Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه


جوک متفرقه


اس ام اس غضنفر به نامزدش برای تولد :
عزیزم تولدت مبارک ایشالا تا آخر عمر زنده باشی !

فرستنده : مهدی عقلمند2


امروز بچه همسایمونو دزدیدن کصافطای بی وجدان ، در ازای آزادیش ۵ کیلو پسته خواستن …
هیچی دیگه خانوادهه دارن با نبود بچشون کنار میان !

فرستنده : مهدی عقلمند2


عید دیدنی ها شروع شد و میریم که داشته باشیم سوالاتی مثل :
ترم چندی؟
معدلت چنده؟
زن نمی گیری؟
... سربازی نرفتی؟
نمیخواین یه بچه بیارین؟
ناقلا همش سرت تو گوشیه ها... خبریه؟
تو این کامپیوترت چیا داری؟ ( یهو مث اسب میره تو همه درایوا : | )
خانوم خانوما چه بزرگ شدی. دیگه باید به فکر شوهر خوب براش باشیم. مگه نه مامانش؟ (همراه با چشمک به مامان دختر)
با حضور عمه،عمو،دایی،خاله،دختر عمو،زن دایی، شوهر عمه، پسر خاله و...

فرستنده : fa fa


مامان بابام دعواشون شده بود ۳ روز بود قهر بودن…
بابام قبل از اینکه بیاد خونه زنگ زد بهم گفت بیا پارک سر خیابون
کارت دارم!!!!
من رفتم گفتم جانم؟
برگشته میگه ببین عزیزم ۳ شب هست که شام درست حسابی نخوردیم داریم هر شب نون و ماست میخوریم ، ۳ شبه رو کاناپه دارم میخوابم کمرم تا نمیشه پدرم درومده!!!
من :-؟
گفتم خوب چیکار کنم؟ دعوا نکنین خوب …
برگشته میگه ببین عزیزم باید یه فداکاری این وسط اتفاق بیوفته!!!
من
گفتم بابا حرفات بـــــــــــــــو داره یعنی چی؟!!!
برگشته میگه مامانت از قهرمان بازی خیلی خوشش میاد، تو باید الان که رفتیم خونه با مامانت الکی جر و بحث کنی بعد من بلند شم بزنم تو گوشت بگم ببند دهننتو نباید به مامنت از گل نازکتر بگی …
من :|:|:|
بابام : تووروووخدا:)))))))

فرستنده : fa fa


یکی از فانتزی های خسته ی زندگیم اینه که 
بعد از سی سال به عنوان یه اسطوره پاشم برم دانشگاه، وقتی از ماشین پیاده میشم یه نگاه خسته بندازم به ورودی دانشگاه و یه تراول پنجاهی ول بدم تو صورت راننده تاکسی و با بغضی تو گلو بگم: بقیه شم واسه خودت...
یاروهم پیاده شه قفل فرمونو تو صورتم خورد کنه بگه: مرتیکه بزززززز..... کرایه 120 هزار تومنه (انصافا حق داره... حواسم نبود سی سال دیگه همه چی گرون میشه)
در هر حال دارم میام تو، که دم در حراست "ســـیّد" بهم گیر میده و میگه: کارت یا پرینتتو نشون بده. منم بگم: سیّد... منم.... پدرام... پرینت ندارم اینقدر به من گیر نده!!
بعد که دارم میام وارد محوطه بشم همه دانشجوها یک صدا داد بزن: عطر گل محمدی، به دانشگاه خوش اومدی. من رو هم بگیرن رو دستاشون و ببرن تا دم تریبون، منم از پشت تریبون سخنرانیمو شروع کنم ( این یه تیکه رو خواهشا با ریتم "عمو سبزی فروش" بخونید.)
- آهای دانشجو ها !
- بـــــــــلــــــه- 
آهای دانشجو ها !
- بـــــــــلــــــه
- واحداتون پاسه؟
- بـــــــــلــــــه
- مخاطبتون خاصه؟
- بـــــــــلــــــه
آخرشم بگم بچه ها... درس بخونید. هیچی مثل درس خوندن آدمتون نمیکنه !!!
بعد یکی از دانشجوها بگه: زر نزن اسکل.. تو خودت سی سال پیش 17واحد ورمیداشتی، هرروز اینجا بودی. یهو همه قاطی کنن بیان منو زیر مشت و لگد لـِـــه (لح) کنن تا صدای اورانگوتان تو چرخ گوشت بدم و تن لشمو ببرن سمت افق و محو شم ! 
دوست عزیزی که همیشه آخر فانتزی از عباس جوون سوال میپرسه، سوال کردن: سی سال دیگه، ســـیّد پیر نشده؟ سوال خوبیه، اگه متن رو با دقت خونده باشین میبینین که یه لرزش عجیبی تو صدای سیّد موج میزنه 
دوست دیگری پرسیدن: سی سال دیگه هنوز با تاکسی میری اینور و اونور؟ در پاسخ باید بگم به شما ربطی نداره، من سی سال دیگه قراره به یه مشکل مالی بخورم ماشینمو بفروشم، دیـــگه سوال شخصی نپرسید.

فرستنده : Mr.Blake


یکی از فانتزیای منگلم اینه که
با موتور هوندا 125 برم در خونه ی "ریحانا" بوق بزنم بگم بپر پایین بریم دور دور.
اونم بگه ااااا... موتور خریدی؟ منم بگم: نه پس گوساله... بوق خریدم روش موتور بستم
اونم با ناز و کرشمه بگه خیلی بیشعوری و بشینه ترک موتور با هم بریم کافی شاپ. همینطوری که تو کافی شاپ نشستیم و داریم دل میدیم و MSI میگیریم، میبینم یه حاله ی نور عجیبی از درِ ورودی داره میتابه و یه نفر که قیافش معلوم نیس وایساده جلوی در.
یه ذره که قیافش معلوم میشه میبینم اِاااااا ! این که داش abas_m223
خودمونه که با سلنا گومز اومده میز بغلی ما نشسته... ریحانا هم میپرسه عباس کیه؟
منم قاطی میکنم میگم: مارمولک فرنگی.... یعنی میخوای بگی داش عباسو نمیشناسی؟؟
بعد دستم ول بشه تو صورتشو 4 تا استخوون انگشتام تو دهنش خوردشه. بعدش پا میشم میرم پیش داش عباس و میگم: سلام عزیزم...! عباسم یه نگاه عاقل اندر گلابی بهم بندازه و بگه ببخشید بجا نیاوردم. منم بگم بابا منم Mr.Blake ، شناختی؟
عباسم بگه آها... تو همون کوتوله ی بی نمک توخوش خنده hی؟ (آقا 170 کوتولس؟)

منم که دیدم عباس با پستام حال نکرده میرم و..... میرم و..... اههههههه... من برم گریه کنم.....

فرستنده : Mr.Blake


هرچقدر قیافم مغروره , اخلاق خاک بر سرم منت کشه.
ایضا (ایزن, ایزا, عیضن, عیضا, عیظن, عیظا ...) خاک بر سر اخلاقم :|

فرستنده : ShayaN_XoXo

 

مــا اِمـسال آجیــل نمیــخـَـریــم کــه هیــچ!!!!!
مهــمــونـم بیـــاد خــونمـــون اِنقـــد بــا دَمپـــایـــی اَبــری خیـــس میـــزنیــم تــو دَهنـــش تــا بمــیره بفهــمـه تعطیـــلاتـــ عیـــد واســـه استــراحت نــــه صلـــه رَحــــــــــــــم :دی

فرستنده : shey2nak


خاص smj13
به خدا اگه دروغ بگم سنگ بشم .
نمیدونم چرا هر وخت نیت خرید چیزی رو میکنم قیمتش دو سه برابر میشه :|
میخواستم پراید بگیرم.....
میخواستم آجیل بگیرم....
میخواستم برنج بگیرم.....
از الان بگم نیت کردم برم گوشت و مرغ بگیرم زود برید بخرید وگرنه بازارو میترکونم با نیتم :|

فرستنده : smj13سید مصطفی


من به محض اینکه تقویم سال جدید به دستم می رسه اولین کاری که می کنم تعطیلی هاش رو نگاه می کنم .شما هم این جورین یا فقط من این جوری ام؟

فرستنده : حسرت

 

نفهمی دردیست که فرد را نمیکشد !!!! 
فقط اطرافیان را دق مرگ میکند!!!!

فرستنده : pink20



مخصوص ایام عید:
پسته مینوفن؛ هر ۱۲ ساعت یک عدد!

فرستنده : Vahab


ایا میدانید در خانه ما شام به قدری درست میشود
که فردا ظهر هم ادامه اش رو بخوریم؟؟؟

فرستنده : Vahab


یادش بخیر بچه بودم وقتی معلم بهم اجازه میداد برم دستشویی انگار بلیت سفر به اروپا برده بودم!!!

فرستنده : Vahab


من از الآن نگران قیمت گوجه سبز و چاقاله بادومای سال 92 هستم

فرستنده : Vahab






کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب |

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد