Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک دوستانه



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



ــــ*ـ*ـ*ـ*ـ*ـ*ـ*ــــــ محمّد رسول ــــــ*ـ*ـ*ـ*ـ*ـ*ـ*ـــــ
امکان نداره بتونید لحظه ای که فهمیدید ک یکی اسکول تر از خودتون هم وجود داره رو توصیف کنید !!!
فرستنده : محمّدرسول




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



رفـتـیـم حـریـقِ فـضـایِ سـبـز..
ایـنـجـور عـمـلـیـاتـا چـون سـروتـهـِش خـیلـی مـشـخـص نـی خـیــلـی بـایـد احـتـیـاط کـنـی
دلـم سـوخـت یـه سـگِ تـو آتـیـش بـود، از ایـن سـگایِ شُـل و وِل بـود کـه از هـمـه مـی تـرسن
رفـتـم حـریـقِ اون قـسـمـت رو اطـفـا کـنـم کـه جِـزغـالـه نـشـه.. یـهـو بـه خـودم اومـدم دیـدم حـریـق دورم حـلـقـه زده..
بـچـه هـا اومـدن کـشـیـدنـم بـیـرون.. عـادت دارن..اون قـسـمـت اطـفـا شـد،رفـتـن سـراغِ بـقـیـه ی جـاهـا..
سـر لـولـه رو تـنـظـیـم کـردم رو حـالـتِ اَفـشـانـی.. دسـتکـشـم رو درآوردم ، دسـتـمـو ظـرفِ آب کـردم تـا سـگِ بـیـچـاره یـه ذره آب بـخـوره دمـاش بـیـاد پـایـیـن..
خـعــلـی تـشـنـه بـود..
نـا رفـیـقـا تـو ایـن حـالـت اَ مــن عـکـس گـرفـتـن..
رفـتـن بـه فـرمـانـده و ریـیـس ایـسـتـگـاه نـشـون دادن.. قـرارِ عـکــسُ بـزگ کـنـن بـزنـن تـو ایــسـتگـاه..
فرستنده : D$D$D




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



پست معمولیه ˙·٠•●♥ هادی(R) ♥●•٠·˙
غلط کرده هرکی گفته من برای تو تره هم خرد نمیکنم !!!
من برای تو خیلی چیزا خرد میکنم !
مثلا دندونات یا حتی قلم پات …
فرستنده : ˙·٠•●♥ هادی(R) ♥●•٠·˙




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



وضعیت جوری شده که باید به خاطر وجود بعضی خوانندگان از تمام افراد شنوای روی زمین عذرخواهی کرد …
فرستنده : Black Rings121




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



وقتی مامانم خونه نیست یکی از تفریحات سالمم اینه که میرم در یخچال رو اینقدر باز میزارم تا صدای آلارمش دربیاد بعد میگم : حالا هی زر بزن هیشکی به دادت نمی رسه !
میدونین حسش مث کتک زدن بچه لوسمهمون دور از چشم پدر مادرشه !
فرستنده : Black Rings121




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



من همیشه زیر لفظی و زیرمیزی رو قاطی میکنم !
میترسم سر سفره عقد اشتباه یه پولی مچاله کنم یواشکی بدم به عروس بگم این کار ما رو زودتر راه بنداز !
فرستنده : Black Rings121




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



روانشناسه دیشب گفت جوری زندگی کنید که انگار روز آخر عمرتونه ، امروز به حرفش گوش کردم و کل کلاسارو پیچوندم !
فرستنده : Black Rings121




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



یه دوستی دارم همیشه میاد باهام مشورت میکنه !
هر چی من گفتم برعکسش رو انجام میده خیلی هم موفق میشه ...
دقیقا نقش هویجُ دارم...!
فرستنده : ۞Я@soL۞




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



عاقا کی گفته که نسل سوخته دهه شصتیان؟؟؟ ما که هرچی تو خوش خنده خوندیم صحبت یا از گودزیلا بود یا از دهه شصتیا, ما این وسط سوختیم

فرستنده : جاوید





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



فکر کنم اگه یه دستگاه لایک چاپ کن (همونا که روش کلیک میکنیم لایک میزنه)کناراین خانوم مهربونه که پاین صفحه داره گردنبند میفروشه میزاشتن. تا الان 75 میلیون لایک خورده بود.
فرستنده : سینا مشهد

















امیدوارم خوندن جوک ها / اس ام اس های بالا گل خنده رو روی لبهاتون آورده باشه اگه خوشتون اومده به صفحه های دیگه هم یه نگاهی بندازید...




کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد