواستم بفهمی وقتی من راننده گی میکنم پهلوم نشستی چی میکشم :))

فرستنده : smj13سید مصطفی







پیام نور خونا فقط میدونن

!تاریخ انتخاب واحد21 بهمن

شروع رسمی کلاسها4 اسفند

حضور دانشجویان سر کلاس10اسفند

تعطیلی قبل عید15 اسفند

حضور دانشجویان سر کلاس 1ادیبهشت

پایان کلاسها15اردیبهشت

سرجمع20 روزبه زور

که 5روز به امتحان میان ترم اختصاص میابه


ممنون از کاویان که این مطلب و به فکرم انداخت.

فرستنده : hqmcking







قبلنا پسه میخوردیم سیگارو ترک کنیم حالا باید سیگار بکشیم پسه رو ترک کنیم.....

فرستنده : albatross







وقتی کسی گفت " دوستت دارم "!!!

.

.

.

تحقیق کن ....شـــایـــد تـــکـــه کــلامـــش بـــاشـــه

فرستنده : aref75







یعنی استرسی که چند متر مونده به اتوبوسای داخل دانشگاه برسم وسوار بشم را هیچ جای دیگه ای ندارم.لامصب هی فکر میکنم الانه که راه بیفته

آخه چند بارم اتفاق افتاده از 200 متر پایین تر میبینم تو ایستگاهه میدوم میام سوار بشم تا به دومتریش میرسم حرکت میکنه ومیره کصاااااااااااافط 

اتوبوسای آدم ضایع کنه ماداریم؟؟؟؟؟؟

فرستنده : viki







یه همکلاسی هم تو دانشگاه دارم ترم اول 4 بار عاشق شد.از دو هفته پیش که ترم دو شروع شده رفیق ماهم استارت عشق پنجم را زد.من حساب کردم تو این 8 ترم که با این گوسفند همکلاسم قراره 16 تا 20 بار عاشق بشه

آخه بدیش اینجاست که بعد هر کدومش میاد با من درد و دل میکنه

خدایااااااااااااااااااااااااا آخه مگه من چه گناهی کردم؟؟؟؟

فرستنده : viki







زنه دوقلو زایده...پرستاره یکی از بچه هارو میبره براش....زنه میپرسه:اون یکی هم میارین؟ پرستاره گفت: پ ن پ فعلا اینو ببرین استفاده کنین. ده روز بعد از فعال سازی اون یکی هم پست میکنیم در خونتون.

فرستنده : بهروز♥برادران







-----کاویان------

عاقاا اینایی که تا میفهمن رشته آدم کامپیوتر بوده، و هر سوال کامپیوتری ای از مشکلات نرم افزاری تا قیمت پیچ و مهره توی کیس رو از آدم میپرسن ؛ همونایی هستن که فرق دکتر و آمپول زن رو نمیدونن !

البته من کامپیوتر نمیخونمااااااااااااااااااااااااا

فرستنده : kavian







----کاویان------

ترم های زوج در دانشگاه : شروع رسمی ترم در سایت دانشگاه : 15 بهمن 

حضور دانشجویان سر کلاس ها : 10 اسفند!

تعطیلی قبل از عید : 15 اسفند !

شروع کلاس ها بعد از عید : 1 اردیبهشت 

پایان کلاس ها : 20 اردیبهشت !

سر جمع 25 روز ! :

فرستنده : kavian







آقا من حوصله ندارم ریشو سیبیلمو بزنم

.

.

.

.

.

.

.

.

اونوقت بعضیا ابروهاشونم بر میدارن بابا ایول واقعا دمتون گرم

فرستنده : -*daryayeh*eshgh*-







تا حالا دقت کردین اگه تو مترو الکی شروع به دویدن بکنید

ملت هم همینطوری دنبالتون میدوند…..! :)))

فرستنده : 1Daneshj0o







میدونید چرا هویج نارنجیه ؟ چون بهش میاد !

حالا میدونى چرا یخچال سفیده ؟

به خاطر اینکه با هویج اشتباه نگیرنش !!!

فرستنده : ZzZ







من امروز یه دغدغه جدید پیدا کردم !!

هر کاری می کنم نمی تونم از عیدیم که به حساب بابام ریختن چشم پوشی بکنم !! 


فرستنده : شاگــــــرد







یه معلم فیزیک داریم،ینی این بشر هر سوال فیزیکو ک مینویسه اول 1 ساعت قربون صدقش میره.بعد شروع میکنه به تعریف کردن از شیرینی های درس فیزیک!!!بعد تا یه جایی حلش میکنه دوباره قربون صدقه طراح سوال میره!خلوصه......جکیه واس خودش!

اگ شمام ازین معلما دارین بکوبین لایکو ببینم چند نفر هم درد دارم!!!

فرستنده : B@r@n







بهترین مکان برای خواب، خونه ی خودِ آدمه راحت ترین توالت، توالت خونه خودِ آدمه راحتترین لباس، لباسه خودِ آدمه خوش فرمون ترین ماشین، ماشینه خودِ آدمه بهترین جزوه، جزوه ی خودِ آدمه بامزه ترین بچه، بچه ی خودِ آدمه ولی...!!!!!!!! خوشبوترین ادکلن، ادکلنه کسیه که تو خیابون از کنارت رد میشه!!! خدایش قبول دارین...؟!

هار هار هار

فرستنده : kavian






مهندسین آی تی سعی کنن ببــینن نمیتونن یه کاری کنن،

امسال عید دیدنی به صورت آنلاین برگزار بشه ؟!

ما دیگه از اینجا پا نشیم !!

فرستنده : Tornado







من که این خواننده ها و بازیگرا مخصوصا خارجیا رو نمیشناسم.. ولی وقتی اسم یکی به گوشم میخوره و تاریخچه شو از ویکیپدیا در میارم، میبینم هشتاد درصدشون متولد 1990 به بعدن اینقد مشهورن... بعد کلی از خودم ناامید میشم که دهه شصتی ام هنوز پول تو جیبیمو نمیتونم خودم در بیارمو بابام بهم میده... :-(

جک نبودا ... توصیف وضع اسفناک دهه شصتیا بود...:'(((((((((((((

فرستنده : samsam







امروز تو خیابون یه پرایدووووو از کنارم رد شد واسم بوق زدددد نمیدونین چقد ذوق مرگـــــــــــ شدم :)))=))

فرستنده : aSaL alOne MisS DigO







دیروز سر کلاس 206استاتیک بودیم کلاس خععععلی شلوغ بود همه تو بغل هم نشسته بودن استاد هم داشت خیلی جدی درس می داد یهووو یه پسره در کلاسو باز کرد پرسید 

-دویست و شیشه دیگه؟؟

یکی از بچه ها :

-نه داداش 405!!!!!!!!!!!!

کلاس که منفجر شد بماند الان دیگه استاد نداریم...بنده خدا خودشو از پنجره پرت کرد پایین...خخخخخخخخخخخخخ

فرستنده : chino







میدونی لذت بخش ترین لحظه زندگی کیه ؟

وقتی یه عطسه میکنی از ته دل ، یعنی انگار ری استارت میشی !

فرستنده : Mohammadlover







واقعا سوال شده برام

چرا اکثر مردا موقع صحبت با جنس مخالف تن صداشون تغییر میکنه !

فرستنده : Vahab







واقعا کی فکرشو میکرد یه روز خود آجیل مشکل‌گشا هم بشه مشکل یه ملت؟

فرستنده : ممد آقا







اگه دونستی این عدد چیه؟

120.152.522 

قیمت پراید؟ فعلا نه ..

جایزه بانک بــــــوق؟ عمراً

این عدد ماییم که تا حالا صد و بیس میلیون بار و خورده ای اومدیم چارجوک تا باهم بخندیم.

بزن لایکو به افتخار این جمع میلیونرمون.

به امید روزی که همگی با هم میلیاردر بشیم

فرستنده : 4JokEr







یکی از فانتزیام اینه که یه روز از بانک زنگ بزنن بگن شما برنده هزاران جوایز نقدی ما شدین. منم خوشحال و خرامان برم سمت بانک که یادم بیفته من اصلا تو این بانکه حساب نداشتم. ولی به روی خودم نیارم. برم تو بانک بگن که اشتباه شده، ولی چون تو دختر خوبی هستی بیا این جایزه هه مال تو. تو همین حین مامانم بیاداز خواب بیدارم کنه و ندونم که اون هزاران جوایز نقدی رو چیکارش میکنم... 

ای بابا...

تو فانتزی هم نمیذارن یه خواب راحت داشته باشم.

فرستنده : KHORSHID







بعضی ها هم هستند بوی پول به مشامشون میخوره ها 

اصن از این روو به اون رووو میشن 

اصن عزیز میشی براشون... 

دیدم که میگما ...

فرستنده : !Mohsen







مامانم هر نوع صدایی از قبیل:جرقه"ترکیدن بمب"بوق ماشین"و انواع و اقسام اینگونه صدا ها رو تو تلویزیون می شنوه زکییی فرار می کنه در رو واسه بابام باز کنه.بعدش میاد میگه چی بود؟؟؟

من:)

مامانم:(

صدا و سیما:@#$%&

بوق:%

بمب:#

جرقه:!

بابام@

الان من دوست دارم برم تو افق محو شم با این مامانم!!!

فرستنده : Boom_boom







الان یکی پیامک داده: چه طوری پسر خوشتیپ خوش اندام تو دل برو با نمک خواستنى؟

نشونی ها رو درست داد ها، ولی شماره رو اشتباه گرفته بود! 

فرستنده : محمد موحدی (O L O)







بنده با این سنم (21) هنوز که هنوزه یکی از تفریحات سالمم اینه که 

زنگ خونه ی مردم و میزنم و د فرارا.

انقده حال میده که نگو تازشم هیشکی بهم شک نمیکنه >

فرستنده : نادیا 1370







یکی از فانتزیام اینه آخره همه فانتزیام نرم تو افق!

لامصب چارچوبه دره ورودیه افق کوتاس هر بار میرم کلّم میخوره بهش!

دِ چه وضشه؟

مسئولین رسیدگی کنین دیگه!

پیشونیم باد کرده D:

فرستنده : amir_hossein76







آقای jocker عزیز که فقط 5 تا هم اسم تو ایران داری

باید به اطلاع برسونم من کلا 1 دونه هم اسم تو جهان دارم

اسم و فامیله ما داریم؟

فرستنده : ali.ila







دختره تو فیسبوک پست گذاشته که به زودی یک سری از دوستان حذف خواهند شد.بعد پسرا کامنت گذاشتن که تو رو خدا منو حذف نکنیا..آخه عزیزم منت کشی تا کی؟ها؟

منم نوشتم به درک....

فرستنده : رونالدو







یکی از سرگرمی های ما دهه شصتیا این بود که پرتغال خونی رو از غیر خونی تشخیص بدیم مثل الان نبود که پرتغال خونی ها رو جدا میفروشن کصافطا...

فرستنده : رونالدو







امــروز تــو متــرو نشستــه بــودم خــواستــم بــه دوستــم اس بــدم دیــدم ملــت تا حــلق ســرشــونــو کــردن تــو گوشیــه منــه مفلــوک

هیچــی دیگه حــس کــرم ریــزیــم گل کرد

تو اس نوشتــم هه طرف کفشش پارہ س

همــه یهــو برکشتــن ابعاد مختلــف کفششــونو بررســی میکــردن

اینجــانب فرصــت را غنیمت شمــرده و به اس دادن پــرداختم ( ادبیــاتــم تــو حلــق فیــل بــالای صفحــه  خوش خنده هههه)

فرستنده : هستــــی پــــاشـــا







محل توقف انواع تاکسی بعدازتکان دادن دست: 

سمند 15متر جلوتر 405

10متر جلوت

ر پراید 5متر جلوتر 

پیکان جلو پات 

تازه رانندش دولا میشه درو هم وامیکنه!

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

فرستنده : civil







عَکَدِمی" جایی ست کـه :

تعدادی جوون ،

با در دست گرفتن "مایکروفون"

در "اوسودیو" ،

به آهنگ های قدیمی گند میزنن :|

فرستنده : «------•}I|[امیر دانشور]|I{•------»







اگه پول برقو ندی=برقت قطع میشه

اگه برقت قطع شه=نمیتونی بیای اینتر نت

اگه نیای اینترنت=نمیتونی انتخواب واحد کنی

اگه انتخواب واحد نکنی=نمیتونی درس بخونی

اگه درس نخونی=کار گیرت نمیاد

اگه کار گیرت نیاد=نمیتونی پول دراری

اگه پول نداشته باشی=نمیتونی پـــــــراید داشته باشی

اگه پـــــــــراید نداشته باشی=نمیتونی بری خواستگاری (یعنی با چه رویی میخوای بری:دی)

اگه نری خواسترگاری=تنها میشی

اگه تنها بشی=از غصه دق میکنی

اگه دق کنی=میمیری

پس اگه پول برقو ندی=میمیری :))))))

فرستنده : bazooka







درد و دل پسر عموم:

نشد تو خونه ما بحث بشه و مامان من به یه نسل تا هفتاد نسل پیشه بابام فوش نده و نفرین نکنه و نگه الهههههههههی خیر نبینن!!

مهدی مامانه توام اینطوریه یا فقط مامانه منه؟

گفتم مسیح اینارو بیخیال کجا باید لایک بزنم

هرکی مامانش اینطوریه نامرده جفت پا نره رو لایک

فرستنده : MEHDI>>>100%MOKH







آخرین جملات افراد مختلف قبل از مرگ

آخرین کلمات یک خلبان : ببینم چرخها باز شدند یا نه؟

آخرین کلمات یک خونآشام : نه بابا خورشید یه ساعت دیگه طلوع میکنه!

آخرین کلمات یک داور فوتبال : نخیر آفساید نبود!

آخرین کلمات یک دربان : مگه از روی نعش من رد بشی...

آخرین کلمات یک دوچرخه سوار : نخیر تقدم با منه!

آخرین کلمات یک دیوانه : من یه پرنده ام!

آخرین کلمات یک شکارچی : مامانت کجاست کوچولو؟...

آخرین کلمات یک غواص : نه این طرفها کوسه وجود نداره...

آخرین کلمات یک فضانورد : برای یک ربع دیگه هوا دارم...

آخرین کلمات یک قصاب : اون چاقو بزرگه رو بنداز ببینم...

آخرین کلمات یک قهرمان : کمک نمیخوام، همه اش سه نفرند...

آخرین کلمات یک کارآگاه خصوصی : قضیه روشنه، قاتل شما هستید!

آخرین کلمات یک کامپیوتر : هارددیسک پاک شده است...

آخرین کلمات یک گروگان : من که میدونم تو عرضه ی شلیک کردن نداری... 

آخرین کلمات یک متخصص آزمایشگاه : این آزمایش کاملاً بی خطره...

آخرین کلمات یک متخصص خنثی کردن بمب: این سیم آخری رو که قطع کنم تمومه...

آخرین کلمات یک معلم رانندگی : نگه دار! چراغ قرمزه!

آخرین کلمات یک ملوان: من چه می دونستم که باید شنا بلد باشم؟

آخرین کلمات یک ملوان زیردریایی: من عادت ندارم با پنجره بسته بخوابم...

آخرین کلمات یک سرباز تحت آموزش هنگام پرتاب نارنجک : گفتی تا چند بشمرم؟

فرستنده : Vahab







بابام اومده میگه قانون جدید راهنمایی و رانندگی رو شنیدی ؟

گفتم : نه

گفت : تصویب کردن از این به بعد اونایی که بنزین نمی زنن ، غلط میکنن ماشینو ببرن بیرون !

فرستنده : sick love







جا داره از اون دسته دخترانی که با جمله : « همه مردها از یه قماشن »

من رو در ردیف ، انیشتن ، ابوعلی سینا و رازی و سایر دانشمندان قرار میدن تشکر ویژه داشته باشم!!!


فرستنده : *-*/ Ali *-*/







دقت کردین :

هیچ صدایی مثه صدای پخ پخ نی تو پاکت آبمیوه نا امید کننده نیست ؟ 


فرستنده : *-*/ Ali *-*/







کاش دل ادم مثل دماغ بود هروقت میگرفت فین میکردی وا میشد

فرستنده : M..M







من کلا آدمِ غایب جوابی هستم !

دو سه هفته بعد از اینکه طرف یه چیزی بارم کرد توی حموم جوابشو به خودم میدم …

فرستنده : متی







پسر عموم اولین روزِ مدرسش شماره خانوم معلمشو گرفته !

شبم واسش جوک مسیج کرده !

ما تا ۱۵سالگی فک میکردیم خانوم معلم خالمونه !

فرستنده : Vahab







ﺍﯾﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﭼﺎﯾﯽ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ

ﻧﻮﮎ ﺩﻣﺎﻏﯽ ﺫﻝ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﺩﺍﺧﻞ ﻟﯿﻮﺍﻥ

ﺩﻗﯿﻘﺎ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﺮﺩﻥ ؟

فرستنده : Vahab







خانومای محترم

همیشه دَنده ماشین خوب جا می خوره به جز وقتی که یه پسر شاهد کار شماست؟؟؟

نه ؟

فرستنده : Vahab







اعتراف میکنم که کوچیک که بودم کتری رو میزاشتم رو گاز تا ابر درست شه توی اشپزخونمون :|

یه همچین نابغه ای ام من :|

دارم اینجا طلف میشم :|

اوسکولم خودتونید :|

فرستنده : bazooka







میگن"اینو توی اول ابتدایی خوندی چرا بلد نیستی؟"

ولی به این فکر نمیکننکه از اون موقع تا حالا یادمون میره دیگه میدونی چند ساله :))))

من یادم نمیاد دیشب شام چی خوردم:)))

فرستنده : bazooka







یکیم پیدا نمیشه مارو واسه خودمون بخواد نه واسه پرایدم...

فرستنده : h.r.f







رفته بودم خرید، میگم چرا اینقدر گرونه؟

با قیافه حق به جانب میگه: آخه جایزه ما پرایده!!!!

بنز که نیست ارزون باشه!!!

دیدم راست میگه!!

فرستنده : حسام







یعنی شما هم فکر میکنید من سر راهی ام آیا؟

آخه بچه بود یه بار ساعت 11 گم شدم از بابام زود تر رسیدم خونه تازه 5 سالم بود 

یبار تو کویر گم شدم از طوفان شن سالم اومدم بیرون بازم خبرم سالم برگشتم 

نکنه اینا میخواستن دستی منو گم و گور کنن

(نکته:اینا هیچ موقع تلاش نکردن منو پیدا کنن)

فرستنده : خیار







این جور که بوش میاد امسال باید با چکش یا انبر دست رفت مهمونی

فرستنده : خیار







بی دغدغه ترین جای دنیا که احساس آرامش میکنی دقیقا جایی نیست جز 

زیــــــــــــــر کـورسـی :")

از سوار شدن فراری لامصب بیشتر حال میده :|

فرستنده : ♥♠YASY VÖÖRÖÖJAK♥♠







چند روز پیش رفتیم یخچال بخریم یکیشو پسندیدیم،از فوروشنده پرسیدیم چند تومنه؟ گفت 8 ملیون. بعد من بش گفتم خوب زیرپاش چتوره؟؟ بیمه بدنه ام روش هست؟ کارت سوختم داره دیپه؟ 

بنده خدا فوروشنده جا خورد... 

یه موقه ۸ تومن میشد دو تا پراید. :/

فرستنده : kholmalang







یکی از فانتزیام اینه که با یه پسر فقیر دوست بشم بعد دو سه ماه که فهمید عاشقشم بگه که پسر بزرگترین تاجر ایرانه و داشته عشق منو امتحان میکرده ! بعد منم ناراحت شم باهاش کات کنم …

فرستنده : noOshoO







به نظرتون این باحال نیست که تنها تو ایران 5 تا هم اسم تو وجود داشته باشه نه ÷÷÷÷÷÷

فرستنده : jocker







فرهنگ لغات جدید:

بابا کرم: بابا بهت میگم نمی شنوم! چرا متوجه نیستی!؟

نوکرم: شنوایی خود را تازه از دست داده ام

باشگاه: گاهی باش-نری پیدات نشه

درگیر: کسی که به در، گیر کرده

دیگه زنگ نزن: نقاش ساختمان احساساتی خطاب به نرده آهنی بعد از زدن ضد زنگ!

فرستنده : *mah sa







یکــی از نگــــرانــی ھــای زنــدگــیــم اینــه بعــد از مرگــــم کــــی وارث اکــانــت  خوش خنده  ام میشــه

فــک کنــم بــایــــد وصیــت نــامــه بنــویســــم!!!

فرستنده : هستــــی پــــاشـــا







یکی از فانتظیامم اینه که وقتی میام  خوش خنده  اول بخونم بعد لایک کنم لا مصب خیلی شرایط سختیه شمام اینجوریین یا فقط من خود درگیری دارم ؟؟؟!!!؟؟؟

فرستنده : hamid71







نمیدونم فقط مامان منه غذاهای جدید اختراع میکنه یانه کلا همه مادرا اینجورین؟دیشب حدس بزنید ماکارونیو چطوری درست کرده بود؟نصفه ماکارونیو ریخته بود بعدتوش سویاوگوشت وعدسو باهم مخلوط کرده بود ریخته بود/بعد نگاه کردم میبینم بعضی ماکارونیاش یه شکلیه /فهمیدم رشته هم قاطیش کرده بود...همه یه قاشق خوردیم بعد زنگ زدیم پیتزا سفارش دادیم////

همین کارارو میکنید ادم به فست فود خوردن عادت میکنه دیگه

من که محوشدم اونم تو افق

فرستنده : mahdieh7575








عاقا تو این مغازه ها که زدن این مکان مجهز به ذوربین مدار بسته میباشد یعنی چی؟؟؟؟

یعنی ما دزدیم؟؟؟

اینجا کاری نکنین؟؟؟

اونا دوربین دارن ما نداریم؟؟؟

یا نه فیلم میگیرن که یادگاری ازمون داشته باشن؟؟؟

فرستنده : جاوید







اونجایی که شاعر میگه:" از قضا آیینه ی چینی شکست"

.

..

.

.

.

نشون میده اجناس چینی از همون اول بنجل بودن! :لعنتی

فرستنده : bikas







یکی از تفریحات زندگیم اینه که : 

به دوستای دختره تو دانشگاهم میگم عکستو به داداشم ( که ندارم ) نشون دادم خیلی ازت خوشش اومد . فک کونم چند روز دیگه بیایم خواستگاری :) بعد اونم قیافش میشه مثل این خرایی که بهشون تی تاپ دادی 

:)

فرستنده : sahar21







حساب کردم کتابایى که براى این ترم باید بخرم جمعا هفتاد هشتاد تومنى میشه. تازه شهریه خود دانشگاه هم هست. پراید هم که گرون شده دیگه نمیشه با ماشین رفت دانشگاه.

تصمیم گرفتم ترک تحصیل کنم. دیگه درس خوندن به صرفه نیست.

فرستنده : sama







همانا یکی از مزیت های خانه تکانی پیدا کردن اشیایی است که یک سال تمام به دنبالشان می گشتی!!

باشد که رستگار شوید :|

فرستنده : fa fa







ﯾﻪ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﺰﺍﺭﯾﻢ ﻟﭙﺎﺵ ﯾﺦ

ﺑﺰﻧﻪ ﺍﺯ ﺳﺮﻣﺎ ﺑﻌﺪ ﺑﺎ ﮐﺶ ﺑﺰﻧﯿﻢ ﺗﻮ ﺻﻮﺭﺗﺶ ﺩﺭﺩﺵ ﺑﮕﯿﺮﻩ

ﻋــــﺎﯼ ﺣــــﺎﻝ ﻣـــﯿــــﺪﻩ ﻋــــﺎﯼ ﺣــــﺎﻝ ﻣـــﯿــــﺪﻩ

فرستنده : fa fa







اگر همسر شما به همراه مادرش درحال غرق شدن باشند و شما فقط یک حق انتخاب داشته باشید کدام گزینه را انتخاب میکنید؟

.

.


1- شهربازی

2- رستوران

3- سینما

فرستنده : fa fa







بچه 9 ساله الان موبایل داره، ایکس باکس داره،فیس بوک داره،آیپد داره و....

بچه 9 ساله قدیمی تر دفتر نقاشی داشت،خمیربازی داشت،گرگم به هوا بازی می کرد،دیگه فوق فوقش یه آتاری یا میکرو با کلی التماس براش می خریدند.

بچه 9 ساله شیش هفت سال پیش(یکیش خودم)نه امکانات الان رو داشت نه امکانات قدیم.همدردا بزنن لایکو.

فرستنده : Ahmad_021







عاغا امروز رئیسمون جلسه داشت گفت ی فایلو بریزم رو فلش بدم بهش.لپ تاپش روشن بود تا اینترو زدم ..............وااااااااااااااااااییییییییییییییییی..............فکر میکنید چی دیدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟صفحه  خوش خنده ............هه هه .... وقتی جلسه تموم شد و صفحه رو روشن دید مثل گربه شرگ نگام میکرد...دیگه راحت میتونم بیام  خوش خنده 

فرستنده : mano_o0o0on







کیشتل کیشتو دینگل کیشو چیست؟ نوعی رقص کلاسیک بسیار دیدنی که افراد بعد از گرفتن یارانه از بانک تا خانه ان را از خود بروز میدهند

فرستنده : mohsen8035







یکی از دختر خاله هام از وقتی منقارشو عمل کرده همیشه در حالت نیمرخه …

تو ۱۸۰ دقیقه از فیلم عروسیه خواهرش نیمرخ میومد تو کادر ، نیمرخ از کادر بیرون میرفت !

فرستنده : خیار







دکتر شدن از راحت‌ترین کارهای دنیاست. 

هر کس پیشتان آمد، اول برایش آزمایش خون بنویسید و وقتی جواب آزمایش را آورد،

ورقه را نگاهی بیندازید و بگویید: «مشکل‌تون عصبیه» :)

فرستنده : خیار







فکر کنم ازدواج با این ارغوان بعد از سرطان لوزالمعده و سکته بیشترین آمار دلیل مرگ رو داشته باشه

فرستنده : خیار







فکر کنم قدیمی هایی که تو افق محو شدن همونایی هستن که بهشون گفتن بیا خواستگاری من 3 سوت محو شدن 

اون موقع ها کمتر ملت محو میشدن سرعت خوب بود 

حالا انقدر محو بشید تا سرعت بیاد پایین ...

فرستنده : خیار







یکی از فانتزیای معکوثم عینه که یه پست مهم سیاسی داشته باشم بعد برای مذاکره و برداشت تحریم ها برم آمریکا.

بعد از فاصله 2.74کیلو متری یه تک تیر انداز مغزمو نشانه بگیره و گلوله رو بزنه به سرم

با وجود سوراخ شدن جمجمه، هیچ اتفاقی نیفته برام و زود منو برسونن بیمارستان تا سرمو بخیه بزنن.

بعد از نیم ساعت به طرز عجیبی بمیرم و همه، پزشکارو مقصر بدونن ولی با تحقیقات مشخص بشه گلوله تو این نیم ساعت دنبال مغزم میگشته!!

خخخخخ(مخفف کلمات "خیلی خوب بود خندیدیم خدا خیرت بده)

فرستنده : hesabdar

















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد