Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه


یه روز یه مرده میره بیست سوالی بعدش چند نفر بهش میگن جواب بیست کویت هست ولی تو همون اول نگو که معلوم نشه..
بعدش از اونا می پرسه:
یه کویته؟
میگن نه..
میگه دو کویته؟
.....
میگه 19 کویته؟
میگن نه..
بعد جواب یادش میره میگه میشه یه راهنمایی بکنین؟
میگن با چایی میخورنش..
میگه قنده؟!!!!
فرستنده : محمد رضا اثنی عشری



تبلیغات تلویزیون درشهرغضنفر:آب مایه حیات است پس در مصرف برق صرفه جویی کنید.شرکت گاز ناکجا آباد
فرستنده : Sara



آخرش ما نفهمیدیم سکوت علامت رضاست یا جواب ابلهان خاموشیست؟
بابا خیلی جاها ما با سکوت میخوایم بگیم ابله ،ساکت شو.اونم میگه بعله دیگه حالا چون سکوت کردی یعنی موافقی.
اون وقت دلم میخواد بیل از طرف پهناشو بکنم تو حلق کسایی که این ضرب المثلا رو ساختن.
فرستنده : M0hammadjo0on



بزرگترین آرزوی یک ایرانی!
مرغ،اگه نشد تخم مرغ
فرستنده : Mohammad_7honar



اسمتو روى کوه نوشتم خراب شد،روى شمع نوشتم آب شد،روى قلبم نوشتم شکست،جمع کن خودتو با این اسمت.
فرستنده : Amirshakori



اگر تمام مردم دنیا جمع بشوند تا تو را از من بگیرند،به آنان خواهم گفت:
شما چرا زحمت کشیدید؟ خودم مى آوردم!
فرستنده : Amirshakori






کاش قدمم یک کم واسه خودم خوب بود.رفتم مغازه داشت مگس میپروند صاحبش وقتی من رفتم انقدر شلوغ شد که نتونستم خرید کنم.
وای خداشانسمونم واسه بقیه خوبه
فرستنده : Mohammadjo0on



دورت بگردم چیست؟
دایره ای فرضی است که تا اطلاع ثانوی از فرد مورد نظر حمایت میکند!
فرستنده : omidf



رفتم کامپیوتر بخرم dvd رام نداره. میگم چرا
میگه بابا دیگه دوره این چیزا سر اومده دیگه باید هارد و مموری داشته باشی.
اونوقت رفتم بانک مسکن دیدم با فلاپی دارن حسابا رو انتقال میدن بهشون میگم شما در چه سالی زندگی می کنید؟
فرستنده : بابا بزرگ



من هنوز سر اون عیدی هایی که ازم میگرفتن و میرفتن واسم حساب بانکی باز میکردن، اما هیچ وقت ندیدمشون با خونوادم درگیرم!
فرستنده : لعیا




















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد