Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





مامانم رفته بود خونه دائیم .. پسر دائیم دسته گل آب داده بود و زن دائیم داشت تنبیهش میکرد بعد پسر دائیم گفته به خدا مامان من نبودم زن دائیم هم گفته آره جونه عمت تو نبودی آره ارواح خیک عمت تو نبودی که یهو دو زاریش میفته که مامانم آنجاست دوباره شروع می‌کنه پسر دائیم رو به کتک زدن میگه آره جونه خالت تو نبودی بعد می‌بینه نمی‌شه هیچجور جمع و جورش کنه رو میکنه به مامانم میگه به خدا من خودم هم عمم :|

فرستنده : max







اولی رو پله برقی داد می زنه برای سلامتی آقای راننده سلامت دومی میگه یواشترررر حواسشو پرت می کنی !!!!!

فرستنده : پریسا







همین الان یکی از این داف نماهای فیسبوک که اتفاقا فقط یه خورده اضافه وزن هم داره زیر عکسش نوشته بود:

"دلیل اینکه چاق هستم اینه که این همه شعور و شخصیت در یک بدن لاغر جا نمیشه"

من میرم خودکشی کنم خدافظ :|

فرستنده : hesabdar







دختره عینک آفتابی زده عکس گرفته گذاشته ،دوست پسرش اومده زیرش کامنت گذاشته عاشق همین نگاهتم ... !!!

من :|

دختره :|

عینک آفتابی :|

عشق در یک نگاه:|

فرستنده : hesabdar







یه نفر موبایل میخره دس کاری میکنه موبایل میره رو ویبره. هرکار میکنه نمیتونه از رو ئیبره درش بیاره میره پیشه موبایل فروش میگه:آقا این گوشی که بم دادین خرابه. مرده میگه:کجاش خرابه طرف میگه:هیچی هرچه زور میزنه نمیتونه زنگ بزنه...

فرستنده : mohammadebrahimy







بچگی یعنی: وقتیکه فاصله ی دستشویی تا اتاقمونو می دویدیم

و از اینکه لولو ما رو نمی خورد فریاد می زدیم، هـــوراااا

فرستنده : مریم







سالای پیش جایزه بانک ملت یه منزل مسکونی بود، امسال شده ۶۰ لیتر بنزین،سال دیگه میشه یه شونه تخم مرغ، سال بعدشم دوتا تافتون یه بربری هم وسطش!!

فرستنده : مریم







به یارو میگن با پ جمله بساز میگه : پ نه پ. میگن پ نه پ مگه جمله ست؟ میگه : پ نه پ!

فرستنده : سردار







این پره های پرتقال و نارنگی که روی کیک ها هست و پوست دورشو کندن،من هم با چاقو سعی کردم پوست دورشو بگیرم هم با دندون و به نتایج جالبی رسیدم:

به خدا فقط با دندون اونقد قشنگ از آب درمیاد! :O ...

فرستنده : E.A







به طرف میگن زنت رو بیشتر دوست داری یا خرت رو میگه ای خدا ازت نگذره دو دلم کردی

فرستنده : امدادگرجوان





















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد