Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک دوستانه



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ I am Single ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

آغا توجه کردین جدیداً هیچ خواننده ای آهنگ شاد نمیخونه؟؟!

(حتی اونایی که قبلا تو لاین بندری بودن الان عاشق شدن یا شکست عشقی خوردن)

امروز به بابام پیشنهاد دادم باهام دعوا بگیره بعد من برم خواننده بشم و آهنگ های شاد بخونم :|

والا ... مردیم از نا خوشی :(


لایک = خواننده شدن من

فرستنده : VanVanI





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



چرا وقتی یه شماره غریبه اس یا میس میده فکر میکنم دختره!!!!!

ایا دخترام اینجورین؟

اصلا شما هم اینجوری هستین یا دارم توهم میزنم؟

پیشاپیش عید خوش خنده ای ها مبارک

فرستنده : t007





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



عاغا من فهمیدم GLX مخفف چیه!!!!!!

G:جا نمیگیره

L:لازمه

X:تو ایکی ثانیه از جیب در میاد

فرستنده : Amir Ali





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



آغا حکایت ما هم شده مثه اون مورچه که عاشق شده بود بعد یه مدت فهمیده بود طرف دونه چایی بوده o.O

تو فیضبوک دو روز وقت گذاشتیم مُخ یکی رو بزنیم آخر طرف شاکی شده بابا منم مث تو پسرم جون هرکی دوست داری ولم کن :(


خو چرا با احساسات پسر مردم بازی میکنید

فرستنده : VanVanI





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



یکی ازمشکلاتی که من هرسال بعدخونه تکونی دارم اینه که تاچندروزبعدخونه تکونی احساس میمون بودن دارم،بس که واسه تمیزی شیشه ها ازدر و پنجره هاآویزون شدم..

فرستنده : lover





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



دوم دبیرستان که بودم یه روز سر برنامه صبحگاه مسابقه گذاشتم هر کی بتونه این جمله رو سه بار تند تند تکرار کنه برندس:

گاز دوغ دار دوغ گاز دار...

تا نیم ساعت فقط صدای گوز از مدرسه اومد بیرون

هیچی دیگه برنامه نصفه تموم شد منو هم به جرم ایجاد اغتشاش فرستادن خونه!

فرستنده : Amin dezfily☺ ...





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



بعد از 5 امتحان که در عرض 3 ساعت دادایم استاد اومده درس بده هر دو کلمه ای که استاد می گفت همگی هماهنگ میگفتیم:

چـــــــــــــــــــــــــــــــی؟

دو دقیقه از شروع کلاس نگذشته بود استاد گفت:

جمع کنید برید!

فرستنده : Amin dezfily☺ ...





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



من نمی دونم این چه مدلشه؟ چند وقته هرکی دلش گرفتس و میخواد خودشو تخلیه کنه میاد سراغ من. من آدمیزادم یا خدمات چاه و فاضلاب؟

فرستنده : Amin dezfily☺ ...





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



ﺳﻤﻨﻮ ﺍﮔﻪ ﺑﺎ ﺳﯿﻦ ﺷﺮﻭﻉ ﻧﻤﯿﺸﺪ ، ﺗﺎﺣﺎﻻ

ﺻﺪﺑﺎﺭ ﻣﻨﻘﺮﺽ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ((:

فرستنده : Man





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



مایه نون خشکی داشتیم هرسال اسفند میمومد سرکوچمون التماس میکرد ازش آجیل بخریم.

دیروز صبح دیدمش پرایدشو سر کوچه مون پارک دوبل کرد گوشیشو راحت از تو جیبش درآورد و به منشیش زنگید و گفت:

هیجکی رو بدون کارت ویزیت تحویل نگیرین!

اومدم بش سلام کنم یه لبخند ژکوند تحویلم داد دماغشو گرفت بالا داشت میرفت تو افق که یهو پاش رفت رو پوست موز با کله افتاد تو گاری، پسته هاشم از تو جیبش ریخت بیرون و پخش زمین شد.

و اونوخت من یه چشمک زدم بش و سوار هوندای خودم شدم و با افتخار رفتم تو افق...

فرستنده : Amin dezfily☺ ...














نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد