Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک دوستانه



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



******************(!!!)علامت اختصاصی abas_m223

اینایی که پست میذارن و خودشون لایک می کنن همونایین که باد بی صدا تولید میکنن و نفس عمیق می کشن!!!

دیدم که میگما!!!خخخخخ

فرستنده : abas_m223





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



در کوچه های عشق دنبال تو می گشتم

.

.

.

..

.

.

حقیقت شب بود ترسیدم

یعنی رسما ریدم به خودم

هیچی دیگه، برگشتم!

فرستنده : doktor





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



اونایی که تو پستاشون مینویسن الان فهمیدین ما فلانیم وفلان چیزوداریم،منو یاداون بچه های مدرسه میندازن که همش پز کاذب میدادن!ایناهمونایین که فکر میکنن فرزندبیل گیتس ان!

فرستنده : Pumuckl





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



اختصاصــی شِــــــــــــــــــــرِک!

ینــی همـــــونطــــور کـــه آدم نمـی تـونـه خـودش ،خـودشـو قلقلـــک بـده

بـی شعــورهـا هـم خودشــون نمــی فهمـن، بـی شعــــورن!

فرستنده : شِــــــــــــــــــــرِک!





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﭼﯿﺰ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﻡ

.

.

.

.

ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﻬﻤﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﯾﻪ ﺟﻌﺒﻪ

ﺷﯿﺮﯾﻨﯽ ﺩﺳﺘﺶ ﺑﺎﺷﻪ

ﺍﺻﻦ ﻧﺎﺧﻮﺩﺁﮔﺎﻩ ﻧﯿﺸﻢ ﺗﺎ ﺑﻨﺎﮔﻮﺵ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﺸﻪ{:

فرستنده : Man





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



بچه ها اون تبلیغ پفیلا بود پیره مرده به بچه میگفت یکی من یکی تو بعد میگفت یکی من ... یکی من باور کنید الان خونه ما بابام داره همینکارو باما میکنه وقتی پسته یا اجیل میگیریم کسی نمیدونه چطور با این ظللم ظالمانه در حق خودم دفا کنم؟؟؟

فرستنده : virangare 141





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



اغا قبلا همه شبا ارزو داشتن خواب مرسدس بنز ببینن ولی الان خواب مرسدس رو نمیبینن که هیچ دیگه خواب پراید هم نمیبینن...

ولی من که پراید دارم ( الان خیلیا بهم میگید بابا پولدار) میخوام خواب پسته ببینم ولی این رویای صادقه باهام همکاری نمیکنه لعنتی خخخخ مزه پسته یادم رفته دیگه چیکار کنم؟؟؟؟

فرستنده : virangare 141





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



اون کسانی که یک ماه رفتن خارج بعد لهجه پیدا کردن رو باید ;

با سیم جارو برقی نیم ساعت بزنی !

بعدش لهجه شون خود به خود کم رنگ میشه !

فرستنده : unknown_12





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



عاقا واسم دعا کنید دیروز رفتم دکتر بهم گفتن ی بیماری شدید خیلی عجیب دارم

مرض لایک زنی قبل از خواندن مطلب !!!!!!!!!!!!!!!

فرستنده : miss S





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



دندون عقلمو باید بکشم نمیدونم با کشیدنش عقلمم کم میشه یا نه دوستان راهنمایی کنن لوووووووفن!هوشم تو حلقتون !

لایک =نمیشه...

فرستنده : بن بست تنهایی

















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد