Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

فک و فامیله ما داریم آخه ؟

 


فک و فامیله داریم


به پسر همسایه مون میگم:مدل گوشیت چیه؟
بعد نیم ساعت فکر میگه:ایرانسل!!
همسایه باهوشه داریم؟!

فرستنده : hesabdar

شوهر دختر خالم یه گوشه خونه لاتی نشسته بود همه بهش خندبدیم بعد دختر خالم بهش میگه بیا از دور خودتو ببین خیلی خنده دار شدی؟!؟!؟!
و
.
من مطمئم حق دختر خالمو خوردن وگرنه الان باید 100% جای انیشتین بود؟!!؟
براش دعا کنین؟خدا هر چی خواستی بهت لایک بده!؟؟!!!؟!؟

فرستنده : ice bOy

عمم اومده با کلی ذوق بهم میگه میدونی چی شده؟میگم نه؟ میگه امسال اولین سالیه که تولد پسر عمت با 13 آبان تو یه روزه.
من موندم به این فامیل چی بگم

فرستنده : سید

َُمن نمی دونم این قضیه ی خاموش کردن کولر توسط باباها چیه؟
تو خونه قبلیمون میرفت کولرو خاموش می کرد.حالا تو خونه جدیده که کولر نداره شبا میاد پنکه رو خاموش میکنه.اعتراضم میکنیم میگه تو متوجه نیستی.
یعنی اشک تو چشام حلقه زده.
فک و فامیله ما داریم.

فرستنده : amir

همسایمون یه طوطی خریده من هم به مامانم میکم ما هم یکی بخریم میکه اونا واسه دخترشون خریدن من هم میکن ما هم واسه خواهرم بخریم مامانم جواب میده دختر همسایه تنهاست با طوطیه بازی میکنه ولی خواهرت تو رو داره. این هم مامان داریم کل هدف آفرینش ما رو برد زیر سوال

فرستنده : Farshid MIM

اینقدر بدم میاد از این رتبه اولی های کنکور که میخوان خودشونو تو tv مثبت نشون بدن!!!تازگیا یه پسرو تو گزینه دو آوردن ازش پرسیدن چقدر تفریح میکنی؟؟؟
گفت:هفته ای 1 ساعت با بچه ها میریم مسجد تفریح؟!؟!!؟!؟
سریع مامانم بهم گفت:خاک تو سرت !؟!؟!؟! به این میگن پسر!
من فقط پسر رو نبینم؟؟؟
من: : (((((((((
مامانم: : ))))
پسره: : )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
خیلی هم راضی بود!

فرستنده : ice bOy

دارم میرم دانشگاه کلی وسیله دارم که ببرم خونم.هی به بابام میگم کلی وسیلست.یه روزه ببرید برسونیدم.میگه زنگ بزن آژانس.زنگ زدم به آژانس،بعد چند دقیقه بابام داد میزنه که بیا ماشین اومد.رفتم دیدم یه کامیون فقط تو کوچست.بابام میخنده میگه سوژت کردم،چون بار زیاد داشتی گفتم حتما کامیون باید بار بزنه.
بابام هم لوس شه بدجور میشه ها.
والاه.

فرستنده : Mohammad_7honar

با داداش کوچیکم دعوام شد بعد از ۱۰ دقیقه اومده میگه ببخشید ؛ میگم از تو بعید بود بیای معذرت خواهی کنی !
میگه آخه اسهال داشتم ، با خودم گفتم اگه اسهالم خوب شه میرم از سعید معذرت خواهی میکنم !!

فرستنده : MoTeZaaD

خواهرم از پله ها افتاده پایین ، عضلات کمرش کشیده شده !!!
از وقتی اینجور شده آب رو با نی میخوره …
خدایا من دیگه آرزویی ندارم …

فرستنده : MoTeZaaD

ترجیع میدهم بشینم و بخندم تا این که اسرار کنم و گریه کنم لایک کنید
 

فرستنده : hamidspeed

از وختی خودمو شناختم هر موقع از ساعات شبانه روز که خواستم برم حموم مامانم گفته : الان چه موقع حموم رفتنه ؟؟:|
هرگز منظورشو از این سوال نفهمیدم :|

فرستنده : sabuadla

داداشه ٦ساله مو یکهفته بهش آموزش دادم از روبن بن بن بگه ب مثل بستنی آخرسربردمش پیش مامان إفه بیام بهش سوادآموختم کارتوگذاشته جلوش دوبارگفت
ب مثل...
ب مثل...
تاچشمش افتادبه عکس بستنی رو کارت فوری گفت
ب مثل یخمک!!!
کلأدچار یأس فلسفی شدم!
من>:)
مامانم:خخخخخخخخخ
داداشم:B-)
سازنده بن بن بن::-(
وزیرآموزش وپرورش::@

فرستنده : darcknes star

یکی از فامیلامون یه پسر داره 4 سالشه. هروقت واسه اینا مهمون میاد این پسر کوچولوشون میدوه میره جوراب پاش میکنه وقتی هم مهمونا رفتن بلافاصله جوراباشو در میاره !! یعنی حتی اگه 2،3 روزی هم مهمونا خونشون باشن اصن امکان نداره که این جورابشو در بیاره !!

فرستنده : sabuadla

با کلی ذوق و شوق رفتم خونه به مامانم میگم : مامان جون دبیر دیفرانسیل گفته بین 3 تا کلاس من بالاترین نمره ره گرفتم !
میگه ببین دیگه بقیه چقدر خنگ بودن که تو بالاترین نمره رو گرفتی!!!!!!!!!!
من:((((
مامانم:)))))
دبیر دیفرانسیل:/

فرستنده : razi joon

پسر خالمو بردن مهد کودک ثبت نام کنن
طرف گفته اسمت چیه:گفته علی
گفته فامیلیت چیه؟
گفته خاله طاهره دای عباس عمو مجید عمه منیر بابایی

فرستنده : sabuadla

فک و فامیله داریم


بچه دختر دایی مامانم
دیروز رفته جشن کلاس اولی ها
به مامانش میگه :
از الان بگم من همین یه سال رو میرم مدرسه
بعد نگین نگفتم !!!!!!!!
یه همچین بچه هایی ما داریم تو فامیلمون

فرستنده : sabuadla

یه برادرزاده دارم ، ژله دادیم خورده بهش می گم خوشمزس
میگه :آره ،خیلی خوشمزس ، مژه آب حموم میده ....

فرستنده : sabuadla

داداشم تازه می‌خواست بره کلاس اول
داداشم: من نمی‌خوام برم مدرسه (گریه.. جیغ)
ما: چرا آخه؟ مدرسه خیلی‌ خوبه و از این حرفا
داداشم: من که سواد ندارم نمیتونم بنویسم اونجا چی‌کاردارم بکنم؟ :-l

رستنده : sabuadla

تلویزیون داره تبلیغات موسسه کودکان نابغه رو نشون میده، مرده تو تبلیغ میگه استـــعداد کودک شما در چیست؟ مامان من خیلی جدی میگه در خــــر بازی ! :|
جای هیچ حرفی واسم نمونده

فرستنده : sasi

وسط فامیل همه دارن میگن ومیخندن شوهر دخترخالمون برگشته میگه آقا حسام ماشاءالله چه قدی کشیده.داییم پرو پرو برگشته میگه خوب برنج محسن دیگه!!!
من..
برنج محسن...
آخه این فک وفامیل ماداریم!

فرستنده : حسام

به بابام میگم بابا این مبل ها دیگه قدیمی شده ۳ساله داریمشون،
بندازیمشون دور یه دست جدید بگیریم ؛
برگشته میگه تو رو هم 23 ساله دارم اگه به دور انداختن باشه باید تو رو اول بندازم دور !!
فک و فامیله داریم؟!

فرستنده : My heart broken*alone

بابام اومده زده پس فرقم میگه همه رفتن مدرسه تو چرا نمیری؟
میگم بابا من ترم پیش فوق لیسانسو گرفتما.
یگم فکر کرد باز زد پس فرقم میگه پس چرا نمیری سر کار؟
میگم پدر من نزن،دنبال کارم،کار گیرنمیاد.
باز زد پس فرقم.دیگه اشکم اومد،میگه اگه رشته تحصیلیت خوب بود الان کار داشتی.خواستم فقط بره که دیگه نزنه گفتم حق با شماست.باز زد پس فرقم و گفت خودتو مسخره کن.بعد رفت.
خوب پدر من دلت تنگه زدنه چرا بهونه میاری؟بیا بزن زود برو.

فرستنده : Mohammad_7honar

دیشب شب عروسی دختر عموم بود.شب جا کم بود با پسر عموم یه جا خوابیدم.
آقا این تا صبح انواع ورزش های رزمی رو انجام داد.بیش از 5000 فن روی من پیاده کرد.خلاصه پاشدم از جام نشستم بالا سرش دیدم پتوشو گرفته داره میزنه.
موندم این تو خواب میره المپیک که اینطوره!
والاه...

فرستنده : Mohammad_7honar

به مامانم میگم خواب بدی دیدم , هنوز خوابو تعریف نکرده میگه خواب خر تعبیر نداره
من :|

فرستنده : MohammadL-8

بابابزرگم با اتوبوس میخاد بره مسافرت ساعت شیش ب.ظ. بلیط داره...
ساعت یک و نیم ناهار خوردیم میگه:حاظر شین منو ببرین ترمینال اتوبوس میره...
باهزار التماس ساعت 3-هوای گرم،مگس پر نمیزنه-بردیمش اتوبوسا هنوز نستن(نیومدن)...
میگه:دیدید گفتم دیر میشه اتوبوسا رفتن من میدونم دیگه و از این جور حرفا+نیم ساعت نصیحت های پدربزرگانه+نیم ساعت خاطرات جوونی که هیچ کدوم به موضوع ربط نداره
راننده اتوبوس:/
جوامع پایانه ها:+
اتحادیه پایانه ها:x
حالت منم خودتون بهتر میدونید!!!

فرستنده : Chi begam

باباهه ساعت سه نصف اومده تو اتاقم برق رو روشن کرده یه لگد محکم اومده تو شکمم بیدار شدم
در حالی محتویات معده از داره میاد بیرون:بله پدر جان...
بابام با خنده رویی و خیال راحت:
ک ک ککککشششششتله
باباهه کودک درون رو واقعا پیدا کرده ها...
خودمونیم ولی هنوز منتها علیه سمت چپ قفسه سینم به واسطه نوازش پدرانه درد میکنه!!!

فرستنده : Chi begam

یعنی دموکراسی تو خونه پدربزرگمم بیداد میکنه.
هر وقت با مامان بزرگم دعواش میشه وسط دعوا از مادر بزرگم نظر سنجی میکنه و میگه:
میخوای فحشت بدم؟!
یا در مواردی که دیکتاتور میشه تهدید میکنه.
فحشت میدما.
و یا در موارد اتمام حجت می فرمایند:
بابابزرگم:(رو به ما)باز میخواد فحشش بدما!
مامان بزرگم:|
ما:|

فرستنده : wine

دیشب عروسی بودیم داشتم از در خونه داماد اینا میومدم بیرون یه دفعه که پام رو گذاشتم بیرون دیدم یه مشت محکم خورد تو چشمام !!!! دیدم بابای داماده گفت واااااااااااااااااای رضا جون ببخشید فکر کردم مسعوده ( داماد ) میخواستم بهش تبریک بگم :O . یعنی اینقدر مهر و محبت دارن فک و فامیل ما نسبت به هم الان که الانه جاش باد داره هنوز !!!

فرستنده : رضا صادقی

همسایه مون آش کشک نذری پخته آورده در خونمون
دیدم زرده(!) نخوردم
بعد ها فهمیدیم حاج خانوم برداشته تو آش کشک تخم مرغ محلی شکونده!!!☺☺☺
همسایه است داریم؟!!

فرستنده : hesabdar

پریشب سر میز شام
به داداشم گفتم یه لیوان واسم آب میریزی ؟
گفت: بروبابا! هر چی کار سخته از من میخوای !!!!!
من خودم ازتشنگی دارم ماست میخورم :|

فرستنده : sabuadla

فک و فامیله داریم


دیروز داشتم با دختر خالم بحث فرهنگی میکردم که یه هو دیدم با ی حالت ناراحتی میگه : تو خارج حتی گداهاشون هم خارجی حرف میزنن . ببین ما کجاییم و اونا کجا؟!!!
من :(
خارج:)
گداهای خارج:)))
آخه دختر خالست من دارم؟11!!!!!

فرستنده : razi joon

بابام اومده خونه مون توی قندون قرص نعنا ریختیم میگه اینا قرص نعناست ؟
میگم پ ن پ قرص اکسه!
میگه قبلنا که مغز تو کله ت نبود حالا که قرص اکسم می خوری دیگه هیچ!
گفتم منو می گی؟
گفت پـ نـ پـ آلبرت انیشتاینو می گم:)
من:(
خانمم:(
آلبرت انیشتین:((((

فرستنده : mohammas

خونه مامان بزرگم بودم زن داییم اومد مثلا جلو مادر شوهرش که مامان بزرگ من باشه ناز بیاره گفت:آی عزیز جون دارم میمیرم...ماما بزرگم گفت زودتر ایشه...بابا بزرگمم گفت پس زود تر لطفا من چند تا کار دارم باید برم...
زن داییم:((((
داییم:o
من:/
اخه واقعا چرا؟؟؟
نمیگن این بدبخت افسردگی بگیره؟؟؟؟

فرستنده : manam dige

یه مامان بزرگ دارم شیر رو میخواد بخوره میزاره داغ میشه بعد سرش آب میریزه خنک شه بخوره
فک و فامیل ماست دیگه

فرستنده : M.M.T

یه بار داییم زنگ زد خونمون و گفت :شام میاییم خونه شما
به مامانم گفتم من امتحان دارم دست به سرش کن
مامانم میگه:ما خونه نیستیم!!!!
مامان دلسوزه داریم؟!!

فرستنده : hesabdar

مادر بزرگم یه گوشی 1112 داره،فقط بلده با دکمه سبز و قرمزش کار کن،تازه گاهی وقت ها اشتباه میکنه،اونوقت میگه ننه از این بلوتوث هایی که میزارند روی گوش میخوام.
من:|
شرکت نوکیا:|
رئیس خانه سالمندان:|
پدربزرگم:|
فک و فامیله من دارم!!!

فرستنده : A.M.13

بابابزرگم رفته یه یخچال خریده برچسب انرژیش یکی مونده به آخره به مامان بزرگم میگم برچسب انرژی رو ببین این مصرفش خیلی زیاده.خیلی آروم بهم میگه بابابزرگت ندونه ها ببین میتونی درجه برچسبشو کم کنی مصرفش بیاد پایین؟
اینم فک وفامیل ما !!!

فرستنده : BageR

یکی از دوستام خواست مثلاً شیرین کاری کنه اسم خودشو تو گوشی من به اسم ایرانسل سیو کرد، دیروز بهم اس داد به مناسبت تولدتون شما برنده پژو ۲۰۶ شدید، وقتی این اس رو خوندم بدون معطلی جواب دادم کره خر به عمو سلام برسون. حواسش نبود سیمکارتم همراه اوله، ینی یه همچین دوستان ابلهی داریم ما

فرستنده : icasanova

داشتم تلویزیون میدیدم یهو داداشم داد زد: کمک کمک ....!
پریدم تو آشپزخونه دیدم از ماکروویو آتیش میزنه بیرون ! نگو این شاهکاره خلقت داشته تو ماکروویو جورابشو خشک میکرده؟ آخه الان من چی بگم بهش؟
فک و فامیله داریم؟

فرستنده : My heart broken*alone

بچه بودم بابام منو برده بود شهر بازی سوار تاب زنجیری شده بودیم ، هنوز دور نگرفته بود دستگاه که دیدم بابام داره از ترس داد و هوار میکنه..طرف نگه داشته دستگاهو به بابام میگه چی شده ؟ میگه این پسر من میترسه مارو پیاده کن ! فک و فامیله داریم؟

فرستنده : My heart broken*alone

برای پسر عمم تو فلش تو پوشه ای به نام SAVE فایل های سیو بازی اسکایریم رو ریختم بعدش فرداش زنگ میزنه میگه فایل ها رو ریختم تو قسمت SAVE کامپیوترم اما هنوز نیومده تو بازی . بعد از یک ساعت کل کل رفتم خونشون میبینم خود پوشه SAVE رو عینن کپی کرده تو پوشه SAVE اصلی بازی !!!
خداییش شما بگید فک و فامیل نابغه است ما داریم ؟؟

فرستنده : رضا صادقی

رفته بودم شهربازی تو صف بلیط بودم یه دفعه یه نفر با یه مشت خیلی محکم زد تو سرم ؛ دنیا جلو چشام تیره شد سرم داشت سوت میکشید احساس کردم دارم بیهوش میشم !! برگشتم نگاه کردم دیدم پسر عموم که کیک بوکسینگ میره پشت سرمه یه دفعه گفت : (( چطوری رضا جـــــــون !؟؟! داداش دلم واست تنگ شده بود !! ))
چقــــدر مهر و محبت !!!

فرستنده : رضا صادقی

صبح بیدار شدم نشستم جای تلویزیون بابام با عصبانیت اومده داد میزنه سرم میگه : (( برو گمشو آشغال های تو حیاط رو جمع کن )) من هم خواب آلود بلند که شدم کنترل تلویزیون از دستم افتاد زمین یه دفعه دیدم بابام مثل یه کوه آتیش با عصبانیت اومد از دور به طرفم ؛ فریاد زدم :(( بخدا نفهمیدم بخدا نفهمیدم !!! از دستی نبود )) اما گوشش بدهکار نبـود شتــــــرق !!!! زد تو گوشم !!!! بعدش هم رفتم آشغال ها رو جمع کردم
خداشاهده از دست این فک و فامیل چینی به جوش اومدم !!!!

فرستنده : رضا صادقی

یک روز مامان بزرگم که یک کم حواس پرتی داره ازم پرسید:کدوم دبیرستانی پسرم؟ اون موقع من لیسانسم هم گرفته بودم ولی برا اینکه دلشو نشکنم گفتم:دبیرستان مالک اشتر.
مامان بزرگم هم نه برداشت و نه گذاشت،سریع گفت:خاک تو سرت کنن که با 25 سال سن هنوز داری تو دبیرستان در جا میزنی. :|

فرستنده : I=∅

ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺗﻮﺻﻴﻒ ﺩﺧﺘﺮ ﻳﻜﻲ اﺯ اﻗﻮاﻡ ﺑﺮاﻱ ﺧﻮاﻫﺮﻡ ...ﻗﺪﺵ اﻧﺪاﺯﻩ ﺧﻮﺩﺗﻪ,ﻫﻴﻜﻠﺸﻢ ﺷﺒﻴﻪ ﺧﻮﺩﺗﻪ ....ﻭﻟﻲ ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ !!!!! ﺧﺐ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﺷﺪ ﺑﭽﻪ...:|
فک و فامیله ﺗﺨﺮﻳﺐ ﭼﻴﻪ ﺩاﺭﻳﻢ؟

فرستنده : I=∅


 


فک و فامیله داریم


یه روز بابام بهم گفت:برو ماشینو بیار داخل.رفتم تو کوچه دیدم ماشین نیست.اومدم بهش گفتم ماشین نیست.یه پس گردنی نثارم کرد بعد گفت حواست کجا بود ماشینو بردن.رفتیم تو خونه 2 ساعت سروصدا و زنگ زد پلیس و... یه دفعه صدای در اومد.همسایه بالاییمون بود گفت اگه میشه ماشینتون رو جابجا کنین آخه پارک کردین توی جای پارک ما.بعد بابام بهم گفت:پسره ی الدنگ ماشین رو گذاشتی تو پارکینگ بعد به ما میگی دزد برده.
من:|
ماشین:|
سازمان کل پارکینگ های کشور:|
پارکینگ بازار مبل ایران:|
 

فرستنده : saeed7

ما بچه که بودیم از لولو میترسیدیم. الان دختر خالم 4 سالشه یه دوست تخیلی داره اسمشو گذاشته لولو. با من قهر میکنه میگه لولو جون بیا بریم این نمیفهمه... بخدا اینا بچه نیستن گودزیلان!! :|

فرستنده : I=∅

دیروز خالم اینا خونمون بودن.من داشتم FIFA 2012 بازی میکردم.پسر خالم (7سالی داره) اومد تو اتاقم گفت:راست میگی بیا یه بازی بزنیم.گفتم برو حالتو ندارم.گفت:خودت برو(........) الان که به مامانت گفتم بهم چه فحشی دادی اونوقت میفهمی چطوری باید با من حرف بزنی.
من:|
یونیسف:|
سازمان ملل:|
عمو پورنگ:|
FIFA 2012 :|

فرستنده : saeed7

مامانم مثلا میخواسته بره دانشگاهش پول شهریه اش رو پرداخت کنه ساعت 8 رفته 9 رسیده به من زنگ میزنه میگه رضا دهنت سرویس یادم رفت کارت عابر بانک رو بردارم !!
من :O
بعدش گفت تا ساعت 12 که من کلاس دارم کارت عابر بانک رو بیار یعنی 12 اینجا باش بعدش من منتظر بودم میبینم ساعت 11 زنگ زده میگه پسره احمق پس کدوم گوری گیر کردی !؟!؟!؟
من :O
میگم گفتی ساعت 12 اونجا باشم میگه حالا که دیدی زودتر تموم شد کلاسم باید الان بیای اینجا
من :(((((
مامانم :)
قطار سریع السیر مشهد ;)
اوباما پس از خوندن این متن :O

فرستنده : رضا صادقی

تو اتوبان داریم با 120 تا سرعت میریم خواهرم پشت فرمون بود یه دفعه یه صدای ترکیدن از 600 کیلومتریمون اومده که اصلا به ما هیچ ربطی نداشت بعد خواهره شاهکاره خلقتم میگه نکنه لاستیکه ما بود ترکید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی ما با 120 تا داریم میریم-لاستیکامونم ترکیده-عادی ام داریم میریم-هیچ مشکلی ام نداریم-هنوزم سالمیم؟!؟!؟!؟!
همه اینا از باهوشی خواهرم اب میخوره؟!؟!
یه ماشاا... بگیدچشم نخوره!

فرستنده : ice bOy

یه دونه قلیون از این تزئینی ها خریدم کلا رو هم 10 سانت نمیشه اوردم خونه مامانم دیده میگه میدونستم معتاد شدی بعد به بابام میگه نیگا بهش پول میدی میره خرج مواد میکنه!!!!!!
نمدونین چیا بهم گفتن که؟!؟!؟!؟!؟
مامانو باباست من دارم؟

فرستنده : ice bOy

یه دختر دایی دارم 6 سالشه هر وقت میریم شمال بهمون میگه پس کی میریم ایران پیش دوستم؟!؟!؟

فرستنده : ice bOy

دیشب کباب داشتیم بابام سیخ اخرو خورد سیخ خالیو گذاشته جلوم میگه بیا توام بخور؟؟؟؟؟
منم گفتم:باباجون زیاده این همرو چه جوری بخورم بیا با هم بخوریم؟؟؟
از محبتهای زیاده پدرم داشتم اتیش میگرفتم!واقعا لیاقته این همه عشق پدرانه رو نداشتم؟!؟!؟!

فرستنده : ice bOy

یکی از فامیلامون داشت به بچه کوچیکش میگفت ببین عزیزم!
این گلابی شبیه چیه؟؟؟
بچه ساکت شد و به فکر فرو رفت.
دوباره مامانش با کلماتی کشیده گفت:
شبیــــــــــه لااااااااااامـــــپه!
و من از اون روز تا این روز دنبال یک شباهت کوچیک بین گلابی و لامپهای کم مصرف امروزی میگردم.

فرستنده : شب نویس

دنبال یه راهکار نوین آموزشی می گردم که به بچه های فامیل بفهمونم موقع بالابلندی، وایستادن روی لپتاپ من، بالا محسوب نمیشه. اخه اونا معتقدن که میشه.
بچه های بالابلندی بازه ما داریم!

فرستنده : شب نویس

چن روز پیش ب مامان بزرگم گفتم بیا برم فیسبوک ی کم حال کنیم! گفت من پام درد میکنه خودت برو!
امشب ب بابابزرگم میگم:آقا جون ب مادر میگم نمیاد بریم فیسبوک عشق و حال کنیم!!!!
میگه برو ماشینو روشن کن خودم باهات میام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فرستنده : Ordi jahnnam

چندسالی بود که گواهینامه گرفته بودم
ی روز بابام رفت و خلافی ماشین رو گرفت دید ی جریمه از خیلی قبل پیش مونده ک دو برابر شده
بابام گفت که کار منه
از ما انکار و از بابا اصرار
بعدش کلی نصیحتم کرد که بچه جون راستش رو بگو و ...
یهو نگا به تاریخ جریمه انداختم دیدم ده روز قبل از گواهینامه گرفتن من بوده
بابا جون هیچی بهتر از صداقت نیس!!!!!
من :d :))
بابا : :|

فرستنده : داش مهدی

پسرخالم رفته بوده خواستگاری
توی صحبت دونفره
دختره : راستش من قصد ازدواج ندارم :\
پسرخالم : منم اومده بودم خونه تون میوه بخورم برم :دی
فک و فامیله داریم؟

فرستنده : I=∅

شوهر عمم دو هفته میشه باباش مرده , ارث بش رسیده ,از ده اومده تهران, ماشین شاسی بلند گرفته , تو خیابون هر کی جلوش لایی میکشه , میگه " بله دیگه , آدم گوسفنداشو بفروشه , بیاد شهر , ماشین بخره , از این بهتر نمیشه که ":|

فرستنده : I=∅

به داداش کوچیکم میگم یکم ورزش کن مثل من هیکلت ورزشکاری بشه
برگشته بهم میگه:
تو که هیکلت مثل آدم دست راستی میمونه ، که با دست چپ نوشته باشه !
:|

فرستنده : I=∅

فک و فامیله داریم


به مامانم میگم لایک به غذات میگه لایک تو هفت جد و آبادت ای نمک نشناس حیف اون غذایی که برات میپزم !

فرستنده : niloofar

دختر خالم بهم اس داده:
یه عاشق میگه :
اگه اتفاقی واست بیفته ؛ میمیرم !
اما ….
یه رفیق میگه :
اگه بمیرم هم نمیذارم اتفاقی برات بیفته … !!!
برگشتم گفتم:
حالا عاشقمی یا رفیقم؟!
برگشته میگه من دختر خالتم!
دختر خاله میگه:
شده بکشمت نمیذارم اتفاقی واسه خودم بیوفته!

فرستنده : I=∅

یکی از فامیلامون بیمارستان بستری بود دیگه نمیتونست حرف بزنه فقط میشنید . همه فک و فامیل ناراحت بودن یه پسر دایی بچه داشتم حدود 10 ساله یهو برگشت به مادرش گفت : مامان ، عمو مثل تلفن خونمون یه طرفه شده؟؟؟

فرستنده : I=∅

با داداش کوچیکم رفتیم خرید،تو فروشگاه اومده در گوشم میگه:داداش اینجا دوربین مدار بسته داره؟!میگم:بله داره!میگه:حیف شد میخواستم دَس کنم تو دماغم!!!!!

فرستنده : I=∅

دارم میرم مسافرت با مامان خداحافظی کردم بهش میگم آب نمیریزی پشت سرم؟ میگه حالا برو من سیفون رو برات میکشم!!!! :|
من :|
مامانم :)
کل خانواده :))))))))))))
بابام : ایول بزن قدش :p
داداشم : خدایا این شادی از مانگیر

فرستنده : I=∅

یه پسرخاله ی 10ساله دارم،باباش از پارسال میخوادواسش x-boxبخره.معدلش بایدمیشد20،پسرخیلی مودبی میبود،مامانش یه سره میگفت:بشین سره جات که ازx-boxخبری نیستا،اگه فلان کارونکنی ازx-boxخبری نیستا..خلاصه بعد از این همه خان بلاخره واسش خریدن(به شرطی که روزی یه ساعت بازی کنه)الان تو مهمونیا،خالم:علی بشین سره جات نمیزارم بازی کنیا،تیر به جیگرت بخوره تو بگو میخوام بازی کنم،فردا که بردم فروختمش میفهمی...
دارم فکر میکنم طفلی اگه زن بخواد باید چی بکشه...
فک وفامیله...؟؟؟

فرستنده : winter_boy

دیشب دیدم بابا م داره جلو تلویزیون با خودش صحبت میکنه رفتم تو بهر حرفاش دیدم داره میگه :ممنونم منم به وجود همچین پسری افتخار میکنم آبرو خونوادمون رو خرید
رفتم جلو میگم چرا بابا با خودت حرف میزنی یهو دیدم کبود شد گفت : تو گوساله اگر رفته بودی وزنه برداری مدال میگرفتی الان می اومدن از من مصاحبه میکردن ، تن لش بی خاصیت:|

فرستنده : محسن جون

یه خواهرزاده دارم از بس معتاد چیپس وپفک شده بود بهش گفتیم ببین این میمونه اول آدم بوده،ازبس چیپس و پفک خورده میمون شده...طفلی ترک کرد.حالا دخترعمه ش اومده بهش گفته دیونه اون میمونه چون چیپس و پفک زیاد میخوره هم موتور سواری بلده هم اسکیت...
فک و فامیله...؟؟؟

فرستنده : winter_boy

داشتیم با بابام تو حیاط کار میکردیم بابام گشنش شد به مامانم گفت سالاد الویه درست کنه مامانم هم شروع کرد به درست کردن حدود 2 ساعت گذشت بابام رفت تو خونه من تا یک ساعت دیگه ادامه دادم به کار ماشین رو شستم حسابی کمک کردم رفتم تو خونه دیدم بابام داره لقمه آخر سالاد الویه ها رو هم میخوره ! مامانم من رو میبینه میگه ایـــــــــــــ واااااااااااای تو رو یادم رفــــــت !!!
فک و فامیل و مادر دلسوزه ما داریم ؟؟؟

فرستنده : رضا صادقی

یه "نصفه همبرگر" از ساندویچ خواهرم برداشتم،تو فیس بوک unfriend ام کرد

فرستنده : azadeh86110

داشتم با گوشیم speed car بازی میکردم مامانم اومده گوشیمو ازم میگیره میگه به منم یاد بده!بهش یاد دادم حالا هر وقت تصادف میکنه با خنده یه چک یا پس گردنی بهم میزنه!حالا این هیچی بهش میگم مامان بده منم بازی کنم دیگه به خودمم نمیده؟!؟!؟!؟!(دیگه بمیرمم گوشیمو بهش نمیدم)
من: :(((((
مامانم: :)))))))))))))))
گوشیم: :@#$%^&*)

فرستنده : ice bOy

گوشی بابام تو جیب من بود
بهم میگه گوشیه من رو ندیدی منم گفتم تو جیب منه
یهو زارت گذاشت پس کلم!
گفتم چرا میزنی؟
میگه منو مسخره میکنی؟
میگم مسخره چیه ایناها تو جیب منه
دوباره زارت گذاشت پس کلم!
میگم واسه چی دوباره زدی!!؟
میگه آخه گوشیه من تو جیب تو چیکار میکنه!؟
گوشی رو دادم بهش و دوباره زارت گذاشت پس کلم(!)
فکو فامیله داریم ؟ قدیمی شده ! دوستو آشناس ما داریم ؟

فرستنده : mehrshad

تورو خدا زندگی مارو نیگا
من در طول تابستون فقط مامان بابامو تو مسیر لپتاپ به کامپیوتر (دسکتاپ) و برعکس مببینم.
اِ چی شد؟
چرا فک و فامیل بی تقصیرن؟

فرستنده : کوردل

صبح کله صحر ساعت 5 بابام اومده تو اتاقم با لگد منو از خواب پرونده میگه دیشب ماشینو جابجا کردم سوویچو کجا گذاشتم؟؟؟
من بد بخت: &(((((
بابام: :{<
سوویچ ماشین: : 0
بابای سحر خیزی دارم من!

فرستنده : ice bOy

ﺑﻪ ﯽﮑﯾ ﺍﺯ ﻓﺎﻣﯿﻼﻣﻮﻥ ﮔﻔﺘﻢ: ﭼﺮﺍ ﻧﻤﯿﺎﯼ ﻓﯿﺲﺑﻮﮎ؟
ﮔﻔﺖ : ﻭﺍﻻ ﻣﻦ ﺟﻨﺒﻪ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﯾﻬﻮ ﺩﯾﺪﯼ ﺍﺯ ﯽﮑﯾ ﺧﻮﺷﻢ ﺍﻭﻣﺪ
ﯾﺎﺭﻭ ﺗﻮ ﺁﻟﻤﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮﺵ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪﻡ ﺗﺎ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺭﻓﺘﻢ!!! |:

فرستنده : hotboy797

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد