Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

فک و فامیله ما داریم آخه ؟


فک و فامیله داریم


من یه جای بی ربط تو یه شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی کار میکنم، هر دفعه سرعتا میاد پایین، همه فک و فامیل زنگ میزنن فحشو میکشن بهم میگن چرا سرعت پایینه؟، نمیشه یه کاری کنه مال ما درست بشه؟ این همه پول از مردم میگیرین بازم سرعتتون پایینه؟ پول مارو پس بگیر نخواستیم!
دیروز عمه ام زنگ زده میگه پسرم پولای ماهانه شو جمع کرده اومده سرویس خریده، چطوری دلت میاد؟ ایشالا حرومت باشه! من: :|
فک و فامیله داریم؟

فرستنده : niloofar

پسر داییم تو آژانس کار میکرده یه روز یه پیرزن سوار میکنه، بعد چند دقیقه گوشیش زنگ میخوره، حرفش که تموم شد، پیرزنه پرسید: کی بود؟
پسر دایی: :O:O
پیرزن: پسرم کی بود؟
پسر دایی: :O:O ...
پیرزن: مگه کری، میگم کی بود؟
پسر دایی با حالت ترس و شوکه شده: دوستم بود.
پیرزن: حالا چی میخواست؟
لا اله الا الله. فک و فامیله داریم؟

فرستنده : niloofar

مامانم وقتی سوال هنری براش پیش میاد:
مامان:اون بازیگره رو یادته؟
من:کدوم مامان؟
مامان:همون که تو اون فیلمه بازی کرده.
من:کدوم فیلم مامان؟
مامان:همون که کارگردانش اون مردست.
من:کدوم مرده مامان؟
مامان:إإإ یادم نیست که..
من:!!!!!
مامانه پرسشگره من دارم؟؟؟

فرستنده : D$D$D

فقط در همین حد خلاصه بگم که بابام به هپاتیت میگه:هپاتیک؟!!!!؟!؟؟!؟!!؟!
به تی شرت میگه:تی چرت!؟!؟!
به دکولوره میگه:دکولولوله؟!؟!؟
بقیه اش یادم نمیاد!؟!؟........................
بابام ادبیات و زبان فارسی اش 200؟!؟!

فرستنده : ice bOy

من یه پسر عمو دارم که الان 14 سالشه یکی دیگه دارم که الان 8 سالشه چون من و پسر عمو بزرگه سنامون بهم نزدیک بود خوب از بچگیش یادمه ...
وقتی کسی دعواش می کرد عین چی می شست گریه می کرد ...
اما وقتی این پسر عمو کوچیکه شد 3-4 سالش هر وقت بیچاره می خواست گریه کنه بزرگه بهش می گفت ...
مرد برای هضم دلتنگیاش گریه نمی کنه قدم میزنه ...
اخه بگو بچه دل داره که تنگ بشه ...
بدبخت از کتک باباش هنوز صداش درنیومده ، بعد باید قدم بزنه ...
خودت یادت نیست واسه یه کارت بازی کردن چه قد عرعر می کردی !!!
والاه
فک و فامیله ما داریم ...

فرستنده : دنی کوچیکه

دارم تو خوش خنده اس ام اس میخونم
بابام میگه پاشو برو حموم میگم دارم اس میخونم اول شما برو میگه من نمیخوام برم حموم تو بلند شو برو
هنوز شامپو هم نزدم بابام اومده دم در میگه بیا بیرون منم میخوام برم حموم
آخه شما بگید فک و فامیله داریم؟

فرستنده : شاهین

آقا یه رفیق دارم از دوران دبستان باهاش بودم.امسال دانشگاه آزاد کرج قبول شده.من دانشگاه آزاد قزوین.دیروز باهاش بعد عمری رفتم یه قدمی بزنم.بهش میگم نمیدونی چقدر دلم برات تنگ شده بود اگه فکرمو چهار تیکه کنی سه تیکه اش پیش تو میگه داش امین اینقدر دانشگاه آزاد کرج آدم آشغال داره من هر آدم آشغالی رو اونجا میبینم یاد تو میفتم. من فکر کنم منظورش رو بد رسون اما در هر صورت عصمت ام رو قهوه ای کرد.

فرستنده : secret garden

مامانم هر شب با صدای بلند سریال دونگ یی رو می بینه ، هر دفعه هم از اول تا آخرشو برامون تعریف می کنه ، اونوقت هر بار دونگ یی رو نشون می دن ، می گه : این کیه!!!!

فرستنده : صهبآ

مامانم داشت یک ساعت با زنداییم با تلفن حرف میزد منم اون یکی تلفنو برداشتم ببینم چی میگن یه ساعته!داشتم گوش میکردم که مامانم پشت تلفن داد زد گفت:مهدیییییییییییییی گوشیو بذار شاید بخوام یه حرف خصوصی بزنم؟!؟!؟!!؟!؟
به جونه خودم ی بارم نگفت 4-5بار گفت!؟!؟!؟!؟!؟
من که ضایع شدم: :"(((((((((((((((((((
مامانم: :)خوب چی داشتم میگفتم؟؟؟؟؟؟
فک و فامیله داریم؟

فرستنده : ice bOy

میخواستم گواهینامه بگیرم مامانم باهام میومد و تو اون یک ساعتی که میشست تو ماشین :
مامانم: آقا مربی بفرما بیسکوییت بخور ! دخترم تو هم بخور :)
مربی: :۰ خانوم در حین آموزش جرمه نوش جونتون :۰
بعد از ۵ دقیقه گوشیش زنگ میخورد و بلـــــــــــــــند
الــــــــــــــــو سلام اعظم جان خوبی؟؟ عه موتور خونه خراب شده؟ عه مادر شوهرت ؟؟؟ ها ها ها !! شما چه خبر قرربونت برم من ……..
بعد از چند دقیقه
مامانم: چقدر گرمــــــــــــه کولر نداره ماشینتون آقای مربی؟
مربی و من :۰ :۰
مامانم: ای کاش میشد حالا که تا سئول این همه اومدیم یه دقیقه نگه میداشتین من میرفتم قسطمو به آقای محمدی میدادم سر ماهه :)
روز آخر هم یه ماشین بوق زد پشتم که راه بدم بهش مامانم خیلی شیک شیشه رو داد پایین:
هـــــــــــــوی گاو میش مگه نمیبینی دخترم داره تعلیم میبینه؟؟ کوری “بــــــــــوق”؟؟؟؟
ما :۰ :۰
بگذریم…… یه یک سالی طول کشید تا به من گواهینامه دادن :|
فک و فامیله داریم؟

فرستنده : مریم

بابام وقتی رفته خواستگاری مامانم گفته سیگاری نیست!
یه روز مامانم دیدتش که داره سیگار میکشه!
ضایع خواسته گند کاریش رو درست کنه گفته داداشم رفته دستشویی سیگارش رو داده من پک بزنم آتیش داشته باشه تا اون برگرده!کبریتش تموم شده!
اینجوری هم خودش لو رفته هم عموم رو لو داده که سیگاریه مامانمم راست گذاشته کف دست خانواده ی بابام!
فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : مریم

پسر داییم بعد از 10 سال از آمریکا اومده نشسته بودیم داشتیم حرف میزدیم حرف شد از گرونی و قیمت دلار
مامانمم خیلی جدی میپرسه دلار الان تو آمریکا چنده؟
من :|
پسر خالم :|
رییس بانک مرکزی :|
 

فرستنده : Shey2nak

بدترین شکست عشقی عمرمو کلاس سوم دبستان خوردم،وقتی که فهمیدم جایزه هارو مامانم میخریده میداده به معلما!
:(

فرستنده : Shey2nak

با پسر عموم رفتیم واسش شلوار بخریم. بعد کلی گشتن از یه شلوار خوشش اومده.
پولو داده به من میگه برو حساب کن، فقط تا جایی که میتونی تخفیف بگیر!
به مغازه‌ داره میگم قیمتش چنده؟ میگه ۶۵۰۰۰ تومن! بعد کلی فک زدن ۵۰۰۰۰ تومن بهش دادم،
یهو پسرعموم از اون طرف اومده میگه: ایمان خیلی کم دادی که! ۵۸۰۰۰ بده بهش!!!
فک و فامیله داریم؟

فرستنده : مریم

دوماه که بچه دوم داییم اومده دنیا واسمشو سارا گذاشتن... چندروز پیش رفتیم عروسی زن داییم کنار مامانم نشست وبا حالت خصی گفت زن دادش دیشب اصلا نخوابیدم سارا تب داشت... مامانم درحالی که ریلکس داشت میوه میخورد گفت سارا کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زن داییم گفت سارا دیگه طفلک روش نشدبگه دخترم.... خدایی این فک وفامیله؟؟؟؟؟؟ مادر من یعنی برادر زادتو نمیشناسی؟؟؟میترسم فردا بگه تابان کیه....

فرستنده : تابان

 


فک و فامیله داریم


دیروز داشت از چشام آب میومد ؛
خواهرم با اعتماد به نفس کامل میگه : چشات آب ریزش بینی داره ؟
فک و فامیله داریم؟!

فرستنده : niloofar

یه مگس رو هوا بود در یک چشم به هم زدن رو هوا گرفتمش
با کلی افتخار به بابام گفتم حال کردی ؟؟!!
سرش رو تکون داد گفت خاک بر سرت ، جوونای هم سن تو هواپیمای بدون سرنشین
میگیرن رو هوا ، تو هنوز مگس شکار میکنی
من :|

فرستنده : niloofar

با داداشم رفتیم بوتیک اون جنسی که می خواستم نبود ؛
به فروشنده میگم ببخشید ما یه دور بزنیم برمیگردیم …
دادشم برگشته به فروشنده میگه :
دروغ میگه از صبح به ده نفر دیگه هم همینو گفته ، شما منتظر ما نباشین…
ای بابا فک و فامیله داریم؟!

فرستنده : niloofar

بابام اومده خیلی خوشحال به خودش افتخار میکنه میگه زدم گوگل رو حذف کردم
من :::)
بعد رفتم کلی تو کامپیوترم گشتم دیدم اوه اوه زده فایر فاکسو پاک کرده
من ))):
فایر فاکس ):
اینترنت اکسپلور :)
خود اینترنت :)
گوگل:)
فکو فامیل داریم

فرستنده : والا بخدا

با بابام تو تاکسی داشتیم میرفتیم یهو بابام دستشو کرد تو جیبش ما هم او مدیم تریپ ور داریم گفتیم ” بزار من حساب میکنم ” بابام گفت : کی خواست پول بده موبایلم زنگ خورده . . .اخرشم خودم حساب کردم ! :|فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : Mohammad_7honar

بابام گفت پاشم برم نون بیگیرم منم گفتم بزار من خودم میرم.گفت نه پسرم خودم میرم. منم دیگه اومدم تیریپ معرفت بزارم کیلید کردم که الا و بلا من باید برم..یهو قاطی کرد برگشت گفت:لازم نکرده توله سگ! تو میری سه تا نون میخری دو تاشو تو راه میخوری..!!!فک و فامیله داریم؟

فرستنده : Mohammad_7honar

.سره سفره نشستم دارم با اشتها غذامو کوفت میکنم !مامانم: اه اه اه ! کمتر بخور خوب ا! شیکمت تا وسط سفره اومده ! چاق شدی ! از ریخت و قیافه افتادی ! داری میترکی ! شیکمو ! خیکی ! خپل! چاقالو!مامانم چنان فاز منفی داد از فرداشبه مدت سه ماه با رنج و مشقت فراوان رژیم گرفتم ، شام نخوردم ، هزار نوع قرص خوردم ، ورزش کردم دهنم صاف شد وزن کم کردم !امشب سره سفره در حالی که دارم یه سالاد همراه با ماست کم چرب زهره مار میکنم مامانم یه زره نگام کرده میگه :- ! خوب یه لقمه غذا بخور نمیمیری که ! نگاه کن ! چقد لاغر شدی ! ضعیف شدی ! صورتت استخونی شده ! از ریخت و قیافه افتادی !عین این معتادا لاغر مردنی شدنی ! دقیقا مثل این عملیا ! قرصی ! آمپولی! نی قلیون ! نشکنی ؟!! اه اه اه اه !فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : Mohammad_7honar

خونه خاله م بودیم. شوهر خاله م داشت راجع به باجناغش (اونیکی شوهر خالم ) غیبت میکرد میگفت اومده اینجا همه انگورای درختمون رو خورده اصلا ملاحظه نداره . بعد یه کلمه مامانم اومد راجع به یکی از فامیل ها حرف بزنه شوهر خاله م گفت : غیبت نکنید زنها !!
یعنی همه حاظرین در جمع :-|  
فک و فامیله داریم ؟؟

فرستنده : MR.X

با داییم رفته بودم هر دومون حجامت کنیم . یه مرده در حال حجامت از حال رفت .بعد نوبت ما که شد دکتره به داییم گفت اقا بفرما شما.
داییم : پاشو برو با توئه !
دکتر : نه اقا با شمام !
داییم (تابلو بود ترسیده ): خواهر زادم مهم تره سلامتیش اول ایشون رو حجامت کنید!
خواستم بگم دایی جان مگه من جان نثار توام میخوای اول ببینی من از حال میرم یا نه ؟؟؟
داییه خواهر زاده دوسته من دارم؟

فرستنده : MR.X

عمم اینا اومده بودن خونمون داشتیم آلبوم های خونوادگیمونو میدیدیم دختر عمم عکس نوزادیمو دیده میگه واااااااای چقدر زشت بودی!؟!؟
بعد عمم میگه:مگه حالا خوشگله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عمه ست من دارم؟؟؟
تخریب شخصیتم کرد رفت؟!؟!؟!؟!

فرستنده : ice bOy

مامانمینا بهم گفتن اگه کنکور قبول شدی برای آجیت x box می گیریم ...
قیافه من :|
قیافه ی مامان و بابام :)
قیافه ی اجیم =))
اخه فک و فامیله داریــــــــــــــــــــــــــــم ؟؟

فرستنده : pardis

دیروز به بابام با کلی احساس گفتم بابااا
یهو با عصبانیت برگشت طرفمو با داد و بیداد گفت مرگه بابا کوفته بابا
من نمیدونم تو از جون من چی میخوای
خسته شدم از دستت
حالا چقد میخوای تنه لش؟
منم با بغض گفتم من پول نمیخواستم فقط خواستم بگم خیلی دوست دارم
ی لحظه تو چشام نگاه کرد و گفت حالا ناراحت نباش من ک چیزی نگفتم
شوخی کردم پسرم!!!!!
پدر انکار کنندست من دارم!!!!!!!!
:-(

فرستنده : amir kasra

داداش 4 سالم بعد از دو هفته از مسافرت اومده عروسک خرسشو بغل کرده و میگه دلم برات تنگ شده میگم پس من چی میگه برو بابا اسگل
آخه این فکو فامیله ما داریم

فرستنده : سعید معرف

عموم پاش شکسته بود پاشو گچ گرفت اومد بیرون بیمارستان سوار موتور شد تصادف کرد اون یکی پایش هم شکست
آخه این فکو فامیله ماداریم

فرستنده : مجتبی عملیان

دوستم اس داده بهم
چند تا اس جدید برام اومده زنگ بزن برات بخونم هزینه ام زیاد نشه...
خدایا آخه انصافه؟

فرستنده : zeus

فک و فامیله داریم


دارم جدول حل میکنم...نوشته حیوان درازگوش.
از بابام پرسیدم میگه خر...
میگم 6 حرفیه.
میگه آقا خره...
بابای باهوشیه من دارم...

فرستنده : zeus

مادر بزرگم اومده کنترول رو داده دستم بهم میگه یه فیلم ترکی هست برام بیارش من بلد نیستم...
گفتم چشم کدوم شبکه اس؟گفت نمیدونم.
گفتم اسمش چیه؟گفت نمیدونم.
گفتم ساعت چند پخش میشه.گفت چه میدونم یادم نمیاد چقدر سوال میپرسی نمیتونی بگو بلد نیستم وقت آدمو نگیر اینقدر........
بعدشم کنترول رو با عصبانیت ازم گرفت.
مادر بزرگمه دیگه دوستش دارم!!!!!!!!!!!!!!!!!

فرستنده : amir

به بابام گفتم:بابا من کی اقدام کنم؟؟؟
گفت:برای چی پسرم؟؟؟
گفت:برای adsl پدرم!!!!
گفت:خفه شو پدر سسسگ هر روز یه چیز میخواد.......... کثثثثثثثثثافت!تا دیروز اینترنت میخواست حالا شد adsl؟!؟!؟!!
فک و فامیله دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : ice bOy

ناهار خوردیم تموم شده مامانم میگه:بذار باشه خودم جمع میکنم فقط وسایلارو جمع کن بذار رو اپن غذاهارم بذار تو یخچال؟!؟!!
من:امری دیگه نیست؟الان تو جمع کردی دیگه؟
مامانم:نه قربون دستت کنترل تلوزیونم بده؟!؟!!؟

فرستنده : ice bOy

به مامانم میگم شام چی داریم ؟
میگه یه غذای خارجی !
میگم اسمش چیه ؟
میگه اگ !
همون تخم مرغ منظورشه

فرستنده : *M*

داداشیم شیریه لیتری گرفته گذاشته یخچال کاغذ زده روش نوشته:
"لعنت بر هرکسی که ازاین شیرمن بخوره"
آخه داداش اقتصادیه من دارم؟؟؟

فرستنده : darcknes star

به مامانم گفتم: خارجیا به سوپ میگن استارتر نه شام
گفت: بابات خارجیه یا عمه گوربه گور شدت !!؟؟

فرستنده : Shey2nak

این مامان منم فیلمیه والا
10 بار از اتاقِ در باز با صدای بلند اسمشو میگم یعنی در این حد که گلوم جر میخوره،ولی اون نمیشنوه!
اما شبا که در اتاقم بسته ست رومم 4تا پتو انداختم و آروم دارم با گوشیم حرف میزنم،یهو میاد تو اتاق میگه:
تو نصفه شبی با کی داری حرف میزنی؟ :-w
:|

فرستنده : Shey2nak

فقط پسر خاله احمق من میتونه یه پراید هاچ بک بخره 4 میلیون 2 میلیون خرج تزئیناتش کنه
و موقع فروشش هیچ کس 3 میلیون و نیم بیشتر ازش نخره
یه همچین فک و فامیل اتیغه ای دارم
دارم حروم میشم بینشون
:|

فرستنده : Shey2nak

فک کنم اگه بابام بنزم بخره باز تو اون درِ وا موندش لُنگ میذاره!
من :|
بابام :)))

فرستنده : Shey2nak

دختر خالم سالی47 بار زاویه دماغشو نسبت به افق تغییر میده؛خودشم نمیدونه چه مدلی میخواد بزنه ‏
فک و فامیله داریم آخه!!!

فرستنده : (-) 0 3 ! (\)

بچه که بودیم وقت فیلم دیدن کنترل ویدیو دست پدرم بود اونم تا فاصله مرد و زن از یه گوسفند کمتر میشد میزد میرفت جلـــو..دستشم کند بود, تا میومد دوباره پلى کنه نصف فیلم رفته بود.خلاصه اینکه سرتونو درد نیارم, ما تایتانیکو تو 20 دقیقه دیدیم!
ینی فک و فامیل دارم در سطح تیم ملی
:|||||
والا=))))))))

فرستنده : Shey2nak

به داداشم میگم:اسم یه ماهی بگو که برق تولید میکنه؟
میگه:نیروگاه!!
فک فامیله داریم؟!!

فرستنده : hesabdar

داشتم واسه امتحان تو خونه تقلب مینوشتم ، خواهرم به مامانم به شوخی گفت : ببین داره چیکار میکنه ... ؟؟؟ تقلب مینویسه !!!
مامانم اومد تقلب رو پاره کرد ، موند چی بگه گفت : ما تو این خونه نماز میخونیمااا !
اینم از فک و فامیلای ما !

فرستنده : مهران

به مامانم گفتم اگه زمان دوباره به عقب برگرده دوباره با بابا ازدواج میکنی ؟
گفت : آره ولی دیگه تو رو به دنیا نمیارم!

فرستنده : مهران

 


فک و فامیله داریم


یه ایمیل واسه بابامون ساختیم به هرکی میخواد ایمیلشو بده میگه : "این ایمیلمه شماره موبایلمم پسوردشه"
یعنی استیو جابز الان تو قبر داره بندری میزنه از این همه نبوغ پدر من ...

فرستنده : مهران

نمیدونم چرا هر کی میاد خونمون میگن اینترنت داری!!!!(اونایی هم میپرسن که تو خونشون اینترنت دارن هاا)
منم میگم آره!بعد مبینم دارن پستاشون رو تو فیس بوک آپدیت میکنن!!
من:(00)
فیس بوک:(0!0)
کامپیوتر:()0
اینترنت:(0000@!!@)

فرستنده : hamed

من دیگه 18 سالم شده هنوز وقتی با بابام میریم مهمونی یا یه نفرو می بینیم بابام بهم میگه به عمو سلام کردی پسرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
(انگار 2 سالمه هنوز خودم سلام کردن بلد نیستم)
باباست من دارم؟

فرستنده : ice bOy

تا یاد دارم وقتی با مامانم میرفتم بیرون و میرم(با 27 سال سن و یه بچه)
وقتی میخوام از یه نفر تشکر کنم قبلش مامانم جلو همون طرف میگه (ازشون تشکر کردی؟!!!!!)
یعنی همونجا میخوام جفت پا برم تو شکم اون یارو که میخوام ازش تشکر کنم
خداوکیلی اینم مامان آدم ضایع کنه که ما داریم!!!!!!!!!

فرستنده : smj13

دیروزخسته وکوفته از دانشگاه اومدم داییم اومده بود خونمون...نه گذاشته نه برداشته میگه دایی جون نشنوم یه روز تو دانشگاه نامه بازی کردی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خدایی این فک وفامیله.........نامه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : تابان

بابام میگه خاک بر سرت بی عرضه.ببین چه این نوجوانان تو فوتبال خوب بازی میکنن!مایه ننگی.
میگم پدر،نذاشتی بچه بودم برم ورزش.میگفتی درستو بخون،مسخره بازی در نیار.
گفت خوب من اگه میدونستم انقدر بی مصرفی که بدنیا اومدی مینداختمت تو جوب آب.
من=-O
فک و فامیله داریم؟

فرستنده : Mohammad_7honar

امروز سر کلاس فیزیک بحث سرعت بود یکی از بچه ها گفت:وقتی یه مگس توی ماشین خلاف جهت ماشین بال میزنه از سرعته ماشین کم میشه؟؟!؟!؟!
همکلاسیه من دارم؟
مگس:<8>
پسره: : [[[[
معلم بیچاره که باید جواب این فیلسوفو میداد: :0(((0(

فرستنده : ice bOy

خدای من منو از دست این زنهای فتنه فامیل نجات بده اصلا باید تلفن خونمونو قطع کنم زنگ میرنن هی خونه ی ما به مامانم میگن بچم داره درس میخونه واسه رتبه 1 کنکور اصلا از اتاقش بیرون نمیاد!
مامانه جو گیر منم گول اونا میخوره هی به منه بد بخت گیر میده؟
چپ و راست میرم میگه دیدی بچه ی فلانی و اصلا دستشویی نمیره فقط فکر کنکورشه؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
 

فرستنده : ice bOy

رفتم به مامانم میگم دوست دارم.میگه باز چه گندی زدی که باید جلو بابات جمعش کنم؟
ابراز علاقه هم نمیشه کرد بخدا.
فک و فامیله داریم؟

فرستنده : Mohammad_7honar

امروز رفته بودم پشت بوم که آنتن تلویزیونون رو تنظیم کنم ، با موبایلم شماره خونه رو گرفتم به مامانم میگم : الو ، مامان خوبه ؟ مامانم هم میگه : مرسی همه خوبن شما خوبین ؟ خانواده خوبن ؟ ببخشید بجا نیاوردم !
فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : sajad-cute

داشتم یکی از کلیپ های لیدی گاگا رو میدیدم بابام گفت این چرا اینجوریه ؟ کیه این ؟
گفتم : لیدی گاگا !
زد پس کله ام گفت : خجالت بکش، یه کلیپ با هم دیدیم روت باز شد حرفای بی تربیتی میزنی ؟!
فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : sajad-cute

چند شب پشت سرهم پسر عمه م کرمش گرفته بود ساعت ۳ و نیم شب زنگ میزد به گوشیم بیدارم میکرد . لامصب تا اعلام نمی کردم بیدار شدم بی خیال نمی شد . سر پنجمین شب دایورت کردم رو تلفن خونه شون زنگ زده همه از خواب پریدن باباش شمار شو دیده قاطی کرده کلی داد و بیداد کرده سرش گوشیشم از پنجره پرت کرده تو کوچه
فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : sajad-cute

پسرخالم رفته بوده خواستگاری ، توی صحبت دو نفره ، دختره : راستش من قصد ازدواج ندارم !
پسرخالم : منم اومده بودم خونه تون میوه بخورم برم
فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : sajad-cute

مادربزرگم زنگ زده تو مسابقه یکی از شبکه ها شرکت کرده ۳ تا سوال ازش پرسید هر ۳ تا رو من جوابشو گفتم مجریه میگه خانوم شما چقدر اطلاعاتتون بالاست ! مادربزرگم میگه خواهش میکنم تازه هیچ کس هم نیست کمکم کنه تنهام
فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : sajad-cute

دختر دایی ۱ سالو نیمه ام رفته در فریزرمون رو تا آخر باز کرده !
بهش میگم آخه فضول تو با یخچال چیکار داری ؟!
میگه : یخچال نیست فریزره !
کلا دیگه لال شدم !
فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : sajad-cute

فک و فامیله داریم


لب تابمو دادم دست پسر داییم گفتم چند دقیقه دستت باشه 30 ثانیه بعد دیدم یه صدایی اومد برگشتم دیدم لب تاب رو زمینه و داره ازش دود میاد بیرون.
یه نگاه به اون بچه کردم.برگشت خیلی شیک و مجلسی گفت چی کار کنم خسته شدم خوب!!!!
دوست داشتم با تبر نصفش کنم!!!!
پس تو مدرسه چی یاد این بچه ها میدن؟؟؟؟
خدایا دیگه هیچ انتظاری ندارم.....

فرستنده : amir

.بابام : میخوام این ترم معدلت ۱۸ بشه !من : باشه ! من این ترم معدلم ۲۰ میشه !بابام : شوخی میکنی… !؟من : خودت سر شوخی رو باز کردی فک و فامیله داریم :

فرستنده : Mohammad_7honar

بازی‌ های المپیکرو از کانال عربی می‌ دیدم، گزارشگر هر جمله‌ ای میگه مادربزرگم میگه آمین
!فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : Mohammad_7honar

.به عمه ام میگم عمه جان دانشگاه قبول شدم ، میگه شهریه شو از کدوم گوری میخوای بیاری ؟ :|
فک و فامیله داریم ؟.

فرستنده : Mohammad_7honar

پری شب به بابام گفتم خواب دیدم زلزله اومده ! ظهرش زاهدان زلزله اومد به بابام گفتم دیدی بهم الهام شده بود ؟میگه خب بعضی از جانوران این ویژگی هارو دارن !! :|
فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : Mohammad_7honar

به داداشم گفتم لپتاپمو بده . دو مترکلن از هم فاصله داشتیم . دیدیم نه میتونه پرت کنه نه میتونه سُر بده.آخرش گذاشتش روی یه پتو گفت بکِش از اون ور !
فک و فامیله داریم؟

فرستنده : Mohammad_7honar

.داداشم و زن داداشم که تازه نامزد کرده بودن به طرز وحشتناکی تو حرف زدنشون عشقولانه بودن!اون موقع ها داداشمم ۱ کوچولو تپلشده بودیه دفه خونمون بودن زن داداشم اومد به داداشم یه چیزی بگه اولش اینطوری شروع کرد : گلکم . . .!بابامم ۱ نگاه به داداشم انداخت گفت به اینکه نباید بگی گلکم باید بگی گل کلم !!ما ترکیدیم از خنده . . .
داداشم :( (
ما:) )
فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : Mohammad_7honar

برادر زاده ۵ سالم به مامانم گفته انقدر دوست دارم تنها زندگی کنم !مامانم یه هفته س اینجوریه :Oفک و فامیله داریم ؟.

فرستنده : Mohammad_7honar

یه دختر خاله دارم اسمش ” طلا ” ست، توی ” نقره ” فروشی کار میکنه ، تازگیا رفته برنزه کرده !
فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : Mohammad_7honar

داداشم خوابیده بود ، گوشیش زنگ خورد ، بیدار شد لپ تاپ منو از برق کشید ! :O
فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : Mohammad_7honar

چند وقت پیش واسه داداشم یه اس ام اس از طرف سامانه ی قهوه تلخ اومده بود که نوشته بود شما برنده ی یک خودرو مگان شده اید!!!!
داداشم رو میگی دیگه ما رو تحویل نمی گرفت.چپ و راست میگفت من که پولدار شدم رفت!!!!
حالا فرض کنید وقتی که فهمید همش یه شوخی از طرف دوستاش بود چه حالی شد؟!!!!
ما که دیگه تحویلش نگرفتیم.
داداش بی جنبس دارم؟؟؟؟؟؟

فرستنده : amir

ما یه طح مبین نت یک ساله داریم 15 گیگ حالا یه روز یه فایل 500 مگی رو گذاشتم برا دانلود تا 451 رفته بابام میگه لپ تاپو بده کارش دارم میدم بهش میرم دست به آب میام میبینم دانلود رو قطع کرده میگم چرا میگه مگه بت نگفته بودم زیاد دانلود نکن اینترنت محدودیت دانلود داره
آخه اینم فک و فامیله ما داریم

فرستنده : amir

نمی دونم که باباهامون چه اصراری دارن که اس ام اس دادن و یاد بگیره ،هر دفعه هم که میخوای بهشون یاد بدی ، گوشیو بهت نمی دن و می گن : صب کن ، خودم بلدم !

فرستنده : صهبآ

رفتیم پمپ بنزین منتظریم نوبتمون بشه، یه دفعه داداشم داد زد: چه بزن بزنیه!! ما هم همه متعجب فوری بیرون را نگاه کردیم، اما هیچ خبری نبود. داداشم با قیافه حق به جانب میگه: خب بنزین میزنند!
ما :-|

فرستنده : I'm Calling U

وقتی با فک فامیلا اسم فامیل بازی میکنیم:
اسم:غلام
فامیل:غلامی
غذا:غلام پلو
میوه:غلام سبز
شغل:غلام فروش
شهر:غلام رود
کشور:غلامستان
گل:غلام بو
اشیا:غلام پلاستیکی
ماشین:همونی که غلام سوار میشه(اسمشو نمیدونم)!

فرستنده : hesabdar

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد