Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

فک و فامیله ما داریم آخه ؟ ( سری بیستم )


فک و فامیله داریم


زن دایم زنگ زده میگه علی بیا مطبم کارت دارم رفتم اونجا ب منشیش میگم خانم دکتر هست میگه میخواین ببیندشون میگم اره میگه 15000ویزیت بدین بعد زنگ زدم بهش میگم زن دایی این میگه ویزیت بدم میگه اره دیگه باید بدی ویزیت دادم رفتم تو میگه خسیس شدی ها میگم کارت چی بود میگه ماشینمو ببر کارواش 
من)))))))))))))))))@
و باز من(((((((((((((@
فک کنم اینبار ز میزنه میگه بیا مطبمو طی بکش

فرستنده : alim2

داشتم تو خیابون راه میرفتم یهودیدم ماشین پلیس پیچید جلوم دوتا سرباز پریدن بیرون باجدیت تمام زدن بهم ب دستم دستبند زدن بردنم تو ماشین بعد میبینم دایی من جلو ماشین نشسته میگم دایی چ خبر شده میگه هیچی چند وقته بیکار بودیم خواستیم مانور انجام بدیم 
اخه شما بگین در حد مرگ ردن بهم بعد میگه مانوره
دایی منم خل وچلیه واسه خودش مثلا دلش خوشه پلیسه

فرستنده : alim2

اغا من دانشجو دامپزشکیم.
امروز بد جوووور سر درد داشتم به بابام گفتم یه فشار از من بگیر بی زحمت.
وقتی پمپ فشارسنجو بستم به دستم مامانم یه نگاه عمیق به من کرد گفت میگم گاوا هم فشارشون میره بالا که شما فشارشونو بگیرین؟؟!!!!
اخه مادر من یعنی موقیت بهتر از این نبود شما این سوالو از من بپرسی؟؟؟؟؟
ینی واقعااا من انقددد شبیه گاوم ؟!؟!؟!:(
مامانم :))))))))))
بابام :DDDDDDDDD
منه گاو :((((((((((((
گاو من :))))))))))))))))
فک و فامیله ما داریم؟؟:(
مامانه من دارم؟؟؟؟؟:(

فرستنده : kholmalang

پسر عموم (دانشگاه آزاد میخونه خونه کرایه ای به دوستانه) شاکی بود بدجور گفتم چی شده؟
میگه زنگ زدم بابام میگم پول بریز به حسابم
بابام میگه مگه یک ماه پیش چهل تومان به حسابت نریختم!!
من((
پسر عموم)))
عموم000
حساب کتاب دقیق!!
خو اخه عمو جلن هر ماه که 45 تومان فقط یارانه که حق این بنده خداست....
دیوار که نیست بریم سیگار بکشیم که روش نوشته سیگار=مرگ

فرستنده : ImanPuls

داریم نگاه اخبار میکنیم میگه یه قطار دیشب چپ کرده خواهرم میگه حتما سرعتش زیاد بوده!داداشم میگه شاید هم سبقت غیر مجاز گرفته!!
من؟؟؟
راه و ترابری کشور{{{
جاده ابریشم""
لایه کشی قطار||

فرستنده : ImanPuls

الان مامانم اومده تو اتاقم منم دیگه فرصت نکردم این صفحه هارو مینیمایز کنم.نگاه می کنه میگه: که فک فامیل ماداریم؟
بعدشم نیشخونم می گیره میگه:آره فک فامیله دارم مصلا یکی مثل تو.
بعدشم گذاشت رفت بیرون.
این خوش خنده ام باعث اختلاف بین ما میشه آآآآ.

فرستنده : 1alaf

اون موقع که من ماشین داشتم هرکدوم از اعضای خانواده برا کوچکترین جاهااااا هم باماشین من می رفتن آآآآ.ینی این بابام اگه میشد دستشویی رو هم باماشین من می رفتآآآآآآ.در این حد
حالا که چند هفته اس ماشینمو فروختند تا میام سوییچ ماشین دیگرو بردارم مامانم+بابام(چند وقت دیگه عمه و عمو و...) میگن:کجا؟؟؟یا میگن:با ماشین کار داریم 
ینی عمرا بذارن من برونم.!!!!!! 
حالا میام میگم خب نمی ذارین که خودم برونم پس بیاین منو تا یه جایی بروسونین لاعقل.میگن: حالا کجا میری؟
بعدم اگه مسیرم دور باشه می گن برو سر خیابون ماشین بگیر.
اگرم تقریبا نزدیک باشه می گن:دو قدم راهه دیگه خودت پیاده برو
خب شماها که نمی خواستین به من ماشین بدین اصلا چرا ماشینمو فروختین هاااااا!! نه چرا؟؟؟وعده وعیدا یادتون رفته؟
از من به شما وصیت هیچ وقت به وعده وعیدای والدینتون گوش فرا........
جای خالی را خودتون پر کنید:دی

فرستنده : 1alaf

یکی از فامیلامون کچله!!!!!!!!!
یه سری خونمون مهمون بود!
مامان بنده هم داشت تخمه بو میداد!
همینجورم تو عالم خودش میخوند تخمه بومیدم ب تو نمیدم کچل بوگندو!!!!!
خلاصه ازاون روز ب بعد در فامیل هیچ مشاهده ای دال بر خوردن تخمه از طرف شخص محترم فامیل ما نشد!!!!!!!!!!
مامان 6 تا لایک داری والله!!!!!!!!!!!!!!!!

فرستنده : farnaz

داشتیم شام می خوردیم بابام ازم می پرسه الاف ترم چندی؟
من:( ینی نمی دونی؟؟؟؟؟
بابام:نه!!!!!!واسه چی باید چیزای بی احمیتو تو ذهنم نگه دارم؟
من:|
بعد از چند دقیقه یهوویی گفت:تو که ترمتو نمی گی می ترسی بفههمم چقد دیگه باید تموم کنی که حتما با این وعض درس خوندنت تموم نمیشه.حداقل بگو چن سالته؟
من:0 بابای من ینی سنمم نمی دونی؟؟؟؟

خداییش ما دو تا بچه بیشتر نیستیم.بابامم حافظه اش توپه توپه!!!!!.داره phd می خونه.
من موندم ینی من انقده براشون بی اهمیتم؟؟؟؟
واقعن اگه مثل این رفیقم حساس بودم تا حالا یه بلایی سر خوردم آورده بودم آآآآآ.
ولی برعکس بنده در  khosh-khandeh هستم در خدمت شما 

می رم یه تسته DNA بدم اگه نیومدم بدونین دیگه:دی

فرستنده : 1alaf

فرهنگ لعات مامان من توی خونه:
هیزوگام:ایزوگام
موبن:موبایل
پراج:پراید
اس نس: اس ام اس
ساندیچ:ساندویچ
کلا عاشقتم مامانیم. به افتخار همه مامانای ایرانی بزن
لایک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه بزن کف قشنگه رو

فرستنده : respina

رفقا تازه فهمیدم چی کشیدید از دست این دهه هشتادیا که انقد می نالید ازشون
دیشب خونه بابابزرگم نشستیم سر سفره یه دختر عموی 4 ساله دارم قد یه آدم 40 ساله میفهمه
برگشته به دختر عموی 6 ماهم میگه آیلار خدارو شکر از دسته مامانت راحت شدیااااااااااااااا
حالا چی مامانش داشت بهش شیر میداد بعدش که کارش تموم شده داده دست باباش آیلار تا یه لقمه غذا بخوره
یعنی بعد این حرفش کل خونه رفت رو هوا
الان فهمیدم لقب گودزیلا و دایناسور و هیولا واسه ده هشتادیا خیلی کمه
یه چیز ناشناخته ان به خداااااااااااااااااااااااااا

فرستنده : زبل خان

تا حالا دقت کردین که رو تابلوی سردر اکثر تاکسی تلفنی ها عکس بنز و بی ام و و لامبورگینیه، بعد جلو درشو که ببینی پراید و رنو و پیکان پارکه!!!
تاکسی تلفنی های متوهمه داریم؟!

فرستنده : Mehdi_72

برادر زاده ام پنج سالشه، زنگ زده بهم می گه: عمو جون! گفتم جون عمو… گفت: کی میخوای بیای خونه ما؟ گفتم: همین روزا میام عزیزم. چطور…؟ گفت: اَه! گفتم: چیه عزیزم چرا ناراحتی؟! دوست نداری بیام؟! گفت: اگه اومدی یه قولی بهم میدی؟ گفتم: بگو عزیزم حتما! گفت: قولِ قول؟! گفتم: آره فدات بشم قول میدم. گفت: قول میدی اومدی خونه مون خرگوشی که تازه خریدم رو نخوری؟!
عاقا شما مهرت دارید بگید من اینو چطور بکشم بگن به مرگ طبیعی مرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخه برادرزاده متوهم من دارم؟

فرستنده : icasanova

مــــامــــانم اوووومده میگه یه پست ســــــرکاری بذار تو  khosh-khandeh
چهـــــارتافحش به عــــــمت بدن بخندیم 
من ¯\_(ツ)_/¯
مامان خانوووم :)

فرستنده : Shey2nak

بچه ی همسایه مون رفته سرکلاس،علوم داشتن. پناه بر خدا اجازه گرفتن که بلد نیستن، مثل ما هم آقا و خانم نمیکنن،اسم کوچیک معلماشونو صدا می زنن..
خلاصه پاشده گفته:آخه ما یاد بگیریم کرم ها چه زندگی ای دارن، میکروب چیست؟ چه اهمیتی داره؟؟؟!!! درس زندگی به ما بدید؛چیزی که بزرگ شدیم به دردمون بخوره..!!!!
در مورد ازدواج...رفتار اجتماعی... طرز صحبت..!!!
معلم بدبخت خفه خون گرفته..
ما همسن اینا بودیم حرف زدن عادی مونو بلد نبودیم چه برسه به این غلطا...
خدایا تـــــــــووووووبــــــــــه
دانش آموزای مثلا دبستانی مملکت ما داره؟؟؟؟!!!!

فرستنده : D$D$D

 


فک و فامیله داریم


ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﭼﻦ ﻭﻗﺖ ﭘﯿﺶ ﺩﺍﺷﺖ ﻗﺮﻣﻪ ﺳﺒﺰﯼ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﺍﺏ ﺟﻮﺵ ﺗﻮﺟﻪ ﮐﺘﺮﯼ ﻧﺒﻮﺩ ﻗﻮﺭﯼ ﭼﺎﯾﻭ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻪ ﺏ ﺟﺎﺵ ﺭﯾﺨﺘﻪ ﺗﻭﯽﻗﺭﻣﻪ
سبزی مﻨﮑﻪ ﺍﺯ ﺗﻌﺠﺐ ﻻﻝ ﺷﺪﻡ!!!ﻭﻟﯽ ﺍﻻﻥ ﻣﯽ‌ﻓﻬﻤﻢ ﭼﺮﺍ ﺍﻧﻘﺪ ﻏﺬﺍﻫﺎﺵ ﺧﻮﺵ ﻣﺰﻩ ﺍﺱ
ﺩﻡ ﻫﻤﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﺎ ﺟﯿﯿﯿﯿﺰ ﻭﺍﻗﻌﻦ!!!!!!!

فرستنده : dr.gh

مادربزرگم آلزایمر داره. با ما زندگی میکنه . بعد اون روز گیر داده به من میگه مش احمد . هر چیم میگم بابا من میلادم گوش نمیده . بابام اومده ازش میپرسه مامان مش آحمد کیه به این میگی ؟ میگه شوهر مش صغرا دیگه 
بابام میگه اون که 20 سال پیش مرده میگه ن زندست ایناهاش . من موندم مادربزرگم اسم خودش یادش نیست اونوقت چطور اونارو یادشه ؟؟؟؟
من :((
بابام :((
مادربزرگم :)))
استاد سیدا مرد حافظه ی ایران :((

فرستنده : milad

شب امتحانه و من دارم همین طوری حرص می خورم مادر بزرگم میگه : جواد چته؟ منم میگم که : وای نمی دونی ((استرس)) شدیدی دارم!!!!!
بعد از چند ساعت اومده از من می پرسه جواد تو چی داری؟ ((sms)) داری؟ منم میگم نه بابا استرس دارم!!!!!! رفته از مادرم پرسیده میگه: جواد چی میگه هی چپ و راست میگه sms دارم ؟؟؟!!!! مادرم که داشت از خنده می ترکید گفته که بابا این میگه من دلشوره دارم!!!!!
خداییش فک و فامیله ما داریم؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!! 
بزن لایکو

فرستنده : javad007

از بیـــرون اومدم رفتم تو اتــاقم میبینم بعـــــــــــــله بــابــام رفته تو حمـــومٍ من!!!!!
مـــن: بـــــــــــــــــــــــــــابـــــــــــــــــــــــــا!!!! با اجازه کی رفتــــی تو حمومٍ من؟!!!!!( اوجٍ عصبــانیت)
»»سکـــــــــــــوت««
مـــن: مگه نگفتم کســی حق نداره بره حمومٍ مــــن؟!!
»»سکـــــــــــــوت««
مـــن: بابا به قرآن سرمو میزنم تو دیوار کم منو عذاب بده!!! چرا رفتــــــــــــــــــی؟!
»»سکــــــــــوت««
مـــن: بابایی؟! باباجونم؟!! امیــــر فدات چرا جواب نمیدی؟!!(اوجٍ تشویشُ نگـــرانی)
رفتم پایین میگم مــامــان بابا رفته تو حموم جواب نمیده!!!!!
مــامــانم: یــــــــــاخدااااااااااااااااااااا!!!!
آقا رفتیم هی صدا هی در بزن!! دریغ از جواب قلبم داش میومد تو حلقـــم میخواستم دیگه درُ بشکونم!
بــابــام با یه لبخندٍ ژکوند درحالیکه حوله ی منم تنشه اومده بیرون میگه:
" دیــدی امیــــر؟ میتونستی منُ از دس بدی, گاهی وقتا خیلی زود دیــر میشـــه ... دیگـــه هیــچ وقت این رفتارو با مـــن نکــــن.. آوریـــن پســـر خوشگلـــم"
مــن:| مــامـــانم:)))))))
خدا وکیلی باباس مـــن دارم؟!!!!!!!!!!!!! آدرسٍ عزراییلو کسی نداره؟!!! منو با خودش ببره؟!!!!!!!

فرستنده : امیر21

عاغا اومدم تریپ لاتی تو خونه بردارم گفتم به من میگن عربعلی.یه دفعه خواهرم(هشت سالشه)
گفت به من میگن عسگر دراکولا.وختی باهام حرف میزنی پایینو نیگا کن.عاغا ما فکمون خانوادتا زمینو از شدت کوبش تخریب کرد. بخدا این ده هشتادیا آدم فضایی اند

فرستنده : amirsaman

امروز گوشیم رو دادم بہ بچہ 6ماہ آھنگ بخونہ واسش.یھو مامانم اومدہ میگہ بگیر اون گوشی انعکاس دارہ واسہ بچہ مضرہ بعد دختر خالم اومدہ میگہ اشعہ دارہ خیلی خطرناکہ.

فرستنده : Hamed

شهریور که نتیجه کنکور اومد شب تا صبح گریه کردم.
مامانم:از بس احمقی
خواهرم:عقل نداری
به بابام گفتم میخونم برای سال بعد گفت تو اگه درس خون بودی امسال قبول میشدی.
هلاک این خوانواده ام با این همه تشویق کردنشون.

فرستنده : m a h l a

یکی از آشنایان عموی جالب بنده فوت کرده بود،عموم رفت کمک کنه واسه مراسم ختم.آخر مجلس خانم اون خدابیامرز میاد به عموم میگه: دستتون درد نکنه مرسی واقعا زحمت کشیدین شرمنده کردین بخدا .عموم : خواهش میکنم قابلی نداشت ایشالا قسمت خودتون بشه!!!!!!!!!!
خانم اون خدابیامرز(00) 
عموم :( 
عزراییل(0000) 
عمو مادایم آخهههههههههه؟؟؟؟؟؟

فرستنده : Qazanfar

بعد دو ماه فهمیدم....
فهمیدم....
.
.
.
آره داداشه 5 سالم با مسواک من مسواک میکرده....
من:(o O)
بحران اقتصادی:$$$
شرکت سنسوداین:( )
دوباره من در این حالت:(^_^)

فرستنده : amir

اقا این چ وضیه دختر خالم 7سالشه تازه گوشی خریده هرجا میرم امارمو میگیره ی بار بیرون بودم بهش گفتم هستم خونه زنگ زد خونه مادرم گفت نیس زنگ زد بهم هرچی از دهنش اومد بهم گفت
گفتم ب توچه من کجام؟ با گریه میگه چرا با احساسات من بازی میکنی قط کرد 
اینم از دختر خاله پرو و با احساس من !!!!!!!!!

فرستنده : alim2

عاغا ما یه عمر تو محلمون راه میرفتیم هیشکی به ما سلام هم نمیکرد یه بار با دوست دخترم تصمیم گرفتم از محلمون رد بشم...
همه بچه محلام:سلام آقا امیر بلاخره رفتی غاطی مرغا...
دختر عموم رو به دختره:حواست بهش باشه سر و گوش امیر خیلی میجنبه..
و در آخرین لحظات بابام رو دیدم که رو به دختره گفت:سلام دخترم خوبی....بعد رو به من:امیر امشب خونه بیای از سقف آویزونت میکنم به نفعته یکی دو روزی نبینمت....
خیلی خوش شانسم نه ؟ میدونم.......
آخه فک و فامیل و دوست و آشناست من دارم؟؟؟؟

فرستنده : amir

تو خیابون داشتم راه می رفتم که دوتا از این بچه ابتدایی ها(منظورم چهارم پنجمه) سوار دوچرخه یه تیکه ی خیلی گنده بهم انداختند که از گفتنش واقعا معذورم, این قدر تیکش گنده بود که فکر کنم اگر تو فیس بوک این حرف رو بنویسم همه ی 2میلیارد نفر عضو فیس بوک بلاکم کنند, می خواستم کتکشون بزنم ولی گفتم میرن باباهاشون رو میارن.
دیگه تصمیمو گرفتم که خودکشی کنم جایی برای خودکشی سراغ ندارین که هیچکی نتونه جنازمو پیدا کنه؟

فرستنده : hamid

خواهرزاده‌ام وقتی میگه: این چیه؟؟؟؟ یعنی اون چیز پنج دقیقه دیگه بیشتر سالم نیست

فرستنده : ***TAHA***

سنِ من بستگی به خواستِ مامانم داره!
یه وقتا میگه "اَه!خرس گنده! فکر کردی هنوز بچه ای؟ این کارا دیگه از تو بعیده!از سن وسالت خجالت بکش!"
یه وقتا هم میگه " باز حرف مفت زد! آخه بچه چن بار بگم تو دخالت نکن! حالا مونده این چیزارو بفهمی!"
:)))))))

فرستنده : fatooproxy

یه مامان بزرگ دارم،فیلمیه به مولاٍ،هر وقت تو ماهواره آهنگای سعید شایسته رو میزازه بدو بدو میاد میگه آخجون عشقم،بابابزرگمم میخنده فقت
سعید شایسته:0
بابابزرگ:))
مامانبزرگم:=)
غیرت فردین:((
مامان بزرگای قدیم:9

فرستنده : p@aris@97

فک و فامیله داریم


خلاصه در یه جمله:بابام نشسته داره عمو پورنگ نیگا میکنه و اما ...................
.
.
.
مادرم داره خاله سارا و پنگول میبینه!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!
اوضاع مارو میبینید؟!؟!؟!؟

فرستنده : ice bOy

پسر عموم 2سال و نیمشه به زرشک میگه گومبا به کنترل میگه گومباگولا
من :ااااااااا
لغت نامه دهخدا :(((((((
مرکز گفتار درمانی :(((((((((((
پسر عموی فرهنگ لغته ما داریم؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : m a h l a

رفتم خونه عمم؛ پسر عمم)8سالشه(داره سیب میخوره ب من میگه میخوری میگم اره میگه خب برو واسه خودت بیار یکم نگاش میکنم بعد باز میگه واقعا میخوری میگم نه میگه میخوردیم بهت نمیدادم 
من)0،0(
سیب @@@@@
دهه هشتادیا$€£¥¢₩§^^^

فرستنده : alim2

یه خواهر زاده دارم خیلی بی شعوره......اصلا سوتی نمیده بیام اینجا بنویسم.....کصافططط.......به کی رفته نمیدونم.......دو تا سوتی از این فسقلی نمیتونم بگیرم..........آخه دایی هستم من

فرستنده : وریا رستمی

دخترداییم بادخترچهارسالش اومده خونمون دخترش از درودیوار بالا میرفت مامانش یهش گفت محیا قول ندادی اومدیم خونه عمه شیطونی نکنی ؟
دختره خندیدو گفت: گولت زدم.
اینا آدم بچه نیستن نمیدونم چی ان؟؟؟؟؟؟

فرستنده : savrina68

رفتم خونه خالم؛ خالم بهم میگه علی میوه میخوری میگم نه ممنون میگه اه تارف میکنی میخوری دیگه گفتم بگم نه ناراحت میشه گفتم باش میخورم گفت خب هست تو یخچال برو واسه خودت بشور
این از خاله مهمان نواز من هی خدا

فرستنده : alim2

اغا من خدا تومن دادم ی شلوار از این پاره ها بعد ی شب رفتم خونه مادربزرگم شب اونجا خوابیدم صب ک بیدار شدم با ی فاجعه ربه رو شدم دیدم شلوارم دوخته شده بعد ب مادربزرگم این و چیکار کردی میگه دیدم پارس گفتم واست بدوزمش 
من))))))))))))))))@
شلوار من((((((((((((((@
مادربزرگم¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿@
و دیگر هیچ..........

فرستنده : alim2

بعد عمری رفتم خونه عموم...عموم سر راه منو دیده ....میگه رفتی خونه ی ما به خانومم بگو غذای مورد علاقه ی منو درست کنه...گفتم خوبه امشب و یه غذای درست و حسابی افتادیم....دیوار بتنی  khosh-khandeh بریزه سرم اگه دروغ بگم.......بهمون شام سیب زمینی آب پز دادن...... من :-s علاقه عموم =p~ اون رستوران با کلاسه ی برج میلاد /:) فک وفامیله غذا پسند ما داریم...تحریم ها :d

فرستنده : وریا رستمی

دیشب به بابام میگم من میخوام برم گواهی نامه رانندگی بگیرم میگه برو خیلی خوبه تو استعدادشم داری راننده ی خوبی میشی میگم مرس بابا جونم پس فردا 200هزارتومن بریزبه حسابم میگه آخه تو خرچرونم نیستی میخوای ماشین برونی!!!!!!!!
فک و فامیل مارا جونشون بگیر پولشون نگیر

فرستنده : e.i.y.70

از دانشگاه خسته و کوفته اومدم تو کــانونٍ مهــر و گرمٍ خونواده!! بابا و مامانم داشتن کاهو سکنجبین تناول میکردن,
مــن: ســــــلام!!!!
بابام تا منو دیـــده: اومــــدش ! اومــــدش! 
بعد همه کاهوارو کرده تو دهنش سکنجبینم با یه حرکت زد به نوش!!!!!!
مـــامـــانم: واییییییییییییییییییی تو این خونه نمیشه یه چیزی رو با آرامــش خورد, ایـــمانُ تازه خوابونده بودمااااااا اوووووووووف!!!
خو والدیــنٍ عزیـــز منو ایمـــانُ نمیخواستین چرا بچه آوردیـــن؟!!!!!
مــامـــان باباس داریم منو ایـــمان؟!!
میدونم شمام دلتون خواست ولی به جونٍ پسرٍبزرگم منم نخوردم!!!!!!!!!!!!!
مامان نمیخندی! باباهم حق نداری پستایٍ گل پسرتو بخونــــــــــی! درضمن نخند شما هم!!!! دهههههَع!
فقط من:(

فرستنده : امیر21

رفتم خونه میبنیم لــپ تاپــــم وسطه، میگـــم کی اینو آورده بیرون؟ :دی
بابام میگه : شـلوغش نکـــن،
بچه ی هـــــمسایه اومـــده بود داشت تلویزیون خراب میکرد، اینو دادم بهــــش راحت باشه
خدایا ســــــایه بابامـــــــو از ســـــــرم کم نکنیا :|

فرستنده : Shey2nak

بابام رفته مغازه سی دى بخره به فروشنده گفته سی دی حمید یگانه دارین؟ فروشنده گفته اسمش محسن یگانه هستا! بابامم واسه اینکه کم نیاره میگه ای نامرد خودش به من گفت اسمش حمیده که!!!
فروشنده :O
بابام :)))
محسن یگانه :OOO

فرستنده : Shey2nak

داداشـــم ، بابامو مجبور کرد باهاش شطرنج بازی کنه!
بعد بابام داشت میباخت اسبشو یه خونه اضافی حرکت داد!
داداشم بهش گفت:
بابا این اسبه، شتر نیست که!
بابام شطرنج رو ریخت به هم و گفت:
پاشو برو گمشو پسره بی شعور اگر احترام بزرگکوچیکی حالیت میشد این حرفارو نمیزدی
همش تقصیر اون مامانته لوس بارت آورده!
زن بیا تحویل بگیر این پسره لاتت رو!
من : ((0_- ))
داداشم : :(
بابام : :|

فرستنده : Shey2nak

چند وقت پیش با بابام رفته بودیم خرید یه سوتی داد در حد آبشار نیاگارا!!!!
میخواست زنگ بزنه خونمون دیدم رفت و برگشت گفت زود باش بریم گفتم چیه چی شده؟!!!
هیچی دیگه رفته بود یه سکه رو زوری میخواسته بکنه داخل تلفن کارتی و زنگ بزنه یه نفر از پشت بهش گفته برادر این تلفن کارتیه!!!!
نه خداوکیلی اینم فک و فامیله که ما داریم؟!!!!!

فرستنده : smj13

خواهرم فهمیده از بچه اش سوژه میگیرم تو  khosh-khandeh مینویسم، میگه:بچه ی من ؟! بچه ی من؟! نه واقعا بچه ی من ؟!
تهدیدم کرده که میری  khosh-khandeh از بچه ام عذر خواهی میکنی..
خواهر بچه دوسته؟؟؟؟!!!!
از همین تریبون:
اعلام می کنم ده هشتادیا ،حتی نودیا
شما که الان تو این سن موجودات کمیاب و نادری هستید برا خودتون،قطعا مملکت رو با خیال راحت به شما میسپاریم که موفق خواهید بود.. :))خخخخخخخ خوب عذر خواهی کردم؟؟

فرستنده : D$D$D

فک و فامیله داریم


مامانم برای تنوع در لیست غذای خونواده آبگوشت یه شهر خاص رو درست کرد که فقط گوشت و لپه و سیب زمینی داشت.
غذا موند ..هیشکی نخورد.
فرداش دیدم داره رب قاطیش می کنه با دوتا لیمو امانی که بشه قیمه ی خودمون..
به همه راپرت دادم خخخخخخ اونم خورده نشد
برای شام احتمالا بریزتش تو آبکش،بعد مواد مونده رو با تخمم مرغ به کوکو تبدیل کنه...!!!
مامانه سرتق در امر ابتکار آشپزی که داریم؟؟؟!!!! :)

فرستنده : D$D$D

دیشب زنگ زدم به بابام میگم بخاری گذاشتیم ولی خونه پر شده از بوی گاز
میگه به شوهرت بگو شیر اصلیشو امتحان کنه میگم همه کار کردیم ولی باز بوی گاز میده 
میگه پس قسممتون اینه که دچار گازگرفتگی بشین!!!!!
داداشم از اون ور داد میزنه اول کارت سوخت منو میدادین بعد میمردین!!!
ینی واقعا قلبشون از عشق آکندسااااااا.

فرستنده : fazi18

امروز بابام چنان زد پس کله ام که سیستم عصبیم به هم ریخت یه ربع بندری میزدم بعد بهش میگم چیه؟ چرا میزنی؟
میگه اینم سوژه برو تو قسمت فک وفامیله داریم  khosh-khandeh بذار
باباهای شما هم انقد به فکر شما هستن یا بابای من انقد به فکر منه؟
جدیدا یه حسی بهم میگه از تو جوب گرفتنم!!!!!!

فرستنده : icasanova

پسرعموم یه دامداری داره و کشاورزی کار میکنه تابستون رفته بودیم سر زمینشون یه خربزه پاره کرد و گذاشت جلو ما یه ذره خوردم بعد اومده میگه چرانخوردی بخور اگه نخوری میریزیم جلو گاوا.....
آخه این پسر عموست من دارم...

فرستنده : s@jj@d

الان تو سایت دانشگاهیم یه دختره اومده کامپیوتر جلویی رو روشن کنه ولی هر کاری میکنه همش یه بووووووق ممتد میزنه که ولم کن اما دختر همچنان تو کیس رو نیگا میکنه
اصلا این علوم پزشکی زاهدان دانشگاه نیست دیوونه خونه س!!!!!!!!!!!!
فک کنم این دختره مادر علم پزشکیه ایران بشه چون با این کاراش پدر علم پزشکیو به باد فنا داده!!!!!!!!!!!

فرستنده : حسین از زاهدان

دیروز دیدم دوستم پکره.
بهش می گم چته؟می گه نپرس.امروز اومدنی به دانشگاه با خانواده ام دعوام شد.الان اصلا حس و حال زندگیو درس و دانشگاهو ندارم.
حالا منو از خونه پرت می کنن بیرون. چند ساعت بعد با کلید خودم دوباره میرم خونه.:دی
این بچه ها که اینقدر راحت ناراحت می شن و ناامید از زندگی موندم اینا مشکل دارن یا من؟ینی رفتارای من عادیه؟؟؟؟؟؟نگران نباشم؟
کارمون از فک فامیل گذشته.دوسته ناامیده ما داریم؟

فرستنده : 1alaf

خداییش راسته راسته
چند هفته پیش باخواهرم بد دعوا کردم دیگه خانواده ماهم که طرفدار پروپا قرص اون من مقصر شدم و...
چند وقت پیش اومد تو اتاقم و رفت رو نرو من.هی گفتم برو سربه سرم نزار تو کتش نرفت.می گفت دوباره می خوای بابا مامان از خونه پرتت کنن بیرون؟
منم دیگه راهی نیافتم جز اینکه مادرمو صدا کنم.گفتم بیا این دخترتو جمع کن
اومد گفت عزیزم بیا بریم.دیدم رفتن تو اتاق مثلا مامانم داره نصیحتش می کنه.فکر کن الاف نیست. مردهههه. اصلا تو فکر کن تک فرزندی با اون کاری نداشته باش.
به قول یاس از چی بگم برات؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه فردا رفتم معتاد شدم بدونین کمبود محبت داشتم 

فرستنده : 1alaf

دختر خالم سه سالشه وقتی کفری میشه 
میگه خدایاااااااااا وندااااااااااااااا..........
روزگارو ببین صدای بچه رو هم در آورده

فرستنده : savrina68

دارم رو پایان نامه ارشدم کار میکنم ،24 ساعته دارم با کامپیوتر کار میکنم خواب و خوراک ندارم یه دفعه خواهرم اومده تو اتاق میگه اگه کار نداری به آهن بزار برقصیم!!!!
فک و فامیل ....
دیوار چین کجایی؟!!

فرستنده : t007

عـــــاقا سر کلاس زبانمون بحث زلزله روز قبلش بود حالا جالب بود همه مون موقع زلزله یاد معلم زبانمون افتاده بودیم بدبخت یه پاراگراف زلزله تدری کرده ها !
دوستم برگشته به دبیرمون می گه: موقع زلزله چی کار می کردین ؟
دبیرمون: من و خانومم و پسرم دویدیم تو هال و هم دیگه رو بغل کرده بودیم 
دوستم:خوش به حالتون آقا مامان من که کریستالاشو بغل کرده بود
ما:)))))
معلممون:)
دوستم:|
زلزله:))

فرستنده : h.f

میخوام شرح حال الانمو براتون بگم
دختر2ساله خواهرم باگوشیم آهنگ خاله شادونه گوش میده
دختر5ساله اون خواهرم باپسر 4ساله داداشم پشت پنجره اتاقم دادو فریاد میکنن
نی نی تازه متولد شده اون یکی خواهرم ور میزنه
جزوه ریاضیم هم دست پسر1.5ساله اون یگی داداشم داره نابود میشه
تلوزیون آهنگ محلی هاهاهاااااای میخونه وویز ویز زنا وهوار مردا که دارن پاسور بازی میکنن بماند
منم صبح امتحان دارم امتحان(ریاضی)
من عصبی نمیشم
من عصبی نمیشم
نه.....................نمیشم
ماماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
آخه ......نه شما بگید اینا کین؟قوم مغل؟هیتلر؟بمب صوتی؟ش م ر؟چی؟هااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : HAMID

این بحث بهران هویت هم یه مسئله خیلی جدیه
تو خونه ما. مامان بزرگم طفلک آلزایمر داره همه
رو با هم اشتباه میگیره.من یکی به تنهایی نقش
سه نفر رو ایفا می کنم:
نوه اش! دخترش! عروسش!
تازه گیهاهم صدام میکنه پسرم!!!
من که دیگه اساساً خودمو گم کردم. 
به شما هم توصیه میکنم از افراد مبتلا به الزایمر جدا دوری کنید...

فرستنده : ♥♥ sheitunak ♥♥

تو یــاهو داشتم چت میکـــردم, یهــویی دیدم بــابــام آن شد! پی ام دادم: سلام گل پسر چه طـــــرف از این عجبـــــا زیاد تو یاهو میبینمت خطریـــــــــــه؟!
بابام: سلام, سیـــاوش 42ساله تجریش! ASL PLZ؟؟
مـــن:O_o , بیخیال مگه مــن نمیدونم شما کی هستی؟! 
بابام: 2تا پســـرٍ ناز دارم , خانوممُ خعــلی دوس دارم ! معرفی نمی کنید؟!
مـــن: فدا خودتُ خانومت منم امیـــــر!! همی 5شنبه باهم چت کردیــــم باباجون کمپلت منُ دیلیت کردی!!؟!؟!؟
بابام: عههههه امیــــر تـــویی؟! مــامــانتم! لپ تاپه باباته دارم لیستٍ مسنجــرٍشو چک میکنم؟! آی دیتو عوض کردی؟! چرا به مــن ندادی؟!
من:O_O بلــــه عوض کردم ببخشیــــــــــــــد!!!!!!
طفلی بابام اینو بخونه قیافش دیدنیه؟! نه بابا؟! 
مامان آتو دسته امیـــر دادی ندادی؟؟!
مامانٍ کنتــرل نامحسوسه داریــــــــــــم؟!

فرستنده : امیر21

به خداوکیلی اگه دروغ بگم
پسر خاله مادرم اومده بود خونمون و خیلی باهاش تعارف داشتیم و اونم همینطور!!!
مادرم رفت تو آشپزخونه براشون میوه بیاره یه چیزی گفت در حد تیم ملی ازبکستان که از ایران 6 تا خورد!!!
گفت دختر خاله بیا بشین همین که خودتونو ببینیم برا هفت پشتمون بسه!!!!!!!
من که دیگه داشتم سینه خیز تا آشپزخونه میرفتم از بسکه خندیدمD:

فرستنده : smj13

الان زنگ زدم حال برادر زادمو بپرسم
میگه عمه جون عصر میای اتاقمو مرتب کنی گفتم: آخه عشقم من تا عصر سرکارم؛خب خستم
حالا امروز خودت مرتب کن دفعه بعد منم میام کمکت!باشه عشقه عمه؟
یهو گفت متاسفم برات با این عشق دروغکیت!!!! دلم شکست خدا جوابتو میده!!!!! (بووووووووق آزاد)
من:|
کلید سرار:)))))
من بعد از پخش کلید اسرار :((((((

فرستنده : fazi18

فک و فامیله داریم


دختر خالم اس داده :
میای با هم بریم بیرون واسم یه دستبند بخری؟!
اگه موافقی عدد 1 رو بفرست
اگه مخالفی عدد 4922361370092174416372195 رو بفرست

فرستنده : امیر21 

پســـرداییم عکسٍ دوس دخترشو نیشونٍ مــامـــان بزرگم داده میگه: ببیـــــــــــن چه نازهههههه!
مــامــان بزرگم: خــــاک بر ســــرت اینکه شبی راکُنــــــــــه!
فقط راکُــــــــــن:|||
مـــامـــان بزرگٍ داریــــــــــــم؟!

فرستنده : امیر21

دختر خالم دانشگاه بوعلی قبول شده ؛کلی ام کلاس میذاره فقط باید ببینی
چند روز پیش دیدم داره درس میخونه بهش گفتم بذار یذره بگذره بعد شروع کن به خر زدن!!
کتابشو گرفتم نگاه کنم دیدم کتاب و جلد کرده
گفتم مگه دانشجو کتاب جلد میکنه آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یهو خالم با غرور گفت: آخه وقتی وکیل بشه این کتابا لازمش میشه!!!!!!!!!
منم با مغز رفتم توی لوله بخاری!!
آخه خاله جان کتاب اندیشه1 به درد کدوم وکیلی خورده؟؟؟؟

فرستنده : fazi18

یکی از تفریحات ناسالم داداشم تو بچگی این بوده که مورچه ها و مگس ها رو می گرفته تو قوطی کبریت زندونیشون میکرده، بعد به نوبت اعدام میشدن،دستو پاشونو با تیغ قطع میکرده ،مینداخته دور. بعد تناشونو تو مشما فریزر حبس میکرده تا قشنگ و کامل تموم کنن..!!!!
داداشه حیوان آزاره که دارم؟؟؟!!!!!

فرستنده : D$D$D

مامان بابام نشستن کنار هم به من نگاه میکنن به هم میگن دکتر گفت توی سن بالا بچه دار بشید بچه تون مشکل ذهنی میتونه داشته باشه .
آخه مگه من چه مشکلی دارم خدااااااا
من سر راهی نیستم مریخیم 
مامانم :-(
بابام :-(
من:((((((((((((

فرستنده : حسین بیگ

مادربزرگم داشت از بچه ی همسایشون که خیلی شیطون هست میگفت.با آب و تاب از فضولی های بچه گفت بعد یه دفعه گفت ننه فقط روزی ده هزارتومن پول تناقلک!‏ بچه میشه!بعد از کلی فکر کردن فهمیدیم منظور مادربزرگ عزیز تنقلات هس!!خو مادر من مجبوری از این واژه ها استفاده کنی؟!‏

فرستنده : mizi pizi

صبی اومدم سوییچو وردارم برم دانشگاه مامانم گفت ماشین بذار لازم دارم منم مث ی بچه خوب سوییجو گذاشتمو رفتم دانشگاه حالا غروب بهم زنگ زده میگه باکشو پر کن لازم دارم!!!!
من:-o
سازمان حمایت از کودکان:-((((((((((((
ینی هوشو حواست تو حلقم ماااااااااادر

فرستنده : civil

اس ام اس داییم و داشته باش
)ه خ م ب و ش ب(
بعد زنگ زدم میگم چی نوشتی با کمال پوروی میگه واقعا که بی سواد نوشتم )هستیم خونه مادربزرگ واسه شام بیا( اخه اینم دایی من دارم

فرستنده : alim2

خواهرم بهم میگه چرا adsl نمیگیری مامانم از آشپزخانه داد میزنه میگه میخواد چیکار؟؟؟؟ منکه میدونم میخواد چه غلطی کنه!؟!؟ میگم یعنی چی؟؟ میگم منکه میدونم میخوای بری فیس تو فیس شی دیگه؟؟!!!!؟!
منطورش فیس بوکه!!؟!؟
س.........لامتی همه مامانای نگران!؟!؟!

فرستنده : ice bOy

بحث های خانوادگی (فک و فامیلی) چگونه شکل می گیرد؟
مثلاً تعدادی فک و فامیل محترم دور هم نشستن و اخبار می بینن که یهو اخبار میگه : دانشمندان کشف کردن که در DNA انسان می توان اطلاعات کامپیوتری ذخیره کرد...
یه دفعه یکی میگه : اااااااااااا می بینی دنیا چه پیشرفتی کرده ؟ دوره ی ما با خر مسافرت میکردن :| (چه ربطی داشت؟!)
یهو یکی دیگه میگه آره بابا زمون ما نمیتونستیم جلو ننه بابامون نطُق بکشیم! یهو بحث میره سمت مسائل سیاسی و دلار و گرونی و.... اینا آخرش هم همه حسرت به دل می مونن و دیگه همین دیگه
مطنئنم شما هم از این فک و فامیلا دارین :)
فک و فامیله من و شما داریم؟ :D :|

فرستنده : Hermit

خونه عمم نشسته بودیم داشتیم حرف میزدیم درموردسال وماه تولدمنوپسرعموم سال سگ وماه خردادهستیم به ماکه رسیدهم داداشم هم دخی عموم صدای سگ دراوردن (منظورماسگی بیش نیستیم)همه هم تاییدکردن
اینم ازداداش ما
اینم ازفک وفامیل ما

فرستنده : نامی94کرج

داییم به من و پسرخاله هام میگـــه: مـــن بو سیگار بهم میخوره حالت تهـــوع میگیرم!! شمــا چی؟!
پسرخاله(1): اوه اوه دس بردار دایی اصن مهــم نی!!
پسرخاله(2): تو که راس میگی! به قلیـــونم میگی پیف پیف؟!
مــن: آی گفتـــی تهــوع به کنار سر درد میگیــرم(واقعاً همین طوره)
داییم: پیمـــان و بنیـــامیــن شما معتاد نیستین ولی امیـــــر معتـــاده ببین چه از کـــوره در میـــره! چی میکشی قیافت روز به روز رو فرم تر میشه تنٍ لش؟!
میگم: مــن تاحالا یه نخ سیگــارم نکشیدم کچـــل( مو داره ها رو این کلمه حساسٍ حساس!) چی داری میگی؟!
داییم: کچل دوس دخترته بدبخت پاشو ببریمت کمپٍ معتــادانٍ بدبختٍ خاک برســـر!!
من:(
پسرخاله هام:)))))))
داییم:)))))
مصرف کننده ی موادٍ مخدر:|
داییٍ  دارم من؟!

فرستنده : امیر21

یه سوسک تو اتاقم بود به بابام میگم اون دمپایی رو بده بزنمش.از آشپزخونه دمپاییرو آروم پرت کرده رو سر سوسکه.بعدشم که سوسکه فرار کرد و ناپدید شد.
میگم آخه بابا این چه کاریه یا بدش من خودم می زنمش یا اگه خودت می خوای بزنیش بیا محکم بکوب تو سرش تا بمیره این چه کاریه آخه؟؟؟؟؟؟
می خنده میگه حالا یه چند شب باسوسک بخواب مگه میمیری؟
بچه های خوش خنده اگه دیوار بتونیو یافتید منو هم درجریان بذارید لدفن

فرستنده : 1alaf

اقا رفتیم خونه عمم,عمم به داداشم میگه برات آب انار بیارم؟دادشم گفت نه مرسی اقا خلاصه بعد از دو ساعت تعارف عمم گفت بابا خیلی بد مزه است.ما که نمیخوریم بزار بیارم تو بخور. داداشم:/:( عمم:))))) خدایی فک و فامیله ما داریم؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : TAK STAR

یه خواهر زاده دارم اصن مخ ...
اومده تو اتاقم زده رو شونم میگه چطوری دی جی (DJ) 
میگم : از کی تا حالا دی جی شدم خودم خبر ندارم 
میگه : نه بابا الکی ذوق مرگ نشو ، من اومدم دایی جون رو مخفف کردم شده دی جی ، میخوام از حالا دی جی صدات کنم 
به نظر شما من چطوری اینو بزنم نمیره ؟
فک فامیل داریم ؟

فرستنده : sam

نظرات 1 + ارسال نظر
بشیرا شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:44 ب.ظ

۶۰باباهرچی بگم کم گفتم واقعاخندیدم خیلی باحالی... خانواده بامزه یی هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد