Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

فک و فامیله ما داریم آخه ؟


فک و فامیله داریم


ی بابا بزرگ دارم اگه ریش کامل بذارم میگه نگاش کن انگار جنگلی ها شده
ریشمو کامل میزنم میگه پسر نزن ریشتو گناهه مگه تو مسلمون نیستی
پروفوسوری میذارم
میگه فقط ریشت پروفوسوریه خودت ک هیچ ؛؛؛؛ نیستی
ریش بزی میذارم
میگه ملت نوه دارن منم نوه دارم آخه مگه تو بزی پسر!?!?!
موندم با این بابابزرگ چیکار کنم
فکوفامیلو حال کردین?!:-)

فرستنده : yahya az pa dena

دخنر دایی 6 سالم میگفن اگه من مُردم ......
از بوی گلاب بدم می آید، همون آب معدنی کفایت می کند، نگید این رانی هلو دوست داشت، سنگ قبرش رو با رانی بشوریمااا ، نوچ میشه !

فرستنده : soniahmd

پسر خالم،یه توپوق زد،منم کلی خندیدم بش،مسخرش کردم،گفتم این چه پوتوقی بود زدی؟!
ینی کلا خیط شدیم مثل کریم آسکاریس!!!

فرستنده : Abiii

دختر خالم وقتی بچه بود میخواست بره مهد کودک ثبت نام کنه مربی مهد ازش میپرسه:پنیر از چی درست میشه؟
اونم با اعتماد به نفس کامل میگه:از شیر خر!
مربی: :)))))))
دختر خالم: :G
پنیر: : (
دختر خاله نابغه ای دارم من؟؟؟؟

فرستنده : ice bOy

رفته بودیم شمال با دخترعموهام وپسر عموهام داشتیم قلیون میکشیدیم مامانم هی میگفت که نکشید ضرر داره بسسسسه دیگه!ما هم میگفتیم ماهی یه بار اشکالی نداره!رفتم دستشویی برگشتم میبینم نشسته با بچه ها داره قلیون میکشه میگم ضرر داشت که!
میگه:ماهی یه بار اشکالی نداره؟؟؟؟؟؟
مامانه جوگیری دارم من!

فرستنده : ice bOy

چندوقت پیش یه شال از ایناکه پایینش ریش ریشه بهشون مهره وصله خریدم با کلی ذوق و شوق سرم کردم رفتم خونه مامان بزرگم پسر داییمم اون جا بود ..از اون جایی که گفتن حرف راستو باید از بچه شنید ازش پرسیدم شالم قشنگه امیر؟راستشو بگو... گفت اره خیلی قشنگه مثه این گاوایی شدی که زنگوله به گردنه شونه....
من:((((
امیر:)))))
انجمن حمایت از حیوانات اهلی:////

فرستنده : manam dige

با فامیلا رفتیم بوستان جوانمردان اومدم از پله ها برم بالا پام لیز خورد با ساق پا رفتم تو لبه پله جوری که شلوارم 15 سانت جر خورد و پام داغون شد حالا اومدم پیش خونواده ی مهربانم مامانم منو دیده به جای اینکه بگه پات چیزی نشد میگه:گفتم تو لیاقت شلواره90هزار تومنی نداری!!!!لیاقت همون شلوارایه 30 تومنیه!!
مامانه نگرانی دارم من!!!!
فکو فامیله داریم؟
من: :((((
مامانم: :|
پام: :((((((((((((
شلوارم: :o

فرستنده : ice bOy

جاتون خالی امروز مامان بابام شوخی شوخی جدی باهم قهر کردن منو داداشمم تاحدودی توپیدیم به هم حالا عصر جمعسو همه کلافه.تصمیم گرفتیم بریم لب دریا گه بابام گفت خودتون برین خلاصه با غرهای مامانم مجبور شد بیاد حالا رسیدیم دریا 4 تا ادم گنده ایم که هیچکدوم باهم حرف نمیزنیم هرکی یه طرف میچرخه.حالا توراه برگشت داداشم یه موتوری رو فرستاد تو باقالیا و بابام ...
خانواده ی با محبته من دارم؟
موج محبت خانوادمون هوش از سر4تامون برده
والااااا

فرستنده : sheytoon

به یکی از این فامیلای ما گفتن عسل واسه چشم مفیده رفته مالیده به چشماش :|
دیگه کار از فشار تحریم گذشته یکی بره خورشید و خاموش کنه

فرستنده : ❤milad❤

خواهرم بعدی مدت طویل استراحت وتمرکز میخوادزبان انگلیسی بخونه اومده تواتاق داره رژه میره ی ربع ساعت کلمه ی husband(شوهر)بای ژست ضایع بااعتمادبه نفس بالامرورمیکنه!
خواهردرس خونه من دارم؟
درضمن فک وفامیل داریم؟

فرستنده : شیشه ای

چند روزی بود خونه ی مامان بزرگمینا بودم دیروز لباسارو شسته میگم مامان بزرگ چرا جیبای شلوار منو خالی نکردی ؟؟؟ همه ی پولام خیس شدن ، میگه ننه جون میخواستم ببینم این پولشویی که میگن راسته یا نه ؟؟؟ که دیدم ما از این شانسا نداریم !!!
من:o
مامان بزرگم :(
خاوری تو کانادا :d
عاملین فساد بزرگ بانکی =))

فرستنده : ❤milad❤

جون خودم الان به دختر داییم گفتم عین سگ از چشم افتادی میگه اتفاقا منم عین سگ از چشت افتادم
فک و فامیله خوبی دارم رو حرفم حرف نمیزنن هیچ تاییدشم میکنن

فرستنده : parsa

یه پسر دایی دارم 7 سالشه...مامان بزرگم بهش گفت ایشا...زود تر بزرگ شی تو رو هم تو لباس دامادی ببینیم...پسر داییم نه گذاشت نه برداشت گفت الکی دعا نکن تا اون موقع تو دیگه مردی...
مامان بزرگم:(
داییم:/

فرستنده : manam dige

ای خدا یه عقلی به اینا بده یه پولی به ما!
پسر خالم 9 سالشه دیدم داره به طرز عجیبی تقویم رو ورق میزنه.
ازش پرسیدم چیزی شده؟دنبال چیزی هستی؟
گفت تو میدونی حادثه 15 خرداد کی اتفاق افتاده؟
هرچی میگردم نیست!!
من O_O
تقویم ^o^
باعث و بانی حادثه :-O
نه شما بگید از دست اینا سرمو کجا بکوبم؟!!!

فرستنده : Funny Boy

دیشب مهمون داشتیم بابام دیر کرده بود نیومده بود …
مامانم به من : یه “تک بزن” به بابات بگو مهمونا اومدن پس چرا نمیای ؟ بگو نوشابه هم بخره ؟
راستی بهش بگو یه بسته چیپس سیب زمینی هم واسه کنار مرغ بخره و زود بیاد …
من : همه اینا رو با یه تک زنگ بگم دیگه ؟
مامانم : خب یه مسیج بهش بزن و زود قطع کن !!!

فرستنده : niloofar

فک و فامیله داریم


ما اگه پای سفره بگیم مامان دستت درد نکنه چقد غذات خوشمزه شده ،
مامان خانم شکست نفسی میکنه میگه نه مامان گشنته فکر میکنی خوشمزه شده …
اگه بگیم این چیه درست کردی ؟ چقد بدمزست ؟
میگه تو سیری … بلندشو برو گمشو اینقد ایراد نگیر …
یعنی الان وضعیتمون اینه ! فک و فامیل در حد تیم ملی شنای بانوان اسپانیا !!!

فرستنده : niloofar

تو مراسم نامزدی دختر عموم شوهر عمم با تمام فامیلای زن عموم(داداش وباباشو...) داشت گپ میزد بعد از یک ساعت که زن عموم و دید بهش گفت:داداش خوب هستن-باباخوبن؟بهشون سلام برسون!!!
من: : ))))
زن عموم: : ))))
شوهر عمم: :{|
فامیلای زن عموم: &)))

فرستنده : ice bOy

با داداشم دو ساعت پشت در خونه وایستادیم هرچی زنگ میزنیم کسی جواب نمیده
آخرم مامانم آیفون رو برداشته میگه کیه ؟
داداشم میگه باز کن منم
میگه غلط کردی تویی ، اگه راست میگی دستتو بردار از رو آیفون :|...
میگه دستم رو آیفون نیست که این خرابه
میگه برو آقای محترم من که میدونم شما اومدی ماهواره رو جمع کنی اینا همش حقه اس برو !
میگه ماهواره چیه درو باز کن !
میگه برو گمشو بینیم ! ما اصن ماهواره نداریم ، صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران تمامی نیازهای مارو پاسخگوئه !!! :

فرستنده : محمدکیان - مشـــــــــهد

دیشب خونه مامان بزرگم بودیم. یه دختر دایی دارم به زور قدش دو وجبه و تازه 6 سالش شده...
دیدم یه گوشه نشسته بدجوریم تو فکره...
رفتم بهش گفتم چی شده عزیزم؟!
گفت بنظر تو وقتی عاقد ازم پرسید آیا بامهریه 1385(سال تولدش) سکه وکیلم من بگم با اجازه پدر و مادرو بزرگترا بله یا نه سریع بگم بله؟!!!!!!!

فرستنده : محمدکیان - مشـــــــــهد

مادرم بزرگم بالای 70 سال سن داره
یک مدتیه زانوش درد میکــــــــنه
میگــــــــــــه: فکر کنم دارم قد میکشم :O

فرستنده : محمدکیان - مشـــــــــهد

از همکارم میپرسم انگیزت از اینکه شنا یاد گرفتی چی بود ؟با اعتماد به نفس بالا میگه دیدن فیلم تایتانیک........همکاره ما داریم

فرستنده : shirin

پسر داییم شکست عشقی خورده! میخواست دردو دل کنه ور داشته میگه " همه دردم این بود
عشقش بود وقتایی که عشقش نبود . . . !" فک فامیله داریم!؟

فرستنده : tp

نشستیم سر میز شام مامانم میگه چرا جای بابات نشستی ؟ میگم چه فرقی میکنه؟ بشقاب رو از جلوم برداشته میگه آخه بیشتر گوشتارو برا بابات گذاشتم که بخوره نمیشه که تو بخوری!
آخه این مادر مهربونه من دارم؟
فک و فامیله من دارم؟

فرستنده : 09358xxx852

بعد از نوشتن یک پاراگراف اس ام اس برای استادم با مضمون اینکه کلاس تشکیل میشه یا نه فقط یه کلمه نوشت "نمیشه" ..
من : :-|
معلمم : =))
کیبرد موبایلم : :((
سازمان مخابرات : :-o
اخه اینم استاده ما داریم ؟؟؟

فرستنده : طوبی بانو

پسر خاله ی 5 ساله ام برداشته گوشی 600 هزار تومنی پدرشو انداخته تو آکواریوم.
میگیم چرا گوشی رو انداختی اونجا؟
میگه: انداختم تا ماهی ها با مامانشون حرف بزنن!!
خدا وکیلی فک فامیله داریم؟!!

فرستنده : hesabdar

اینقد تو سایتا sms شکست عشقی خوندم باورم شده یکی بهم خیانت کرده ... الانم منتظرم برگرده !!!! :-l
ملت مارو هم افسرده کردن رفت !والا ... !

فرستنده : sabuadla

ی روز بعد از ظهر تو اتاقم بودم ، داشتم کتاب میخوندم . اومدم بیرون میبینم مامانم همینجوری داره میگه خدا رو شکر . گفتم چی شده ؟!
گفتش : دارم خدا رو شکر میکنم که تونستی اعتیادت به اینترنتو ، ترک کنی ...
من:|
منم گفتم : شارژم تموم شده ...خخخخخخ
مامانم:|

فرستنده : NaV!dReZa

بچه‌ها دور هم جمع شدن مثلا دارن می‌جنگن، بهشون می‌گم اسم چند تا پهلوان ایرانی رو بگین، می‌گن: اسپایدرمن، جومونگ، مختار!

فرستنده : sabuadla

تلویزیون یه تبلیغ گذاشته که "فرزندانتان را در دنیای مجازی تنها نگذارید" بابام گفته از امشب با هم میریم فیسبکتو چک میکنیم
خواستم اطلاع بدم دیگه حواستون باشه خانواده نشسته رعایت کنید :|

فرستنده : hotboy797

داداشم یه هفتس داره میره بدنسازی!
رفتم توالت هرکاری میکنم شیر آب بازنمیشه!!!!!!!
بعد ازمشقت های بسیار اومدم بیرون!دیدم وایساده پشت در کرکر میخنده!
واقعا احسنت ب این خانواده ی جوگیرما!

فرستنده : farnaz

فک و فامیله داریم


پسر خالم ازم خاست یه عکس با بلوتوث براش بفرستم
اونم کجا؟تو عروسی وسط اون همه شلوغی...
بلوتوث شو روشن کرده میگم اسمت چیه؟
میگه:بوبی بوگندو
آخه اینم اسمه؟اینم پسر خالس؟
گوشیم بو گرفت تا ارسال شد.

فرستنده : Chi begam

همین الان یکی زنگ زده موبایلم میگه سلام ،ببخشید منزل حیدری؟؟؟
من : :|
موبایلم : :|
خونمون : :|
رئیس مخابرات : :O

فرستنده : king hamid

رفیتم یه میلون پول کولر گازی دادیم نصبش کردیم. بابام سال به سال روشنش نمینکنه وقتی هم میکنه میزاره رو حالت پنکه!
اونوقت باید تو خونه از گرما لخت را بریم...! الانم خونمون از صحرای عربستان گرمتره...!!

فرستنده : king hamid

دختر داییم اومده خونمون دم در میگه نمیدونم چرا امروز انقدر این کفشا اذیتم کردن ! نگاه پاش کردم میبینم از خونه خودشون تا خونه ما رو با کفشای این پا اون پا اومده ! چپ رو کرده راست , راست رو کرده چپ!! واقعا شما بگید ... فک و فامیله ما داریم ؟؟

فرستنده : MR.X

دیگه به آخرای سریال دونگ یی چیزی باقی نمونده . بابای من هنوزم که هنوزه وقت پخش دونگ یی میگه بچه ها بزنید یانگوم داره میده!

فرستنده : lutuss313

اونروز رفتیم کوه میبینم عموم داره دنده غقب از کوه بالا میره میگیم چرا دنده عقب میری
میگه: شاید بالا جا نبود نشد دور بزنی
بعداز یه ربع میبینم داره دنده عقب پایین میاد من بهش میگم چرا دنده عقب پایین میای
میگه:بال جا بو دور زدم
من:l
ماشین:l
بالای کوه:l/;
اینم عموعه که ماداریم

فرستنده : سروش 16

برادر زاده دارم سه سال و اندی .مامانش کلی واسش وقت میزاره بش شعر و حروف الفبا یاد بده اما عمرا اگه یاد بگیره .اما حالا اگه یه فحش یا یه حرف بد طولانی جلوش بگی واست راحت حفظش میکنه تازه چندتا هم روش میزاره مثل بلبل پس میده.اخه فکو فامیله که داریم؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : shahrokh

جشن بازنشستگی بابامو گرفتیم منم یه چیزی براش گرفتم روش نوشتم:پدرجان قدر چایی هایی که صبح درست میکردی ومن نصفه گذاشته به دانشگاه می رفتم راندانستم.
تاحیاط دنبالم کرده دمپایی رو ورداشته کوبیده تو فرق سرما!
یعنی یه همچین بابای باجنبه ای داریم!
آخه فک وفامیله ماداریم!!!!

فرستنده : sky angel

هر دفه میام خوش خنده مطلب بزارم مطالب شما رو میخونم این قد که باحالین میگم مال من خیلی مسخره اس ... اخه منم عضوم خوش خنده داره ؟؟؟

فرستنده : طوبی بانو

یه بلوز سبز تنم بود به پشت دراز کشیده بودم و تازه میخواستم بخوابم که مامانم اومدو گفت بچم عین قورباغه خوابیده!!!!! اخه مگه خوابیدن قورباغه رو دیده؟ اصلا مگه قورباغه هم میخوابه؟ من تو چنین محیط بزرگ شدم:((((

فرستنده : civil

از وقتی بابام LCD خریده
یکی از معضلات زندگی مامانم اینه که چطوری گلدون و روش جا بده

فرستنده : **alone

از وقتی تو تلوزیون گفته : کودکان خود را درفضای مجازی رها نکنید.
بابام مارو از اینترنت محروم کرده!!!!!!!!!!!!
بابام:)
من:‍[
صدا و سیما:0
فک وفالمیله دددااارررییم؟
(حالا هم زیر آبی میام اینترنت وتوسایت سرک میکشم)
آه خدای من

فرستنده : faezeh jojo

یه پسر خاله دارم ینی مخ کامپیوتره...
از شانس ما هر وقت هم یه مشکل کامپیوتری داره میاد،سراغ من!
همیشه هم من منفجر میشم از خنده،بس که سوتی میده...
میگی میزنم رو سه تیوپ نسب نمیشه!.....۳تیوپ،نه چهار تیوپ

فرستنده : Abiii

پسر خواهرم 9 سالشه استاتوس زده:
کسی فرکانس جدید نشنال جءوگرافیک رو نداره؟!
من :|
من تا 12 سالگی جلو پنکه صدای اورانگوتان در میاوردم اطرافیانم تشویقم میکردن!

فرستنده : m.kian

مامان بزرگم زنگ زده بود واسه داداشم که سربازیه ، شماره رو گرفته بود، هی میگفت :
ننه صدای نوارتو کم کن بفهمم چی میگی ،
ننه گوشام سنگینه ،
ننه صدات واضح نمیاد ،
صدای نوارتو کم کن !!
کنجکاو شدم ببینم چه خبره ،گوشی رو ازش گرفتم دیدم یه ساعته داره با پیشواز ایرانسل حرف میزنه ! :D

فرستنده : m.kian

فک و فامیله داریم


خواهر زادم میگه چرا تصویر آیفون خونتون رنگی نیست؟ گفتم اخه لازم نیس، چرا رنگی باشه؟ گف اگه پلنگ صورتی بیاد از کجا بفمیم پلنگ صورتیه آخه؟

فرستنده : farzad_bs

دیروز تولد خواهرزاده ام بود اسمش محمد حسن وقتی کادو ها رو باز کردیم داداشم و عموی محمد حسن فوتبال دستی رو برداشتن ،دختر عمه اش گیتارشو برداشت ،پسر عمه اش تیر و کمونش و برداشت ،شوهر عمه اش ماشینشو برداشت ،داداش بزرگم اسکوترشو برداشت ،باباش هم میز بیلیاردشو برداشت
بیچاره محمد حسن طرف هرکس میرفت بازیش نمی دادن
محمد حسن =-|
شوهر عمه :)
پسر عمه :)
دختر عمه :)
دایی:)
دایی بزرگه:)
باباش :)
عمو :)
و باز محمد حسن =-|
فک و فامیله داریم؟؟؟؟؟

فرستنده : *M *A *H *D *I*

پسرخالم اومده میگه نود ۳۲ گرفتم،نصب کردم،ولی هرچی پسورد و ورد نیزش‎(=word news ! ! !) را میزنم کار نمیکنه !
من:|
مایکل جکسون:X
آنخل دی ماریا و هیگواین:|
مگسی که تو دماغ نمرود گیر کرد:|
‏(ربط سه مورد آخر به موضوع کاملا مفهومیه،خواهشا سول نفرمایید)

فرستنده : Abiii

داره رعدوبرق میزنه مامانم میخواد بره پشت بوم لباسارو جمع کنه..
میگه وای چه رعدو برقی نکنه برق بگیرتم تو پاشو برو
من :|
مامانم :)
خواهرم :O
رعد و برق: خخخخخخخخ
پشت بوم: >>:D<<
از اولشم میدونستم بچه سر راهیم :(((

فرستنده : king hamid

یه مدتی هست میرم بدنسازی
و تخم مرغ زیاد میخورم
مامانم هر روز میگفت حالا انقد تخم مرغ بخور تا صورتت پر از جوش بشه
چن روز دیگه عروسی پسرعمومه
و از بدشانسی صورت پر از جوش شده
حالا مامانم چپو راس میگه تو آینه یه نگاه ب خودت بنداز
آخه خداوکیلی مامانه دارم فکوفامیله دارم

فرستنده : yahya az pa dena

بابام منو دیده میگه چه میکنی! میگم تو خوش خنده هستم. برگشته میگه: تا دیروز که دنبال کتاب بودی (منظورش فیس بوک بود)، وضعیتت اینه، حالا که داری جوک میخونی!
من:-|
فیس بوک:-/
مارک زاکر برگ :-@
پایه گذار اینترنت :-x
فک و فامیل آپدیته ما داریم؟

فرستنده : sinsinati

بابای من
وقتی کمکش میکنم میگه
بمیری با کمک کردنت خرابش کردی رفت
وقتی کمکش نمیکنم
خرس گنده خوابیده اینجا اونوقت من باید فلان کارو بکنم
وقتی بدنسازی کار میکنم و زیاد غذا میخورم
میگه فقط عجل این تخم مرغ سیب زمینیا اومده تو ک هیچی نشدی
وقتی ورزش نمیکنم
نگاش کن پسره تنبل
بابای بهداد سلیمی پسر داره منم پسر دارم
من:'(
فکوفامیله ما داریم

فرستنده : yahya az pa dena

عواقب تحصیل در دانشگاه آزاد در تابستون معلوم میشه.
بابام:محمد،سالی انقدر خرجت میکنم بدو برو کولرو سرویس کن.
مامانم:محمد،سالی انقدر خرجت میکنیم برو نون بخر.
داداشم:بابا از ما میزنه خرج تو میکنه محمد،بدو مشت و مالم بده.
خواهرم:محمد بابا که جهاز منو خرج تو میکنه برو لوازم طراحیمو بخر.
همسایه:محمد مفت خورنباش،بابات گناه داره ماشینمو بشور.
من:-(
رییس دانشگاه آزاد=-O
رییس انجمن یونسکو:’(

فرستنده : M0hammadjo0on

داشتم رانندگی میکردم یهو مامانم که بغل دستم بود جیغ زد...
من گفتم حتما الان یه تریلی میاد میزنه بهم تند فرمونو پیچوندم و ترمز کردم در همین حین جهاربار فاتحه خوندم.توبه هم کردم.اما خبری نشد.به مامانم گفتم چرا جیغ زدی؟
گفت نگاه چه آسمون قشنگه!!
من:’(
آسمون:-!
مخترع ماشین:-\
لایه ی اوزون:-$
مامانم:-D

فرستنده : M0hammadjo0on

امروز میخواستم سر صحبت با بابامو باز کنم؛ گفتم بابا چه خبر ؟؟؟
گفت: خبر زیاده ولی به تو نمیگم که شب بری بذاری تو اون فیس بوک لعنتی و منو سوژه کنی.... !!!‬

فرستنده : Lida..

رفتم خونه خالم تو اتاق خوابیدم پسر خاله ی 4 سالم اومده میگه آخی مامان نگاه کن چقدر قشنگ خوابیده مثله حیوون خوابیده...
من =-|
حیوون @
خاله :-)

فرستنده : Hossein

داداشم رفته کوه... بهش زنگ زدم میگم: کجایی... میگه:اومدم کوه... گفتم: کی میای... گفت:صداتو ندارم... میگم: الان چی... میگه اصلأ صدات نمیاد......
خوب آدم عاقل اگه صدام نمیاد چطوری جوابمو میدی میگه "اصلأ صدات نمیاد"
من=)))
رئیس شرکت ایرانسل=0
فک فامیله ما داریم...!

فرستنده : نورالله محمدی/مهمانشهر بردسیر

خاله ام اومده خونه ما میگه خاله جون این اینترنت چیه ؟منم دو ساعت درمورد فضای مجازی و سایت و ... براش توضیح دادم
آخرش برگشته با دست چاپگر روی میز رو نشون میده ،میگه:خاله جون این همون اینترنته که گفتی؟
خاله :-)
من =-|
کامپیوتر=-|
اینترنت =-|
چاپگر =-|
بیلگیتس =-|
استیوجابز=-|
فک و فامیل ما داریم؟؟؟؟؟؟

فرستنده : *M *A *H *D *I*

دیشب خسته بودم وسط هال ولو شدم ، خوابم برد، نصف شبی یه لحظه احساس کردم نفسم بالا نمیاد و دارم خفه میشم، جد و آبادم اومد جلو چشم!! افتادم به سرفه کردن و نفس نفس زدن، قشنگ اینقد سرفه کردم که بنفش شدم! یکم که تونستم نفس بکشم تو اون تاریکی نگا بالا سرم کردم، دیدم بابام وایساده داره هر هر میخنده!!همینجوری، مات و خواب زده پرسیدم چیه؟!؟ چی شده؟؟ با خنده و خیلی ریلکس گفت:هیچی ندیدمت، پام رفت رو گردنت، بخواب بخواب!!! :|
فک و فامیله ما داریم......

فرستنده : alonegirl

داداشم هر وقت میخواد بره تو ایمیلش،در اتاقشو میبنده که کسی نیاد و نبینه که پسوردش چیه حالا امروز بعد از یک هفته میخواد بره ایمیلاشو چک کنه پسوردش یادش رفته ،اومده از من میپرسه تو پسورد منو بلد نیستی؟
من:|
آخه داداشه من دارم؟

فرستنده : razi joon

فک و فامیله داریم


داداشم داشت چیپس میخورد یهو گفت اوه اوه چقدر تنده فلفلیه؟ بعد روی چیپسو نیگا کرد گفت نه نوشته کچاپ ! بعد با خیال راحت شروع به چیپس خوردن کرد و به این ترتیب چیپس دیگر تند نبود !!!
فِک کنم یه مشکل سخت افزاری داره داداشم :|

فرستنده : hotboy797

تلویزیون داره میگه میلیون ها سال طول می کشد تا از بقایای موجودات زنده نفت تشکیل شود؛ بابام برگشته میگه: یعنی بچه اگه من الان چالت کنم؛ ممکنه میلیون ها سال بعد به یه دردی بخوری....

فرستنده : bargh24

زلزله اومده همه دارن میدون طرف حیــاط
بابام از خواب بیدار شد دوید طرف آشپزخونه!
میگم بابا اینوری!
میگه الان با لیوان چای‌ ام میام :-|

فرستنده : DEL

مامانم اصولا وقتایی که خالم از کانادا بهش زنگ میزنه، میگه گوشیو بذار من با کارت بگیرمت ارزون تره
اون روز دوستش تو اسکایپ بهش زنگ زده
میگه : ای وای سیما جون تورو خداقطع کن من بگیرمت!
من :|
اسکایپ :|
تکنولوژی :">
مامانم D:

فرستنده : DEL

داداشم کلاس اوله داشتم به دفتر نقاشیش نگا میکردم یهو دیدم یه قلب کشیده از وسطش یه تیر رد شده از تیره هم داره خون میچکه!!!!!!!!!!! صداش کردم گفتم هووووی بچه این چیه کشیدی اینجا قلب کیه؟؟ اومد نشست جلوم تو چشام زل زده بود بعد چن دیقه گفت: آبجی واقعا برات متاسفم...تو هنوز عاشق نشدی و نمیدونی عاشقی بد دردیه... باور کن منو ثنا ( دختر داییم) همه حرفامونو زدیم ما عاشقانه همو میپرستیم تورو خدا راحتمون بزارید!!!!!!!!!!!!!!
جل الخلق ما بچه بودیم تو تلویزیون دوتا نامزد میدیدیم چشامونو میبستیم آب میشدیم میرفتیم زمین انگار داریم خودمونو میبینیم... اگه همین طور پیش بره فکر کنم ده سال بعد بچه ها تو همون بیمارسات که ب دنیا میان ازدواج کنن!

فرستنده : Ordi jahnnam

با مامانم دعوا کرده بودم بعد نیم ساعت رفتم اشپزخونه بهش گفتم: مامان؟ گفت: جااانم؟ گفتم مامان kiss your hands منو ببخش. یهو برگشت گفت:خفه شو بیشور...آشغال... حالا کارت به جایی رسیده که به من فحش انگلیسی میدی فکر میکنی نمیفهمم چی میگی من خودم ختم روزگارم برو گمشو میفرستمت کلاس زبان که دو کلمه چیز خوب یاد بگیری!!!!!!!!!!
من:o
lمعلم زبانم:o
 

فرستنده : Ordi jahnnam

همین الان که دارم اینو مینویسم رپ هیچکس گوش میدم.
مامان بزرگم اومده میگه:خدا مرگم تو هم جن زده شدی؟
من:l
رپر:l
مامان بزرگه داریم...

فرستنده : Chi begam

بابام بعضی وقتا بهم گیر میده
میگه
نه از رشته تحصیلیت خوشم میاد
نه از رفیقات
نه از مدل موهات
نه از لباس پوشیدنت
کلا ازت خوشم نمیاد
میگم آخه چرا
مگه چیکار کردم؟
میگه ببین چطوری تو روی من وایساده دلم خوشه پسر دارم
من=|
من=0
بازم من=(

فرستنده : yahya az pa dena

مامانم رفته مسافرت بعد چند روز از گشنگی دارم میمیرم چیزی پیدا نمیکنم بخورم زنگ زده میگه:به گربه ها غذا دادی؟گشنه نمونن!!!
مامان خیلی متشکرم همیشه به یادمی و نگرانی..

فرستنده : Chi begam

خواهر کوچیکم رفته حموم،یه هو شروع کرد با داد و فریاد ، صدام کردن !!گفتم این حتما سر خورده افتاده دست و پاش شکسته!
بدو بدو رفتم ( قلبم هم داره تو دهنم می تپه)میگم چییییییییییییی شده؟؟
میگه : آبجی بدوووو یه دونه دستمال کاغذی بیار ، دماغم اومده!!
ای خدااااااااا
تو حموم با دستمال کاغذی دماغ میگیرن؟؟؟؟؟؟؟؟
خواهر کوچیکه من دارم؟؟؟

فرستنده : شادی

یه اس ام اس باحال فرستادم واسه دخترخالم، 5 دقیقه بعد جواب داده: «وااااااای بیشووووووور چقدر قشنگ بود»!! این یعنی نهایت احساسش بودا!!! بهش میگم: ابراز احساساتت منو کشته. میگه: «الهی... کثافت ناراحت نشیا، شوخی کردم»!!!
آخه جوون انقدر با احساس!! نمیدونم بخدا...

فرستنده : راحله

دیشب خونه مامان بزرگم بودیم. یه دختر دایی دارم به زور قدش دو وجبه و تازه 6 سالش شده...دیدم یه گوشه نشسته بدجوریم تو فکره...رفتم بهش گفتم چی شده عزیزم؟! گفت بنظر تو وقتی عاقد ازم پرسید آیا بامهریه 1385(سال تولدش) سکه وکیلم من بگم با اجازه پدر و مادرو بزرگترا بله یا نه سریع بگم بله؟!راستی مزدا3 داشته باشه بهتره یا سانتافه؟!
من :|
فامیل :|
رویاهای بچگیم :|
نهاد حمایت از کودکان سازمان ملل :|
نسل سوخته :|
آخه فک فامیل ما داریم؟!

فرستنده : Amir

رفتم به مامانم میگم شام چی داریم ؟؟
با یه حالت شاکی میگه : کوفت ! اگه این فیس بوک شامم میداد دیگه کامل از شرِت راحت بودیم:|

فرستنده : محسن جون

لطفا تصور کنید !
بچه برادر 4 سالمو رو بردن گلاب به روتون دستشویی
درست در حین انجام دقت کنین درست حین انجام عملیات آبیاری بر گشته میگه خوب دیگه چه خبر؟

فرستنده : Douman

خونه مادر بزرگم بودیم به همه بچه های فامیل یکی یه آب کش دادم گفتم برید آب کنید دیدم همشون پای شیر آب ایستادن دارن آب میکنن یعنی اون لحظه به عقل همشون شک کردم چه فک و فامیل باهوشی دارم من

فرستنده : عشق من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد