Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک دوستانه



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



راستش این مطلب جوک نیست موضوعش رو جوک دوستانه انتخاب کردم چون فکر می کردم این طوری افراد بیش تری می خوننش!یه سوال داشتم از همه شما که دم از معرفت و عشق ودوستی میزنین!شماها این عشقتون رو فقط بلدین به مخاطبای خاصتون ابراز کنین؟!تا حالا شده یه بار پاشین برین یه یتیم خونه وبچه های بی سرپرست رو ببینین ویکم بهشون محبت کنین؟تاحالا رفتین ببینی وضعیتشون چجوریه؟خیله خب بزارین من وضعیت13تا پسر بچه یتیم رو که تویکی از یتیم خونه های مشهد مستقرن رو بهتون بگم!سنشون بین4تا8ساله از لحاظ مالی خداروشکر کمک های مردمی زیاده و وضعشون شاید از بعضی از ماها بهتر هم باشه اما وقتی می ری پیششون تشنه ی یه ذره محبت اند میان کنارتون میشینن ومی خوان باهاشون بازی کنی!وقت خداحافظی هم کلی خواهش میکنن که نرین بعدم از تون قول میگیرن که زود بهشون سربزنین!آهای مسلمونا اصلا نه ایرانیا تا حالا یکبار فقط یکبار شده برین به این بچه ها سربزنین؟یا فقط سرگرم زندگی روزمره خودتون و مخاطب خاصتون واینترنت هستین؟
فرستنده : نگار




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



رفتیم پارک با بچه ها وسایل هارو انداختیم جلو توالت عمومی بعد رفیقم رضا اومده میگه چه جای درنجی نشستید.
اولا رضاجان درنج نیست و دنجه
دوما جلو توالت عمومی کجاش دنجه
فرستنده : استاد آشفته




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



در جواب اون دوست عزیزی که گفته بود چرا همه یه گودزیلای دهه هشتادی تو خونشون دارن ما نداریم و از کجا میشه آوردتشون باس بگم
دوست عزیز دهه هشتادی ها دیگه تموم شدن هر کدوم مثل یه زلزله به یه خونه ای نازل شدن ولی اگه می خوای دهه نودی ها هنوز هستن
بهتره اگه دوست داری؛یکیشون رو بگیری چون نسل بعدی نه اسمشون معلومه و نه رسمشون واسه همین کار از محکم کاری عیب نمی کنه
فرستنده : F76




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



چنوقت پیش سر جسله امتحان زیست بودیم منم که میز اول میشینم(خرخون نیستم ها!!!باسه تقلب امن تره!!!) داشتم سئوالا رو از تو دفترچه تقلبم جواب میدادم.
یکی از بچه ها که باش قهر بودم از کنارم رد شد بره برگشو تحویل بده از این کاپشن گنده ها که معلوم نیست از پوست چه موجودی ساخته شده پوشیده بود. وقتی از بغل دستم رد شد خیلی اروم دفترچه رو گذاشتم تو جیب کاپشنش(اخه این عاقا خیلی هیکلی و خپله.باسه همین خیلی اروم راه میره) وقتی رفت برگشو تحویل بده منم نامردی نکردمو گفتم: اقا برگشو نگیرین تقلب باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بدبخت کپ کرده بود...
معلم بعد از دیدن تقلب برا من یه 20 خوشگل گذاشتاون بدبختم همچنان کپ کرده بود.
و این شد که من با خوشحالی و حس غرور به سوی خانه در افق محو شدم
فرستنده : king.h.2




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



سوتی جدید رفیقم رضا
میخواست بگه بدو تولد گفت بدر تولد
البته سوتی نداده بنده خدا نمیدونه تا دو ماه پیش به مانکن میگفت بانکن
خخخخخخ
تقصیری هم نداره تک فرزنده لوسش کردن 22سالشه هنوزم مامانش نینی صداش میکنه
فرستنده : استاد آشفته




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



اوج لذت رانندگی وقتیه که ثانیه شمار چراغ سبز کم کم داره به صفر نزدیک میشه و تو هنوز رد نشدی ... که یهو روی 4 مکث می کنه و باعث میشه تو همون لحظه موفق به رد شدن بشی... :)
فرستنده : جوجه نقره ای




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



درد دل یه دردمند...
توی شهری که من زندگی می کنم مردمش از زمین خوردن یه موتورسوار دلشون خنک میشه..... مردم شهر شما چطور؟!!
فرستنده : mehran86



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



*****(!!!)علامت اختصاصی abas_m223
اینایی که محو شوندگان در افق رو مسخره می کنن همونایی هستن که تا سوم دبیرستان سر صف مدرسه هرروز تو افق محو می شدن خودشون خبر نداشتن!!!
فرستنده : abas_m223




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



خـواهر کـوچـولـوم خـعـلـی بـاهـوشـه نـفـسـم..
مامانم پاش درد می کرده،اومده یه دیازپام رو نصف کنه بده بـِش که گرغتگیِ عضلاتش کمتر بشه، هول شده دوتا قرص از ورقش در آورده..
بعد اون یکی رو که اضافه مونده گذاشته داخلِ ورقِ قرصِ ریه ی من که هر دوتاشون 25 میلی اند..
هیچی دیگه قرصمو خوردم دیدم چقذه خوابم میاد..
دراز کشیدن همانا و 48 ساعت خوابیدن همانا..
خوب شد از شیفت اومده بودم، قرص خوردم و اِلا..........
جالب اینجاست میگه: تو این دو روز چند بار بیدارت کردم.. بلندت کردم.. نشستی،گفتی: چیه خواهر من؟ خسته ام خو ..
میگفت:منم دستاتو می بوسیدم و می گفتم: داداشی غلط کردم.. حلال کن.. حواسم نبوده..
خو حواست باشه خواهریِ نازم.. هر قرصی اضافه میاد نذا تو ورقِ قرصِ من که..
فرستنده : D$D$D




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



ای کسانی که سرتون رو میکوبید به دیوار بتنی
دیکه بتن نداریم
فعلا نکوبید تا ذخیره کنیم واسه روز مبادا
بتن تحریمه
سفارش دادم مخفیانه بیارن
فرستنده : MRJB*محمدرضا*تبریز


















امیدوارم خوندن جوک ها / اس ام اس های بالا گل خنده رو روی لبهاتون آورده باشه اگه خوشتون اومده به صفحه های دیگه هم یه نگاهی بندازید...




کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد