Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک دوستانه



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



از همین تریبون میخوام اعلام کنم به شما دوستان که در روز عید اون بچه هایی که میان خونتون و دست خالی برمیگردن و موقع بستن بند کفششون چند دقیقه هی طولش میدن بابا اونا منتظر عیدی هاشون هستن بدید دیگه D:

فرستنده : virangare 141





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



اغا یادش بخیر بچه بودیم با دوستا موقع فصل گردو میرفتیم توی باغ گردو میخوردیم که یادمه یروز هر کدوم بالای یه درخت مشغول گردو خوردن بودیم که یهو دیدم یکی پایین درخت وایساده که چشمتون روز بد نبینه صاحب باغ بود و با لهن تند گفت پسر اون بالا چیکار میکنی منم حول شدم گفتم اقا داشتم من پای کلاغ میچیدم ( پای کلاغ = یه گیاه که شبیه پای کلاغ هست و خیلی هم خوشمزه هست و توی بیشتر غذاها استفاده میشد و پای درخت ها سبز میشه)

خلاصه گفتم دارم پای کلاغ میچینم که دیدم مرده از خنده داره کف باغ رو گاز میگیره بعد گفت بیا پایین و چون منو خندوندی باهات کاری ندارم و من به خوشی و سلامت جان سالم بدر بردم و دیگه هیچ وقت پای کلاغ از باغ مردم نچیدمD:

پیام اخلاقی : اخه برادر من پای کلاغ بالای درخت گردو چیکار میکنه

فرستنده : virangare 141





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



نشانه ها چیست؟

هر وقت یه خواسته ای دارم که نمیدونم بهش میرسم یا نه(مثلا خواستم اینه که امتحانمو 20 بشم یا فلانی منو دوست داشته باشه). خوب حالا از کجا باید بفهمم؟

از طریق نشانه ها:

مثال: پشت فرمون نشستم چراغ سبزه و ترافیک. با خودم می گم اگه چراغو رد کنم امتحانم بیسته یا فلانی منو دوست داره اما اگه رد نکنم امتحانم خرابه یا فلانی دنباله پولمه نه خودم.

خوب اگه چراغو رد کردم امیدوار می شم. اما پشت چراغ قرمز موندم با خودم می گم اینا خرافاته. و باز دوباره و دوباره این تکرار می شه

(فقط می خواستم بفهمین ماشین دارم همین)

فرستنده : سینا مشهد





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



%yourghon%

خود پلیس سایبری هم نمیتونه وارد ف*سب*ک بشه ولی مردم همچنان دست از تلاش مضاعف برای ورود به ف*سب*ک برنمیدارن.واقعن جا داره به هرکسی که هم اکنون داخل ف*سب*که تبریک بگم،تو یکی از نوابغ این مملکتی.دست از تلاش برندار

فرستنده : yourghon





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



%yourghon%

دیگه فک کنم راه های ورود به ف*سب*ک کم کم تبدیل بشه به یه رشته دانشگاهی.خداوکیلی رشته سختی هم هست.

فرستنده : yourghon




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



%yourghon%

وقتی که میام خوش خنده اولش سه صحفه لایک میکنم بعدش پستارو میخونم.فک کنم بیماری لایک فرنی گرفتم.

لایک=آره ما هم واسه سلامتیت دعا میکنیم.

فرستنده : yourghon





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



از یه مرده می پرسند:اگه یکی بچه تو بدزده تو چیکار می کنی؟

میگه:خود کوشی.

میگن؛چرا؟

میگه:توی اون لحضه هیچی به ذهنم نمی رسه ،می فهمی من چی میگم!

فرستنده : هالو





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



چند راه نسبتاً دوســــتــانه برای ایجاد و تولید سوتی در بین فک و فــامیل !!

1ــ ابتــدا هــمه جا را به دقت نـــگاه کنید . 

2ــ تو خجالت نمیکشی میخوای از فک و فامیل سوتی بگیری؟

3ــ چیه؟ دنبال راه میگردی؟

4ــ اِی بابا ! من غلط کردم ! اصلا بلد نیستم راه نشونت بدم!

5ــ برو پست پایینی رو بخون . دست از سر ما وردار !!!

فرستنده : محمّدرسول





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



تالا دقت کردین همیشه گیر دادنه حراست دانشگاه با این جمله شروع میشه:

"شما دانشجوی این دانشگاهییییی"!!!!!!!!

فرستنده : kholo chel





جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



یکی از فانتزیام اینه که برم جلو در افق به اونایی که فانتزی ندارن تا بتونن تو افق محو بشن فانتزی بفروشم بعد یه مدت وضعم خوب شه یه کارخونه ساخت فانتزی بزنم تا همه بتونن تو افق محو بشن آخ ینی میشه؟

فرستنده : Arash

















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد