Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک دوستانه



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



****شاید برای شما هم اتفاق بیوفتد****

امروز دوستم گفت چشماتو ببند میخوام ی چی بزارم تو دستت...

چشامو بستم و وقتی باز کردم اشک تو چشمام جمع شد...

باورتون نمیشه...یه پسسسسسسته کف دستم بود!!!!

فهمیدم این همون دوستیه که میشه در مواقع سختی بهش تکیه کرد....



لایک=قدر دوستتو بدون!!!

فرستنده : آتییییییش!!





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



یعنی زحمتی که برای حفظ مطالب و به یاد سپاری پستا میکشم .

( که برای دوستام تعریف کنم. ) 

اگه برای دروس دانشگاهم این زحمت رو میکشیدم 5ترمه کارشناسیمو گرفته بودم :))

فرستنده : *شوق پرواز* Y





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



اختصاصــی شِــــــــــــــــــــرِک!

دوس دارم یــه فیلـــــم تــــــوپ هالیــــــوودی بــدن دســــت مـــن بگـــــن زیـــر نویســـــــش کـــــن!

بعـــــــــد منــــــــــم همــــــی اول فیلـــــــم بگــــــم ایـــــن یــــــارو رو میـبینــــی؟؟؟

نقشـــه اول فیلمــــــه،

بعــــــــد آخرشـــــــــــــم میـمیــــــــره!!!

فرستنده : شِــــــــــــــــــــرِک!





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



دلم میخواد به اونایی که با کلی پز و مد دادن میگن که گوشیم appleیا htcیاsamsungu و.... هست بگم که منم یه گوشی دارم که دو قابلیت منحصر به فرد داره :

الف)به راحتی وارد جیب میشه

ب)به راحتی از جیب میاد بیرون

فهمیدین که منظورم که کدوم گوشی ها هستش؟

اگه فهمیدین بلایکید

فرستنده : zahra khanum





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



دختر خالم تو فیس بوک نظرسنجی گذاشته که:

به نظر شما پستایی که من میزارم چه جورین؟

الف)خیلی خوبه 

ب)عالیه 

ج)بسیار عالیه

د)حرف نداره

حالا میگه زهرا من اعتماد بنفس ندارم یعنی این اعتماد بنفس نداشتش تو حلقم()_+%^&@#!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟:}}

فرستنده : zahra khanum





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺭﻭ ﻭﺍﻟﺶ ﻧﻮﺷﺘﻪ : ﺧﻮﺵ ﺑﺤﺎﻝ " ﺣﻮﺍ " ﮐﻪ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺗﺮﺱ

ﻫﻮﻭﻭ ﺗﻮ ﺩﻟﺶ ﻧﺒﻮﺩ ..........

یکی ﺍﺯ ﭘﺴﺮﺍ ﻫﻢ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ : ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺧﯿﺎﻝ " ﺁﺩﻡ " ﻫﻢ

ﺭﺍﺣﺖ ﺑﻮﺩ ﭼﻮﻥ ﻫﻨﻮﺯ BMW ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﻮﺩ

فرستنده : Nice baby





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



یارو پاکت سیگارو گرفت طرفم گفت: نمیکشی؟

خیلی خسته گفتم:

خودم میکشم ولی مغزم دیگه نمیکشه..،! .

فرستنده : اسی69





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



مامانم گوشی نداره...از خونه زنگ میزنه همیشه...اسم تلفن خونه هم گذاشتم...."5 تا نون بگیر بیار".....قربون مامانم برم که حداقل سلام علیک میکنه باهام بعدش میگه نون بگیر بیار.....

فرستنده : اسی69





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



من از اون آدماییم که اسم بابامو تو گوشیم به اسم "بیا خونه" ذخیره کردم.....چون هر وقت زنگ میزنه...نه سلامی نه علیکی...فقط میگه بیا خونه مرتیکه ی بوووووووق....!!!!

فرستنده : اسی69





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



عاقا این اس رو برا دوستم فرستادم

هرروزتان نوروز،نوروزتان پیروز،نوروزتان امروز،امروزتان دیروز،دیروزتان پیروز،پیروزتان هرروز،سرکاررفتی امروز!نوروز پی شاپیش مبارک

بعد نوشته ن امروز سرکار نرفتم فردا میرم

خو الان چی بگم بهش ای کی یو در حد پشه

فرستنده : RaMiN :-S
















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد