Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک دوستانه



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



یارو برداشته نوشته...داشتم میرفتم دست شویی(بعد توی پرانتز توضیح داده...الان فهمیدین که دانشجوءم دیگه)....!!!!
هیچی دیگه...واقعا از توضیحش ممنونم....که قشنگ درکمون کرد.....که خوب فهمیده که ما دانشجوها(الان فهمیدین منم دانشجویم دیگه)همیشه در حال ری.........!!!!از همین تریبون ازش تشکر میکنم....دمت گرم......
فرستنده : اسی69




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



قــــوربـــون " قطره بینی" بـــرم که همیشه یه نفس راحت به ما میده !!
فرستنده : محمّدرسول




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



بالاخره نیمه گمشده مو پیدا کردم ، زیر تخت بود !
هی میگم کسی اتاق منو مرتب نکنه وسایلم گم میشه !!!
فرستنده : ZzZ




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



ﻧﯿﻤﻪ ﯼ ﮔﻢ ﺷﺪﻩ ﯼ ﻣﻦ ، ازت ﺗﻮﻗﻊ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺍﻻﻥ ﭘﯿﺪﺍ ﺷﯽ ولی ﻓﻘﻂ ﺑﯿﺎ ﺑﮕﻮ ﺍﮔﻪ ﻇﺎﻫﺮ ﺁﺩﻣﺎ ﺑﺮﺍﺕ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﻣﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺪﻧﺴﺎﺯﯼ ﻧﺮﻡ !
فرستنده : ZzZ




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



از بچگیم عاشق پراید بودم میدونستم یه روز اینجور میشه خدایا شکرت من دیگه هیچ ارزویی ندارم یارانه ام که توجیبمه پرایدم دارم هیچ غصه ای هم ندارم دیگه نه مشکل شهریه دانشگاه نه مشکل کرایه خونه همه چی ارومه من چقد خر کیفم.....اولین پستمه الهی به امید خودت
فرستنده : EteHaM341




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



انقده بدم میاد از این خبرنگارهایی که سوالشونو یه جور می پرسن که مجبوری جواب دلخواهشونو بدی
خوووو یعنی چی؟
مخاطبتو چی فرض کردی؟
فرستنده : Mori




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



ﻣﻦ ﻣﯿﮕﻢ : ﺍﺻﻼ ﺯﻥ ﺑﺎﯾﺪ ﺗﺮﺳﻮ ﺑﺎﺷﻪ ,
ﻫﯽ ﺗﻘﯽ ﺑﻪ ﺗﻮﻗﯽ ﺧﻮﺭﺩ ﺑﺪﻭﺋﻪ ﺑﯿﺎﺩ ﺑﻐﻞ ﺁﻗﺎﺵ ! ﻣﮕﻪ
ﻧــــﻪ ؟؟؟؟؟ !!
(((=
فرستنده : شـــــــایـــــــانــــــــــــsh_m0




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



دوسسسسسسستت دارم........
این حرف من نیست......
بلکه حرف دلم . عقلم . چشمانم . حسم و وجودم است 
فقط حرف من نیست....
فرستنده : alim2




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



دوستان من الان دقیقا توی افقم ولی کسی رو اینجا نمیبینم!!
میشه ادرستون رو بدید بیام بهتون سر بزنم؟؟!! 
اخه اینجا کسی نیست فقط دوده!!!
ککککککککککججججججججججاااااااااااییییییییییییییید؟؟؟؟!!!
فرستنده : هلو
















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد