Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک دوستانه



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



ما یه تلویزیون داریم از اینایی که لامپ تصویر داره، فکر کنم 7 یا 8 سالی میشه داریمش، دیگه الان تصاویرو با خطوط موازی افقی نشون میده، هروقتم خاموش میشه ده دقیقه طول میکشه تا روشن بشه.....
جالب اینجاست که از وقتی خریدیمش هنوز برچسب روی تلویزیونو از گوشه سمت راست صفحه نکندیم..
همچین خانواده تر و تمیزی هستیم ما!!!!!!!!!!!
فرستنده : Dokhiye baba




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



دوستان رفتم توی فیسبوک از یه دختری خوشم اومد خواستم کامنت بذارم باهام دوست میشی خانومی ؟؟؟؟
بعد دیدم نوشته "امید" دست از پا دراز تر برگشتم
آخه چرا با احساسات بچه های مردم بازی میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرستنده : *M *A *H *D *I*




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



اقا الان معنی ضعف و کمبود رو فهمیدم وقتی این صحنه رو دیدم گریه شدم بعضی ها این پولا رو از کجا میارن خدایی؟؟یه نیم ساعت پیش یه نفر با پراید صفر از جلوم رد شد اگه بگم روی صندلی عقبش پسته و تخمه واسه عید گرفته بود باورتون میشه گودزیلاش هم باهاش بود یه جور نگاهم کرد از تو ماشین گفتم کاش من جا اون بودم هی روزگار میشه یه روز فقط بشینم رو صندلی پراید بعد یه بوق بزنم؟؟
فرستنده : EteHaM341




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



آقا من جدیدا تو خوش خنده یه حرکتی زدم در حد پسته.(گفتم پسته جیگرم آتیش گرفت).
میخوام ببینم لایک داره یا نه اگه حرکت خوبی بود لایک کنید تا ادامه اش بدم.
خب حالا اون حرکت از این قراره که وقتی میام تو خوش خنده اول تمام پست ها توی تمام صفحاتی که تازه به روز رسانی شده رو لایک میکنم بعد میام پستاتون رو میخونم.البته فکر نکنید فقط لایک میکنم نمیخونم.اول لایک میکنم بعد میخونم.بالاخره رودربایستی که نداریم بزار رک بگم همه ی شما دوست دارید پستاتون زیاد لایک بخوره خب منم این کاری که از دستم بر میاد و تا آخرین قطره ی خونم پای خوش خنده و اعضاش وایستادم.
فرستنده : چاپلین




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



یه خواهر زاده دارم سه سالشه چند وقت پیش 
رفته بودن خواستگاری برای برادر شوهر خواهرم بعد مامان دختره با آبجیم شوخی میکرده اینم برگشته در گوش مامانش گفته مامان این زنه چقدر جلفه
آبجیم میگه از درون داشتم میترکیدم نتونستم صدامو در بیارم.....
بچه نه گودزیلا :{}
فرستنده : *M *A *H *D *I*




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



شما هم به عشق در یک نگاه ایمان دارید؟
هم تو پول صرفه جویی میشه هم تو وقت
فرستنده : میرزایی*کمیجان




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



دختره قیافش مثل قوطی کنسرو میمونه که مچالش کرده باشی بعد حالا استاتوس رو حال کن

همه میگویند شهریوری ها مغرورن...بی احساسن....خود رأیند...منتقد هستند..! آری من اینم...خود رأی هستم چون همیشه حق با من است..! مغرور هستم چون بهترینم...! بی احساس نیستم!!! احساساتم را با روش خودم بیان میکنم...! منتقد هستم چون از نظر من همه چیز در دنیای من باید بهترین باشد...! مثل خودم! من اینم! شهریور یعنی این...! میتوانی با من کنار بیایی! وگر نه من با تو کنار نمی یایم! ...........تو را خط میزنم!

آغا این با شما کنار نمی آد دیگه ولش کنید چه گیری دادین بهش...
اعتماد به سقف بعضی ها خیلی رو اعصابه..... :]
فرستنده : *M *A *H *D *I*




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



فکر کنم زنگ خور اون اقای شیر موز و شیر کاکائو از من بیشتر باشه خوش بحالش
فرستنده : EteHaM341




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



تا حالا شده پیش کامپیوتر نشسته باشی و 1 ماه هم شده باشه زنگ اس ام استو نشنیده باشی از لطف اطرافیان بعد یهو صدا نویس از باند بیاد میپری رو گوشی هی میگی الان میاد الان میاد اس که میاد اولین حالگیری چیه؟
ایرانسل جای خود.این مسابقشو رو کجای دلم بذارم.افق بی افق میخوام درس بخونما :دی
فرستنده : Ati




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



سریال زمانه تمام شد هنوز من نتونستم بابامو توجیح کنم که بابا جان اسم بازیگره ارغوان نه ارمغان قربون اون سیبیلای پرپشتت برم خوب
فرهنگ لغتت تو حلقم.حرفی هم از افق نزنید من میخوام ادامه تحصیل بدم
:دی
فرستنده : Ati
















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد