Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک دوستانه



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



کسل آورترین بخش یه فیــــلـم ،قسمت تیتراژه، بخش ســـــایر بــازیـــگرانـــه!!
فرستنده : محمّدرسول




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



بیچاره پسرای متولد ۱۳۷۵ به بالا 
.
.
.چرا؟؟؟؟؟؟
.
.به دلیل این که دراینده باگودزیلاها)دهه۸۰(ازدواج میکنن
فرستنده : khalesooske




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



دوستم به انگلیسیه میگه اسمت چیه؟میگه وات هستم ، جیمز وات...
انگلیسیه میپرسه اسم تو چیه؟ دوستم میگه باس هستم ، عـَب باس!
من:-ِ
انگلیسیه:-ِ
البرت انشتین تو قبر:-ِ
فرستنده : valleyballist




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



دیدید این عاغایی که اومدو گفت برای سالگرد ازدواجش چی کار کرده و اینا و 800 تا هم لایک خورد
عاغا ما بخیل نیستم و از لایکاش ناراحت نیستم و خودمم لایک کردم 
ولی 
نامرد نمیگی اینجا این همه مجرد هست همه ویار میکنن 
به افتخار خودمون که مجردیم و تنها همدممون بالشمونه
فرستنده : امیر حسین 17




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



بعد از 5 ماه که ورزش نکرده بودم تصمیم گرفتم برم پارک ورزش کنم ... روز قبل هوا آفتابی بود .......
صبح پا شدم همه چی رو جور کردم ... یه صبونه خفن خوردم و تقویت کردم و راه افتادم برم ... یهو یه رعد و برق زد تو پارکی که میخواستم برم( تو فاصله ی 100 متری من ) : ) و بارون شروع شد عین چی ...دونه های بارون اندازه سیب زمینی بودن .. خلاصه با زور و زحمت در رفتم خونه در حالی که عین موش آب کشیده شده بودم !!!!! :) 
فرداش اومدم برم برف گرفت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .. خداییش اینم شانسه من دارم ؟؟؟؟
تو این دو روز که نشد ... ولی فردا تصمیم گرفتم دیگه سنگم از آسمون بارید برم .... اینو گفتم که بگم مواظب خودتون باشید ... احتمال سیل و زلزله خیلی زیاده : )
فرستنده : هادی




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



نمی دونم چه سریه ... مامانا وقتی می خوان نصحت کنن به سریال تلویزیونی می کشه...بابا ها وقتی نصیحت می کنن به صفحه حوادث روزنامه....
برای شما اینجوریه آیا؟؟؟؟
نصیحت مامان : این قدر وصل نشو میوفتی گوشه خونه بد بخت می شی بیچاره می شی و (این داستان ادامه دارد......)
نصیحت بابا : این قدر بیکار یه جا نشین معتاد میشی نمی تونیم جمت کنیم...
من |:
بابا و مامان $:
کارگردان سریال (^_^) 
یعنی قربون مامان بابام برم که این قدر به من لطف دارن... :))))))))
فرستنده : london




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



خانومم گیر داده بود که من از جوجه و دیزی و اینا خسته شدم بریم رستوران و از این غذاهای جدید بخوریم
رفتیم یارو اومده میگم این غذا ( الان اسمش یادم نمیاد بس که مزخرف بود اسمش) چی داره؟
یارو: قربان! چیکن توی این غذا اسلایس شده وچی و چی قاتیش شده و...
خو لامصب میمیری بگی جوجه رو توش خورد کردیم؟
چشمتون روز بد نبینه یه چیزی کوفت کردیم و اومدین بیرون
دردش اینجاس که 40 هزار تومنم سبک شدیم
فرستنده : amir




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



دختره ی وب درست کرده 4 تا مطلب تکراری تاریخ گذشته توش گذاشته بعد زیر عکس وبش نوشته امیدوارم از مطالب کم اما پر بااااااااااااااااااار وبم نهههههههههههههههههایت استفاده رو بکنید
فوش ندین
نخندین
با جنبه باشین
چون خودم این سوتی رو تو وبم دادم
نهایت صداغت رو حس کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس در راه خدا بزن لایکو 
یه چن سال پیش بودااااااا
فرستنده : D.R.S




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



سلامتی مادرایی که تو این گرونی،دخل و خرج خونه رو میزون می کنن
سلامتی پدرایی که تو این گرونی، با دوندگی فراوون نون میارن سر سفرمون
سلامتی استادا و معلمایی که از وضع بچه ها خبر دارن و نمره میدن
سلامتی دوستانی که کیفیت رو فدای کمیت نمی کنن و مطلب بی خود نمی ذارن
سلامتی دوستانی که صداقت رو فدای لایک نمی کنن و مطلب واقعی خودشونو می ذارن
سلامتی مسئولین خوش خنده که ما رو سر گرم میکنن (البته خودشونم روزی 2500 تا جوک می خونن می پوکن از خنده ... خدا شانس بده)
خلاصه سلامتی هر کی دوستش داری بزنید کف قشنگه رو
آها..... شله....... محکم تر..... آماشالله....
فرستنده : Mori




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



ما قراره در ایام نوروز به مهمونامون نخود چی بدیم ؛اگه تونست 5تا از نخودهارو بالا بندازه وبادهن رو هوا بخوره یه عدد پسته دهن باز جایزه بدیم.:))))))))))))))
فرستنده : *شوق پرواز* Y

















امیدوارم خوندن جوک ها / اس ام اس های بالا گل خنده رو روی لبهاتون آورده باشه اگه خوشتون اومده به صفحه های دیگه هم یه نگاهی بندازید...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد