Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک دوستانه



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



*******************(!!!)علامت اختصاصی abas_m223

دوستان پرسیدن عباس جان چطوری خونه تکونی رو بپیچونیم؟

بعله سوال جالبیه الان توضیح میدم...

مثلا خود من صبح حوصله م سر رفته بود رفتم اسم دوستای بابامو تو گوشیش گذاشتم 

سحر

مرجان

نازی جون

ساراخوشگله

قلبونت بشم من

جیگر خودم 

و گوشی رو گذاشتم نزدیکه مامانم

هیچی دیگ الان مامانم چند تا اس ام اس بی تربیتی از سارا خوشگله تو گوشی بابام پیدا کرده با شیلنگ وایساده بالا سرش که اگه خوب پارو نزد بزنه دهن مهنش صاف شه!!!

منم رو مبل دراز کشیدم دارم براتون در کمال آرامش با گوشیم پست میذارم !!!

هر سری با یه ترفند خودجوشانه در میرما!!!

لایک= خیلی کصافطی عباس جان,کوفتت بشه

فرستنده : abas_m223





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری ، آغاز روزایی باشه که اون روز میگفتی ! برو خجالت بکش … حیا هم خوب چیزیه ! اصن برو از خدا بترس …

فرستنده : Chahardah





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



دم در سالن عروسی همیشه چندتا آواره هستن که همه بهشون میگن شما با ماشین ما بیا …!

فرستنده : Mehdi 19





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



یکی از برنامه های زندگیم واسه آینده اینه که یه انارو بازش کنم بشمرم ببینم واقعن چنتا انار توشه... برام سواله خو!

موزو شمردم یکی توشه! :D

فرستنده : معین009





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



داشتم میرفتم بیرون مامانم میگه خمیر دندون هم تموم شده یکی بگیر

گفتم چه طعمی بگیرم؟

داداشم 6 سالشه از تو اتاق داد میزنه:دو سیب نعنا بگیررررررر:l

اینا آدمن؟؟؟؟:lllll

فرستنده : >KATOOL<





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



توجه کردین ی وقتایی اینقد تنهایی ک از خدا میخوای حداقل عمو ایرانسل بهت اس بده اما کافیه ی مخاطب خاص پیدا کنی انوقته ک صد نفر بهت پیشنهاد میدن !!!!!!!!!

عایا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

؟؟؟؟؟؟

فرستنده : Aamine





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ I am Single ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

شما هم مثِ من وقتی تو جاده یه چیزی(پلاستیک،پوست میوه و...) رو از پنجره ماشین پرت میکنید بیرون سریع دلشوره میگیرید و دست به جیبتون میزنید که نکنه یه چیزه دیگه هم اشتباهی پرت شده باشه؟؟؟؟؟؟؟

یا فقط من اینطوریم عایا؟؟؟؟؟؟

پ.ن : میدونم شهرما خانه ماست + زباله ریختن سنگین جریمه داره و...

فرستنده : VanVanI





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



بچه ها من عادت دارم از بچگی که همراه اهنگ میخونم با صدای خیلی کم حالا چند روز پیش از دانشگاه برمیگشتم که راننده اهنگ همه چی ارومه من چقد خوشبختم رو گذاشته بود صداش هم بلند کرده که عالی بود واسه خوندن و خلاصه توی تاکسی هم یه پسرو دوتا دخترم بود منم داشتم همراه اهنگ میخوندم و رفته بودم توی رویای خودم که یدفه راننده ضبط رو خاموش کرد ومنم داشتم میخوندم که دیدم همه منو نیگا میکنن ...

باور کنید از مرگ واسم بدتر شد اون لحظه...

خودتون رو بزارید جای من ببینید چه گندی بالا اوردم...

باور کنید اگه سرعت ماشین کم بود میرفتم تووو افق دنبال سوراخ لایه اوزن میگشتم که برم توش گیر کنم و راحت بشم

فرستنده : virangare 141





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



اگه این خارجیا میدونستن ما تو چهارشنبه سوری چه رعب و وحشتی

ایجــاد میکنیم ... کلا هالووین رو میبوسیدنُ میزاشتن کنار :))

فرستنده : شـــــــایـــــــانــــــــــــsh_m0





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



یادمه راهنمایی بودم رفتم سر کلاس تکلیف نداشتم. معلم گفت کجاست؟ گفتم جا گذاشتم. گفت چه طور خودتو جا نذاشتی. 

یه نیم ساعتی که گذشت گفتم آقا یه امتحانی گرقته بودین هفته پیش..برگه هاش کو؟ گفت جا گذاشتم. گفتم چطور خودتو جا نذاشتی؟ یعنی کلاس ترکید.(چیزی عوض داره گله نداره)

هیچی دیگه جاتون خالی یه اخراج از کلاس خوردم یه زنگ تو راه رو ها ول بودم. اما راضی از حرکتی که کردم.

فرستنده : بی نام

















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد