Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه


به حیف نون میگن:تا حالا روزه گرفتی؟
میگه:خودم نگرفتم اما پدربزرگم یکی گرفته...گفت دو متر هیکلشه!!!
فرستنده : A.S



آخه چرا به این مگس بزرگا میگین خرمگس ؟
این مگسا خعلیم خوشگلن ؛ رنگشون سبز و آبیه …
واقن چطوری روتون میشه بهشون بگین خر مگس ؟ پایین تر از طاووس مگس نباید بهشون گفت !
یکم واقع بین باشین دیگه !
فرستنده : mojdeh67



حس میکنم که حسم بهم میگه که یه حس عجیبی تو حسم پیچیده به احساسات حس کننده ی خودم که این احساس از حس من به احساساتم اومده یا حساس کردن حسم به احساس درونیم... پخخخخخخخ
احساساتحیف نون قبل از وقوع تا وقوع حادثه...والا
فرستنده : M0hammadjo0on



معلم،الفبای فارسی روبگو؟بچه: الف ب پ ت ث چهارپنج شش... الفبا انگلیسی؟بچه: ای بی سی چهل پنجاشصت... الفبا یونانی آلفا بتا ستا چهارتا پنج تا شش تا...حداقل یک شعربگو؟بچه:نابرده رنج گنج پنج شش هفت...
فرستنده : 09360xxx914



مردی تو یک فروشگاه بزرگ به یه دختر زیبا میرسه و میگه: خانم، من زنمو اینجا گم کردم ناراحت نمی شید اگه کمی با شما صحبت کنم؟ دختر: چرا؟!! مرد: چون هر بار که با یه زن خوشگل صحبت می کنم زنم یهو پیداش می شه!!
فرستنده : انوشیران



به فرنود میگن بابات مرده میگه نه بابا اصلا امکان نداره
میگن والله مرده , میگه آخه تا حالا اصلا سابقه نداشته !
فرستنده : فرنود



در رمانتیک بودن ما همین بس که هم شمع داریم و هم پروانه !
(امضا : جمعی از اتومبیل ها)
فرستنده : فرنود



بنده خدا برای اولین بار می خواست خرید اینترنتی بکنه
الان دو روزه کارت اعتباری اش گیر کرده توی سی دی رام!
فرستنده : RAGER



همت کنید همه فوتبالیست های به درد نخورُ که میلیادری پول میگیرن
بریزیم تو یه DVD بدیم احسان حدادی پرتش کنه وسط بیابون
فرستنده : RAGER



امروز فهمیدم چرا دیوار چین جز عجایب هفتگانه ست
آخه تنها محصول چین هست که بیشتر از ۳ روز دووم آورده !
فرستنده : RAGER





















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد