Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک دوستانه



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



چن دقیقه پیش داداشم با عجله اومد رفت اشپز خونه بعدش یه صدای مهیبی اومد رفتیم دیدیم عقل کل دو تا فیزا رو گذاشته رو سبزه ها(مامانم با هزار ذوق و شوق تزیین کرده بود)و با هیجان خاصی هم داره به پرپر شدنشون نیگا میکنه کل اشپز خونه سبزشده بود خوب شد زود در رفت و گرنه مامانم عین سبزه هاش کتلتش میکرد

فرستنده : شیلان_____*****





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



ﺍﮔﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﺎﺷﻪ ﺑﯿﻦ ﻋﺸﻘﺖ ﻭ ۱ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺩﻻ‌ﺭ ﯾﮑﯽ ﺭﻭ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﻨﯽ

ﺍﻭﻟﯿﻦ ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﭘﻮﻝ ﻣﯽ ﺧﺮﯼ ﭼﯿﻪ !؟

فرستنده : amir007





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



********************(!!!)علامت اختصاصی abas_m223

من بچه بودم مث شما بچه پولدارا لاک پشت و توله سگ نداشتم که...،یه قورباغۀ بی پدر و مادر تو کوچه پیدا کرده بودم وبراش پدری کردم...

خدا بیامرزتش اسمش تیمور بود...

بد نیس این شب عیدی یادی هم از قورباغه من کنید...

فرستنده : abas_m223





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



میدونستم این چیزایی که داریم میخونیم یه جا به درد میخوره !!!

اونم توی شب چهارشنبه سوری!

اکسیژن+هیدروژن+گرما=بمبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب

روششو متاسفانه به خاطر امنیت خوش خنده ای ها نمیتونم بگم!

عیدتون مبارک

فرستنده : t007





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



هرچی صبرکردم کسی به فکر ما رشته ریاضی ها نبود 

صبرم تاغ شد و خودم دست به کار شدم

این از هفت سین ما رشته ریاضی ها

سهمی

سور عمومی

سینوس

سری 

سیگما

سوپریموم

سکانت

(خودمونیم، 3 روز دارم فکر می کنم)

فرستنده : me.AAS






جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



آتش نشان خوب سایت،$D$D یه سوال داشتم!

اطفا که به معنی خاموش کردن آتیشه،ریشه ش چیه؟منظورم سه حرف سازنده شه!

.

.

.

راستی بچه ها عید همتون مبارک!سال قشنگی پیش روتونه،امیدوارم به هرچی دوست دارین برسین!

آوا

فرستنده : Pumuckl





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



من حاضرم با آفتابه شیرموز بخورم ...

ولی... 

تاری که عنکبوت خونمون با هزار زحمت بافته رو خراب نکنم!!

اصلا اون حشره هایی که عنکبوته با هزار زور و بلا گرفته رو کی دلش میاد ورداره؟

مرد حسابی وقتی داری ناهار میخوری خوبه بیام غذاتو ازت بگیرم ، بندازم دور؟!!


فرستنده : محمّدرسول





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



شما رو نمی دونم ولی با ماشین من میشه تیّمم کرد......!!!

فرستنده : Wonder





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



بعضیا یه ژنی دارن که باعث میشه دری رو که باز میکنن نبندن

مثلا در اتاق، کشو، کمد، شامپو، خمیر دندون و...

اینا رو اعصابن :|

فرستنده : دانش آموز





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



دیروز تو تاکسی پیشم یه پسره نشسته بود چون راه دور بود با هم حرف میزدیم . پرسید شغل بابات چیه ؟ با افتخار گفتم مهندس عمران . بعد پرسیدم بابای تو چی کارس؟؟؟؟ با اقتدار گفت انبار پسته(پصته-پثته-پسطه-پصطه-پثطه) داره

یعنی تا برسیم منتظر بودم از تو جیبش پسته در بیاره بهم تعارف کنه که نکرد.

فرستنده : دانش آموز
















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد