Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

فک و فامیله ما داریم آخه ؟ ( سری چهاردهم )


فک و فامیله داریم


ما یه فامیل داریم دهه هشتادی خود 80! آقا هرچی در مورد این گودزیلا بگم کم گفتم اونقدر میخوره که یا در حال خوردنه یا تو دستشویی برج میلاد تو حلقم اگه دروغ بگم یه بار شمردم تویه روز 7 بار رفت دست شویی کم کمم هر بار نیم ساعت اون تو بود اونقدر چاقه که همه لباساش 3x لارجه خلاصه بدبختیه واسه خودش حدس بزنید شب کجا میخوابه؟
تو آشپزخونه!!!!!!! چون فاصله اتاق تایخچال چند قدمه واینم باید همیشه سرش تو یخچال باشه ...
اینم بگم اونقدر خنگه که معدل کلاس اولش شد17 تازه با کلی خواهش...

فرستنده : who youKnow

ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﻣﯿﮕﻪ : 5 ﺗﺎ 1500 ﺗﻮﻣﻦ ﭼﻘﺪ ﻣﯿﺸﻪ ؟؟؟
ﻣﯿﮕﻢ : 7500 ﺗﻮﻣﻦ !
ﻣﯿﮕﻪ : ﺣﺎﻻ ﯾﻪ 1500 ﺗﻮﻣﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻢ ﺭﻭ ﺍﯾﻨﺎ ﺣﺴﺎﺏ
ﮐﻦ !!
ﻣﯿﮕﻢ : ﺧﻮﺏ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﻦ ﭼﺮﺍ ﺍﺯ ﺍﻭﻝ ﻧﮕﻔﺘﯽ ﮐﻪ 6 ﺗﺎ
1500 ﺗﻮﻣﻦ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﻨﻢ ؟
ﻣﯿﮕﻪ : ﻧﻪ ﺁﺧﻪ ﺍﯾﻦ ﻓﺮﻕ ﻣﯿﮑﻨﻪ ! ﺑﺎ ﺍﯾﻦ 1500 ﺗﻮﻣﻦ ﯾﻪ
ﭼﯿﺰ ﺩﯾﮕﻪ ﺧﺮﯾﺪﻡ !! 
o_O

فرستنده : ho_boyes

فسقلـی بـودم بـابـام مـنـو بـرده بــود سمینــار سـخـنران هــم اونطـرف داش لوح تقدیــر و ایـنا مــیداد منـم حوصــه ام ســر رفــته بــود پـا شــدم رفتــم رو ســن مـیـکـروفـونـو ورداشــتـم
شــروع کــردم بــه خــوندن شـعــرای مهــد کــودکـمــون
کل حضــار لبــخــند مـلیــحی بـه چهــرشووون نیشس...
یـهــو دیــدم بـابـا اینهـو پلـنــگ گــرســنه داره مـیـاد سمـتــم
منــم کــه بــه شــدت احـسـاس خـطــر میــکــردم فــــــرارو بـه قــرار تــرجـیــح دادم و بـابـا بــدو مــن بــدو
منــم کــه ریـــزه مـیــزه بـــودم از بین ملتـ سـریــع رد میشـــدمو داد میــزدم: هلـپ مـی هلـپ مـــی (تازه یاد گرفـته بــودم) میــخـواد منــو بــزنــه!!!!!!
چنــد نفــر کــه اصــن افـتاده بــودن کـف ســالن ریســه میــرفتــن
بقیــه هــم در حال ذوق کــردن بــودن، ایــن مــاراتون حتـــــــی تـو تامــو جــــــری هــم بــی ســابقه بــود تا اینکــه بـابـام منـــوگرفــتو تــا مـیخــوردم مـنــو زد
باباس دارم من؟؟؟؟‬

فرستنده : Shey2nak

پسـر عمــوم چنـد تـا خـشـاب قـرص کــدئـیـنو خــورده بـود کــه خـودکـشــی کـنـه خــیر ســرش!!!
منـم بــی خبــر از هـمـه جـا رسـیـدم دیــدم افـتـاده وسـط اتـاقـش… 
گفـتـمـش حـالــت خـوب نیـس؟؟؟ اونــم گـمـونــم دچـار سـرگـیــجه شــده بــود دس گــذاشــت رو پیــشــونیـش!!!!
مـنــم فکـ کــردم خووو ســردرده لابـد یــه دونــه دیــگه م قــرص بـا زور بهــش خــورونــدم… 
بیـچــاره بـد تـقـلا مـیـکـرد اون آخـــــــریـو نـخــــــــــوره :)
بـه هـر حـال از شـانـسـمـه اینـجـا در خـدمـتـتون هسـتـم و بـه جــرم قـتـل بازداشــت نـشـدم و از شـانـس پســر عمــومــه کــه با داشتن پســر عموی گلــی مث مـن هنــوز داره نفــس میــکــشــه :دی
فک وفامیله داریم؟؟؟؟؟

فرستنده : Shey2nak

عاغا با هواپیما رفتیم مشهد تا سوار شدیم و نشستیم وقتی مهماندار میخاست نکات لازم را گوش زد کنه پسرخالم(دهه80دی)بلند میشه و میگه :لیدیز اند جنتلمن زیر صندلی شما 1 کیسه تهوع وجود داره هرکی نمیخاد دست ب دست بده بقلی بیاد دست ما لیدیز اند جنتلمن قربون دستتون .
یعنی چی بگم من؟این دیگه اثر تحریم نی اثر فیلمهههههههههههه بابا فیلم

فرستنده : titi

داییم 2 تا بچه داره لعیا٩ و ایلیا ٢ ساله
دارو ندارمو فروختم یه گوشی خریدم.
لعیا میگه سینا جون گوشیتو میدی بازی کنم؟
من: نه که نمیدم مگه خرم که گوشیمو بدم بهت لعیا جونم :ا
لعیا: باشه خودت خاستی
دو دقیقه بعد ایلیا ( داداشه لعیا) میاد میگه بوس و بهم می خنده منم بقلش می کنمو باهاش بازی می کنم. چند دقیقه بعد متوجه میشم گوشیم نیست....
بعله گوشیم دسته لعیا بود. بهش میگم لعیا گوشیم کلا مال تو!!! فقط به من بگو چه جوری به این بچه ٢ ساله یاد دادی حواسه منو پرت کنه د لامصب چطوری بدون اینکه من بفهمم گوشیمو کش رفتی؟؟؟

فرستنده : سینا مشهد

آقا من تولدم 1 دی همون روزی که میگن زمین میخواد نابود بشه
داداشم تو اینترنت این مطلب مال زمین رو خونده میگه مسعود دیدی اینجا نوشته زمین قراره اول دی نابود بشه
منم میگم اااااااااااااا اونروز که تولد منه
درومده میگه بیا دیدی آخر همرو خونه خراب کردی
آخه اینم داداشه من دارممممممممممممممممممممممممم
حالا خوبه قرار نیست اتفاقی بیفته و اینجوری کل شخصیت آدمو میبرن زیر علامت تعجب و سوال و نقطه و ویرگول

فرستنده : CRIS_7

یه روز هوس تن ماهی کردم . بعد 20 دقیقه جوشیدن تن ماهی . یه سوراخ ایجاد کردم و روغنشو ریختم ماهی تابه با پیاز و گوجه سرخ کردم . 
مامانم دور و برم میچرخید و به خیال خودش داشت کمکم میکرد . 
آغا چشمتون روز بد نبینه . تا اومدم در کنسرو رو باز کنم و بریزم روی بقیه مخلفات . دیدم کنسرو نیست .
به مامانم میگم کنسرو رو پس کجا گذاشتی ؟
میگه ای وای خاک به سرم مگه فکر کردم خالی کردی منم انداختمش سطل آشغال
خلاصه هیچی منم قهر کردم ( آخه نیم ساعت سر اجاق بودم به امید یه شام خوشمزه )
اما مامانم زود داداشم رو فرستاد یکی دیگه گرفت و خلاصه آشتی کردیم
به افتخار همه مامانای خوب بزن لایک رو

فرستنده : رضا پدر شایان

آقا مادرم زنگ زده
میگه : رمز لپتاپت رو بگو میخوام شارژ بخرم اینترنتی واسه بابات بفرستم!
من : خب از کامپیوتر خونه استفاده کن
مادرم : مودمش خرابه!
من :مادر من خب برو از سر کوچه بخر بفرست براش.
مادرم : نیما بگو اعصاب منو نریز بهم
من : خب مامان من دونه دونه میگم تو بزن
مادرم :بگو...
من : s
h
a
r
j
o
o
n
e
s
h
g
h
a
m
مادرم : بله بله؟! ذلیل مرده تو شب بیا خونه!
ایشون کی باشن؟
الان من بگم ایشون کیه؟خواهرمه؟!
مادر گیره ما داریم!

فرستنده : NINJA

عجیب ولی واقعی :
چند روز پیش که داز دانشگاه اومده بودم 
خونه ان قدر سردم بود که چسبیدم به
شوفاژ از خستگی همون جا خوابم برد 
بعد دو ساعت که بیدار شدم دیدم 
گودزیلای خونه ی ما (عسل, دهه هشتادیه خواهرمم هست ) واسم یه پرتغالو 
لیمو شیرین اورده میگه اجی بخور
خوب شی منم زل زده بودم تو 
چشاش داشتم نیگاش می کردمو 
با خودم می گفتم ایا این 
همان دختری ست که وقتی 
بچه بود من کچل شدم این قدر 
موهامو کشیدو بود ؟ 
در همین افکار بودم که ناگهان صدای جیغی اومد پریدم دیدم همه چی خواب بوده 
یهو بهش گفتم بزرگ شدی
مثلا دوماه دیگه 4 ساله میشی
بازم جیغ میزنی ?
گفت :اااااااا تو زنده ای فکر کردم مردی
جیغ زدم اه ای کاش می مردی
از دستت راحت میشدم :((((((((((

فرستنده : sahar21

نظریه دوست ما رو!
جمعه اول دنیا نابود می شه بعد جهان D:
الان دقیقا این یعنی چی ؟!؟!
دوست ما داریم!

فرستنده : @n@

بعد عمری شخص خاص وقت ملاقات داده،رفتم سر قرار نه گذاشت نه برداشت با چک زده تو صورتم(البته آروم)،میگم روانی چته؟!
میگه ببخشید از ذوق نفهمیدم چیکار کنم!!!
میگم اشکال نداره
میگه میشه دو سه تا دیگه بزنم،حال میده!!!!!
اینم شخصه خاصه ما داریم!!!!

فرستنده : wellborn

بـچـه بـودم یـه روز داشـتـیـم بـا دخـتـر خـالـم تـو حیـاطـمـون بـازی مـیـکـردیـم . 
وسـطـای بـازی یـه دفـعـه بـه مـن گـف مـانی یـه کاری میگــم بکن ، جـون شکـوفه نـه نگـو ،
من:باشــه ،
_دسـت مـن رو بشـکـن . 
من : برا چـی آخـه؟ 
_ خیلـــی کــلاس داره آدم دســتش روگــچ بگیره !!!! 
مـن: نــه مــن اینــکارو نمیــکنم ،
از اون اصـــرار و از مــن انکــار ، آخـــر ســر دیگـــه خســته شــدم گفـــتم باشـــه .
کنــار استخـــر بـودیـم 
استـــخر هـــم خــالـــی :دی
بــدون اینــکه چیــزی بگــم هــولش دادم تــو استـــخر هـه !!!!
عــلاوه بر دسـتــش ، ســـرش هــم شـیکــست کتــفش هــم جــا به جــا شــد .
چـــن روز بعــد توی بیــمارستــان گفـــت بیشـــعور من منظـــورم ایــن بــود کــه یکـــم دستــمــو بپیــچون 
بــیا حالا زدی داغـــونم کــردی :(
باس خودت بیای خواســتگاریـــم 
فک و فامیله داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : Shey2nak

دیروز امتحان داشتم وشب قبل نخابیده بودم بعد امتحان اومدم خونه وحشتناک خابم میومد.
خیر سرم رفتم بخابم .......دیدم یه صدایی میاد!!!!!!
پاشدم دیدم خاهر دهه هشتادی تا کمر رفتته تو کوله پشتیه من!!!!!!
_چکار میکنی اسکلت؟؟؟؟؟(خیلی لاغره آخه)
=اجی گف نوخو سیا(نخود سیاه) داری.پیدا کنم باش بررم(براش ببرم)
هنو از این نوعِ اسکلشم پیدا میشه.........
البته کم یابن نسلشون داره منغرض-منقرز-منقرظ-منغرض-منقرض(آره این آخری شمایلش اشنا تره!!!!!)
میشه.........

فرستنده : Iman

با پدر داشتیم میرفتیم که من امتحانِ رانندگی بدم..
بعـــــــــد گفتم : من وقتی رسیدم باید چقد پول بشون بدم بابـــا؟
پدر با یک لحن ِکاملا جدی: نمیدونم ، برو از خانم مجریه بپـــــــرس:)
من: خانم چی؟:|:|
پدر: مجری دیگه!!
من:(0-o)
یذره تفکــــــــر نمودم و یدفعه گفتم: بگو که منظورت منــشی نیست:|
پدر: آره آره، همـــــــــــــــون(شکلکِ ترول)
یعنی فکـــــ و فامیل است که من دارم آیا؟؟

فرستنده : Dezire

فک و فامیله داریم


مــامـــیم اومـده میگــه بـــرو بـرا آکــواریومــم دوســه تـا ماهــــی بخــر تــا ماهــیا دوستــای جــدیــد پیـــدا کنــن
حالا رفتـم میـبیــنــم ماهــی کــه تــا دو مـــاه پیــش پنــج هــزار تــومـن بود یهــویــی شــده بیســت و پنــج هــزار تومــن، بــا خودم گفــتم گــور بـابــای ماهــیا میــخوام صــد ســال سیـــا دوس پیـــدا نکنـــن بیخــیالــش شـــدم :) 

فرستنده : Shey2nak

بعضی وقتها عقل آدم یه چیز میگه و دلش یه چیز دیگه !
.
.
.
اصلاً هر دو شون غلط کردن آدم باید ببینه زنش چی میگه !

فرستنده : reza rahsepar

اون ابر گودزیلای برادرم (دهه هشتادی )که خدمتتون عرض کردم دیشب مجددا وقتی که داشتم فشار همسرم رو می گرفتم سر رسید و فرمود!!!!! ااااااااااا مگه سکته ایی هستید 
یعنی این جانوران ناشناخته بدون راه درمان هستند!!!!!!!!!!!!!

فرستنده : ARA61

ﻣﻌﻠﻢ ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺍﻳﻴﻢ ﺑﺸﻮﻥ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺍﻧﺸﺎﺀ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻳﻪ
ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺑﻨﻮﻳﺴﻦ
ﺍﻳﺸﻮﻥ ﻫﻢ ﺯﺣﻤﺖ ﮐﺸﻴﺪﻥ ﺭﻓﺘﻦ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﻧﻮﺷﺘﻦ: ﺑﺎﺑﺎﻡ
ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺟﻮﻭﻧﻴﺶ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺍﻭﻟﻴﻦ ﺑﺎﺭﻱ ﮐﻪ ﻣﻮﺯ ﺩﻳﺪﻥ
ﺑﻠﺪ ﻧﺒﻮﺩﻥ ﭼﻄﻮﺭ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺨﻮﺭﻧﺶ ﮔﺬﺍﺷﺘﻨﺶ ﺗﻮ ﻗﺎﺑﻠﻤﻪ
ﭘﺨﺘﻨﺶ !!!
ﺩﻳﮕﻪ ﺩﺍﻳﻴﻢ ﻫﻴﭽﻮﻗﺖ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﻧﺠﻤﻦ ﺍﻭﻟﻴﺎ ﻭ ﻣﺮﺑﻴﺎﻥ
ﺷﺮﮐﺖ ﻧﮑﺮﺩ

فرستنده : ho_boyes

صُب پاشـدم میبینم واکــس موم نصفش نــی.داد میزنم میگم پَ کــــی این واکــس مـــارو غــــورت داده؟ بابام میــگه مــن یه کــم مالیـــدم به کفشـــم!!
میــگم دِ آخــه لامـصــب این مالِ موئـــــــه میگه کفش منم پوست گـــاوه،ینی گـاو ازتوکمتــــره؟؟
بابام = )))
من : د
بـابـاس مــاداریــم ...؟؟

فرستنده : javad piero

عاقا من یه روز داشتم تو خیابون میچرخیدم ییههو دیدم واسم یه اس اومده با این مضمون(سلام داش امیر،زود تند سریع بیا خونمون دعوا!؟!؟!؟!؟)
منم گرخیدم که نکنه این پسر با گنده دعواش شده باشه؛
واسه همین در جا قمه و شوکر داداشمو گرفتم که برم.دیدم دم خونشون هیچ کس نیست.
واسه همین بهش زنگ زدم گفتم داداش پس کو دعوا؟
اونم گفت صبر کن دارم میام بیرون.
منم صبر کردم دیدم اومد.
من:سلام داداش مارو خر کردی؟پس کو دعوا؟
دوستم ابراهیم:داداش با ننم دعوا شده بود،اونم زنگ زد به بابام تا بیاد خونه.
منم به تو زنگ زدم تا تنها نباشم!؟!؟!؟
من: :-0
قمه: :-----0000
باباش: :----))))))))))))))))))))))))))))
واقعا دوست و رفیقه ما داریم!!!!!!!!!!!!!11

فرستنده : به گریه های گرگ باید خندید...

یعنی اگه با چشمای خودم نمیدیدم باورم نمی شد
لب تاب پسر همسایمون تو حلقم اگه دروغ بگم
حالا چون برام عزیزی اسمتو نمیارم...اما خوب عزیز دلم
بیسکویت آره....
خرما هم آره 
بعضی از این شکلاتها هم آره قبول....
قند هم که مشکلی نداره....
ولی آخه کی گز آردی رو میزنه تو چایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب حداقل وقتی تنهایی ازین گندا بزن که عُقِمون نگیره...

فرستنده : محمد موحدی (O L O)

اقا دیشب خونه ما برق رفته بود اعضای خانواده تصمیم گرفتن قایم باشک بازی کنن نوبت داداشم شد چش بذاره مامانم قایم شد همه دنبالش باور کنید نیم ساعت دنباله مامانم میگشتیم بعد نیم ساعت دیدم مامان گلم از صب از بس خسته بوده زیر تختی که قایم شده بوده خوابش برده ب سلامتی مامانای زحمتکشو گل بکوب لایکو

فرستنده : دریا

به مامانم میگم امروز حالم خوب نیست ، خیلی بی حالم ...
مامانم میگه : تو همیشه حال نداری ؛ نه می میری نه خوب میشی !
شک داشتم که سر راهیم که اونم خوشبختانه برطرف شد!

فرستنده : امـ ــیــــ ـد ♥

بـــابـــام رو به مـــامــــانم: عشقـــم, دنیــــام, هستیــــم آخـــه من چـــقد با تو خـــوشبختــــــم : )
مـــامـــانم یـــواشکی به بـــابـــام: واااای تو روخـــدا جلو امیـــــر اَ این حـــرفا نزن من خجالـــت می کشـــــم :|
منـــم اَ اون بالا نامحســـوس شـــاهدٍ حـــرفاشون بودم : )
بــابــام: نـــه بابا مـــن امیــــرُ می شنـــاسم اصن بی جنبه نیــــس : )
مـــامـــانم: خـــواهش می کنـــــم :|
بــابــامم ســـرخـــورده شد مثلاً قـــر کـــرد!
مــــن: مـــامـــان خـــانوم گل پســـرٍ مـــارو نبینـــم اذیتش کنـــی : )
مــــامــــانم رفته به بــابــام میگــــه : نفســـم, گلم, تک ستـــاره یٍ مــــن قَـــر کــــردی ؟؟
منــــم خنــدم گـــرفته بود تانـــک, بــابــام اَ اون اخـــم خـــوشگلا میکنـــه میگــــه: مگه قـــرار نشد جلو امیــــر اَ این حـــرفا نـــزنیم : )
مـــامـــانم: امیـــــرم بی جنبــــه نیس مــن پســـرمو می شنـــاسم : )
فک و فـــامیله داریـــــــــــــــــــــــــــم ؟؟

فرستنده : امیر21

پسرداییم واسم تعریف کرد یه بار با ماشین داداشم تو خیابون داشتن میرفتن که این یکی از رفیقاشو میبینه به داداشم میگه رفیقمو سوار کن سرده هوا گناه داره.
داداش ما ترمز میکنه پسره سوار میشه کلی با پسردایی محترم احوال پرسی میکنه بعدم موقع پیاده شدن یه دو تومنی از جیبش در میاره میده به داداش ما میگه آقا دونفر حساب کن.(بنده خدا چه مرامی داشته)داداش مام انگار یه عمره مسافر کشه برگشته میگه خورده نداشتین.ینی گرفته کرایه رو.پسردایی مام هنگ هنگ صداش در نیومده.چه داداش مقتصدی داریم ما

فرستنده : HAZHIR

چند شب پیش از سربیکاری به خواهرم گفتم بیا باهم مسابقه آره و نه بازی کنیم ( جواب های برعکس بدیم) یکم فک کرد گفت یه لحظه وایسا رفت تو اتاق و اومد گفت شروع کنیم اول من ... گفتم بپرس: شروع کرد حرفهای خاک برسری آیا تو بیشعور هستی ؟ من :( بله
2- آیا تو احمق هستی ؟ من: بله
3-آیا تو ...... هستی ؟ من :/ بله
4- آیا تو ............ هستی ؟ من :O بله
خلاصه 10 تا سوال پرسید بعد دیدم خیلی درحقم اجحاف شده الکی خودم رو سوزوندم 
شب بعدش رفتم خونه دیدم همه بهم میخندن میگم خیر باشه شاخ درآوردم ؟ با کلی تحقیق متوجه شدم خواهرم صدای من رو ضبط کرده و داده همه گوش کنن و آنچه فحش توی عالم بود رو من به خودم چسپوندم !!!
اهل منزل حتی پس از گذشت چند روز :)))))))))
هنوز هم نمیدونم غمم رو به کی بگم .....

فرستنده : hamraz

داییم اینا اومدن خونمون بعد دختر داییم رفته دستشویی ،خواهرزادم ( از نژاد همون گودزیلاها 4ساله هنوزشاخش کامل درنیومده) رفته از پشت دردستشوییو قفل کرده اومده باما نشسته مام ازهمه جا بی خبر ، بعد بنده خدادخترداییه نیم ساعت تو دستشویی مونده روشم نشده کسیو صدابزنه کمک بخواد خواهرم می خواسته بره دستشویی دیدتش نجاتش داده بعدا که فهمیمیدیم گودزیلا درو قفل کرده می گیم این چه کاریه زشته چرا قفل کردی؟ میگه قفلش کردم بشینیم باهم دیگه بهش بخندیم حال کنیم هــــــــــــــــــــــــــــــــی زمونه ما تو سن اینا بودیم اعجاب انگیزترین کارمون این بودکه بگیم بابا مامان بعداطرافیانمون ذوق مرگ شن وجامه ها بدرن حالا اینا.........
خدایا توبه

فرستنده : afne

ببینید قیمت دلار چقدر رو بابام تاثیر گذاشتهD:
هردفعه ازم پول می گرفت دوبرابرش رو بهم می داد :)
حالا جدیدا هرقدر می گیری یه چیزی هم ازش کم می کنه بهم پس می ده :|

فرستنده : @n@

بابابزرگم فوت کرده بود ماهم شب قبل از مراسمش یکی از یکی داغون تر نشستیم تمام خرما رو اوردیم گردو چپوندیم توشون روز بعدماهمه در حال زجه زدنیم داداشم با خنده از مسجد اومده میگه خرما رو که دادیم یه جوون خیر بلند شده کمک کنه بشقاب گرفته جلو ملت که هسته خرما هاشون رو جمع کنه....هیچی دیگه اینطوری شد که همه گردوها باکلی تف به ما برگردونده شد.
اخه فک و فایمله اسکلن ما داریم؟؟؟؟؟

فرستنده : v3noOs

 


فک و فامیله داریم


اقا مامانم کنترل تلوزیون رو گرفته جلو دستگاه پخش هی میزنه میکوبه زمین داد میزنخ این چرا کار نمیکنه!!!!!!!!
من.....!!!
سازنده کنترل!!!!!

هر کی با این صحنه درگیر شده بزنه لایکو

فرستنده : sadeg t

عاغادیشب دوستم خونمون بودبعدشام پاشدیم بریم بیرون ی گشتی بزنیم،همینکه ماپاشدیم بابامم پاشده منم باهاتون میام،إخوبابای خوشکلونازم توکجا!!!!منم میام باهاتون سیگاربکشم!!!!!!!من¥شرکت دخانیات‏$$$بابای خوش مرامه دارم؟؟؟

فرستنده : Lia masihi

مــامــانم تــو ماشــین بــود، منــو آبجـــی کوچیــکم رفتیــم تــو ســوپر مــارکــت بعــد برگشــتم نشــستم تو ماشـین آبجـــی کوچیکم نشــست عقــب...
تا اومــدم شــونه تخــم مــرغ بــدم مــامــانم دیــدم یــه زن 
دیگس حسابی جــا خــوردم ترســیدم بعــد از دو دقیــقه هنــگ بــودن فهــمیــدم مــاشیــنو
اشتــباهــی ســوار شــدیــم، پیــاده شــدمو بــه آبجــیم میــگم پیــاده شــو "جـوجـو" ماشــین مــا جلــوییه، 
بعــد کــه فهــمیده اشــتباه ســوار شــدیم پیــاده شــده بــه خانــومــه میگــه : مــامــان پیاده بشین 
ماشینو اشتباهی سوال شدیم 
خــودشــم مــونــد یــه لحــظه بعـد زد تــو ســرش گــف : " وای خـاک بـل سلــم" 
بعدم دویـــد رف سمــت ماشیــن خــودمــون
خانومه هــم تــرســیده بــود هــم نمیــتونســت جلــو خنــدشــو بگیــره :)
فک و فامیله دارم من؟؟؟

فرستنده : Shey2nak

مــادر بــزرگــم کــه دیگــه خیلــی پیــر شــده بــه پــدر بزرگــم گفتــه بــراش عـــصا بخــره!!!
اینم رفتــه از اون عصــا هــای کوه نوردی اسپـــرت براش خـــریده :))
مـادر بــزرگمـــم روش نمیــشه ازش استـــفاده کــنه شــب کــه تــو خــونــه نشــسته بــودیم داشــت به عصــا نیگــا میـــکرد رو کــرد بـه بـابـا بــزرگ گفـــت :
آخــــه پیــرمــرد بــی عقــل ایــن چیــه واســـه مــن خـــریدی ایــنو کجـــای دلــم بــذارم /> پــدر بزرگــم : ابــو قراضــه شیــشه عینــکت انــدازه کاســه ســوپ خوریه چِــش نــداری مهــر و محبــت منو ببینــی !!!
مـادر بزرگ : مــارو باش دلــمــون به کـــی خوشــه کــه پیــر شــدیمو یکــی هــوامـــوون رو داره
پــدر بــزرگ : تــو چرا دســت از ســـرم بر نمـــیداری واللا به قرعان مهــریت دو قـــرونه
مــادر بزرگمـــم زُل زده بــود بهـــش چشـــاش هــم پــره اشـــک :x
بــابــا بزرگمــم فهمـــید ناراحت شــده رفت پیشـــش نشــست دستـــشو حلـــقه کرد دور گــردنش و ماچــش کــرد گفــت :
خانومـــم چرا ناراحـــت میشـــی ؟
باهات شوخـــــــی کردم
مادربزرگمـــم که آشتـــی کـــرده بود واســـش لبخـــند ژکونـــد میزد و عشـــوه میــوومد یــواش گفـــت فردا واســم عوض میکـــنی؟
بابا بزرگ: آره قــربونــت برم 
منــو مــیگوییـــی؟؟!!!
یـــه دسمال لدفـــن خیلـــی عشقولـــی بود :(
فک و فامیله دارم من؟؟؟؟؟؟

فرستنده : Shey2nak

ﯾﻪ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﺩﺍﺭﻡ ﺩﻫﻪ ﻫﻔﺘﺎﺩﯾﻪ، ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﺵ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ
ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﺭﻭﺯ ﻣﺎﺩﺭ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺗﺒﺮﯾﮏ ﮔﻔﺖ
ﺩﻫﻪ ﺷﺼﺘﯽ ﺑﺎﺷﯽ ﺩﺭﮎ ﻣﯿﮑﻨﯽ!
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﺎ ﮐﯽ ﺟﺮﺍﺕ ﺩﺍﺷﺖ ﺑﮕﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﻭ ﺩﻭﺳﺖ
ﭘﺴﺮ ﺩﺍﺭﻩ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻭﻧﻄﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻣﺎ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﻣﻮﻥ
ﺭﻣﺰﯼ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﺩﯾﻢ،

فرستنده : ho_boyes

آقا بابای ما این کار همیششه که وقتی اخبار،درباره لایحه فلان و مصوبات بصار مجلس و طرحهای نمیدونم چهاربه اضافه پنج میگه،سرمون داد میکشه خفه شین!
ما هم ساکت میشیم!
بعد که خبر تموم شد زل میزنه به ما میگه چی گفت؟؟؟
خب آخه پدر من...

فرستنده : Fesgheli

داداشم اومده خونه دیدم یه چای ساز برقی دستشه ! میپرسم اینو ا کجا آوردیش؟ دیدم میخنده پایین چایسازو نشونم میده میبینم قسمت پلاستیکی زیرش ذوب شده!
گفتم پیداش کردی ؟
میگه ماشینو بردم تعمیرگاه، تعمیرکاره گفته یه چای واسه خودت بریز بخور!چای رو ریختم اومدم نشستم بخورمش که دیدم یه بوهایی میاد برگشتم دیدم وای چایسازو گذاشتم رو بخاری:-))))))))))))))))))
منو میگی دل و رودم از خنده ریخت رو فرش:-))))))))))))
آخه تو که چایساز ندیدی تو عمرت کاردو بخوری جای چای:-))))))))))
هیچی دیگه، رفته 70 تومن واسه تعمیرکاره چایساز خریده اینو آورده خونه:-))))))))))))
داداش باهوشه دارم من;-)

فرستنده : @&f

با پسر عمه هام رفتیم تو روستامون ساعت 2 نیمه شب رفتیم تو یه باغ تاریک تاریک دور هم نشستیم شروع کردیم به حرف زدن درباره ی جن و روح و . . . 
بعد چند دقیقه تعریف کردن دیدم چشای همه رو هم زومه کسی جرأت نداره به اطراف نگاه کنه:-))))
به داداشم اس دادم که بیاد تو باغ با یه پارچه سفید بندازه روش ،،،بعد بهشون گفتم می خوام احضار روح کنم:-))))))
شروع کردم دوتا سنگو برداشتم هی این دست و اون دست کردم حالا گفتم دستاتونو بدید به من ! همه میخندیدن میگفتن خل شدی؟
یهو داد زدم خودتو نشون بده. . .
هیچی دیگه، داداش مارو باش ! تفنگ دولول همراش آورده بوده تیر هوایی شلیک میکنه بعد میپره بیرون با چادر سفید:-)))))))))))))))))))))
چشمو برگردوندم دیدم همه تو بغل همدیگن همشون هم سکته زدن:-))))
بعد که فهمیدن منو دنبالم کردن حسابی از خجالتم در اومدن ;-)
الان دوتاشون شب میترسن تو اتاقشون بخوابن:-DDDDDDD

فرستنده : @&f

با خونواده رفته بودیم شمال تو راه جاده چالوس بودیم صبح بود رفتیم تو تونل کندوان بابام یهو داد زد مهدی چرا من هیچ جارو نمیبینم چرا چراغهای ماشین سوخته روشن نمیشه گفتم بابا چراغها روشنه چرا دروغ میگی تو توهممم زدی گفت مگه من با تو شوخی دارم؟!؟!!؟!؟
بعد یه نگاه عاقل اندر سفیه بهش کردم دیدم بعععععله عینک دودی زده که همه جا رو تاریک میبینه؟؟!؟!؟!!؟
بعدش؟؟؟؟؟؟
بعدش هممون دلمون میخواست هوش بابامو 
ب.....ج.....و......ی.....م ؟!؟؟!؟! 
بابای جو بده اس داریم؟؟؟؟

فرستنده : ice bOy

مـامـانـم تـو یخـچال دنبـال آرد گنــدم میگـشت بــرا ســرخ کردن ماهـــی
یه بسته پیدا کرد شبـــیه آرد بــود بازش کــرد و چشــیدش ، به من گفت مانـــی بــه نظـــرت ایــن چــیه ؟؟
شــیرینه امــا نمـــیدونم چــیه
منـــم چشـــیدمش و دیــدم مــزه آنـانـاس میـــده
مــــن : آخ جوووون پـــودر شـــربت آناناســه
مـامـانـم : ولـــی مــا کــه از ایـــن پـــودرا نداشـــتیم
مـــن : خــوب حتـــما از قبـــل مونـــده یــادت نـــی آخ جـــون درستـــش کــن بخوریـــم
مــامـانم هـــم ســـریع پارچ آبــو پـــر کـــرد و پـــودرو ریخـــت تــوش و همــــش زد اما دیـــدیم رنگـــش ... 
صــــورتـــی شـــد !!!!!
بعد از چند ثانیه نیگا کــــردن مـــن و مــامــانم با تعجـــب بــه پــارچ آب 
من : اهههههههه مامـان یادم اومد این همون پودر تقویتی بچـــه کـــوچــولــواس که :|
مــامــان : ای بــابــا حــالا کــه درســـت کـــردم یـــادت اومــــده ، حالا چیـــکارش کنیـــم ؟؟؟؟ :|
( صــــدای باز شــــدن در خــــونــه )
مامانم با ذوق : آهـــــا بابات اومد میدیمــــش اون بخــــوره ، حتمـــا تشــنه هــم هــست از راه رســـیده
مـــن و مــامــانم =)))))))
فک و فامیله دارم من؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : Shey2nak

رفتیم تهران خونه عموم بعد رفتیم ی جایی ک من بلد نبودم ب پسر عموم(8 سالشه) میگم اینجا کجاس؟
اونم یه ژست گرفت بعد گف:اینجا تهرانه یعنی شهریکه....
من(0-0)
تهران"""
هیچکس$$
...

فرستنده : ImanPuls

یه روز مثـــل همیــشه داشتم توی حموم به صدای دلنـــشین خودم گوش میـــکردم :)))
بابام اومـــده تو آشپزخونه آب گرم رو کامل قطع میکنه میگـــه: این مـــاه مصـــرف آب زیاد بــوده .بــــاید از همـــین الان صرفـــه جویی کنیم ..بــــعد محل حادثه رو تـــرک کرد :-o
کــف شامپو چشـــمامو کاسه ی خـــون کرده بــو . با هر بدبخـــتی بود اومدم بیـــرون.بابام اومد به زور جلـــو خنده ش رو گـــرفته بود. گفت پـــسرم شوخی کـــردم.خواستـــیم با مامانـــت یه کم ســـر کارت بــزاریم :)))))))
گفتم:شمـــآ حتی به پســـر خـــــــــودتونم رحم نمیـــــــــکنین؟؟:ا
مامانم گفت مگه تو به مــــــا رحم میکنـــی که تـــا یه سوتـــی میدیم. سریـــع میـــری تو  khosh-khandeh مینویـــسیش؟؟؟:))))
پدر مادر انتـــــــــقام جـــــــــــــــــــو دارم مـــــــــــــــــن ؟:ا

فرستنده : stranger.O831

امروز داشتم تو تلوزیون کانالارو بالا پایین میکردم
دستم رفت رو کانال 5 داشت رنگین کمان میداد اهنگ دوشنبه
مامانم مث موشک پرید وسط اتاق داد زد : دست نزن میخوام گوش بدم :| 
من :| :| :| 
داداشم 8 سالشه با خواهر زادم میشینن ترش متال گوش میدن ))): 
ای خدا کی 21 دستامبر میشه پس )): 
ناموسا فک فامیله داریم؟!

فرستنده : -__мeнrdαd__-

مــــن تقلیــــد صدام خیلـــی خوبه .مخصـــوصــا صدای پیــرزن های فامـــیل:))))))
یه شــب که مثل بچـــه ی آدم نشسته بـــــودم دختــــر دایم زنگ زد.
من:ســـلام دختـــردایـــــــی.
دختر دایــی:شـــــــلام جـــــوجــــو :-*
من: ها :-o (سلام گرگ بی طمع نیست )البته توی دلــــم گفتم :)))))
دختر دایــی :میگم جـــوجـــو یه کم صدای مادر بزرگـــم رو تقلـــید میکنی؟ اخه دلم گلـــفته :(((((
من:گلوم درد میـــکنه بـــزار بـــعدا
دختــــــر دایـــی:دلم میشکنه ها :((((دیدی شقدر دوشتت دارم بوس بوس :(((
در چنیــــن مواقــعی سنگ هم بـــآشی آب میــشی :))))
وقتـــی به خودم اومدم دیــدم 20 دقیقه س دارم با صدای مادربزرگــش میـــحرفم.احساس میــکردم پیرزن درونم داره کودک درونمو میخوره :))))
گفتم دختردایی؟ خـــــوب بود؟الـــــو؟ دختر دایی؟؟؟؟؟ 1.2.3. آزمایش میکنیم :-o
خواستم قطع کنم کـــ] یه دفــه انگار انفجـــار عجیبی از اون طـــرف خط ایجاد شد.:-o
صدای خنده ی بیشتـــر از 20 نفـــر میشد.تازه ضرب المثل اشک تمساح یادم اومد :ا دوســـت داشتم از همونجـــآ دست ببرم چـــشماشو از کاسه در بیــارم :((( ولی کمبــــود امکاناته دیگه.
مثل تیـــرچراغ بــرق خشک شده بودم ببــینم آخرش چی میــشه؟؟؟
صدای دختـــر داییم اومــد گفت : خونه ی مادربزرگم هستیــــم همه دارن درو دیـــواز رو گاز میگیـــرن از خنده.تازه صداتم ضبط کردیم:))))))))
میگم شما فک وفامیل دارین ما هم فک وفامیل داریم :ا

فرستنده : stranger.O831

یه خـــواهر زاده دارم از همیـــن گودزیـــلاها.3 ســالشه.
یه وقتـــایی گیر 3پــیچ میده میــگه من باید چـــیکار کنــم؟؟؟؟؟؟
مـــا هی میگیم: مهدی جـــون یعنـــی چی چیــکار کنی؟
ایـــنم هی مـیــگه نه من بایــد چــــــکار کنم خـــو ؟؟؟:((((
هنـــوز کســـی کشف نــکرده در ایـــن لحظــات این میـــخواد چیــکار کنه؟:-o
الان دقیـــــــقا اومده کنــــآرم نشســـته هی میـــگه من چــیـکار کنم؟؟؟؟؟ :((((
خب چیـــکار کنی دایی جـــون بیا با ایـــن آقا فیله خـــاله بازی کن :)))))
شمـــا شاهد بـــاشین تــــوی چه شرایـــطی میام ایـــنجا پست میـــزارما :ا
ای خـــدا رفت سراغ پـــاره آجرم (همون گوشیه که اگه بگم ریا میشه ) 
...تـــورو خدا شمـــایی که گودزیـــلا دارین بگـــین من چیکار کنم ؟؟؟؟؟:ا
نه میخوام بدونـــم من بـــاید چیـــکار کنم ؟؟؟؟؟

فرستنده : stranger.O831

فک و فامیله داریم


یه مطلب خیلی خنده دار دیدم گفتم اینو حتما باید لایک بزنم. اما دیدم اخرش نوشته بزن لایکو واسه همینم لایک نزدم.
مثل وقتی که از بیرون غذا سفارش می دم اگه پیک موتوریشون بگه انعامه مارو هم بده نمی دم اما اگه حرفی از انعام نزنه انعامشم می دم.
کلا لجبازی تو ذاتمه

فرستنده : سینا مشهد

دیدی ؟!
بعضیا برای اینکه یادشون میره شب یلدا اس تبریک بفرستن ، از چند هفته قبلش یه اس میدن که مثلا فلان تا شاخه گل برات فرستادم ، هرروز یکی بردار ، وقتی تموم شد بدون من اولین نفری بودم که یلدا رو بهت تبریک گفت!!!
تبریک باید به وقتش باشه حواس پرت !!!
میگم: به افتخار دوستایی که همیشه هستن،نمیگم آخه دوسته ما داریم ؟

فرستنده : dash vahid

یه دختـــــردایی 4سالــــه دارم اومـــدن خــــونمون, دستـــمو گــــرفته کشـــونده تو اتــــاقم!
مــــن: آرتمیــــــس چیکـــا می کنــــــی؟؟
آرتمیـــــــس: میخـــــام باهات حــــرف بزنـــــم خو! اَ وختــــی آرتیـــــن (داداشش) رفته دانشگــــا همدان نمیـــــدونم به کی گیــــــر بدم؟؟ :|
مــــن:) گیــــــر بدی؟؟ چـــــرا اونـــــوخ؟؟
آرتمیـــــس: آخــــه من تـــورو انــــدازه اون دوس دارممممم! :)
مــــن:) منـــــم دوست دارمممم خـــواهرجــــون! :) الان میخــــای به مــــن گیـــــر بدی؟؟ آره؟؟
آرتمیـــــس: امیــــــر دوس داری جـــا ایمــــان خــــواهر داشته باشــــی؟؟
مــــن: ایمــــان زنــــدگی منـــــه خیلی دوسش دارم مگـــه تو خــــواهـــرم نیستــــی خـــــواهر میخـــــام چیکـــا ؟؟
آرتمیـــــس: مـــن زنـــدگیت نیستــــم؟؟ :(
مـــن: هه! چــــرا !
آرتمیــــس: امیـــــر اون دختـــــرٍ که دوسش داری اونــــم زنــــدگیــته؟؟ :(
مــــن: )
آرتمیـــــس: آره؟؟ 
مــــن: آدم انقد داداششـــو اذیـــت نمی کنـــــه! ؟ باوشه؟؟ دمـــاغشو کشیــــدم!
آرتمیـــــس: دمـــاغٍ عشقتـــــم می کشی؟؟
مــــن: عشق چیـــــه کوچـــولو!
آرتمیـــــس: امیـــــر بهت گفته باشم این فکـــرارو از ســـرت بنــــداز, درســـته الان خـــواهرتــــم ولی بزرگ شدم میخـــام زنت شم! بابام و آرتیـــن تورو خیلـــی دوس دارن حتمـــاً منُ میــــدن بهت!
مـــن: o_O
آرتمیــــس: مـــن خیلی دوست دارم! الانم پـــاشم برم بقیه شک نــــکنن!
مــــن: | ؟ | ! | ؟ |
چیـــــزی ندارم بگـــم! 79+1=؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : امیر21

آقا رفته بودیم خونه بهبود اینا دیدم بهبود هی میگه : سینا ...سینا...
من: (OsO)
فوضولیم گل کرد رفتم ببینم سینا کیه!!!!!
به مرگ خوده بهبود قسم!!!!!
دیدم یه مرغ میناس!
بهش میگم آقا بهبود اون میناس سینا چیه میگی؟!
برگشته میگه میدونم! آخه نَره گفتم سینا صداش کنم بهتره!!!
من |:
سازمان همایت از حیوانات اهلی ):
شوهر عمه است ما داریم آخه؟!

فرستنده : Rm@n4

پدرم میگه من 20سالگی زن گرفتم توام باید امسال زن بگیری دیگه 20سالته !؟!؟!
من)0!0(
بعد گفت 22سالگی پدرشدم توام باید22سالگی پدربشی؟؟؟؟!
من)0؟0(
منم گفتم خب یه دختر خوب سراغ دارم اونو میخوام!!
پدرم چپ نگام میکنه میگه تو خجالت نمیکشی با این سنت اسم زن میاری ما جلو بابامون پا دراز نمیکردیم حالا تو اسم زن میاری!!!!!!
منم گفتم خودت گفتی!؟!؟؟!؟
میگه من خواستم ببینم با کسی هستی یا نه که معلوم شد بعدشم تا 30 سالگی اسم زن نمیاری بعدشم حواست به عروسم باشه!!!!!!!
اخه اینم بابای مچ گیره من دارم

فرستنده : alim2

مـــامـــانم پایٍ لپ تاپــش نیشســـته با یه لبخنــــدی که آدرنـــالینٍ خـــونُ بالا می بـــــره میگــــه: الهــــی عــــزیزم!
بــابــام: بعـــــله ؟؟ با مـــنی ؟؟
مــــامــــانم: خیـــــــــــــــــــــر!
مــــن: با منــــــی؟؟
مـــامـــانم: بَ رَ بَ بَ! 
ایمـــان: با مــــن بوده دیگــــه مگه نـــــه؟؟
مـــامـــانم: نه عجیـــجٍ مـــامـــان ! باD$D$D بــــودم آخـــه این پســـر چقد نــــازه ه ه ه ه ه !
مــــــــن: هــــــــوووووم کی؟؟
مـــامـــانم: بابا آچمـــــز  khosh-khandeh میگــــــم ! 
بـــابــــام: خـــدا شـــانس بکنــــه تو حلقــــش! :|
مــــن: ایـــــــش اصنــــم نـــاز نیس (شـــوخیدم)
مــــامــــانم: کســــی نظــــر خـــواس؟؟ نه نظــــر خـــواستم اَ شمــــا؟؟ :)
مـــن و بــابــام: )
بــابــام که به این نــازپســـر حســـودیش شد دیگــــه مـــن که مستـــاجـــرمُ جـــایٍ خــــودمو دارم :|
مـــامـــانم الکـــی اَ کســـی خوشش نمیــــادااااا !
مـــامــــانٍ کــاربـــرٍ  khosh-khandeh دوستـــــــــــــه داریــــــم؟؟
D$D$D چن بار این پستُ میخـــــونی؟؟ بستـــه دیگـــه ! عه عه باز داره میخــــونه ! : )
آرووووووم لایک کن کچـــــل هه!

فرستنده : امیر21

ســــر ظهری تو خونه دراز کشـــیده بودم و TV میــدیــــدم
یههههــو متـــوجــه شـــدم کــه یه نفـــر از تـــو کـــوچه داره اسمـــمو بــا بلـــندگو صـــدا میـــزنه!!!
اولــش فـکـ کـــردم شـاید با کــس دیگــه ی کــار داشــته باشـــه امـــا بعــد از چنــد ثانیه اســم و فامیـــلو با هـــم صــدا زد
یا حضــــرت ِ عباس نکنه پلیس ملیســــی چیزی باشـــه؟؟؟؟
خووودایا بـــاز چـــه دستـــه گلی بـــه آب دادم؟؟؟؟
رفتـــم تــو کــوچــه دیــدم یــه وانــــت ســـبـزی فروشـــی جلـــو در خـــونــه واســتاده بهـــش گفتـــم : منــو از کجــا میشــناســی؟؟؟؟؟؟ امـــرتووون؟؟؟؟
گفت : مـامــانــت ســر کــوچــه ازم ســبزی خــریدو گفـــت بیــام اینــجا صدات کنــم کــه بیــای پووولشـــو بدی 
بیــا اینـــم سبــزیاتــون 
فک و فامیله دارم من؟؟؟؟

فرستنده : Shey2nak

آغــا مـا تـاحـالا آنـانـاس نخــورده بــودیــم نمــیدونستیم میــوش چــه طعمـــی میـــده!
بــابـام خــریـد اورد خــونه مــام همــه چشـــامون داشــت در میـــومد !!!!!
منــو آجـــــی کوچیـــکم اســـرار داشتــیم قبــل شــام بخـــوریم بـابــام گفـــت نــه بــذا بعـــد شـــام میخـــوریم!!!!
بعـــد از شـــام انـانــاس رو گـــذاشتـــیم رو سینـــی و همـــه دورش گـــرد کـــردیم پوســـتش رو کنـــدیم و . . .
آجـــی کوچیکــم: بابا چــلا وســطش سفـــته آخـــه؟
بــابــام:فــک کنــم کــامـــل نرســـیده بـخــور دخـــترم خــاصیـــت داره!
مــامـــانم : علــــی "اســم بـابـام" چـــرا ترش اخــــه؟
بــابــام:حتـــما تــو بار بـــش فشـــار اومـــده اون یـــه قسمـــت لـــه شـــده و تــرش شـــده!
مــــن:بــابـــا بخـــدا کمپــــوتش شـــیرین تــر از ایــن حـــرفاســــتااا! :l
بــابـام:بخـــور دیـــگه خاصـــیت داره!
بعد از 1 ســـاعت نشـــد همـــمون هـــر 5 میـــن یــه بار تـــو دستــــشوی اوق میــــزدیم!
بــابـای میـــــوه شــناس داریـــم ما؟

فرستنده : Shey2nak

بـــابـــام یادش رفتـــه نون سنگک بگـــیره دم در واستاده منــــو صدا میکنه 
مــن : بلــه بابا ؟؟؟؟
بابام:یادم رف نون بگـــیرم حالا چیکار کنـــم ؟؟؟
مـــن بعـــد کلـــی تفکـــر : ببین من میـــــرم بالا تو زنگ بزن بگــــووو تصادف کــــردم 
بــابــام زنــگ زده میگـــه: بــه مـامــانت بگــو تصــادف کـــردم وایــســادم افـــسر بیـــاد نگـــران نـــشو 
مـــن :مــامـــان بــابــا مــیگـــه تصــادف کـــردم وایــســادم افـــسر بیـــاد نگـــران نـــشو !!!!!
و ایــنجانــب مـامــان بنــده بعــد از شنیـــدن خــبر : عــــــــه! خوووو حــالا تــا برســه نــون سنــگکا خشــک مـــی‌شـــه کـــه :))
هیچــــی دیگـــه بابام خودش شنــید رفــــت نون سنگک گــرف اومــــد
هـه!!!!
فک و فامیله دارم من؟؟؟؟

فرستنده : Shey2nak

آبـجــی کـوچـولــوم ۱ مــاه اســـرار میکـرد بــراش یه فنـــچ (ایــن پـــرنده ریـــزه مــیزه ها)بخـــــرم!!!
کـــلـی پول دادم بابت یـه فنــچ دلشو شــاد کنـــم !!!
خــردیم آوردم خــونــه از خوشحالــــی بال بال میزد جیگـــرم (آجـــیم)
حالا رفتـــه مدرسش !!!!
۲ روز نشــــده دایـیم اومده خونـــــه چادر گذاشــته ســرش، صــورتشــم پوشـــونده، رفتـــه ســـراغ فنچ 
جلـــو قفسه فنچــه یهو چادرو باز کرده گفته: بهههههههههه!!!!!!
فنچــه هم از ترسش جــان بــه جان آفـــــرین تسلـــیم کــــرد ، ینــــی در دم مـــــرد
داییـــمم از تـــرس ما آروم در گوش فنچـــه میگف :
پاشــــووو عــــزیزم تو رو خــــدا نمیــــر 
یخورده جنبــــه شوووخــیم بد نیس 
پاشـــوووو 
ای خــــدا چه غلطــــی بود کـــردم 
رفــــتم پهلوش میگــــم دایی آخــــه این چه کاریـــه!!!! منـــم بودم تــورو این شکلــــی میدیدم زهـــره ترک میشـــدم :دی 
هیچـــی دیگــه پووول ۱ فنـــچ بعــلاوه حــــق الســکوتـــو ازش گــــرفتــم 
داییــم : همچــــی حله دیگـــه دایــی؟؟؟
مـــن : آره دایــــی جون خـیالت تخــت شمــــا بــــرو یه مدت این دور و ورام آفتابــــی نشووو من حلش میکـــنم :)
الانم پاشـــم بــــرم بـــه مـــامــــی جـــریانو بگـــم !!!!
اونـــم زنگ بزنـــه بــه دایــــیم یه قشقرقــــی بپـــا شـــه
بسمون نیس این همـــه یک نواختـــی؟؟؟ یه خوردم هیجان بدیـــم بــه فک و فامیل :)

فرستنده : Shey2nak

بـــابـــام:جیـــــــــــــــــــــــــــــــــغ!
مــــامــــانم:جیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ!
ایمــــان:جیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ!
آقـــا نمیـــدونم چی جـــوری خـــودمو از اتاقـــم پـــرت کــــردم پاییــــن : یــــا ابلفضـــل چی شده؟؟
3تـــاشون زدن زیـــــرٍ خنــــده :" )
مــــن: جـــــــــــــــــــان؟؟
بـــابـــام: دیدی گفتــــم خــانوم الان مثٍ مــــرغابی پـــرواز میکنــــــه ؟؟
مــــامــــانم: الهـــــی قیـــافَشــــو قفــــونت بلم که انقـــد تــــرسویی تو!
مـــن: چـــی شده؟؟ : |
مــامــانم و بابام: یح یح یح!
ایمـــان : امیــــر بابا داره به مـــامـــان میگــــه این امیـــــرُ توپــــم تکــــون نمیـــده انقــــد خـــونســــرده!
مــــامــــانم: این آزمــــایشُ انجـــام دادیم ببینیــــم درجه دمـــایٍ خـــونت چن سانتـــی گـــــراده ! :))
فک و فامیــــــله داریـــــم؟؟ :(

فرستنده : امیر21

به شوهرخالم میگم سیگار نکش ضرر داره ، میگه : کی گفته ؟ میگم دانشمندا ، میگه دانشمندا غلط کردن!! 
جالبش اینجاست که چند دقیقه بعدش داره با بابام بحث میکنه میگه : شنیدی دانشمندا گفتن جهان میخواد تموم شه؟
ایشون خیلی بین دانشمندا تبعیض قائل میشن :))
فَکُ فـامیلِ داریم؟؟!

فرستنده : Hermit

دختر عموم از وقتی دماغشو عمل کرده کمی فارسی یادش رفته بعضی کلمات رو انگلیسی میگه مثلا میگه :
اوه مای گاد تیچر خصوصیم قراره بیاد
تو کل عمرش هم فقط یه سفر خارج از کشور داشته اونم 8 سال پیش رفته کربلا و برگشته

فرستنده : reza rahsepar

خانوادگی دور هم جمع شده بودیم
من رفتم واسه کباب تو منقل آتیش روشن کنم...
آقا با هزار بد بختی آتیشو روشن کردیمو اومدیم یخورده نفت برزیم آتیش بیشتر شه یهو دیدم پسر عموم اومده میگه
آخه این چه فیزیکی هست که تو خوندی (می خواستم بگم من فیزیک می خونم بععععععععله :))) ) آتیشو با نفت روشن می کنن؟؟!!
من : پس با چی روشن می کنن؟!!
پسرعموم: با دی اکسد کربن!!!
من: what?!!
پسر عموم: کیلووات - همون که بش میگن H2O
من :|
پسرعموم :))))
آتیش :(
علم فیزیک :O

فرستنده : HesaN

یه بار فامیلمون بچشو سپر دست من که مثلا باین مغز متفکر تاریخ کار کنم
منم یه 20 سوال با جواب براس نوشتم گفتم بخون 1 ساعت دیگه میپرسم 
بعد یه ساعت شروع کردم به پرسیدن دیدم هر سوالی میکنم این میگه شمارش چنده اونم شروع میکرد مثل بلبل ج دادن بعد 2-3 تا سوال مثلا شماره 3 رو پرسیدم گفتم پنجه دیدم داره جواب سوال 5 رو میده نگو این معجزه خلقت از رو شماره ها جوابارو حفظ کرده بود

فرستنده : mahsabanoo

 


فک و فامیله داریم


یادمه دبستانی بودم داداشم راهنمایی بود باهم میرفتیم مدرسه بابام پول رو میداد داداش بزرگم که برا جفتمون هم خوراکی بخره.(دهه 60ی ودهه70ی)توراه مدرسه داداشم میرفت مغازه پول یه کیک و میداد ولی وقتی میرفتیم بیرون 2تا کیک داشت و یکیشو میداد به من.من همیشه متعجب بودم تا اینکه فهمیدم یه دونه میخریده واسه خودش یه دونه میپیچونده واسه من.
من عذاب وجدان داشتم اما اون نه حالا که بزرگ شده وقتی نماز میخونه میگم داداش یادته؟!یادته؟!اونم التماس میکنه میگه تورو خدا یادم ننداز من توبه کردم.
داداش داریم ما؟؟؟؟؟

فرستنده : vahid vazifeh

داریــــم بـــا بـــابـــام فـــوتبــال میــــزنیم , مـــامـــانم اومـــده دو شـــاخـــهَ رو کشیــــده بیـــرون میگــــه: اووووف چــــقد شمـــا بازی می کنیــــد؟؟ پاشــین بیـــاین کـــارتون دارمممممم : )
مـــن و بـــابـــام داد بیـــداد کـــه چــــرا بازیــمونو خــــراب کــــردی؟؟
مـــامــــانم: خــــونواده مـــارو باش ! کــارتون دارم خـــو!
پاشیــــن بیـــاین!
آقـــا مــام رفتیــــم کنـــارش! 
بــابــام: چیـــه خــــانومــــی؟؟ راجع به دانشگـــاس؟؟ 
مـــامـــانم: نــــه بابا : )
مــــن: پَ چیـــــه؟؟؟ خــــــداااااا !
بـــابـــام: خـــفه شـــو امیـــــر بچـــه پـُر رو! عزیـــزم بگـــو ؟
مـــامـــانم دستــاشو میــــزنه به هم: وااااای بـــاورتون نمیشـــه ؟! شمـــا میــــدونستــین اگـــه بالٍ پشــهَ رو بکَنیــــد و تو محیط ولش کنیــــد بعـــد از چن روز میــــمیــــره : )
مـــن و بـــابـــام : (O_O) 
مـــامـــانم: حتمـــاً می پـــرسین چــــرا؟؟ چـــون نمی تونه پـــرواز کنــــه و واسه خـــودش غذا پیـــدا کنه در نتیجــــه میمیــــــره : )
یعنــــی گـــور به گــــور شه اون پشـــهه! 
مـــن و بابام نمیـــدونستیـــم بخنـــدیم یا گــــریه کنیـــم؟؟ :|
مــامـــانم میگـــه: خُــــب دیگــــه امیـــــر مـــامـــان اون پـــرتقالُ بنـــداز بیـــاد ویتـــامین لازم دارم : )
مــــن ادامــــه بازیـــمو میخــــااااااام ! : "(
مـــامـــانٍ شیطـــونــــه داریـــــم؟؟ 
بخـــدا خــاک تو ســــرٍ همیــــن شیطنتـــاشم !

فرستنده : امیر21

خونه مادر خانم داشتم غذا میخوردم و حواسم نبود خواهر خانمم نگاه میکنه:)
بعد از غذا گفت خوراکتم خوبه ها:))
هیچی دیگه گلاب به روتون تا چند روز اسهال و دلپیچه داشتم ونتونستم غذا بخورم:ll
بابا این خواهر خانم من خطرناکه باید به سازمان حقوق بشر معریفش کنم بیان بگیرنش:ll
با اون چشای شور ورقولومبیدش:ll

فرستنده : smj13سید مصطفی

عاغا 
من فهمیدم چرا هر وقت میخوام از بابام واسه ارتقای کامپیوتر پول بگیرم سریع پول میده
اخه ناقلا میخواد من درگیر کامپیوتر بشم خودش راحت تلویزیونشو ببینه
یعنی به این میگن مدیریت استراتژیک

فرستنده : صادق (بصیر)

بــه داداشــم میگــم امیــر قــرار " کــره " بــه ایــران حملــه کنــه 
میــگــه آخ جــــــون ... بالاخــــره جــومــونگــو از نــزدیکــــ می بینــم!!! 
ببیــن آینده ممــلکتمونــو کیــا قرارہ بســــازن...!

فرستنده : هستــــــــــی پــــــــاشــــا

خـــالم رو به داداشٍ 5ســــالم: واااای ایمــــان خـــاله تو چـــرا انقـــد آتیـــش پــاره ای؟؟ لُپـــاتو گـــاز بگیــــرم :)
داداشــم: پَ میـــخواستــــی شلـــوار پــاره باشــــم؟؟ لـُپــام صاب داره :)
خــــالم: خــــدایٍ مـــن عینـــهو بچگــــیا امیــــر میمـــونی بچـــه پـــررو و شیـــرین زبــــون :)
داداشــــم: خـــاله من شایـــد قیــافم شبـــی امیــــر باشه امیـــرم شبی مــامـــانٍ ولـــی هر3تامـــون اخلاقـــایٍ مختلــــف داریـــــم :|
خــــالمO: یــــاخــــدا ایمـــان فدات بشم خـــاله این تویی این حـــرفارو میــــزنی فسقـــلی :)
ایمـــان: نــــه پَ آقـــا سعـــیدٍ (شــوهرخــالم ) داره تلفــنی حـــرف میـــزنه صـــدا قطع و وصل میشــــه !!! 
مــــن: خـــاله تو که خـــودت 2تاشـــو داری تو خـــونه با این دهه هشتـــادیا کَــل ننـــداز! 
خـــالم: وای امیـــــر تو پــــرروش کــــردی میــــدونم!؟
خـــو مـــن الان با چه زبـــونی بگـــم این خشـــمٍ اژدهــاس قسمـــتٍ اول :|
داداشـــــه حــاضرجـــوابه داریــــــم؟؟

فرستنده : امیر21

کادوهایی که به مناسبتهای مختلف برا ما میارن واقعا جالی تفکر و تعقل داره وقتی از دانشگاه قبول شدم اولین کسی که برا قبولیم از دانشگاه برام کادو اورد دایی بسیار گرامی بنده بود کائوش هم اونقدر سنگین بود که من و داداشم دوتایی برداشتیم چی بود ؟
سه تا خربزه 
بعد برگشته میگه دایی جون این سه تا خربزه از بهترین خربزه های مشهد هست شیرینه بوشو ببین همه جارو گرفته برو چاقو رو بیار باهم بخوریم
یعنی یه همچین دایی دست و دلبازی دارم من !!!!!!

فرستنده : soli69

ن جان من شما بگین اینم دبیره ک ما داریم؟
(ضمن فرارسیدن ایام سوگواری امتحانات )دبیر شیمی مابهمون گفته ک واسه انتحان نوبت اول نمره های زیر14 باید واسه کل کلاس (البته ب علاوه دبیر)ساندویچ فلافل بخرن!!!!!!!حالا اونب کنار من دلم واسه نمره های زیر12 داره کباب میشه چون علاوه بر فلافل باید نوشابه پپسی کولا بخرن!!!!!
بچه های کلاس:((((((((
دبیر شیمی::D:D:D
انجمن شیمی دانان ایران:))))))))
رادرفورد:""""""""""
جدول مندلیف:#######
محلول پتاسیم کربنات:]]]]]]]]

فرستنده : mahta

دختر خالم به بچش واسه اینکه شیرینی زیاد نخوره دندوناش خراب نشه گفته شیرینی ها رو شمردم یدونش کم بشه میزنمت. بچه هم وقتی همه خواب بودن رفته همه شیرینی ها رو نصفه گاز زده که تعدادش کم نشه!
استعدادت تو حلقم!

فرستنده : mehrshad

یه دختر خاله دارم خعععععععععععععععععععععععلی آدم جالبیه،کلا شیرین میزنه...
خالم زنگ زده خونمون میگه بیاید به این بفهمونید قرار نیست دنیا خراب شه...سه روزه داره گریه میکنه میگه همه میمیریم...گوشیو از خالم گرفته میگه تورو خدا برید زمین مارو بفروشید پولاشو خرج کنید تا حیف نشه بعدا حرص بخوریم....

فرستنده : EnGiNeeR

یه مدتی نبودم ینی یه مشکل روحی برام پیش اومدش براتون تعریف می کنم خدا گرگ بیابون رو اینطور ی ضایع نکنه الان بعد چند تا دوره کلاس اعتماد به نفس و روانکاوی برگشتم
خیر سرم بعد 2 ماه رفتم خونه خالم پسرخالم 5 سالشه همین که رسیدم خونشون برگشت گفت خاک تو سر علافت کنم اومدی اینجا چیکار رفت نشست یه گوشه شروع به گریه کردن 
من حالا چرا گریه میکنی ؟ گفت خدایا اینو بکش من راحت شم اخه الان دختر همسایمون میخواد بیاد اینجا بازی کنیم تو اومدی چه غلطی کنی اینجا خوش ندارم نامحرم تو خونه باشه
بعدش رفت به خالم قضیه رو گفت
تو اوج ناباوری خالم برگشت گفت برو گمشو اشک بچه مو در اوردی؟
ینی تف کردن تو شخصیتم 
برا معالجه شخصیتم که از وسط پاره شده بلیط گرفتم برم اون ور اب دکتر

فرستنده : mamareza

دوست دخترم با ناراحتی ::وایییییییییییی علی 12/12/2012اخر دنیاس نمیدونم چیکار کنم من هنوز گواهی نامه نگرفتم شهریه این ترمم و چیکار کنم به کی بدم واییییییی کی دیگه تورو اذیت کنه راستیییییییی اون موقعه نوبت اریشگاه دارم اون و چیکار کنم................
من@((((((((((((
خدایا مار ا از شر هرچی خل وچله راحت کن
ااااااااامین

فرستنده : alim2

چند روز پیش عموم رو دیدم داشت دوتا سیگار باهم میکشید . گفتم عمو چرا دوتا دوتا سیگار میکشی؟
گفت یکیش ماله خودمه اون یکی ماله دوستم که افتاده زندان .
چند روز بعد دوباره دیدمش یه دونه سیگار میکشید . پرسیدم دوستت از زندان آزاد شد یه دونه شیگار میکشی ؟ گفت نه خودم ترک کردم این سیگار ماله دوستمه . فک و فامیله داریم ! $

فرستنده : سجاد $

یکـی ازســـرگرمـــیای دوران مدرســــم این بود کـــه به دوستــــام میــــگفتـــم عجــــله دارم ازشــــون خدافــــظی میکــــردمو میــــزدم جلــــو بعد به ترتیــــب زنگ خونه هارومیــــــزدم تادوســتـــتام میرســـیــــدن جلودرخونه ها صابـخونه ها دعواشـــون میــــکــــردن منم پشت دیوار نیگاشون میکردم دلمو میگرفتم هههههه میخندیدم!
به قولsmjهمچین آدمی بودم مننننن:)

فرستنده : *خیارشور*

یه داداشه بزرگتر دارم. سن ازدواجش نزدیک شده که هیچ داره دور هم میشه :)))))
این بابا .مامانه ما هر روز اسم یکی از دخترای فامیل و آشنا رو میارن.اولش با خوشی در موردش نظر منطقی میدن.ولی همیشه آخرش به جرو بحث وبر دن نام اموات مرحومه دختره میرسه :l
یه روز که داشت به خوبی و خوشی روزمون شب میشد.اینا هر چی فکر میکردن دیگه کسی نمونده بود درموردش تریبون بزارن :)))
ضرب المثل زیبای لعنت بر دهانی که بیموقع باز شود:-oاز دهنم پرید گفتم دختر دایی حسین چه بزرگ شده ماشالله.
کار داشت به طلاق بابا ننه ی ما میکشید :)))) :(((((
بیچاره داداشم اولین پسریه که میخواد تبدیل به ترشی لیته بشه :)))))))

فرستنده : stranger.O831

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد