Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک دوستانه



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



به افتخار کسی که کسی لایکش نمیکنه ولی باسه شادیه دوستاش بازم جوک میفرسته...
فرستنده : king.h.2



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



بچه ها!
اگه یه روز ببینید جوک یا خاطره تون 15000تا لایک خورده دقیقا چطور احساساتتون رو نشون میدید ؟!
فک کنم تا یک هفته هر چی جوک دیدید لایک میکنید!!
فرستنده : محمّد




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



این خونه بخت دقیقا کجاست که همه دخترشون رو میفرستن اونجا؟!!
فرستنده : محمّد




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



واقعا راسته که میگن. هر چیزی یه حکمتی داره
این اخره کاری ها هر شب خونمو میمکید. اما بالاخره تونستم گیرش بندازم. پشه سمجی بود. در حالی که گرفته بودمش تو چشمامش نگاه کردم. می خواستم بکشمش اما نمیدونم چی شد که ازادش کردم. اونم پر زدو رفت. هه دلم نیومد حتی یه پشه رو بکشم.
فرداش خانواده رفته بودن سفر. من تنها بودم.
تقریبا ساعت 12شب بود. که حس کردم یکی اومده تو خونه. تا سرمو برگردوندم دیدم یه دزد با یه اسلحه به سمتم نشونه گرفته.
بهم گفت اگه صدات در بیاد میکشمت. من داد زدم و اونم شلیک کرد. چشمام بسته بود فکر کردم مردم. وقتی چشمامو باز کردم دیدم دزده فرار کرده.
وای ... دیدم رو زمین همون پشه ای که ازادش کردم افتاده. اره اون پشه خودشو انداخته بود جلو تا گلوله به اون بخوره. اون جونشو فدای من کرد.
... باور کنین حقیقتو گفتم. من به اون پشه شلیک نکردم. یه دزد این کارو کرد خواهش می کنم منو مجازات نکنین...
فرستنده : سینا مشهد




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



باورم نمیشه....
یه پراید...
اونم من...
الان کلیدش تو دستامه :))
خدا ازت ممنونم )":
بذار روشنش کنم :))
پاشو پاشو بدو دیرت شده دوباره رویا دیدی :|
خو میذاشتی لااقل تو خواب یه دوری باش بزنم ناکام موندم :|
فرستنده : smj13سید مصطفی




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



دوسـتـم قـرار بـود بـیـاد عـیـادتـم..
تـو راه اس داده: بـخـدا مـی تـرسـم بـا مـاشـیـن بـیـام..!
"پـرایـدِ 85 داره.." مـنِ جــذاب و پـرایـدِ تـَر و تـمـیـز و .. حـتـمـا یـه بـلـایـی سـرم مـیـارن..!!!!!!!
لـامـصـب ایـن پـرایـد مـاکـسـیـمـا مـخـفـی بـود و نـمـی دونـسـتـیـم
مـاشـاالله دیـگـه تـاکسـیشـم پـیـدا نـمـیـشـه..
نـمـایـشـگـاه هـا هـم کـه فـقـط پـرایـدگـذاشـتـن بـرا فـروش....!
فرستنده : D$D$D




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



با عرض سلام خدمت تمامی خوش خنده ای های عزیز
این چند سال تمامی تلاش ما این بود که لبخند رو به چهرتون بیاریم.
ولی هر سلامی یه خداحافظی هم داره
با توجه به بالا رفتن قیمت دلار و هزینه سرور و درامد کم ازتبلیغات متاسفانه باید اعلام کنم سایت خوش خنده تا پایان بهمن ماه به علت مشکلات اقتصادی بسته خواهد شد.تا آن زمان سایت روال عادی خود را طی خواهد کرد.
با تشکر از شما مدیر انجمن ایجاد رعب و وحشت چند ثانیه ای
فرستنده : علیرضا اسمعیل زاد




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



دقت کردین چقدر حال میده که کلاه یکی رو برداری با بقیه کلاه بازی کنی ولی اگه یکی همین کارو با خودت بکنه حالت گرفته میشه
فرستنده : استاد کار




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



هـعـعـــــــــی دسـت رو دلمـون نـذار آقـا سـیـّد ..
بازم دمِ شما گرم..
رفتیم یه بیمارستانِ خصوصی که اسمشو نمیارم.. مانور گذاشتیم 
بگو چیکار کردن؟ 
ضامن خاموش کننده رو کشیدن پرتش کردن تو حریق......!!!!!!!
چی بگیم خب.. 
نمیدونستیم بخندیم یا گریه کنیم؟
فرستنده : D$D$D




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



مخاطب خاص : عزیزم واسه ولنتاین برام اون خرس صورتیه رو بخر!
من : عزیزم تو خودت خرسی . مانتو صورتی هم که داری ! :-دی
فقط نمیدونم چرا بی جنبه بازی در آورد قهر کرد. راسته میگن حقیقت تلخه :-|
فرستنده : MR.X



















امیدوارم خوندن جوک ها / اس ام اس های بالا گل خنده رو روی لبهاتون آورده باشه اگه خوشتون اومده به صفحه های دیگه هم یه نگاهی بندازید...




کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد