Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک دوستانه




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



یبارتوخونه خواهرم باداداشم دعوامیکردن هی داداشم میگه بخدا این شروع کرد تقصیراینه بابام میگه نه تقصیر توست دختروچه به اینکارا بعد نیم ساعت که آتش بس شده بود بابام داشت ازجلو خواهرم ردمیشد یهوکرمای آجیمون گل کرد پاشو درازکرد جلوپای بابام بنده خدایکم مونده بودباکله بره توبخاری
داداشومیگی که خودشو داشت ازخنده میکشت
بابامم میگه خداواسه همه دخترداده واسه ماهم هیولا درپوست دختر تواین بحران شوهرکی میادبگیرتش خدامیدونه
لایکش کن دیگه استخاره میکنی!!!
فرستنده : sajjad




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺩﺍﻑ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺑﺨﻮﺭﻩ ﺯﻣﯿﻦ ﻫﻤﻪ
ﺑﻬﺶ ﺑﺨﻨﺪﻥ ... ﺑﻌﺪ ﻣﻦ ﺑﺮﻡ ﺩﺳﺘﻤﻮ ﺩﺭﺍﺯ ﮐﻨﻤﻮ ﺑﮕﻢ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﻮ
ﻋﺰﯾﺰﻡ ... ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺳﻘﻮﻁ ﯾﮏ ﻓﺮﺷﺘﺮﻭ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ... ﻭ ﺩﺭ
ﺣﺎﻟﯿﮑﻪ ﺍﺷﮏ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﯼ ﺍﻭﻥ ﺩﺍﻓﻪ ﺟﻤﻊ ﺷﺪﻩ ﺣﺮﺍﺳﺖ
ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺁﻫﻨﮕﺎﯼ ﺁﺭﻭﻡ ﺍﻧﺮﯾﮑﺮﻭ ﺑﺬﺍﺭﻩ ﻭ ﻣﻨﻮ ﺩﺍﻓﻪ
ﺗﻮ ﺍﻓﻖ ﻣﺤﻮ ﺑﺸﯿﻢ ... ﺩﻭﺳﺘﺎﻣﻢ ﺍﺯﻣﻮﻥ ﻓﯿﻠﻢ ﺑﮕﯿﺮﻥ ... ﺑﻪ ﺑﭽﻪ
ﻫﺎﯼ ﻣﺤﻞ ﻧﺸﻮﻥ ﺑﺪﻥ ﭘﺮﭼﻤﻢ ﺑﺮﻩ ﺑﺎﻻ ... : ﺁﺑﺎﻥ
فرستنده : شـــــــایـــــــانــــــــــــsh_m0




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



ﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺩﻭﺱ ﺩﺧــﺘﺮﻣﻮ ﻫـﻤﯿﻨﻄﻮﺭﯼ ﺑـﯽ
ﺩﻟﯿﻞ ﺑﺎ ﺿـﺮﺑﺎﺗﻪ ﭘـﯽ ﺩﺭ ﭘـﯽ ﻣـﻮﺷﺖ ﺑــﺰﻧﻢ ﺟـﻮﺭﯼ ﮐـﻪ ﺑـﻪ
ﻓـﻨﺎ ﺑـﺮﻩ ﮐـﺜـﺎﻓـﻂ. ﺑـﻌﺪ .....
ﺍﯾـﻦ ﻋـﺎﻫـﻨﮓ ﻣﺠﯿﺪ ﺧﺮﺍﻃﻬﺎ ﮐـﻪ ﻣـﯿﮕـﻪ ﻭﺍﯼ ﻋـﺰﯾـﺰﻡ ﺭﻭ
ﺻـﻮﺭﺗﺖ ﺟـﺎﯾﻪ ﺍﻧـﮕﺸـﺘﺎﯾﻪ ﻣـﻨـﻪ ﺭﻭ ﺑـﺬﺍﺭﻡ
ﺑـﺪ ﺗﺎ ﺩﺭﺍﻭﻣﺪﻥ ﺍﻓﻖ ﺗﻮ ﺑـﻐﻞ ﻫـﻢ ﻫﺎﯼ ﻫﺎﯼ ﮔـﺮﯾـﻪ ﮐـﻨﯿﻢ
فرستنده : شـــــــایـــــــانــــــــــــsh_m0




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



آقا ما فروشگاه کامپیوتر داریم گیرنده هم میفروشیم
یارو اومده خریده بعد میگه میشه بیاید برام نصب کنید 
من رفتم نصب کنم اول ازش پرسیدم سیم آنتن ی تیکست
میگه آره بعد من وصل کردم هی سیگنال میاد هی میره 
نیم ساعت بعد تازه طرف میگه سیم آنتن دو تیکست!!!!!!!!!!!!
من:************************
یارو:!!!!!!!!!!!!
فرستنده : srfm




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



یه دوست دختر داشتم با 9 تا پروفایل مختلف منو امتحان کرد تو 3 تاشون سربلند بیرون اومدم ولی متاسفانه بقیشون واقعا وسوسه انگیز بودن :
فرستنده : نسل سوخته




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



سوتی جدید رضا
از شرکت اخراجش کردن میگم عیبی نداره خدا کریمه
برگشته میگه میدونم حکمتی داشته نوکر خدا برم,,,
هیچی دیگه حرفش رو ناقص تموم کرد هم صدا با من خندید
فرستنده : استاد آشفته




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



طبق آخرین تحقیقات مشخص شد که
زنان خوب ، همان زنان بدی هستند که هنوز لو نرفتند !
فرستنده : Black Rings121




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



شوخی ، وقتی شوخیه ، که بعدش مجبور نباشی بگی : " شوخی کردم " ...
فرستنده : داداشی




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



امروز دلم گرفته بود هر چی فک کردم وتو گوشیم گشتم مخاطب خاص نداشتم بعدش یه پیام با این منظور به رفیقم دادم: خوشبختمزیرا هیچ وقت از روی عادت دوستتنداشته ام
فقط به دوست داشتنت عادت کرده ام عشقم .
0.o منظور
مضموم ):
عشقم |:
رفیقم /:
من ):
فرستنده : Ali mukafat




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



اقـــــــــــا باور کنین بعضی وقتا باید سرتو بکوبی به مانیتور !!!
دختره عکس گذاشته تمام رخ:
پسر اولی: صدبار نگفتم عکس تمام رخ نذار چشمای من تحمل نداره..
پسر دومی: خانومم نمیگی قلب من ضعیفه ...
پسر سومی: اجازست بیام خواستگـــــاریت...و 
.
.

جالبش اینجاست که دختره به همه میگه عشقم:))))))))))))
فرستنده : بهـــــ100ـی

















امیدوارم خوندن جوک ها / اس ام اس های بالا گل خنده رو روی لبهاتون آورده باشه اگه خوشتون اومده به صفحه های دیگه هم یه نگاهی بندازید...




کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد