Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک دوستانه

اینجا می تونید گلچینی از بهترین ، جدیدترین و خنده دارترین جوک ها و همین طور با حال ترین اس ام اس های عاشقانه ، دست اول ، جالب ، زیبا و سرگرم کننده رو بخونید ، یه همچین جک ها و اس ام اس هایی رو فکر نکنم جای دیگه گیرتون بیاد ، بخندید و لذت ببرید ...  امیدوارم که خوشتون بیاد ، شاد و شنگول بشید ، رنگ و روتون وا بشه ... همیشه دل هاتون شاد و لب هاتون خندون باشه ...  دوستون دارم ، عاشقتونم .





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



خـــــــــــــــــــــــــــــــــــدایـــــــــــــا!!
با باباش دعواش میشه میره خواننده میشه . 
مخاطب خاصش بهش خیانت میکنه .میره خواننده میشه . 
از زندگی سیر میشه . میره خواننده میشه . 
حیوون خونگیش میمیره.میره خواننده میشه . 
ته دیگ سیب زمینی بهش نمیرسه.میره خواننده میشه . 
کامپیوترش بازی مورد علاقه اش رو ساپرت نمیکنه.میره خواننده میشه . 
هیچ بهونه ای نداره واسه خواننده شدن .میره خواننده میشه . 
الان برم سرم رو بکوبم به چی؟
فرستنده : محمّدرسول




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



دوستـــــــــــــــــــــــــــــان!
این جمله چند تا لایک داره:
.
.
.
.
من فقط تو رو دوست دارم!!!
فرستنده : محمّدرسول




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



تفاوت دو جنس رو از اینجا بفهمید که دخترا دو ماه قبل از سال تحصیلی جدید لوازم تحریرشون آمادس ولی پسرا سه هفته بعد از شروع مهر تازه یادشون میاد حتی کتاباشونو نگرفتن …
فرستنده : s@jj@d




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



‏ کوچیک که بودم وقتی یدفه تو توالت سوسک میدیدم تا چند وقت بعدش که میخواستم برم توالت همه ی دستشویی رو بازرسی میکردم که نکنه سوسک باشه رو درودیوارش
شمام اینجوری بودید یا فقط من اینجوری بودم؟
فرستنده : ادمین رمانتیک




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



نـیـشـســتـم تـو حـال و هـوایِ خـودمـم..
آبـجـی کـوچـولـو داشـت نـمـاز مـیـخـونـد..
سـرم بـه کـارم بـود دیـدم یـهـو نـمـازشـو قـطـع کـرد اومـد ســمـتِ مـن!
نـشـسـت رو پـام، دسـتـشـو انـداخـت دورِ گـردنـم
مـیـگـم: چــرا ایـنـجـوری کـردی؟ سـرِ نـمـاز بـودیـا..
مـیـگـه داداشـی؟"بـا لـحـنِ عـصـبـی"
مـن: جـونِ داداشــی؟
مـیـگـه:مـی دونـی سـرِ نـمـاز یـهـو دلـم بـرات تـنـگ شـد..!
مـن : مـاچـش کـردم، گـفـتـم: پـاشـو بـرو انـقـد لـوس بـازی در نـیـار.. بـارِ آخـرت بـاشـه هـا نـمـازتـو شـکـسـتـی..
مـیـگـه:آخــه داداشـی یـه نـگـا بـه پـاهـایِ مـن بـکـن.. چـیـزِ غـیـرِ عـادی نـمـی بـیـنـی ؟
مـن: نـه ،خـدانـکـنـه،چـطـو؟
داداشـی مـیـشـه یـه ذره بـه اطـرافـت تـوجـه کـنـی؟ تـازه وسـطِ نـمـازِ عـصـر یـادم اومـده از اول صـنـدل پـامه. چـرا نـگـفـتـی بـِهـِم؟
مـن : مـن بـایـد بـهـت بـگـم خـواهـری؟لا اله الا الله..
خـوبـه حـالـا شــبایـی کـه خـونـه ام ، مـنـم کـه مـیـام وقـتـی خـوابـی صـندلـت رو از تـو پـات در مـیـارما..
خـواهـرِ صـنـدل دوسـتـه؟؟!!
فرستنده : D$D$D




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



مخاطب خاصم میگه
اخه تو چت شد یکدفه؟؟
گفتم هیچی
گفت نه بگو به جون تو هیچیم نیس!!!!!!!!!
گفتم به جون تو هیچیم نی 
گفت اگر جون من ارزش داشت که قسم نمیخوردی
اخه الان چه جوابی بدممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعدم گفت بای
رفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الان باید معذرت خواهی کنم ایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرستنده : rade paaa




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



همیشه وقتی غذا ته دیگ داره تنظیم میکنم که با دیس ته دیگ به سفره برسم و از همون جایی که ته دیگ پخش میشه بشینم! خیلی هیجان داره!
ولی وقتی ته دیگ نباشه دنیا واسم پوچ و بی معناست حس یه شکست عشقی عظیم رو دارم احساس میکنم هیچکس بهم توجه نمیکنه چون ته دیگی در کار نیست که بخوان ازم جداش کنن
من فقط اینجوریم عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرستنده : torob




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



یکی از دوشواری های زندگیم اینه که اگه بخوام خرطوممو عمل کنم و بیام خوش خنده اعلام کنم بچه ها مث عباس ازم حمایت میکنند یا مث کسایی که جاستین بییر رو دیدن باهام رفتار میکنن؟!!!!! :))
فرستنده : smj13سید مصطفی




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



لذتی که در چند روز تعطیلی قبل سال تحویل هست، در 13 روز تعطیلی بعدش نیست...!
اعضای موافق لایک فرمــــایند!!!
فرستنده : ۞Я@soL۞




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



یه دبیر داریم,دبیر نی که......عینهو ماه....جاشو باید با ماه عوض کنه بخدا!
هیچی دیگه,هر وخ کتاب نیاورده باشیم هییچی بمون نمیگه,خودکار لازم داشته باشیم واسمون تهیه میکنه,حوصله درسو نداشته باشیم و بحث رو عوض کنیم بامون همکاری میکنه,سر کلاس اگه خواب باشیم سکوتو رعایت میکنه و هر وقت امتحان اشته باشیم و حال نداشته باشیم بدیم ازمون نمیگیره و در آخر اگه به 20 احتیاج پیدا کردیم قشنگ تقدیممون میکنه...(فقط یه مشکلی اینجاس که این دبیر ما هر وخ ما خوابیم میاد و این کار ها رو واسمون انجام میده.......تو عالم توهم و رویا...)
فرستنده : یکتا007

















امیدوارم خوندن جوک ها / اس ام اس های بالا گل خنده رو روی لبهاتون آورده باشه اگه خوشتون اومده به صفحه های دیگه هم یه نگاهی بندازید...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد