Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

فک و فامیله ما داریم آخه ؟


فک و فامیله داریم


به بابام زنگ زدم میگم باباجونم ؟ میگه جانِ بابا ؟
من : واسم اومدی یه شارژم بخر خب ؟
بابام : باز میخوای با کی حرف بزنی ؟
من : عمم !!
بابام : دروغ نگو عمت که خونه س بشین تا صبح رو در رو باهاش حرف بزن !
من :(((((
بابام :))))
عمم :|||||||||||

فرستنده : M O H I

یه دخترخاله دارم امسال تازه9سالش میشه!
اومده بودن خونمون، اومدم برم تو اتاقم دیدم داره موهاشو میبنده! آقا تا منو دید؛
»»»جیـــــــــــــغ بــــنـــفـش«««
میگه؛ امیـــر چرا اینجوری میای تو؟؟ قایم شد پشتٍ تخت!
من؛ چته؟؟ مگه دراکولا دیدی؟؟ اومدی تو اتاقم شاکیــم میشی؟؟؟
آقا زد زیـــرٍ گـــریه میگه؛ من به سنٍ تکـلیـف رسـیدم!
من؛ یه نیگا اشکال نداره، بیا من رفتم!!
ناجور گریه میکرد!!
خالم اومده میگه؛چی شده؟؟
دخترخالم؛ امیـــر موهامو دید!!
خالم؛ اشکال نداره عــزیـــزم ، امیــــر مثٍ داداشته!!
دخترخالم؛نخیــــرم من میخام خانومش شم!!
من؛ خو خانومم شی محرمتم، موهاتم دیدم که دیدم!
دختــرخالم؛ نخیــــرم من میخام سوپـــرایزت کنم!
من:))
خاله ی طفلکم:))
عروس خانوم:))
حالا بماند چه دلبـــــری میکنه جلو من!!
دخترخاله به سنٍ تکلیف رسیدس داریــــم؟؟؟

فرستنده : امیر21

خواهر زادم خیر سرش تیز هوشان قبول شده یه روز رویه برگه نوشتم:اگرعلی12شکلات ورضا2شکلات داشته باشد محمد چند شکلات دارد؟
45دقیقه داشت فرمول میرفت تا حلش کنه
فک و فامیله دارم من

فرستنده : من منم

من 8 تا خاله و بیشمار دخترخاله دارم!!
هروقت میخواد اسممو صدا بزنه همه رو میگه ها بعد من خودم میفهمم که با من کار داره!!
الان اسمم اینه : فاطمه هستی هدی مهسا نگار نیوشا ...

فرستنده : M O H I

دخترخالم 7 سالشه داداشم 8 !!
میگه من و محمدجونم واس ازدواجمون برنامه ریزی کردیم قراره تو تالار آویشن بگیریم.
بعدشم میگه Mahi من اصن نمیتونم با خواهرشوهرم یعنی تو کنار بیام !! دور و بر خونمون نپلکیا !!
بعله دیگه
من :|
داداشم :)
دخترخالم :)))
مامانم : فدای عروس گلم :)
و دوباره من :(((
فک و فامیله من دارم ؟؟؟
و همینطور من :(((((

فرستنده : M O H I

خبرم خواستم نماز بخونم داداشم 6 سالشه اومده وایساده جلوم میگه از کی تا حالا نماز خون شدی واسه ما!!؟؟!!؟؟
آخه داداشه من دارم!!
از شیطون دیگه خجالت می کشم

فرستنده : jekhareto73.miblg

پسر عموم بلد نبود سوت بزنه یادش دادیم
بعد از یه هفته که تمرین کرده حالا واسه گربه های رو دیوارم سوت میزنه چه برسه به...!!!
امروز فهمیدم پشیمونی یعنی چی!

فرستنده : jekhareto73.miblg

مکالمه ای بین دختر خالم و بچه ی 6ماهش :
بچه در حال گریه کردن !
دختر خالم : جانم مامان گشنته ؟!
بازم بچه در حال گریه کردن !
دختر خالم : چیه مامان جون مریضی ؟!
بازم بچه در حال گریه کردن !
دختر خالم با عصبانیت : دو دقیقه زبون به دهن بگیر بنال چته دیگه !!!!!!!!!
شما میتونید قیافه ی منو تو اون لحظه تصور کنید ؟ آیا ؟
آخه من نمیدونم از یه بچه ی 6 ماهه چه انتظاری دارن !
دختر خالست ما داریم ؟؟؟؟؟؟!

فرستنده : **bita**

یه خواهر زاده دارم 9 سالشه خیلی شبیه منه یه روز خونشون بودم میبینم یه چاقو تو دستشه داره میره بیرون دنبالش رفتم دیدم با بچه های اندازه خودش رو دختو همسایه دعواش شده.......
من}}؟؟؟
خواهرزدام|||؟؟
دختر همسا..
میگن هرکی به داییش میره یعنی منم استعداد چاقو کشی دارم؟؟؟؟؟؟؟
ریگی در سن 9 سالگی!!!!

فرستنده : ImanPuls

تو خواب ناز بودم خواهرم اومده بالا سرم میگه مهدی...مهدیییی......مههدیییییییییییی جفتک زنان از خواب پریدم گفتم ها چی شده چی شده بم میگه پاشو برو دست شویی چک کن ببین مورچه ای سوسکی مارمولکی اونجا نباشه میخوام برم دست شویی!!!!!!!!!! خب خواهر من حداقل لطیف تر بیدارم میکردی خواهریه ما داریم

فرستنده : mehdi

ای خدااااااااااا...دیشب داش فیلم ب زبان اصلی میداد،ی دفعه بابام ی ژس خاصی گرفتو شروع کرد ب دوبله کردن... ینی من منفجر شدم.....آخه بابا،بااستعداه دارم؟؟؟؟

فرستنده : ای خدااااااااا

دو ماه دیگه من برادر دار میشم
هنوز به دنیا نیومده سوتی هاشو بنویسم
به زوری سوتی های موردنظر به اطلاعتان خواهد رسید

فرستنده : با حال!!

2 هفته پیش به مامانم گفتم برام شارژ بخر گفت پول ندارم. الان خالم اینا اومدن مامانم برای اینکه به اونا پز بده رفته برام شارژ خریده. بعدش اومده تو اتاقم بهم میگه: استفده نکنی ها برای پز دادن گرفتم!!
من :|
شارژ ایرانسل :|
کامپیوترم :|
مامانم ;) :))

فرستنده : Ali_Sh

برام sms جوک فرستادن منم بلند خندیدم اونوقت بابام میگه زهر خر!!!!!
من )
گوشیم)
ستاد حمایت از خر ها((
انجمن مارهای سمی((((

فرستنده : limbo 2

سر سفره دیدم غذا خیلی شور شده به مامان گفتم چرا اینقد غذا بی نمکه ؟
گفت اتفاقا من کلی نمک خالی کردم تو غذا
گفتم هاااااا !
اگه الان میگفتم غذات شوره میگفتی ما اصلا یه ماهه نمک نداریم تو خونه !
خواستم خودت اعتراف کنی!
مامان خانوم :|
من :)

فرستنده : Shey2nak

فک و فامیله داریم


با کلی ذوق وشوق و...به دائیمون 4-5 تا جک فرستادم بعد از 2 ساعت اس داده منم با ذوق پریدم رو گوشیم دیدم نوشته:خیلی بی مزه بودن؟!؟!؟!؟
دائیه تو ذوق زنی دارم من!؟!؟!؟!!؟
من: :(((((((((

فرستنده : ice bOy

مادربزرگم عابربانکش رو داده بهم هروقت پول خواست واسش بگیرم؛ چند روز پیش بهم گفت وهاب برو واسم پول بگیر بیار....
من رفتم پول برداشتم بردم خونشون بهش دادم دیدم یه 5000 تومنی برداشت گفت این واسه تو!!!
منم اومدم یه تعارف کردم گفتم دستت درد نکنه مادربزرگ نمیخواد؛ هیچی دیگه پولو گذاشت تو صندوقچش درشم بست.

فرستنده : My heart broken*Vahab

یه هفته پیش عروسیه پسر خالم بود منو مامانم رفتیم یه دسته گل گگگگگنده خریدیم 60 تومن!بعد داشتیم تو خیابون راه میرفتم یه دفعه ماشینه پیچید جولومون داشتم با مخ میرفتم تو جوب!مامانم وسط خیابون بلند داد زده مراقب گلا باش!ینی آغا اونجا بود ک فهمیدن سر راهیم! قیافه من:-<<< یونیسف:0 گل تو دستم:))

فرستنده : p@aris@97

یکی از دوستام وختی کلاس دوم دبستان بودیم تو کلاس اینقد گریه میکرد تا اینکه به مامانش میگفتن بیاد بشینه پیشش , اما حالا شده گنده لات محل...!!!
گنده لاته ما داریم؟؟؟

فرستنده : unknown

یه بار با موتور بدجوری خوردم زمین جوری که موتورم 180 درجه چرخید خودمم تا 10-15 متر کشیده شدم رو زمین ... خلاصه با هزار بدبختی خودمو جمع کردم گوشی موبایل و کلیدو بقیه وسایلمو جمع کردم حسابی شوکه بودم و گیج یه ماشینه اومده رد بشه میگه هوی!!! چرا راهو بستی؟
خدارو شکر فک و فامیل نبود!! همشهرین داریم؟

فرستنده : HaMeD

رفتیم خونه عمم
شوهرش هفتادو راحت داره
سرم تو گوشیمه
شوهر عمم میگه به دوست دخترت سلام برسون
من جام کردم:O
بعد بابام واس اینکه من پرروو نشم
میگه نه ه ه ه
میلاد هنوز دختره خودش:-|:-|
مرده ی پدرمم بخدا:-|:-|:-|:-@

فرستنده : !Milad!

پسر عمم ارایشگاه داره
خودش کچله
کلاه مو داره
هر روز میذاره سره زانوش
ی فشن روانی میزنه بعد میذاره سرش
بس ک اتو کشیده موهای کلاهه سوخته:-|
ینی اسم فامیل نیارید ک دلم خوونه

فرستنده : !Milad!

پسر داییم هنوز مدرسه نمیرفت
مامانش نوشتن یادش داده بود
اسم فامیلش که مینوشت انگار تو اینه میخوندی:-|:-|
کاره همه کس نیستا
ینی روااانیا
والا با ای فامیلامون

فرستنده : !Milad!

رفتیم چت روم نیمباز
با مدیر روم دعوام شد
رو حساب اینکه کل کاربراش اشنا بود
گفتم روم رو خالی میکنم
شرط بستیم سر سی هزار تومن
گفتم بچه ها لفت کنید
همه لفت کردن
داییم بلد نبود:-|
مثه مرد سی تومن دادم ب دخترو
ینی من مرده ی ای داییمم:-|:-|:-|<3:-@

فرستنده : !Milad!

مامانم میگه وقتی رفتم پرینت تلفن رو گرفتم معلوم میشه چه سایتای مستهجنی میری!!!
فک و فامیله داریم؟

فرستنده : MAHSA


خواهر زادم امسال رفته اول ابتدایی . گودزیلا با خودش آینه میبره مدرسه . صبام به مامانش میگه یه رب زودتر بیدارش کنه تا موهاشو درست کنه به جان خودم. خورشید که خاموش نشد لااقل زمین دهن وا کنه لتفن!!!!!!!!!

فرستنده : civil

پسرداییم میگف؛ مامان بزرگ برگشته گفته؛
من تو نوه هام امیــــــرو خعلی دوس دارم!!
مخصوصاً پیمـــان، مخصوصاً ساسان، مخصوصاً کیـــارش و...
کلٍ پســرایٍ فامیلُ ذکـــر کـــرده!!
حالا این که اسمٍ منو گفته هیچ بشــری نتونسته آنالیــز کنه چـــــــرا؟؟؟
به نظرتون کیو دیقن بیشتر دوس داره؟؟؟
مامان بزرگٍ عادلٍ داریـــــم؟؟؟

فرستنده : امیر21

رفتیم خونه داییم، داییم میگه؛ من آرتمیس (دخترش3سال و نه ماهشه) رو میخام بدم امیـــر باهاش عروسی کنه، امیـــر چه بخواد چه نخواد!!
آرتمیس اومده میگه؛ نخیـــــرم امیـــــر دوس دختر داره من نمیخام شوهرم اینجوری باشه!! بیخود به امیــــر قول نده بابا!!! ضمناً ایــمـان(دادشم 5سالشه) قراره شوورم شه!!
یعنی خدا شاهده هنو نمیتونه کلمات رو درس تلفظ کنه، ببینین چه کردن این دهه80یا!!
دختـــردایی بچه پــرروٍ داریم؟؟
حالا کی خواست باهاش ازدواج کنه ؟؟ اووووووووف!
اونم زنٍ دهه 80!!

فرستنده : امیر21

عموم با برادرخانوماش دوران عقدش رفته بودن سینما بعد میبینن جلو دو تا جا خالیه،برادر خانومش میگه بریم جلو بشینیم.جلو که میشینن عموم به برادرخانومش میگه صندلی من چرا از همه بلند تره؟یهو مرده میگه آقا روی پای من نشستید!!
فک و فامیله داریم؟!

فرستنده : catalyst

پارسال پام شکست مجبور شدم جراحی کنم هزینش زیاد شده بود دکتر برگشت گفت اگه بیمه تکمیلی بودین هزینتون کمتر میشد. خواهرم گفت راستشو بخواین من و پدر و مادرم بیمه تکمیلی هستیم ولی چون خواهرم بیشتر خونست اونو بیمه نکردیم حالا قیافه منو دکتر دیدنی بود من که هنگ کرده بودم دکترم از تعجب دهنش وا مونده بود. آخه خواهر دلسوزه و آینده بینه که ما داریم.

فرستنده : royaei

فک و فامیله داریم


دخترعمم اس داده میگه ؛ امیــــر نظرت راجع به عشق و دوس داشتن چیه؟؟
من؛ خـریتی است دو جانبه که یکی بیشتر عرعر میکند یکی کمتر!!
جواب داده؛ پس عرعرکن!! بیشور میخواستم بهت بگم دوست دارم بی احساس!!
من؛ فعلاً که تو عرعر کردی!!
بعدش اس داده؛ عـــــرعـــــر!!!
یه لحظه فک کردم الاغ شده!!
دخترعمه با جنبه اس داریم؟؟
اون از دخترداییم اینم از این!!!
اللهم اشفٍ کلَ مریض!!

فرستنده : امیر21

رفتم خونه خالم، میبینم میگه؛امیــــر، این گوشیم نمیدونم چشه؟ هی شارژ نمیشه!! گوشیشو گرفتم میگم؛ خاله اینکه صوکتش داغونٍ که!!
خالم؛ نه بابا من اصلاً گوشیمو رو سکوت نمیذارم!!
بعد صوکتٍ گوشیشو نیشون دادم میگم؛بابا اینو میگم!
خالم باخنده؛ خدایا این امیــر شیطونو از ما نگیــر!! عــــزیـــــزم بگو پریزه گوشیت دیگه چرا اذیتم میکنی؟
ای خــــــدااااااااااا!! پـــــــــــــرِیــــــــــــز!!!
اینم از خاله ی ما!!!!!
خاله روان شادٍ دارم من؟؟

فرستنده : امیر21

آقابابای ما تا یه تقی به توق میخوره هرچی داریم روازمون میگیره.
اوایل: کامپیوتر.
مدتی بعدش: موبایل
مدتی بعدش: بازوریه موتوردست دوم قسطی گرفتم ک اونم میگرفت.
جدیدأپیشرفت کرده: ماشینمو گرفته...
و....
روزگاری داریما!!! ماهم تیریپ گرگ بیابون فقططططططططط میخندیم..
حرمت بابا نگهداشتنمو دارین؟
بزن لایکو

فرستنده : چی؟

به مامانم میگم قاقائو هارو کجا گزاشتی؟
میگه کدوم کاکائو همرو خوردی دیگه پدر سگ!
مامانه بخشندس دیگه:)

فرستنده : abel

بچه خواهرم رفته تمام عکس های پارتی های منو از رو کامپیوترم ورداشته ، صورته منو توش شطرنجی کرده .. آورده به مامانم اینا نشون میده .. مامان بابام هی فحش میدن میگن چه بی حیا شدن جوونا !
بچه خواهرم میگه اگه دایی یه روزی اینجاها بره چـی ؟
مامانم میگه جفت پاشو میشکنم ، بابام میگه جرش میدم !
بعد اومده به من میگه فردا میری کارنامه منو از مدرسه میگیری 2 تا تجدید آوردم گفتن به خودت نمیدیم !
به نفع خودته کسی بویی از این قضیه نبره وگرنه اون موقع فیلماتو رو می کنم دایــی .
تو رو خدا زندگی مارو میبنی
کصافططططططططططططط

فرستنده : Masoud Pakro

من نمیدونم این چجور رسمیه که من تا میخوام یه تصمیمی برا زندگیم بگیرم بابام میاد دخالت میکنه و نمیذاره؟!!!
بهش میگم چرا اینطور میکنی میگه خفههههه من نون بهت دادم که اینقد شدی از بوته خیار به عمل نیومدی که!!!
یعنی اگه گوله داغ بهمون میداد بهتر از اون نونه!!
من:l
گوله داغD:
نونD:

فرستنده : smj13

خواهرزادم روزدوم مدرسه باسرویسش که ی خانم رانندش هست رفت مدرسه گویابرای برگشت راننده سرویس با ی آقا میادوخواهرزاده ماهم تارسیدخونه گفت:مامان خاله فریبا(راننده)باداداشش اومدرسوندمون!
آبجیم:از کجافهمیدی داداشش بود؟
خواهرزادم:چون بهش میگفت محمدجان!
فرداش اومده میگه داداشش نیست فکرکنم شوعرشه میگم ازکجافهمیدی میگه آخه بهش گفت محمدجان ی مرغ بخربیارخونه اگه داداشش بود ی بی زحمتی چیزی میگفت.من:-/
خواهرزاده استدلال گر ماداریم؟؟؟؟؟

فرستنده : HAMID

خواهرم 4سالشه,سه تا باتری اورده برکشته ب مامانو بابام میکه الا و بلا من واس این باتریا اسباب بازی میخوام!!!
خداااا!ااینا کین دیکه!! اینا اینده سازان این مملکتن اخه؟؟!!

فرستنده : dr.gh

دختر عموم 3 سالشه.یه بار دیدم دستش تا آرنج کردم تو دماغش و محتویاتشو در میاره و میزنه تو رگ!!!!
بهش چشم خیره رفتم که بفهمه کارش زشته ،میگه بهم چیه؟ تو میخوای بیا بخور!!!!!!!!
خدا به داد نسل آیندمون برسه با این اژدهاها:l

فرستنده : smj13

نمیدونم چرا این زنا اینقدر بی جنبه هستن؟؟؟؟
بر اثر یک اشتباه سهوی من کارت عابر بانکمو دادم به خانمم که بره خرید کنه و تا کنون اثری از آثار عابر بانکم در دست نیست!!!!!!!!!!
خدارو شکر حساب اینترنتیم فعاله خخخخخخخخخخ:)

فرستنده : smj13

مامان و بابام دارن شطرنج بازی میکنن! بابام یه لحظه رف دستشویی!!
مامان؛ پیس پیس، امیـــــر بیا کمکم کن!
من؛ این سربازشو بزنی، بعدش رخشو نفله میکنی، وزیرشو میندازی بیرون!!
مامان؛ خو چه کاریه؟؟ الان رخشو میندازم بیرون!
میگم؛ یعنی این بازی جوانمردانت تو حلقم!
بابام اومدش!
مامانم؛ سیاوش! امیــــر رختو انداخ بیرون که من الان وزیرتو بکشم!!
بابام؛ امیــــر خعلی عقده ای هستــــی ! متقلب چرا میای بازی منو مامانتو گند میزنی؟؟
مامان؛ ولش کن بیا بقیه شو بازی کنیــــم!!
من:|
بابام:|
احسان قائم مقامی:|
تو خونواده ما عشقٍ به فرزند همش داره رایحه میده!
مامانٍ راستگـــوٍ داریم؟؟

فرستنده : امیر21

تو آرشـــیوٍ وسایلٍ بچگیم چنتا شیطونک(نه Shey2nakگل پسرٍ خودمون ههههه) پیدا کردم نیشونٍ داداشٍ5سالم دادم، میگم ایــمان اینا برا 4یا5سالگیم بوده میدمش تو فقط خرابشون نکنی پاش خاطره خورده! خدا شاهده برگش گف؛
چقدر عقب مونده بودی امیــــر! سقفٍ آرزوهات همش پنجره اس، صعود کردی!! من اینا رو میخوام چیکا؟؟
خلاصه حرفی زد که از دشمن نخورده بودم!
داداشٍ مسخره گرٍ داریم؟؟؟

فرستنده : امیر21

رفتم خونه مامان بزرگم!! میگه؛ امیــــر بیا بشین کارت دارم!
من؛ بله؟؟
میگه؛ این لباساتون مدلش چیه؟؟
من؛چطو مگه؟؟
میگه؛ آخه دخترایٍ همسایه هامون میگن نوه هات پرپرن؟؟
میگم؛ پرپر یعنی چی اونوخ فحش دادن ؟؟
مامان بزرگ؛ هیچی آخه میگن نوه هات لباساشون خیلی قشنگه مثٍ پرپرا میمونن، حیف که موهاشونو خشن(فشن) نمیکنن!!
میگم؛ رپر؟؟
میگه؛ آرههههه!! مخصوصاً تو و بنیامین(پسرخالم)!
من؛ خوشم نیومد چقد بی جنبه ان!!
میگه؛ جهـــــنــم که خوشت نیومده اونا از تو خوششون اومده!! درضـــمن هر وخ میای اینجا موهاتو مثٍ همونی که گفتی درس میکنی!! شیر فهم شد؟؟
من؛|
بنیامین؛|
پرپر؛|
سعید پانته؛|
تهی؛|
مامان بزرگٍ دااااااااااریــــم؟؟

فرستنده : امیر21

زنگ زدم خونه مامان بزرگم میگم ؛ سلام عشقٍ من!!
مامان بزرگم؛ خجالت بکش من همسنٍ مامان بزرگتم!!
دیدم نفهمیده منم گفتم اذیتش کنم!
من؛ عب نداره خانومی من سن و سال واسم مهم نی!
میبینم بابابزگم گوشی رو گرفته؛ هوووی مرتیکه چیکار به زنٍ من داری؟؟ چنتا فحشٍ پدر مادرم داد!
من؛ بابا جون فحش نده منم امیــر!!
بابابزرگ؛ امیـــر کدوم گاویه؟؟
من؛(0_o) نوه ات چنتا امیــر هس؟؟!!
بابابزگ؛  کره الاغ اسمٍ امیـــرو تو دهنت نیار!! تق قطع کرد!!
من؛|
مخابرات؛|
مزاحمٍ تلفنی؛|
مراحمٍ تلفنی حتی؛|
فک فامیلٍ دارم من؟؟ نههههه فک فامیلٍ؟؟

فرستنده : امیر21

دیدم یه شماره غریب اس ام اس داده
" سلام آقا خوشگلـــه ، با من دوست میشی ؟ "
با خودم گفتم حتما باز مریم داره با یه شماره غریب امتحانم می کنه
بی خیال هم که نمیشه زدم
" نه .. لطفا مزاحم نشید ، من دوست دخدر دارم .. رابطمم باهاش خیلی خوبه "
زد :
" جدا ؟؟ چه پسر با معرفتی ! کاشکی با من دوست میشد این آقا پسر ، اسمش چیه حالا ؟ "
زدم مریم و گفتم دیگه هم اس ام اس ندید لدفن
زد :
" حالا خیلی هم جـَو فردین بازی و معرفت نگیرتت بابا ! پدرتــم ، این شماره ی همکارمه ، خواستم بگم من گوشیم خاموش شده , خواستی بیای دنبال ماشین به این زنگ بزن
من کافه ی بغل ادارم ،
راجع به مریم خانومم اومدم خونه مفصل به خدمتت می رسم !

فرستنده : Shey2nak

فک و فامیله داریم


دخترداییم اس داده میگه؛ شلووووم امیلو شطولی؟؟
منم اس دادم؛ ایطولی!
بعد دوباره اس داده؛ واقعاً برات متاسفم نمیشه مث آدم باهات حرف زد!!
من؛ خو مث خودت جواب دادم آدم!!!
اس داده؛ شوخی کلدم! گلیه نتنی! فلدا میای بلیم کوه با بابت(بابک داداشش) اده نیای باهات قَل میتنم!!
میگم؛ باوشه!!
باز اس داده؛ خیلی بی جنبه ای!! مثٍ آدم حرف بزن!!
دختردایی روان پریشٍ دارم من؟؟
دعا کنید حالش خوب شه!!!

فرستنده : امیر21

از وقتی تبلیغات رایتل تو تلویزیون شروع شده نمیدونین چه وضعیه تو خونمون مامانم گیر داده برو یه دونه از این سیم کارتها بخر از این به بعد زنگ میزنم ببینم کدوم قبرستونی؟ با کی میگردی؟
همراه اول و ایرانسل !!!
رایتل ))))
کبوترای نامه رسون ؟؟؟؟؟
تو فضای خانوادگی ما همچین اعتماد فواره میزنه
 

فرستنده : mamareza

دیشب توخواب احساس میکردم توکوچه أم هرچی خودموجم میکردم گرم نمیشدم.ازخواب بیدارشدم میبینم بابام تورخت خواب من خوابیده من اینورتوسرمادارم مث ...میلرزم.
بابای اولاد دوسته داریم؟
ازاین میترسم قحتی شه من وداداشمو بخوره!

فرستنده : darcknes star

خواهر زادم اومده میگه دایی حالا که تو منو تو سایت سوژه میکنی منم با دوستام میشینم تو مدرسه تو رو سوژه میکنم میخندیم.
خدایی چرا میگن خواهر زاده به دایی میره؟کجای این بی تربیت به من رفته آخه؟

فرستنده : Mohammad_7honar

بابام:محمد کی زن میگیری؟
من:فعلا شرایط ندارم.
بابام:غلط کردی،دختر رئیسم هست،صحبت کردم باید بگیری...
خدایی دموکراسی رو حال میکنید؟
آخه پدرم چرا سوال میکنی؟بگو واست زن گرفتم دیگه!

فرستنده : Mohammad_7honar

تو خونواده ما:
بابام دهه چهلیه
مامانم دهه50
داداشم دهه60
من دهه70
آبجیم دهه ی80!!
فک فامیله داریم؟؟؟!!!

فرستنده : hesabdar

مامان بزرگم زنگ زده بود خونه یکی از فامیلا واس ختم انعام دعوتش کنه . تلفونشون رو پیغام گیر بودش . بعد پیغامشو گذاشت آخرش گفت باسلام خدافظ .............................................. چی بگم به این هوش
من @
مخابرات @
کلاغای رو سیم های تلفن @
مهندس برق مخابرات وتحد تهران جنوب @
گراهام بل @

فرستنده : milad

بابام استاد ادبیات دانشگاه آزاده تو قلهک . از یه دختره ترمه اولی سوال کرده امروز ، دختره نتونسته جواب بده . بهش گفته بابات چقد این ترم شهریه دانشگاتو داده ؟ دختره گفته 800 تومن . بابام بهش گفته بخدا اگه من جای بابات بودم نون نمی دادم تو بخوی چه برسه به شهریه دانشگاه . بابام میگه دختره چه بغضی کردش.
بابام اومده درستش کنه بهش گفته عب نداره مرد که گریه نمیکنه . ایندفعه میگه کل کلاس زدن زیر خنده ، دختره واقعا گریه کرده.
بابای دانشجو ضایع کنه من دارم ؟ والا . فکر کنم دختره رفته انصراف داده

فرستنده : milad

داشتیم فیلم کلاه پهلوی نگاه میکردیم تو فیلم گفته شد فارغ التحصیل از دانشگاه سوربون پاریس داداشم اومد بگه اطلاعات قوی داره برگشت گفت سوربون که برای پاریس نیست گفتیم پس برای کجاست؟گفت برای فرانسه تا اون موقع نمی دونست پاریس پایتخت فرانسست
به جون خودم امسال کنکور رتبه1میاره

فرستنده : mobina

پسرعموم دستش شیکسته!! با رفیقش اومده آخرٍ مرام احوال پرسی و تف مالی کنن هم دیگرو! با دستٍ گچ گرفتش گذاشته تو دماغٍ طرف!
هیچی دیگه دماغشو فرستاده زیرٍ خـــــــاک!
پسرعمویٍ قدرت بدنیٍ داریم؟؟

فرستنده : امیر21

مامانم زنگ زده میگه؛ امیر داری میای خونه چیـــــز بگیر!
میگم؛چی؟؟
میگه؛چیــــز!! چیـــز!! اَی بابا یادم رف!! بذار فک کنم بعداً بهت میگم!! قطع کرد!!
بعدش اس داده میگه نمیخاد بگیری خونه داریم!!!
مامان خانومٍ دارم من؟؟

فرستنده : امیر21

دیشب شام ؛ بابام پسرعموشو بعدٍ چن سال دعوت کرده خونمون،دور هم نشسته بودیم پسرعمو بابام گف؛ امیـــــــــر پســـــرم چن سالت شده؟؟ چی میخونی؟؟
من؛ 21سالم! مهندسی پزشکی!
بعدش میبینم ترکید از خنده! میگه؛ هم پزشکی هم مهندس؟؟ بعد رو به بابام با خنده! این پسرت از همون بچگی پررو بود!! ببین چه منو دس انداخته؟؟ امان از این جوونا!!!
بابامم واس اینکه پسرعموش ضایع نشه گف؛ امیـــــــــر معذرت خواهی کن!!!
من؛|
حضار؛|
جامعه ی در تلاش احیایٍ مشاغل برای جوانان؛))))
مهندسین پزشکی؛|
کسی که اینو داره میخونه؛|
هیچی نگین خودم میدونم!!
فک و فامیل دارم چی فک کردین؟؟

فرستنده : امیر21

به خدا اگه دروغ بگم. برادر زاده دارم 4 سالشه داشتم بهش انگور میدادم یه انگور پلاسیده دادم بهش میگه عمو اینو نمیخوام بادش کم شده..!!!!!!!!!!!! یعنی ی وضعی..

فرستنده : Shaaaahin city

قبض برق زیاد اومده بود، نشون بابام که دادم، یه سری تکون داد و پاشد رفت طرف کامپیوتر!!!
فک کردم رفت کامپیوترو داغون کنه...
منم رفتم نزدیکتر ببینم چیکار میخواد بکنه، دیدم رفته توو گوگل نوشته:
.
.
.
آموزش دستکاری کنتور برق!!!!!!!

فرستنده : ***TAHA***

دارم آلبوم حباب رو گوش میکنم، پسرعمم اومد گفت این آهنگا از کیه؟
گفتم محسن یگانه.
یهو مث اینکه چیزی یادش اومده باشه،گفت آها راستی آلبوم جدیدشو گرفتی؟
گفتم آره خب همینه دیگه. گفت نه رگ خوابو میگم! اگه نگرفتی برو بگیر. آهنگاش خیلی قشنگه هــــا. مخصوصا تراک سکوت!!!
من :O
محسن یگانه :|
حباب :|
سال 91 :|
آهنگ سکوت :|
آرشیو آلبومهای محسن یگانه :O
آخه عزیزم اون که مال دوسال پیش بود. پسر عمه ی عقب موندست من دارم؟!!

فرستنده : Mehdi_72

فک و فامیله داریم


ی عمو دارم الان سی سالشه
خدا اینو ساخه بود واس دعوا
سال 85 ی نفرو زده بود
بعد یارو با هشت نفر اومده بودن اینو لتوپار کردن
سه ماه بیهوش بود
چهار دفه مرد باز برگشت
اخرشم ب شکل معجزه اسا با 1074 تا بخیه رو و داخل بدنش زنده موند
سال 89 تصادف کرد ضربه مغذی شد
چار ماه بیهوش بود
وقتی نمرد همه تو کفش موندن
الان بچه دومش به دنیا اومده
اینم عمو ما.

فرستنده : !Milad!

جمعه رفتیم خونه مادر خانمم دیدم خواهر خانمم تا ساعت 12 خابه بعد که پا شده بهش میگم برو یه چایی بریز بخوریم میگه دارم از خستگی میمیرم!!!!!!!
فک کنم داشته تو خواب کوه میکنده!!!!!!!
خداوکیلی اینم فک و فامیله که ما داریم؟!!!

فرستنده : smj13

من نرم افزار کامپیوتر میخونم(البته فکر نکنید اینو گفتم که یعنی منم دانشجوم)مجبورم به خاطر برنامه نویسی و کارهای دیگه و اینترنت زیاد پشت کامپیوتر باشم تو خونه راه انداخته بودن که من معتاد اینترنتی ام کم کم شدم معتاد خالی الانم دارن میگن تزریقی فکر کنم به زودی بفرستنم کمپ های تر ک اعتیاد!!! فک فامیله ما داریم. والا به غران. البته خودم هم شک شردم به خودم آخه اینژوری حرف میژنم

فرستنده : ImanPuls

دوستم یه مدتی هی اسرار داشت لپ تاپشو بیاره خونمون,منم خیلی سرم شلوغ بود هی رد می کردم,یه روزی ازش پرسیدم می خوای بیای چی کار کنم با لپ تاپت؟گفت:می خوام برام اینترنتشو وصل کنی بعد می رم.
من:((.))
یه ساعت بهش توضیح دادم که چند نوع اینترنت وجود داره مثلا من با وایرلس وصل میشم,اونم باید هر چند وقت یک بار پول بدی نمی شه که کامپیوترو کاریش کنی که خودش به اینترنت رایگان وصل یشه.
اونم بعد از چند دقیقه میگه پس کی بیام اینترنتم رو وصل کنی؟
دیوارم اونجا نبود بهش بگیم مگه با دیوار حرف میزدم؟
من:((<>))
لپ تاپ((..))
کریستیانو رونالدو بعد از ناکامی در تیم ملی:((.))
ماریا شاراپوفا:(.)(.)

فرستنده : hamid

دوستم پلیمر میخونه. رفته داروخونه یه سری دارو بگیره.داروخونه گفته ما نمیتونیم این داروها رو بهت بدیم.برو از فلان جا بگیریم. ایر رفیق ما هم تنبلی کرده بره از جای دیگه بگیره.گفته : بابا اذیت نکنین ، ناسلامتی همکاریم دیگه، من داروسازی می خونم....!!!!
هیچی دیگه کلی تحویلش گرفتن داروهارو بهش دادن و ....
همچین دوست متوهمی دارم من!! :D

فرستنده : zoha

آقا من دارم هنگ میکنم دیگه یکی کمکم کنه
نمیدونم چرا خواهرم سه تا داداش داره اما خودم دوتا؟

فرستنده : عرفان

توی فکر عمیق بودم که چرا این ساسی مانکن
اسم گروهشو گذاشته6و8؛که یکدفعه ندایی آمد:
خب شاید متولد68ذلیل مرده!!
به سمت ندابرگشتم دیدم مامانمه!!!یعنی
اینقدبلندتفکرمیکنم؟؟
من://
مامانم:))
سازمان حمایت از تفکرات عمیق:؟؟؟؟

فرستنده : راضیه رضایی-همدان-رزن

تو دانشگاه یه دختره اومده میگه شما امیرٍ شکیبا هستین؟؟
دوستام؛ نه داداششٍ!!
میگه میشه چن لحظه وقتتونو بگیرم آقای شکیبا؟؟ دوستاتون خیلی خوشمزن!!
از دوستام جدا شدم میگم بله؟؟
میگه شما منو دوس دارین مگه نه؟؟
میگم؛ نه!!
میگه؛ جداً؟؟پس خوب شد خودمو خرد نکردم جلو شما بگم دوستون دارم!! خیلی مغرورین خدافظ!!!
خدا وکیلی عینٍ جمله ای که بهم گفتو نوشتم!!
من الان تو هنگم این منو دوس داش یا من اینو؟؟؟
من که اصن نفهمیدم منو دوس داره شما فهمیدین؟؟؟؟
هم دانشگاهی اعتماد به نفسٍ داریم؟؟

فرستنده : امیر21

امروز سرٍ میزٍ صبحانه!
مامانم؛ امیر نمیذارم امرو بری دانشگاه! یعنی حق نداری تا چن روز!!
من؛ چرا ؟؟؟
مامانم؛ دیشب زبونم لال خواب دیدم تصادف کردی رفتی تو کما!!! از ترسٍ اون کابوسٍ لعنتی کلٍ دیشبو بالا سرت بودم!!!
من؛ بیخیال مامان خوابٍ خانوما چپکیٍ!
بابام؛ راست میگه خانوم! خدا رو چه دیدی شاید به همه عالم ثابت شد خوابٍ زن چپکی نیس! فقط امیر با ماشینت نریاااااا!! یادته که چقد پولشو دادم؟؟ ههههعی میتونستم زمین بخرم بجاش!! با آژانس برو بابایی!!!
من؛(*_*)
مامانم؛(+_+)
بابام؛($_$)
لیوانٍ شیرٍ تو دستم؛))))
آره درس حدس زدین منم یه بوهایی بردم از تو جوب پیدام کردن!!!
بابایٍ انگیزه فلج کنه من دارم؟؟
حالا خوبه تازه از مسافرت برگشته!!! دلتنگی موج میزنه اصن!! والاااا!

فرستنده : امیر21

امروز تولد مامانمه امدم ازش نظر بگیرم که هدیه چی براش بخرم.خودش گفت برام ادکلان دختر دایی 4 سالم امد گفت نه عمه ادکلان جدایی میاره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
اینا بچه هستن یا گودزیلا؟؟؟؟!!!!!!!!!
فکو فامیل عشقی داریم ما
والا ب بخدا

فرستنده : s-e

مامانم هرکی قیافش زاقارت باشه میاد با من مقایسش میکنه!!!!
خداوکیلی سوسکم نشدیم که مامانمون قربون دست و پا بلوریمون بره!!!!
اینم فک و فامیله که ما داریم؟!!!!

فرستنده : smj13

ظهر تو خونه دراز کشیده بودم و TV می دیدم که متوجه شدم یک نفر از تو کوچه داره اسمم رو با بلندگو صدا می زنه! اولش فکر کردم شاید با کس دیگه ای کار داشته باشه، اما بعد از چند ثانیه اسم و فامیل رو با هم صدا زد! رفتم تو کوچه دیدم یه وانت سبزی فروشی جلوی در خونه ایستاده. بهش گفتم منو از کجا می شناسی؟ گفت مامانت سر کوچه ازم سبزی خرید و گفت بیام این جا صدات کنم که بیای بگیری! آخه ببین چه طور با آبروی آدم بازی می کنند!
من: o.o
سبزی فروش: |-|
تیم برنرز لی: /:)

فرستنده : morteza-t

چند روز پیش تولدم بود، جشن گرفته بودیم. دختر خواهرم 4 سالشه، گفت دایی می خوام به مناسبت تولدت برات شعر بخونم. این شعر تقدیم به تو.
گفتم بخون دایی. قیافه من در اون لحظه: ^_^
گفت:
سلام سلام عزیزم / گوساله تمیزم
دمبت سفید و آبی / پشکل نریز رو قالی
شما هم از این فک و فامیل ها دارین ؟؟

فرستنده : morteza-t

خواهرم دو روزه میره جلوی اینه بغض میکنه. میپرسم چته؟
با گریه میگه یه سال طول میشه بلند بشه!
از اون طرف مادرم میگه خب نمیخواد بری دانشگاه! ! یه آرایشگاه رفتند اعصاب برامون نگذاشتند. فک وفامیله داریم?!!

فرستنده : اصفهآنجلس

بعد 4 ماه از شهرستان اومدم!بابام اومده دنبالم... تو ترمینال دیدمش ساکمو انداختم زمین دستامو باز کردم با سرعت 130 k/hدویدم طرفش . ب 2متری نرسیدم ن گذاشت ن برداشت خوابوند زیر گوشم ! من: :o چرا میزنی؟ میگه ی مدت ندیدمت احساساتم گل کرد !!!
من : :o
بابام : :))
ملت تو ترمینال : ((= |:
بابای احساساتیه دارم؟

فرستنده : mehrdad_crazy

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد