Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک دوستانه



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



از الان واسه روبوسی عید استرس گرفتم :|
که 2بار باید بوس کنم یا 3 بار :((
فرستنده : شـــــــایـــــــانـــــــــ[̲̅s̲̅][̲̅h̲̅]




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



توجه توجه توجه
جناب افق عضو سایت خوش خنده شد و هرکسی می خاد تو افق محو شه باید برای وارد شدن ابتدا نام کاربریتون(نام کاربری تون تو خوش خنده رو میگم) رو وارد کنید بعد پسوردتون رو وارد کنید بعد تو افق محو شید بععععععله افق هم پیشرفته شد
فرستنده : خشم شب13




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



من نمی دونم وقتی سایز کفش یک نفر چهل و دو باشه
خب الان این واحد چهل و دو چیه؟
42میلی متر
42 سانتی متر
یا 42 کیلومتر
اصلا شاید 42 سانتی گراده
شاید هم 42 فرسنگ
یکی به من بگه ها؟ چی میشه؟
فرستنده : خشم شب13




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



ادمین جان چه خبرا؟!
کی بشه 4 تا لقمه ی چایی پوست بکنیم با هم؟!
فرستنده : Scarletmusic




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



تاریکی*
من سرانجام پس از این همه عمر ، در چشمان تو لانه کردم 
.
.
..
.
.

و بدین ترتیب مشکل مسکن من هم حل شد
فرستنده : dark_021




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



عاغا دوستم امروز میگه:با چی میری فیسبوک؟!
گفتم:با مترو!!
.
.
.
.
.
.

فک کنم قانع شد چون دیگه چیزی نپرسید 
به همین برکت قسم
فرستنده : BANEH ♥♫ MUSIC




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



داشتم با این چرخ خیاطی عتیقه ها(مارشال)خیاطی میکردم دایناسور خونواده(داداش کوچیکم)اومده میگه آبجی این چه جوری میچرخه؟(منم تو فاز خوش خنده !!!):باید هی بگی مارشال مارشال تا بچرخه!!!هیچی دیگه بیچاره کف کرد در حد لباسشویی از بس گفت مارشال!منم دارم میرم جارو بیارم تیکه های ترکیده ی دل و رودم رو جمع کنم!!!!این جور آدمای باحالی هستیم ماها!!!!!!!!!!!!!!
فرستنده : آس




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



یکی از خاطرات من و شاید دهه شصتیا اینه که :بچه بودیم بادکنکم که میترکید مامانم یه نخود میذاشت سر سوراخش رو میبست!!!دوباره بادکنکه رو باد میکردیم!یه شکلهای عجیبی پیدا میکرد اما کلی حال میکردیم!!!!!
با این روش تا چند مرحله قابل استفاده میشد:)
فرستنده : آس




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



دو کیلو پسته خریدم و بردم خونه روش نوشتم هر 8 ساعت یک عدد :))
قرار شده همینجوری بذلریم جلو مهمونا :))
اگه بچه خوبی بودن یه دوری با پرایدم میزنیم :))
اگه خیلی خیلی خوب بودن میذارم یه بوقم بزنن :))
کلا یه همچین آدم مهمون دوستی هستم من D:
فرستنده : smj13سید مصطفی




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



مامان بزرگ_بابات کو مادر؟؟
من_رفته پکیج بخره واسه خونه جدید. :)
مامان بزرگ_ پشیج دیگه چیه؟؟؟
من_مادر جون پشیج نه پکیج...
مامان بزرگ_همون پزیش دیگه
من _نه مامان جون ببین پکــــــــــیج
مامان بزرگ_اها پجـــیش
من_مامان جون پ ک ج ی ش
مامان جون_ پاشو برو گمشو اصلا نخواستم دوساعته هی میگه پشیز پشیز

قربون همه مامان بزرگا برم من الان لکنت زبان پیدا کردم دیگه نمی تونم درست حرف بزنم... :|
فرستنده : *M *A *H *D *I*

















امیدوارم خوندن جوک ها / اس ام اس های بالا گل خنده رو روی لبهاتون آورده باشه اگه خوشتون اومده به صفحه های دیگه هم یه نگاهی بندازید...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد