Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه


انجیر رو به یارو نشون می دن، می گن این چیه؟ می گه آلو بوده چلوندن، تو زعفرون خوابوندن، بهش کنجد مالوندن، یه چوب بهش چپوندن، تازه شده گلابی!
فرستنده : رضا صادقی



به غضنفر میگن لپ لپ می خری؟
میگه : آره ! میگن حالا جایزه هم توش داره؟
میگه فکر نمی کنم ،‌من لپ لپ رو واسه کیفیتش می خرم !!!
فرستنده : رضا صادقی



زمستان گاز نداشتیم بــــــهار برق نداریم تابستان آب نخواهیم داشت و پایـــــیزهم تلفن با تشکر از همه دست اندرکاران
فرستنده : رضا صادقی



دردآورترین درد اینه که سر جلسه کنکور دو ساعت زودتر تمام کنی.ببینی همه سرشون تو برگس اما تو وقت زیاد آووردی.اعصابت خورد بشه بخوای بری.نذارن از جلسه بری بیرون.
دردی که من تو کنکور هشتادو هشت به اون دچار شدم.
فرستنده : M0hammadjo0on



یکی میره لامپ فروشی میگه ببخشید- شرمنده -گلاب به روتون- لامپ دارین? میگن بله ولی چرا گلاب به رومون؟ میگه آخه واسه دستشویی می خوام
فرستنده : رضا صادقی



دقت کردین موقع رانندگی حواست باید بیشتر به ماشین2تا جلویی باشه!!!
فرستنده : s@jj@d



یک روز یه یارو از حال رفت، از آشپزخانه اومد تو!
فرستنده : AmirReza.SV



جشنواره ی فیلم فجر امسال بجای سی مرغ یه تخم مرغ هم نمیده.
بسوزید...
پارسال که مرغ ارزون بود همه جایزه رو پاس میدادن.
فرستنده : M0hammadjo0on



دیشب سحری دو دقیقه مونده به اذان پاشدم رفتم دستشویی،
موقع اذان داداشم اومده تند تند کوبید به در دستشویی گفت نخوریاااا
اذونه !!
من :|
فرستنده : توحید جون



یه یارو از یه نفری میپرسه اون ور خیابون کجاست
میگه اونور
همین الان اون ور بودم یکی گفت این ور!
فرستنده : iman



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد