Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک دوستانه




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



این دهه شصتیا که میگن ما نسل سوخته ایم اینم بگن که بنزین 30تومنی هم میزدن !!!نون سنگک میخوردن !!!اگه اونا سوختن پس ما هفتادیا که بنزین 700ای میزنیمو یه نون لواشو تو یه هفته میخوریم که باید نسل خاکستر باشیم
نسل ما له شد... :|
فرستنده : نسل سوخته




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



ابجیم میگه:طبقه پایین فلان فروشگاه خیلى لباس داره.
مامانم گفت:واسه بچه هاس.
ابجیم گف: ن واسه ادما هم هست
مامانم گفت:مگه بچه ها ادم نیستن؟
فک کنم ابجیم دهه هشتادیا رو میگفت!
فرستنده : جنجالی333




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



دوست دارم همتونو 
شما ها دوست دارین ...خاطره دارین ...فانتزی دارین ...وقت دارین ...
چرا ؟؟؟؟؟؟من ندارم ،چرا باید از ساعت 7 صبح تا 6 غروب سر کار باشم بعدشم قسمت دوم زندگی کارای خونه !!!!! من اعتراض دارم ...منم میخوام با دوستام باشم خوش خنده بیام ،دوست دارم یکم فقط یکم بخندم ...خدایا ....من اعتراض دارم !!!!
فرستنده : تیردخت




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



یه خواهشی از مدیر تایید کننده پیامکا داشتم امکانش هست امتیاز منفی منو بدین 8/85 مثل نمره ریاضی 2 که گرفتم.
لااقل شکست روحیم تکمیل بشه
فرستنده : کوتنا




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



مامان بزرگم واسه داییم که 28سالشه جوراب خریده روش خرس داره با آلبالو :|
فرستنده : Amin dahaaa




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



خو اخه چرا نه واقعا چرا کرجی های عزیز توجه کنید همی میدون ازادگان خودمون(یکی از میدان های اصلی کرج) برید بشمارید 17تا صندوق صدقات داره تو یه میدون او وقت باید نیم ساعت را بری تا یه دونه سطل اشغال پدا کنید بعدم میگن چرا امار طلاق رفته بالا(ارتباط این دو موضوع خیلی بدیهیه مگه نه)
فرستنده : s.b.v2




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



کی گفته پول ارامش می یاره ؟
من الان پراید دارم گوشیمم glx هر شبم مرغ می خورم یه ویلا تو افق دارم
ولی حاضرم همه رو بدم یه لحظه ارامش شما رو داشته باشم
فرستنده : 128ve980




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



موندم ولنتاین واسه ایرانسل جی بکیرم؟!
فرستنده : rayan.




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



عــاقــا مـا بـــی تـربـیـت کـه نـیـسـتــیم !!!
تــربــیـت داریــم ،

ولـــی ازش اسـتــفــاده نـمـی‌کـــنـیــم ^_^
فرستنده : Mashang jojo:|




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



از
خونه همسایه بوی کیک اومد بعد بوی آش رشته اومد الانم بوی قرمه سبزی میاد
میخوام برم در بزنم بگم ما به جهنم خودتون اسهال میشین بدبختا :)))))
فرستنده : Mashang jojo:|

















امیدوارم خوندن جوک ها / اس ام اس های بالا گل خنده رو روی لبهاتون آورده باشه اگه خوشتون اومده به صفحه های دیگه هم یه نگاهی بندازید...




کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد