Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک دوستانه



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



با توجه به گران شدن نرخ sms پیشاپیش نوروز 92-93 مبارک...همچنین پیوندتان و قدم نو رسیده مبارک.

در ضمن نور به قبرت بباره

فرستنده : mobi77





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



به خدا سر کلاس ، اگه معلم در حال لو دادن سوالات کنکور هم که باشه ، یکدفعه یک بویی بیاد ، بچه ها از سوالات دور میشن و میرن دنبال عامل ایجاد بو !!!! 


اینقدر هم دقیق هستند که انگار دارن دنبال قاتل بروسلی میگردند ! 


والا به خدا ... !

فرستنده : !? Why So Serious





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ I am Single ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

جدیداً میخوام حال و احوال کسی رو بپرسم زنگ میزنم به موبایلش و با گوش دادن آهنگ پیشوازش سرگذشت نامه ش میاد دستم .

پیشنهاد می کنم امتحان کنید جواب میده، خیلی از مخارجتون رو کم میکنه!

فرستنده : VanVanI





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



از وقتی تبلیغات رایتل تو تلویزیون شروع شده نمیدونین چه وضعیه تو خونمون! مامانم گیر داده برو یه دونه از این سیم کارتها بخر، از این به بعد زنگ میزنم ببینم کدوم قبرستونی؟ با کی میگردی؟ عروسمو ببینم چه شکلیه؟

فرستنده : freeheart





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



دهه شصتیا: یادش بخیر شش سالگی هفته ای یه بار تلویزیون

دهه هفتادیا: آخ جون کارتون شروع شد

دهه هشتادیا: دنیا دنیا کارتون میاریم خونه هاتون شبکه پویا

دهه نودیا با شبکه پویا بیدار میشن با لالایی کودکانشم میخوابن

فرستنده : استاد آشفته






جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



از لقمان پرسیدن فندک دارى ؟ گفت از بى ادبان …

گفتند نه !!! پرسیدیم فندک داری ؟

لقمان ناراحت شد زد تو گوش یارو … اونم یه دونه زد تو گوش لقمان !

خلاصه دعوا بالا گرفت ؛ لقمان الان تو کلانتریه.....کسی هس بیاد سند بزاره واسه لقمان؟؟؟

هست واقعا؟؟؟!!!

داداشه من..... شما که سند داریو میخوای بزاری واسه لقمان...بیخیال لقمان....من یه زری زدم....لقمان سره جاشه....این سندتو بیار بریم یه وام بگیریم دم عیدی بتونیم یه لباسی بخریم....دمت گرم....

فرستنده : اسی69





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



(ادامه فانتزی معکوس بالا)

در حالی که از چشمام قطره های نوشابه چکه می کنه نگاهم به مادرم در حالی که بهشت زیر پاهاشه و کفش پاشنه بلند پوشیده بیوفته که زیر لب میگه عباس جان پسرم ایشالا تا آخر عمر زنده باشی.... بعد یه نگاه به بابام بندازم که داره زیر لب میگه عباس دهنم آسفالت شد تو بمیری فرش ها رو کی بشوره عاخه پسرم؟

یهو در حالی که تو فکر عکس اعلامیه م که دارم قلیون میکشم و بغلش نوشته جوان باکام عباس مس...م افتادم قاضی بگه آخرین خواسته ت چیه؟

بگم این آخر عمری میخام یه شعر بخونم همه لطفا با کلمه "های های" همراهی کنن و با یه صدای خسته بگم:

کفتره کاکل به سر

های های(همه باگریه بگنا)

یه خبر از من ببر

وای وای

بگو به یارم/ که دوسش دارم /بگو برگرده چشم براشم من /خاطر خواشم من/

یهو بغض قاضی بترکه و سیگارش رو خاموش کنه بگه جنس صداتو دوس دارم عباس جان فقط رو تحریرات بیشتر کار کن و با آهنگت حال کردم....تو آزادی....

بعد بابام اینا به سلامتی آزادی من چون دستشون خالیه زیر پاهام تن ماهی باز کنن...

دوستان پرسیدن پ سلنا کجا بود عباس؟ خب لعنتیا رفته گوسفنداشو بچرونه دیگ درک کنیدش...اه!!!

(چند دوست عزیز که اسمتونو نمیارم, 2ساعت طول کشید بنویسم,وجدان داشته باشین با اسم خودتون نذارین ,رو فانتزیام خیلی حساسم بذار انگیزه بمونه برام,من عقده ندارم ولی خیلی زور داره من بنویسم و به اسم شما تموم شه!!!)

فرستنده : abas_m223





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



رفتم مغازه لوازم ارایشی میگم:ببخشید خانوم پماد آد دارید؟

با اعتماد به نفس تمام میگه:جانم؟نع عزیزم دیروز میومدی داشتیم......

من||:

اخه چسونک حرف بود زدی نع واقعا حرف بود زدی....اخه چی بت بگم؟نع خودت بگو چی بت بگم؟

میخواسم اون لحظه همچین با پس گردنی بزنم تو دهنش

واااااای خدا اینا چیه می افرینی؟

فرستنده : tanin





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



اختصاصــی شِــــــــــــــــــــرِک!

امــــــــروز از ســــــوپـــــری محلمــــــون یــــــه نوشـــــابـه ارم گرفتـــم روش نوشتـــــــه "اصـــــــــل" اونــــــــــورشــــم نوشتــــــه اوریـــــــــجینال" !

ولــــــی مـن هنـوز بـاورم نمیشـه ! فکـــر میکنــــــم تـوش پپســــی پـر کـردن بـه اسـم ارم اصـل انـداختـن بهـــــــم!!!

فرستنده : شِــــــــــــــــــــرِک!





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



به مخاطب خاصم زنگ زدم،جواب نداده قطع کرد.اس دادم چرا قطع کردی؟

جواب داده:من سروشم داداشش،ببخشید من بادخترا صحبت نمیکنم %%

نه این که شماره منو به اسم دخترثبت کرده؟

من)))

بازم من))))

داداش دوستم

فرستنده : 0936xxx4678
















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد