Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

فک و فامیله ما داریم آخه ؟ ( سری پانزدهم )

 


فک و فامیله داریم


من هنوز دقیقا نمیدونم این چجوریه که هر وقت یه اس ام اسی میاد خواهرم مث مار چمبره رو گوشیم:lll
بعد در حالی که تخم چشماش در اومده و اس ام اس رو شخم زده میاد میگه بیا فک کنم برات پیام اومده:llll
جالبه خودش هزار نوع قفل امنیتی گذاشته رو گوشیش :lll

فرستنده : smj13سید مصطفی

امروز بابام اومد خونه با یک عالمه مواد غذایی:o
رو کردم به بابام گفتم گنج پیدا کردی برگشت زد تو گوشم 
بیییییییییییییییییییییییییییییییییییب
بببببیببببببببببببببببببببب
داره سوت میکشه گوشم :D
گفت پسر اینقدر نمک نشناس نباش من که همیشه میخرم میارم شما مثل مغولا یک ساعت تمومش میکنید .
اخه پدر من حالا نمیخوای تقسیم کنی گنج رو !!!
چرا میزنی :D
میخوام برم معتاد شم :(

فرستنده : Shik 0 P!k

بــا پــســرخــالـــم ســوار مــتروِ خـط اکــبــاتــان-کــلاهــدوز بــودیــم یــه آقــایــی ازم پــرســید بــبخــشید شــهدا میــخوام بــرم کــجا پیــاده شــم یــه لــحظه حــواســم نبــود گــفــتم بـدو بــدو بــرو بیــرون ایــن خــط نیــست بعــد یهــو یــادم اومــد هــست گفــتم نــه نــه بــیا تــو بیــا تــو :دی
پســرخالــم نــه گــذاشــت نــه بــرداشــت گفــت آقــا شــمــا ببــخشــید ایــن پــسرخــاله مــن مــریـضِ مـاهـــی دو تا آمپــول 200 هــزار تومــنی مـــیزنِ مشــکل داره مــن شـــرمنده شــما هــستم 
یارو هــم بــاورش شـــده بووود بــا یــه صــدای بغــض کــرده گــفت اصــلأ فــک نمــیکردم یــه جوون به این سرحــالی و خوشگلــی اینــقدر بیـــماری ســختی داشــته باشـــه و کلـــی دعــا کـــرد کــه شــفا پیــدا کنــمو ازیــن صــوبتــا 
پســرخالم هنــوز در حال عـــذرخواهـــی ازون آقاهه بود و من :|

فرستنده : Shey2nak

ســـاعــت 2ظـهـر دارم بــا بـابــام مـیــریــم خــونــه 4تا دخــتــر ســر خـیـابــون ایــســتاده بــودن هـــوا هــم یه نمـــوره سرد بــود 
گــفــتم: بـــابــا گــناه دارن برســونیــمشــون؟؟؟؟
بــابـــام هـــم زد رو تــرمـــز گفــت خــانووما کـــجا میـــرید؟؟؟؟
آدرســـشون ســمــت خــونــه مــا بـــود.
یکــیشـــون گفـــت مـــا کــه جــا نــمــیــشــیم ۴ نفـــریم؟؟؟؟؟؟
بـــابــام در سمـــت منـــو بــاز کـــرده میــگه ایشـــون همــینـــجا پیـــاده میــشن مــنو انداخـــت بیـــرون اونـــارو بــــرد؟؟خدایی بـــابــاس دارم؟؟؟؟؟
ایــقــد اعصــابم قــهــوی شــــد که تا خــووونه رو پیـــاده طـــی کردم :(

فرستنده : Shey2nak

عمــو جوونم نیشــســته بـود تــوی تــراس،آتـیــش بـه آتـیــش سـیــگــار مـــی کــشــید.
منم بـراش چــای تــازه دم بــردم
آرووووم چـــایو گذاشـــتم روی میــز کــنار پاکـــت سیـــگـارش
پاورچــین داشــتم برمـــی گشـــتم امــا یهـــو گفـــت:مانــــی!گفــتم:جووونم عمو ؟گفـــت:خوشــبخت شـــو عمـــو!
گفــــتم:هـــه !!!! منظورت چیه عموو ؟؟؟؟
گفـــت:بـه تــو یــاد نــدادن رو حــرف بــزرگــترت حــرفی نزنـــــی؟
بدجور تو فکـــر فرو رفت 
رفتـــم روبــروش نیــشــتم با یه ژست کــلاسیــک گفـــتم : عمــو جــون چــیزی شــــده؟؟؟؟
عمــوم تــو همــون حال کــه داشــت سیــگار دود میــکرد گـفــت:
آره ه ه عمــو زن عمـــوت از خــونــه انــداختـــتم بیـــرون :(
منو میگویی مگه میتونســـتم خودمو کنترل کنم ؟؟؟؟ 
هیییییی وای من 
پوووووف!!!!!!!!
همچــــی زدم زیر خنده که نگــووو
عموم : منو باش باکــــــی درد دل میکنم . پاشــــو گمشـــووو بچـــه سوسول :| بـــی جنبه :|

فرستنده : Shey2nak

آقا پسر خاله دارم(دهه نودی (اژدهاهاهاهاهاهاها))تا همین امشب منو میدید گریه میکرد امشب منو که دید یه همه خندید واسم بال بال میکرد لبخند ژکوند میزد که بغلش کنم چشمتون روز بد نبینه به محض اینکه بغلش کردم روم استفراغ کرد
حالا بگین دهه هشتادی ها گودزیلا و هیولا هستن
من:-((((
اژدها:-))))))

فرستنده : امیر اواتار

مخــاطــبٍ خعـــلی خـــاصمــــون زنگیــــد: امیــــــر دلم واســـت تنـــگ شده, تـــورو خــــدا امــــرو بیــــا دنبـــالم بــــریم بیــــرون!
منـــم خـــداییش امتحـــان داشتــــم جـــوابٍ مخـــاطبینٍ دیگـــهَ رو نداده بـــودم ( خـــواهــــرامو میگــــم هـــا؟؟ چیــــه ؟؟) گفتـــم این کچـــل دیگـــه امـــرو وخ داره و ذوق مـــرگ شدم رفتـــم دنبـــالش!
آقــا اومـــدش تو مـــاشیــن با یه کتـــابٍ 2000صفحـــه ای!
مـــن: )) این چیـــه دیـــوونـــه؟؟
__: امیــــر من عاشقتــــم, آخــــه تو چقد مـــاهی پســـر؟؟ مــن تورو نداشتــــم چیکـــا مــی کــــردم؟؟
منـــم وای ایـــن تویی این حـــرفارو میــــزنی؟؟ تـــو آسمـــون چتــــر باز کــــرده بودم گفتم: مهــــربون شدی ! منــــم عاشقــتم!(چیه؟ دوسش دارم خــو :| )
ـــ: خیلٍ خـــب! بســــه!! ببیـــن چـــی آوردم ؟؟ امــــرو تســتٍ ریـــاضی بـــزنیم حــالشـــو ببــــریم!!
مـــن: که دلـــت تنگ شده هـــــاااان ؟؟
ــــ: آره دیگــــه! باورکـــن امیــــر ریـــاضی رو بیشــتر از 40% نمیـــتونم بـــزنم این کلاس کنکـــورم که میـــرم استــــادش گیـــجُ محــتــــرمـــــه :(
به جـــونٍ خـــودم 37 تا تست باهاش کار کــــردم تو 1ساعتُ نیـــم! بعـــد میگـــه : مــــرسی قـــربونت برم پاشـــو واسه امـــرو بسه منُ بـــرسون دیــــرم میشـــه!
مــــن: همیــــن؟؟ میـــخای زودی بـــری؟؟
ـــ: حالا دفعـــه دیگـــه قول میــــدم بیشتــــر کار کنیـــم!
مـــنم زُل زدم تو چشـــاش ســـرمو تکـــون میدم!
میگــــه: خـــو اوجـــولی نیـــدام نتن ! ناناحت شدی؟ اصــن بیـــا 3تا دیگـــه تست بزنیــــم بشه 40تــا که راضــــی بشــــی بـــاچــــه؟؟؟ :))
مـــن: | اون بچــگـــونه حـــرف زدنت صاف تو حلقـــم! بچـــه پـــررو!
ـــ: پـــاشو دیگــــه اَه !!!!
خُــــب به نظــــرتون مـــن کجـــا و چـــه ساعتــــی آمپـــولٍ هــــوا بـــزنم؟؟ 
مخـــاطبٍ خـــاصٍ بـــی ادبُ و بی احســـاســه داریـــــــــــــــــــــــم؟؟
همیـــشه تـــو دخــترایٍ دور و بـــرت اونی رو کـــه دوسش داری میچــــزونتت!! خـــدا وکیـــلی عیـــنٍ حقیـــقته شک نکــــن!

فرستنده : امیر21

اقا تو مطب دکتر بودیم. بغل دستیم موهای پرپشتی داشت. بهش گفتم: اقا موهاتون خیلی پرپشته. گفت ممنون. نمیدونم چرا رنگ صورتش یدفعه سرخ شد. بهش گفتم الان این اقای روبه روییتونو ببینید کچله! گفت خوب کچل باشه نباید که مسخرش کرد! نمیدونم چرا پیشونیش داشت عرق می کرد. گفتم حالا یکم مسخره کنیم چی میشه مگه؟! اینو که گفتم فیش نوبتش از دستش افتاد خم شد که برش داره کلاگیسشم افتاد. داشتم از شرمندگی میمردم از خجالت سرمو گذاشتم رو شونشو اروم بهش گفتم غلط کردم. دوتامون خشک شدیم اون ازخجالت من از شرمندگی

فرستنده : سینا مشهد

"کدوم پرندس که سیاهه بزرگه و سنگ میخوره؟؟"
این معمای بابام 3 هفته ذهنمو مشغول کرد
سرش شرط گذاشتیم که اگه پیدا کنم جوابشو ،اس3 بخره واسم !!!
حالا مامانم هم هی طی شرط بندی لبخند ژکوند داره بابام هم که یه نگاه توطئه ناک در عمق چشماش !
بعد از 3 هفته تلاش در گشتن در کتاب ها و وب و دوستان و اساتید و...
شکست خوردم
حالا حواب چی بود؟
"مرغِ سیاهِ بزرگِ سنگخوار"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فرستنده : MTQ

آقا این داستان واقعییه اگه دوروغ بود گرز رستم تو حلقم :
من یه پسر عمه دارم (جزء فک و فامیل گرامی ) این یه مقاله به جشنواره خوارزمی فرستاده بعد که صداشو در آورده(بخاطر ترس از کپی کردنش) ازش پرسیدم در مورد چی هست هالا 
میگه: تولید برق توسط اجسام شناور 
بعد من میگم: اینکه الان هست از طریق انرژی امواج آب برق تولید می کنن :|
میگه :این در سطح آزمایشگاهیه 
مایکل فاراده در حال شیون و زاری تو قبر :|||||||
انیشتن :||||||
ادیسون در حال خود سوزی :||||||||||
خیام در حال مست کردن :|||||||||||||||||
به من یه کابل جریان مستقیم بدین می خام خودمو بکشم 
آخه این فک و فامیل ما داریم :|

فرستنده : farbod144

وقتی با دوستامم و مامانم یا بابام بهم زنگ می زنن. یجوری باهشون صحبت می کنم که دوستام فکر کنن دارم با سفیر فرانسه حرف میزنم. اخه نمی خام دوستام فکر کنن من بچه ننم :(

فرستنده : سینا مشهد

1دختر دارم شاه نداره صورتی داره ماه نداره...........
این مامان باباهای خوشحال بوده ما داشتیم؟
کاش نظرهای باقیم همین بود

فرستنده : zhr.rnb

اه خیلی هواس پرت شدم.
دیروز خیلی گشنم شده بود. واسه همینم رفتم تو دست شویی :ا با خودم گفتم خوب, حالا چی بخورم؟ :ا
که یادم اومد باید از تو یخچال خوردنی بردارم :ا

فرستنده : سینا مشهد

کاش می شد یه گوشی می ساختن که فقط چشمای صاحب گوشیه بتونه صفحه نمایششو ببینه..
اون موقع دیگه هیچکی نمی تونه اس ام اس هاتو بخونه

فرستنده : سینا مشهد

این برادر ما یه ابر گودزیلا (دهه هشتادی) داره همسرم اولین بار که دیدش ازش خوشش اومد و علی رغم هشدارهای من باهاش خیی قاطی شد این ابر گودزیلا زنگ زده خونمون مادرم گفته همسرم عاشقش شده دفعه بعد که اومده نه سلامی نه علیکی دستشو زده به کمرش میگه من چکار کردم که زنت عاشقم شده
یعنی محبت به این گودزیلا ها به سخت ترین شکل پاسخ داده می شه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فرستنده : ARA61

فک و فامیله داریم


من و مامان و خواهرم همیشه موقع مهمونی رفتن سر آینه دعوامون میشه.بابام هم یه چند وقت ساعت میگیره میمونه پیش آینه.کوثر 5مین .عاطی 5مین خانوم 10 مین 
یه همچین بابای منطقی دارما

فرستنده : Ati

امروز خواهرم از مدرسه اومد باعجله میگه شنیدی پایان دنیاست؟میگن قرار یه ستاره بخوره به زمین؟شنیدی میگن قرار 3روز خورشید طلوع نکنه؟میگم آره تو هم شنیدی.میگه اینارو ول کن 3روز تعطیلیم.....

فرستنده : Ati

چند روز پیشا قبض آب خونه اومد 80هزار تومن صبحشم مامانم از فروشگاه سر خیابونمون یه دستمال توالت خریده بود 6هزار تومن بابام که اومد خونه و این صحنه ها رو دید ورژن قدیمی سنگ و کلوخو تو خونه به پا کرد هیچی دیگه چند روزی میشه با خودم کلوخ میبرم توااااالت
گرونیه دارییییم خداااااا؟

فرستنده : p9q

ا دانشــگاه داشـــتم برمیــگشــتم خــونه دیـــدم اوووو اوووو 2تا میـــس کــال از مـــامــانم دارم
هیچـــی دیگـــه زنــگ زدم نه ســلامــی نــه علیــکی مانـــی کـجایــــی؟؟؟؟؟کی میـــای؟ گفـــتم تو راهـــم دارم مــیام خــونه چـــی شـــده؟ گفت هیچی نشــده تـــق گوشـــیو قطـــع کرد 
حـالا مــن دلــشوره گــرفتم در حد چــــــی!!! تمام کارای کـــرده و نکـــرده ام با کیــفیــت HD اومد جلو چشـم.
2ساعــت دارم فکــر میکــنم خــدایا کــجا باز ســـوتی دادم؟ گوشـــیم کــه همــرامه دفتــــر خاطراتم م کـــه تو کیفـــمه لــب تاپمــم کــه بامــــه امروز هـم که از صبـــح پســـر خوبی بودم کـــار بــدی نکـــردم :دی 
نکنـــه باز این دختــره چیــزی بــش گفــته؟؟؟؟؟ نــه نــه فک نــکنــم
خـــووودایا رسیدم خونه تا مــامـــی رو دیدم 
خووبــــی عشـــقم (مــامــانم)؟؟؟؟چـــه خبـــرا ؟؟؟؟؟چیــزی شــده بــود زنگ زدی؟
اونــم نــه گــذاشـــت نــه بــرداشــت گفـــت : هیــچی مامان نتونستــم این گونــی آردو جابجا کنـــم گفتـم بــه تو بگــم :))
فـــک و فامیــله دارم مـــن؟؟؟؟؟

فرستنده : Shey2nak

تو فامیل همش به من میگن مهنـــــــــــــــدس.
یه گوشیه 1200 داشتم.خیلی دوسش میداشتم.:)))
هر کــــــــــــی بهم مــــــــــــیرسید میگفت:آخه مهنـــــــــــدس مملکت گوشی ساده دستش میگیره؟ :-o
منو بگو جـــــــــــــــــوگیر شدم.رفتم دارو ندارمو به حراج گذاشـــــــــــتم.یه گوشی (مدلش رو نمیگم ریا میشه ) خریدم.
به جون همین آقا فیـــــــــــــله هست میخوام سر به تنش نباشه :))))
همون نامردا تا منو میبینن میگن: این پاره آجر چیه دستت گرفتی ؟
آخه مامان بزرگ من چه میدونه اندروید چیه؟؟؟؟؟؟؟ 
دختر داییمم میگه حالا اگه رنگش صـــــــــــورتی بود یه چیزی :-O
من :(((((((
پاره آجرم :-O
مرحوم گوشی 1200 عزیزم :))))))))
فک و فامیله با سواده ما داریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : stranger.O831

به جان بهبود (شوهر عمه ام) راست میگم!!!!!!!!
چند وقت پیش داییم اس داده به مامنم "اگه مداد رنگی داشتی منو چه رنگی میکشیدی؟" منم گوشی شو بر داشتم نوشتم قهوه ای!!!!!!
آقا بَلوایی به پا شد که نگو!!!!!!!!!
عروسی پسرش بعد صَفَره به ما کارت نداد!!!!!!!
دایی با جنبه است ما داریم؟!!!!

فرستنده : Rm@n

ساعت 3 صبح دوستم اس داده:
سلام از آنجایی که شماره شما در این خط ذخیره شده است مطلع شوید با نهایت تأسف ساعاتی پیش دوست عزیزمان . . . بر اثر سانحه شدید رانندگی موتور که نزدیکی محل سکونتشان رخ داده بود بطور ناگهانی از خواب پرید...
خوب نمیگی آدم 3 صبح نمیتونه کامل اس رو درک کنه؟؟؟؟
هیچی دیگه ، صبح پاشدم دیدم با پیراهن مشکی رو پله ها خوابم برده. . . 
حالا دوستم خونش کجاست؟؟؟؟؟
خوب فقط 750km فاصله است تا مشهدتا غروب که میرسیدم إ-:
چرا میخندی؟ خوب میرفتم زیارت که تابلو نشم. . .
حالا همین اس رو واسه دختر عمم فرستادم ج داده:
مسخره ی احمق خفه شو ..... 
شماها از فامیل بنالید من از دوست و فامیل...
نشد نایب الزیاره دوستای  khosh-khandeh بشیم D-:

فرستنده : @&f

ﺍﺳﻬﺎﻝ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﺠﺒﻮﺭﻡ ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﺩﻗﻴﻘﻪ ﻳﻪ ﺑﺎﺭ ﺑﺮﻡ
ﺩﺳﺘﺸﻮﻳﻲ، ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﭘﺸﺖ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﺸﻮﻳﻲ ﻣﻴﮕﻪ : ﺍﮔﻪ
ﻛﻠﻪ ﺕ ﻫﻢ ﻣﺚ ﺷﻜﻤﺖ ﻛﺎﺭ ﻣﻴﻜﺮﺩ ﺍﻣﺴﺎﻝ ﺭﺗﺒﻪ ﻳﻚ
ﺭﻗﻤﻲ ﻛﻨﻜﻮﺭ ﺑﻮﺩﻱ !!!!. ﻣﻦ ﺑﺎ ﭼﻪ ﺭﻭﻳﻲ ﺍﺯ ﺩﺳﺸﻮﻳﻲ
ﺑﻴﺎﻡ ﺑﻴﺮﻭﻥ؟ )))) ﻓﮏ ﻭ ﻓﺎﻣﯿﻠﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ؟

فرستنده : ho_boyes

تـــو اتــاقــم بــودم دیـــدم یـــکــی داره صـــدای مـــرغ در مــیــاره رفـــتــم بــیرون میــبیــنم بــابـــای خــودمـــه داره بـــالای درخـــت و نــیگــا مــیــکــنه صـــدا مـــرغ در مــیـــاره تـــا مــنـــو دیـــد مــیــگه عــقــاب مــی خوای بــگــیرم بــرات !!!
رفــتــم میــبــیــنم رو درخــت طــوطــیــه!! 
خووووو پـــدر مــن این کارارو میــکنــی 2 روز دیــگــه مــیــری صــفــحــه اول خوش خنده    ¯\_(ツ)_/¯

فرستنده : Shey2nak

مــامــان مـــن از رانــنــدگـــی بــابــام خــیــلــی مــیــتــرســه
یــه بــار تــو جــاده
پــلــیــس مــاشــیــن رو نــگـــه مــیــداره
مــامــانــم هـــم
بــدو بـــدو مــیـــره مـــی گـــه : آقـــای پـــلــیـــس یـــه دونـــه هــم ســبــقــت غــیـــر مــجـــاز چــنـــد لــحـــظـــه پـــیــش داشـــت 
قــبــل از ایــنکـــه شــمــا بــیــایـــد 
ســـر اون پـــیــچ پــائیــنـــیه هـــم از خـــط مــمــتــد رد شـــد 
بـــابـــام یـــه مـــاه بـــا مــامـــانم حـــرف نـــمـــی زد :)

فرستنده : Shey2nak

بــابــا و مــامــانــم دوتــایــی بــا هــم رفــتــن امــامــزاده صــالــح!!!!!
وقــتــی بــرگــشــتــن هــرهــر مــیــخــنــدیــدن خــنــده شــون هــم بــنــد نــمـــیــومــد!
گــفــتــم بــابــا چــی شـــده؟؟؟؟
خــنــده تــان از بــهــر چــیــســت؟؟؟؟؟
بــابــام : وقــتــی مــیـــخـــواســتـــیــم بـــرگـــردیــم گــفـــتـــم بـــذار دو ســه تــا مــســـافــر هــم ســـوار کــنـــیــم مـــامــانــت کــلــه شــو از پــنــجــره بــرد بـــیـــرون خــیــلــی لاتــی داد مــیـــزد " رســالــــــــت ســه نفر رسالــــــت ســه نــفــر بـــدو حـــرکــت کــردیــمــا بــــدو بــــدو "
:)

فرستنده : Shey2nak

قــربــون هــمــه ی مــامــانــا بــرم کــه حــاضــرن هـــر ســخــتی رو تــحــمل کــنــن کــه بــچــشــون کــوچــیــکــترین اذیــتــی نــشــه...
دیــروز خــونــه تــنــها بــودم 
مــامــانم زنــگ زد گــفــت چــیــکار مــیــکــنــی؟؟؟؟
گــفــتــم مــیــخوام بــخــوابـــم..
۲ ســـاعــت بــعــدش بــا ایــنــکــه مــن هــنــوز نــخــوابــیــده بــودم 
اومـــده بــود خــونـــه دیـــده بـــود کــلـــید نـــداره نــیـــم ســاعـــت مــونــده بـــود پــشــت در تـــو ســـرما ..
ولـــی با ایـــن حـــال در نـــزده بـــود کــه مـــن بیـــدار نـــشـــم... 
زنــگ زده بـــود بــابـــام کـــه بـــیـــاد کــلــید بـــیــاره...
قـــربونـــش بررررررررررررررررررررررم

فرستنده : Shey2nak

بــا مــامـــان و بــابـــام رفــتـــم بــیـــرون مــامـــانم کــلـــی داره خــالـــی مــیـــبــنده ســـربـــه ســـر بــابــام مــیـــذاره بــابــام هــم نـمــیــگــیره!!!!
آخــرش دلـــم واســه بــابــام ســوخــت بــهــش مــیــگــم بــابــا راحــت مــیــری ســرِ کــار!!!!!
بـیــچــاره اونــم مــیــگــه آره مــســیرم خــوبه چــطــور مــگــه!????
هــیــچی دیــگــه باعـــث شــدم مــامــانِ شــیطــونم کــلــی بــهــش بــخــنــده :(

فرستنده : Shey2nak

خونواده رفتن شمال من بدبخت هم برا امتحان موندم خونه و دارم حرص می خورم. زنگ زدم به مامانم میگم مامان کجایید؟ میگه : جواد جات خالی !!!!!!!! اومدیم محله بابات اونجا یه گاو و دیدیم داره خودشو با تنه درخت خارش می زنه ، داداشت یاد گرفته اومد خونه به تو هم یاد میدهه !!!!!!!!! 
نه خداییش بگید من در جواب باید چی بگم . آخه مگه مادرِ من ، گاوم که میگی جات خالی!!!!!!!!!
به سلامتی تمام مادر ها بکوب لایکو تا دچار بحران شخصیتی نشدم!!!

فرستنده : javad007

اغا مام یکی از این گودزیلاهای 7 ساله دهه هشتادی داریم خونمون.دیروز از دانشگاه اومدم جو گیر شدم پیرهن و شلوارمو در اوردم همینطوری رفتم توی اتاقم وزنه بزنم.قبلش گفتم یه چرت بخوابم.بیدار که شدم دیدم صدای دایی و خاله هام میاد این گودزیلا هم وقتی دید لخ..تم رفت همشونو جمع کرد اورد اتاقم منم دنبال پیرهنم میگشتم که دیگه کار از کار گذشته بود......من:ا گودزیلا:)))
دایی:)) دختر خاله ها@@ و دیگران به این صورت بودند:ا :)))))))))) :))) خدا ویکیلی فک فامیل که چه عرض کنم..دایناسوره داریم؟؟؟؟

فرستنده : Mostafa09

فک و فامیله داریم


من یه پراید داشتم در حد لامبورگینی دو روز دادم دست بابام هیچی دیگه الان گاری بهتر از ماشین منه حالا جرات داری به وسایل خودش چپ نگاه کن آخرین چیزیه که میبینی

فرستنده : امیر اواتار

مــامــانم زنگ زده به مــامــانش ســـلاممم مــامــان خـــوبی؟؟ بــرنامــه شبٍ یـلـــداتون چیـــــه؟؟
مـــامـــان بزرگـــم میخـــای چی باشـــه عزیــــزم؟؟ D
مـــامـــانم راستــش زنگ زدم بهتـــون بگم الان مـــارو دعــوت کنید, مــامــان بابایٍ سیــــاوش(بــابــام) زنگ بزنن دعــوت کنن سیــــاوش گفته هرکی زودتــر دعـــوت کنه میــــریم اونجـــا میتــــرسم الانــاس بزنگـــن) 
مـــامــان بزرگـــم الان که خـــودت زنگ زدی؟
مـــامـــانم یعنـــی چیO
مـــامـــن بزرگــــم دختـــرٍ گلـــم خعلــــی اَم دلت بخـــاد! مـــارشوهـــر و پــدرشـــوهـــرت انقد تــورو دوس دارن؟؟ بـــرین همــــونجــــا! اینجــا به اندازه کافی داداش و خــواهرات هستــــن با بچــه ها ))
مـــامـــانم واقعـــاً کــــــــــــه ! خـــدافظ (
حالا مــامـــانٍ بابام زنگ زده ســـلام عـــروسٍ خـــوشگلم! واسه شبٍ یـلـــدا خونه مایینــااااا؟ از الان گفته باشـــــم! ))
مـــامـــانم دلخـــور از مـــامـــانش گف با کمـــالٍ میـــل مـــادرجــون حتمــــاً!! 
حـــالا بــابـــام شب اومـــده میگــــه راستــــی خـــانوم مــامــان زنگ زد گف واسه شبٍ یـــلـــدا بریـــم اونجــا! مثٍ همیشـــه مــامــانٍ تو زرنگتــــر بود!
مـــامـــانم نـــــــــــــــــــه!! شوخی نکـــن من به مــامــانٍ تـــو قــول دادمممم (
بــابــام جـــداً؟؟ مـــادرخـــانومُ که نمیـــخای بنـــدازی جـــونٍ مــــــن؟؟؟
فک کنــــم بابام بـــره خـــونه مــادرخـــانومش، مــامــانم بره خـــونه مـــادرشـــوهـــرش! 
مـــن و داداشمم که احتمـــالاً هیجــــا رامـــون ندن! (
آخــــه مـــامــــانی الان چه وختــــه دس انداختـــنٍ دخــــترت بود؟ هـــان ؟؟
مـــامـــان بزرگــــه شیطـــون بــَـلاس داریـــــم؟؟

فرستنده : امیر21

دیروز رفتم فیس بوک پسر عمه ام عکسه پدرشو گذاشته بعد نوشته : " مامی و ددی تصادف کردن لطفا برای سلامتی شون لایک کنید "
فک میکنم راه دیگه ای برای اینکه کسی بهش لایک بزنه پیدا نکرده پدر و مادرشو واسط قرار داده 
عجب روزگاری شده . پسرعمه مادر و پدر دوسته دارم

فرستنده : SARA

امروز از طرف8282 اس ام اس اومده...مسابقه یلدا:کدام میوه پائیزی است؟1)هلو 2)خرمالو
از این بدتر نمیتونستی تیکه بندازی؟؟!!منو چی فرض کردی واقعا؟؟!!
ما قبلا با هم دوس بودیما ایرانسل جون...اینم دوستـ ما داریم؟؟!!

فرستنده : 3tare

مامان خانوم اشپزی میکرد.منم داشتم یه چیزی تعریف میکردم براش که بعد نظرشو بپرسم....
+به نظرت چی کار کنم مامانی ؟؟؟؟؟؟؟برم بگم؟؟؟؟؟
=عزیزم اون کرفسو از تو یخچال میدی؟؟؟؟؟؟؟
یعنی اگه گفته بود خفه شو انقد ترور شخصیت نمیشدم:((((((((((
منو که اون بالا دیدین
مامانم:|
سازمان حمایت از سر راهیا:O

فرستنده : Iman

مامانم به بقیه :صبح شده پاشو دیگه...مامان به من: صبح شد بگیر خبر مرگت بخواب دیگه...
من:إ

فرستنده : دکتر ارنست

داداشم نوجوون بود میرفت باشگاه کونگ فو و کشتی, منم اون موقه ها بچه بودم 
هر وقت که تو باشگاشون یه فن جدید بهشون یاد میدادن میومد تو خونه رو من اجرا میکرد:-(
منم به ازای هر فن پول میگرفتم:- lll 
یعنی از کوچیکی من با این سختی پول درمیاوردما:-)
البته اونم نامرد میخاست از تمام پولی که داده استفاده کنه:-(
داداشه داریم ما؟؟؟؟؟؟؟؟:-)))

فرستنده : حمیدرضاا

خـــالــه کــوچــیــکــم 17 ســالــش بــود کــه عـقــد مـیـکــنه!!!
دوران عــقـد یــه روز شــوهــر خــالــم کــه اومــده بــود دیــدن خــالــم و کــنـارش نــشــســته بــود!!!!
یهههههــو دســت خــالمــو مــیــگیــره تــو دســتــش
خــالــم از خـجــالــت قــرمــز مــیــشه!!!!
هه !!!
شــوهـــر خــالــم : اشـــکـــالــی کــه نداره دستتو بگیرم؟!؟؟؟؟
خــالــم : نــه شــمام مــثــل بــرادرم!!!! 
مــنــو مــیگــی خــودمو نگــه داشــــتم 
ولــــــی داشــتم مــیمــردم
میـزو فـشــاااااااااااااااااار مـیــدادم کــه خــنــدم نــگــیره
ولـــی ای دل غافل 
یـهـو تــرکـییییییییــدم : پــوفففف
خـالـمـو مـیـگـی :((
شـوهــر خــالـمـو مـیگــی :|
خــالــه س دارم مــن ؟؟؟؟

فرستنده : Shey2nak

خونمون مهمون اومد دیالوگ من و یکی از مهمونا رو ببینید:
مهمون:خوب تریف کن چه خبر؟
من:سلامتی همه چی .... وسط حرفم پا شد رفت توالت:lllll
از توالت اومد بیرون میگه داشتی میگفتی:)))
من:lllll هیچی دیگه کار و بار الحمدا... میگذره فقط .... یهو یکی از مهمونا گفت اگه اجازه بدید دیگه رفع زحمت کنیم:))
بعد دیدم یارو زودتر از همه رفت بیرون و کفشاشو پوشید و نشست تو ماشین و اصن از منم خدافظی نکرد :llll
ینی یه همچین فامیلایی هم داریم ما :ll

فرستنده : smj13سید مصطفی

اغاامروزرفتم خونه خاله جان باپسرخالم چنددقه کارداشتم وازاونجایی که غذای خاله به مذاق بنده نمیادهی اصرارمیکردناهاربمون منم گفتم ممنون خاله جان مامام خانم حسابی غذادرست کردن ومهمون داریم واین حرفا...که ازشانس بدگوشی خالم زنگ خوردنگومامانم بوداطلاعات مارفت روهوابعدخداحافظی خاله ومامان خانم ماهم میخواستیم برگردیم خونه گفتم خداحافظ خاله جان...درکمال آرامش میگه بروعزیزم املتتو بخورسردمیشه هیچی دیگه پسرخاله ودخترخالم گلدون گاز میزدند...منم دنبال چاه میگشته خودموبندازم
اصلامامان خاله ست که داریم...
ومن همچنان(...((

فرستنده : علیرضا

غاغا سلام اولین پستم هست
امروز خونه داییم بودم یه بچه دارن در حد گودزیلا(دهه هشتادی)
نشستم دارم فیلم میبینم اومده کنارم نشسته بعد یه مدت میگه:اه خسته شدم بکش کنار تن لشو میخوام فشن تی وی ببینم اینم شد فیلم که تو میبینی(حالا مین چی میدیدم:عصر یخبندان)
من:|
گودزیلا:))
لایک:((

فرستنده : رضاs200

واسادم جلواینه دارم موهامودرس میکنم داداشه گودزیلام اومده دادمیزنه جیغ میزنه ممممممممماااااااااااااااممممممممممماااااااااااااااااننننننننننننننننننننننننننن بیاجن اومده خونمون منم یدونه محکم زدم پس کلش 
:Dبهداومده موهامو میکشه(توجه کنیدموهام بلنده)میگه منومیزنی الان میرم توسایتایی که میری مینویسم یلداخره 
اخه گودزیلاتوروچه به نت رفتن
من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانم///////////////////////////////////////////
گودزیلابزرگه[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[]

فرستنده : یلدا

وقتی یکاریو توخونه ناقص انجام میدم یا یجای کار می لنگه یا در کل گندش درمیاد.....
مامان:کشیدی به فامیلای بابات 
ما که ازاین اعجوبه ها توفامیلمون نداریم....
همه ی مامانا این شکلین یا فقط....؟!!

فرستنده : HS22

آقققا من خودم دهه هشتادیم ولی تنها گناهی که مرتکب شدم(جون اون آقققا فیله ی بالای صفحه)
1-داشتن صفحه فیس بوک
2-داشتن3تا وبلاگ
3-وارد بودن به کل کامپیوتر مخصوصا فتوشاپ
4-ساخت انیمیشن
5-داشتن زبون 3متر
6-و...
الآن من:$$$$$$$$
همه ی شما دهه شصتیا:O-o )))))))))))))))))

فرستنده : دهه80ی

یه خرس عروسکی گنده داریم چند شب پیش اومدم دیدم مامانم نشسته اینو گرفته بغلش
نشستم جلوش ، سرمو کج کردم با یه قیافه مظلوم با حسرت نیگاش کردم 
مامانم قیافه منو دیده ،
میگه :چیه میخوای بدم خرسه رو تو بغلش کن !
خو احتمال نمیدی من به خرسه حسودیم شه احیانا مامانم !
مامان با محبت داریم !!!3>

فرستنده : !No-Khod-Chi!

 


فک و فامیله داریم


خواهرم تو هال خوابیده ساعت 12 شب رفتم بلندش کنم بره تو تختش، پا شده گیج و منگه 
میگه: من شام خوردم ؟!
من :اره دیگه ، زنگ زدیم ....(اسم فست فود نمیبرم تبلیغات نشه !) ساندویچ آورد خوردی !
- حالا ساندویچی در کار نبوده اصن ،سر شب هرچی صداش زده بودیم پاشو شام بخور پانشده بود ،شام نخورده خوابیده بود -
خواهرم : ا ! o-O واقعا ! پس چرا گشنمه ؟!!
من تو دلم :)))) )
من : میخوای حالا غذا هس داغ کنم واست ؟
خواهر جان: نه بی خیال خوابم میاد
رف خوابید دوباره :)
صبح پا شدم قیافه ها :
خواهر عشق فست فود :((((((
مامان که بچه شو سرکار گذاشتم :|
من :)))

فرستنده : !No-Khod-Chi!

بابام نصفه شبی اومد زد پس گردنم!!!؟؟؟
من:چی شده بابا چرا میزنی؟
بابام:هیچی باباجان بخواب ساعت خوابیده فکر کردم صبح شده خواب موندی نرفتی سرکار

فرستنده : امیر اواتار

عاغا من وقتی میام تو  khosh-khandeh  خیلی شاد میشم....میدونین چرا؟...
خو یکم فک کن بعد بگو چرا.....!
من یه خاهر5ساله دارم(بعلللللللله!از اون دهه هشتادیا!!!....)
هر بار میام این پستارو بخونم اونم میا عینهووو مانیتور ندیده ها زل میزنه به صفه...هی عین دیوونه ها میخنده و دست تکون میده واس مانیتور...!
این آخریا که دیگه قطع امید کرده بودمو اطمینان پیدا کردم که خعله...ازش با دلسوزی پرسیدم:آخیییی خاهر نازم...آخه واس کی دست تکون میدی؟!!!
هیچییی دیگه...بعد کلی ناز کردن فهمیدم با اون شکلکه که میگه عزیزم بیا فالتو بگیرم بای بای میکنه!!!
من اون لحضه از خنده موس رو داشتم گاز میگرفتم...
نتیجه اخلاقی:1.هیچ وقت نگران این دهه هشتادیا نشین...اینا کلا تعطیلا!!!!
2.خو نذارین از این عکسا...بچه توهم میزنه...2روز دیگه تو توهماتشم ماهارو تیکه تیکه میکنه..!!!!
D:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

فرستنده : مهرو

دیروز عصر هوس پودینگ کردم،موادشم داشتیم.خلاصه دستبکار شدم یه نیم ساعتی وقت برد.تموم که شد داشتم وسایلو جمع میکردم که دیدم اونی که فکر میکردم شیر بوده،دوووووغ بوده با طعم نعنا و پونه !!!
مامان خانوم که رو زمین پهن شده بود نفسش بالا نمیومد!مام به روی خودمون نیاوردیم،خوردیم،به همه هم گفتیم خوشمزه شده بود (روم به دیوار) !!!شمام بگید خوشمزه بود
دعوتنامه بفرمایید شام امروز فرداس که بیاد در خونمون :D
داش وحید آشپزه دارید؟

فرستنده : dash vahid

تو اتاق پای  khosh-khandeh  نشسته بودم مامانم یهو از بیرون اومده به داداشم میگه (ده هشتادی) الهی من برم تو قلب تو
داداشمم برگشت گفت اگه فکر میکنی جا میشی بیا برو
قیافه ما:)))
قلب داداشم :ا

فرستنده : viroos

تصادف کردم سرم خورده به شیشه داغون شدم زنگ زدم به مامانم ،میگه چی شده منم واس اینکه نگران نشه گفتم هییییییییییییییییچ.... گفت حالا که هیچی نشده نون بگیر زود بیا خونه
مامانه من دارم

فرستنده : JM

دیروز عکس کشتی به گل نشسته تو کیش رو گذاشتم بک گراند کامپیوتر، داداشم با این تیریپ که مثلا خیلی حالیشه،سینشو داده جلو اومده میگه : تایتانیکه ؟
نمیدونم همه دهه هفتادیا اینطورین یا فقط مال ما انقد باهوش درومده!!!
سشوار روشن بندازم تو وان حموم،بپرم توش راحت میشم به نظرتون؟؟؟
داداشه بااطلاعاته داریم؟

فرستنده : dash vahid

ﺩﺧﺘﺮ ﻋﻤﻮﻡ ﺩﺍﺷﺖ ﺷﻮﻫﺮﺷﻮ ﺻﺪﺍ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻣﯿﮕﻔﺖ :
ﭘﯿﺸﯿﻪ ﻣﻦ ..
ﻣﻮﺷﯽ ...
ﺟﻮﺟﻮﯼ ﻣﻦ ...
ﺑﻌﺪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﮔﻔﺖ : ﻣﺤﻤﺪ ﻭ ﺻﺪﺍ ﮐﻦ ...
ﻣﻨﻢ ﺑﻠﻨﺪ ﮔﻔﺘﻢ : ﺣﯿﻮﻭﻭﻥ ﺧﺎﻧﻤﺖ ﮐﺎﺭﺕ ﺩﺍﺭﻩ !!!
ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ 6 ﻣﺎﻫﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻋﻤﻮﻡ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺣﺮﻑ ﻧﻤﯿﺰﻧﻪ !!! ﻣﮕﻪ
ﭘﯿﺸﯽ ﻭ ﻣﻮﺷﯽ ﻭ ﺟﻮﺟﻮ 3 ﺗﺎﺷﻮﻥ ﺣﯿﻮﻭﻥ ﻧﯿﺴﻦ ؟؟؟
ﻓﮏ ﻭ
ﻓﺎﻣﯿﻞ ﺑﯽ ﻋﺼﺎﺑﯽ ﺩﺍﺭﯾﻤﺎﺍﺍﺍﺍﺍ ﻭﺍﻻﺍﺍﺍ

فرستنده : smj13سید مصطفی

یه چنتـــا اس ام اسٍ عاشـــقانه که گذاشتم واستـــون؟؟
مــامـــانم تازه خـــونده میگــــه: امیـــــر الهـــی عزیزم چیـــزی شده؟ شکستٍ عشقــی خـــوردی؟؟ کــدوم بیشـــوری دلتـــو شیکـــــونده؟؟
مـــن: به جـــونٍ بابا همی جــوری گذاشتم!! آخـــه منُ شکستٍ عشقــــی؟؟ بیخیــــال بابا!
مـــامـــانم: از اولم می دونستــــم, تو دلت از سنگـــــه! کسی نمی تونه بشکــــونتش! تو فقط دختــــر شیفته می کنــــی میذاری کنار! پســـرایٍ مـــردم همه عشقشــون ترکشـــون کـــرده! فلانی 4چنگـــولی چسبیده بهت ولت نمیکنــــه؟!! بیچـــاره این مهـــره ی مــار نیس امتحانٍ الهــــیه!!!
مـــن: مــامــان چی داری میگــــی؟ ناراحتــــی از این قضیه؟؟ ولم کنه معتــاد شم خـــوبه؟؟
مـــامـــانم: خسته نشدی از یکنـــواخت بودنٍ زندگیت؟؟ کم خـــون به دلٍ این دختـــرا بکن!!
میگـــم: مـــــن؟؟
مـــامـــانم: نه ایمـــان!
حالا داره ورقه صحیح میکنـــه با خــودش میگه منم شنیدم: خـــدایا حالا من یه چیــــزی گفتم شکستٍ عشقـــی نخـــوره این غــزمیت!!!!
مـــامـــانٍ نگــــرانه دام من؟؟ خعلـــــــی بزنم به تخته!!

فرستنده : امیر21

ســـرٍ میزٍ شــام بابام اومـــد سس بــریـــزه رو سالادش, مـــــامــــانم با یه حـــرکتٍ ضــربتی از بابام گـــرفتش!
مـــامـــان: یکـــی از لذت هایی که دیگه نداریP: 
بابام: یعنــــی چی خـــانومم؟؟
مـــامـــان: یعنـــی اینکه تو دلت میخــاد سس بخـــوری ولی مــن این لذتُ ازت می گیــــرم دلم نمیخاد چاق شی! بعد میگه: لایــــــک ـــ صفـــــر!!!
یعنـــی غذا پـــرید تو گلـــوم داشتم بال بال میزدم از خنــــده!
این پستــایٍ D$D$D رو مـــامـــانم بد تاثیر گذاشته:)
مــن و مــامــان خـــانوم:))
بابام:(
لذت هایٍ بابام:(((((
مــامـــان خـــانومٍ داریم؟؟

فرستنده : امیر21

بــابـــام یهههههــو اومـــد تو اتاقــــم بهـــم گفـــت :
تـــو کـــه چــشــمات خیــلــی قــشنــگه!!!
تــو کـــه چشـــمات خیــلی عجــیبه!!!
تـــو کـــه ایـــن هــمـــه نگـــاهــت واســـه چشــمام گرمـــو نجـــیبه!!!!
مــن یهــو ذوق مرگ شـــدم تـــا به خـــودم اومـــدم دیــــدم. . .
دارم ماشــــین بابامو لنــــگ میکشــــم!!!!!!
نفهـــمیــدم چــــی شـــد !!!!
فقـــط فهمـــیدم کامــــلا اســـب شـــدم ¯\_(ツ)_/¯ 

فرستنده : Shey2nak

مــــن بیشـــتر وقتـــا با تاکــسی میـــرم دانشــگاه!!!! حــالا یـــه روز بـابـام مــهربون شـــد و ســوییچ ماشـینــشو داد گفــت با ماشیـــن برو 
خلاصـــه مــام ماشــینو ورش داشــتیم و خوشــحال رفتــیم دانشــگاه ولــی از اونجــایی کــه به ماشــین بردن عادت نداشــتم موقع برگــشت یادم رفــت ماشــین آوردم با تاکـــسی برگـــشتم خونــه 
هـــه!!!
فردا صبــحش که بــابــام اومـــد بره ســر کار رفــت تو پارکــینــگ دیــد ماشــین نیســت دادو بیداد که ماشــین و بردن حالا همــه همســایه هام جمــع شــدن می خـــوان زنگ بزنن پلیـــس !!!
منــــم شـــدید ناراحـــت که یهـــو یکـــی از همـــسایه ها گفـــت البته من ماشیـــنتونو از دیروز تا حالا نــدیــدم ایــنو کــه گفـــت فهـــمیدم کــه چه گــندی زدم :(
حالا مگــه روم میـــشه بگم ماشــین کجاســـت ?????
مـــن : بابا فــک کنـــم بدونـــم ماشـــین کجــاس :(
بــابــام : کجــاس؟؟؟
من:دیـــروز دادی برم دانشـــگا یادم رف بیارمـــش:(
بــابــام که کــلا ازم قطــع امیــد کـــرد 
همسایه هام همووووون کف پارکینگ هیلیـــکوپتری مـــیزدن 
اینـــم مــن مث همـــیشه ¯\_(ツ)_/¯

فرستنده : Shey2nak

بــابــام خـــرید کـــرده همهَ رو چپــــونده تو بغلٍ من, رسیـــدیم به درٍ ساختــــمون میخــاد درُ باز کنـــه!
میگم: چـــرا همیشـــه کارایٍ سختُ شمـــا انجام میـــدی؟ بذا خـــودم باز می کنـــــــمD:
بــابـــامم دستشـــو گــــذاشته رو شیکــمم میگه: 
ممکنٍ به بچـــمون آسیـــب بـــرسه! 
یعنــــی مـــن چی بگم به این بابا؟؟
یعنی مــن زنتــــم؟؟ خـــو نمیگی میرم چــادر میـــزنم تو جــــوب؟؟؟
بابایٍ انگیــــزٍ فلج کنـــــه من دارم؟؟؟؟ :|

فرستنده : امیر21

دختر خاله 5 سالم اومده بهم میگه شمارمو بزن تو گوشیت با خنده بهش میگم ما شماره ایرانسل قبول نمیکنیم لپ منو میکشه میگه " ما هم شماره همراه اولمونو دست بچه نمیدیم "....قیافمو باید اون لحظه میدیدین ینی اینا بچه نیستن گودزیلان :))

فرستنده : hotboy797

فک و فامیله داریم


کافیه بابام یه کار بگه منم با دلیل بگم الان نباید انجامش بدم چون فلان میشه
در هر جمعی چه فامیلی چه دوستانه چه غریبه چه.... میگه به تنبل یه چیز بگو صد تا پند بهت میده !
هیچی دیگه آبرویی در اجتماع نمونده واسم

فرستنده : MTQ

دخترخالم سرما خورده بهش گفتم پونه و نعنا دم کنه بخوره بعد یک ساعت اس داده که پونه و نعنا که گفتی سرخ کردم خوردم بدتر شدم....(:تعجــــــــــــــب)
من:|:|
کل گیاهان خانواده نعنا:|:|:|
ابن سینا درحال پاره کردن کتاب قانون:|:|
زکریای رازی در حال شیون و ناله در قبر:|:|
منم نفت بیارم خودمو آتیش بزنم:(:(

فرستنده : ابن علیان

شمایی که وقتی از عابر بانک پول میگرید، می‌شمریدش، حالا گیرم که کم بود، چی کار میخوای بکنی ؟؟ :|
هــــــــــــــان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقــــــــط من اینجوریم یا شمـــــــــــــا اینجوری هستید ؟

فرستنده : DivOoOone 20

زنگ زدم دایم میگم: دایی با خونواده تشریف بیارین اینجا؟
داییم گفت:خفه حالا واسه من کتابی حرف میزنه
من پشت تلفن @(((((((((
منم گفتم:خب تن لش خودتو خونوادتو بیاربیا اینجا
دیگه حرفم نباشه!!تق تلفن و گذاشتم زمین
یه روز خواستم تو زندگیم با ادب باشم اینا نذاشتن!!!!

فرستنده : alim2

من و داداشم دهه ۶۰ هستیم؛دم دمهای عید بود؛بچه که بودیم مادرم پول داد به داداشم که دوسال از من بزرگتره گفت برید سلمونی سر کوچه موهاتون رو واسه عید هرجور خواستید بزنید,آقا,داداشم موهاشو آلمانی زد رسید نوبت من نشستم؛چشمتون روز بد نبینه,یارو ماشین دستی رو انداخت‏(قابل توجه دهه هشتادیا‏ که اونموقعه ها موزر نبود) از بیخ ما رو کچل کرد,نگو داداشم به یارو گفته کچلش کن تا پول اصلاح اضافه بیاد,بعدش هم نامرد رفت با پول اضافه مونده کیک و نوشابه خرید خورد,منم تا خونه گریه کردم.
داداشه بیماره ما داریم‏!‏

فرستنده : NINJA

اینو فقط اونایی درک میکنن که یه مدت ازخونه دور بودن:
طبق فرمایشات قبلیم!سرباز بودم تو شاهرود،عصر جمعه دلم خعلی گرفته بود،باباهه زنگید:
سلام وحید چطوری؟ با خاله ها و دایی ها و ... اومدیم فشم جات خالییه
چه یادیه آخه نمیگین آدم دلش بیشتر میگیره؟؟؟
(فهمیدین فشم ویلا داریم دیگه ؟)
بابا به این مهربونی داریم ما

فرستنده : dash vahid

بــابـــابزرگـــم زنگ زده: سلامممم کیـــارش ! پســـرم پاشیـــن بیــاین اینجـــا کارتون دارم امیــــر و بنیـــامین و پیـــمانم خبــــر کن! آآآآآ قــــربونٍ پســـر!
مـــن: فـــدات بشم بــابــاجون اشتبــا گرفتـــی مــن اَ ...
پشتٍ خط به مـــامـــان بزرگـــم میگه: خــانوم اشتبــاس! قطـــع کـــرد!
دوبـــاره زنــگ زده: سلاممم آقــا امیــــر! گل پســـر با ... و ... و ... پاشیـــن بیایـــن اینجـــا کارتـــون دارم! اومــــدینا؟؟ 
منم داشتــم می مـــردم اَ خنده میگـــم: مگه الان زنگ نــــزدی جیــــگر؟؟
بــابــاجـــون: چـــرا اما شمــاره کیـــارشُ انگار اشتبـــا داده به مـــن! اشتبــا بود امیــــر بــابــا اومدیــاااااا؟؟
مـــن:))))))))) بــاشه!
حــالا رفتیــــم پیمـــان میگـــه: زنگ زده به مـــن گفته امیـــــر گوشــیش خــامـــوش بوده به بنیـــامین گفتم!
آخــــه هـــوش و حـــواست تو کیســـه صفــــرام بعـــد بهش گفتیـــم غش عش میخنــــده میگـــه: دیـــدین چه بــابــاجـــونٍ بــاحـــالی داریــــن؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیگـــــم فک و فامیــــله داریم چـــون عــاشقشـــم:)

فرستنده : امیر21

خداوکیلی این کتاب خواهر خانممو بیارم اینجا بذارم 5000 تا لایک میخوره:))
زیر صفحاتش پاراف کرده خدایا تو امتحان قبول شم!!!
چند صفحه بعدش نوشته اه ه ه خدایا خراب کردم امتحانو چرا کمکم نکردی:)))
من داشتم کتابشو میخوندم و میخندیدمD:
اونم فک میکرد دارم به مطالب کتاب میخندمD:
ینی یه همچین آدمی هستم منD:

فرستنده : smj13سید مصطفی

با کلی اعتماد به نفس میخاستم از استادم سوال بپرسم
هول شدم جای استاد( استادمون عاقاس اونم سیبیلو)
بهش گفتم خانم میشه این مطلبو دوباره توضیح بدین؟
اونم نه گذاشت نه برداشت بهم گفت منو با این سیبیلا خانم میبینی؟
بعدشم از کلاس پرتم کرد بیرون:-(((((((
عاخه استاده ما داریم خو لامصب مگه چی گفتم؟
تازشم بعضی ار خانما هم که سیبیل دارننننننننننننن! والا.......!

فرستنده : نادیا 1370

بچه ها این بحث دهه هشتادیارو تمومش میکنین یا تمومش کنم؟!!؟!؟!؟!؟
دیگه خیلی تکراری داره میشه سایت بگردین دنبال سوژه جدیدتر هر جکی یو نیگا میکنی همش راجع به دهه هستادیاس همش: دهه هشتادی دهه هشتادی دهه هشتادی؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!
هر چند خودم ار دست 4تاشون میکشم ولی با روش کتکککککککککک همه چی درس میشه؟!؟!؟!؟!!؟
که بازم این روش روی این دهه هششششتادیا جواب نمیده!؟!؟!؟!؟؟!!؟؟!!!؟!؟؟!؟؟!؟!

فرستنده : ice bOy

با دوستام نشسته بودیم داشتیم حرف میزدیم...
یهو یکی از جلومون رد شد...دوستم اومد مسخرش کنه گفت: اعتماد به نفس در حد بوندس لیگا...یکی از دوستام پرسید بوندس لیگا یعنی چی؟ جواب داد: هیچی بوندس لیگا یه تیمه توی آمریکا!!!!!حالا بعدا واست توضیح میدم...........
توی اون لحظه:
من :|
بوندس لیگا :|
یه تیم توی آمریکا :O
دوستم :))))
اخبار ورزشی شبکه سه :(((

فرستنده : active

هعععععی چه کنم هععععی:))
چند سال پیش دانشگاه دولتی قبول شدم و رفتم خونه خبرشو دادم یه استقبالی ازم شد در حد تیم ملی اسپانیا؛ll
خبرو که بهشون دادم انگار بهشون گفتم نون نداشتیم رفتم خریدم:ll
اینم فک و فامیل با احساسه که من دارم)":

فرستنده : smj13سید مصطفی

ای خداااااااا آخه من چه گناهی کردم)":
خواهر زنم زنگ زده میگه میخوام عکسامو از رو کامپیوتر بریزم رو پاورپوینت)":
الان چند روزه دارم سعی میکنم که حالیش کنم پاور پوینت با فلش یو اس بی فرق داره ولی نمیفهمه)":
وان حموم که نداریم خودکشی کنم)":
مجبورم تو تشت حموم خودمو خفه کنم)":
اینم فک و فامیله که من دارم

فرستنده : smj13سید مصطفی

یه ضـــــرب المثـــل هســــت که میگه چاه نکـــن بهره کســــــــی اول خودت بعـــدا کســـــــی
عاغا مــــن خــــودم با چشـــــــمای خودم دیدمــــش
ماشــــین رو پیچـــونده بودم از اونجایی که گواهـــــــی نامه ندارم بابام فهمـــــــــید 10 دیقه بعدش زنگ زد ســـــره 40 ثانیه رســـــیدم دم در دیدم با زیر شــــلواری دمـــه دره با موبایل حـــرف میزنه ماشــــین و گذاشـــــــتم دم در دِ دررو.
بابام نیشــــس تو ماشـــــین دنبالم کرد
بلاخره پیجـــوندم گــــم کرد مـــنو بعد رفتــــم 2 کوچه پاییـــن تر دیدم مامــــورا گرفتن دارن جیــــباشو میگردن .
یکـــــم رفتم جلوتر دیدم بابام داد میزنه من خـــــودم زنگ زدم 110 عجــــب گرفتاری شدیما مانـــی خدا زلیلـــــت کنه.
رفتم گفــــتم برادرا خســــــته نباشید دمتون گرم واقعا مرســـــــــی بعد رفتم بدو بدو 4 روز هم متواری بودم خونه نرفتم :)

فرستنده : Shey2nak

یه بار داشتم یه جوک میفرستادم(بابام پشت سرم واستاده بود) قسمت انتخاب موضوع روی فک و فامیله داریم کلیک کردم,یه دونه خابوند پس گردنم میگه از خداتم باشه!
ولی من مصمم تر شدم گفتم این پسی که زدی رو هم ضمیمه جوکی که میفرستم میکنم حالا ببین!
قضیه ازین قراره که ایشون دیروز جلو کل فامیل به من گفته کره خر!
خداییش این کارهاش آدمو یاد تروریستهای انتحاری میندازه!
این کاراش مثل این میمونه که کمربند انفجاری ببنده به خودش بپره تو بغلم...
آخه فکر ما نیستی فکر خودت باش پدرم!

فرستنده : Fesgheli

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد