Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





اگه پنج تا دونه پاستیل داشته باشم و دوستم دو تاش رو برداره، بعد چی میمونه؟؟

.

.

.

من میمونم و یه دوست مرده و پنج تا دونه پاستیل ...!

فرستنده : 09351xxx869







من دقیقا ۲۰۶ تا استخون دارم که تو میتونی بشکنیشون،

توی احمق اونوقت میای دل منو میشکنی

فرستنده : 09351xxx869







یک دوست هم نداریم جورابامون رو بدیم بشوره ،اتو کنه بعد با افتخار پامون کنه : بگه مرسى که افتخار دادى جوراباتو بشورم ما هم جوابشو ندیم :-D

فرستنده : -Reza-







یارو ناامید میشه تکیه میده به دیوار میگه خدایا یا بکش یا کمکم کن

یهودیوارمیلرزه.....میگه هاااا واسه کشتن زرنگی

فرستنده : amasa23







بعضی وقتا فکر میکنم قضیه خط ریش چیه که 12000 نوع ادا و اصول ازش درمیارن؛ابرو با اون عظمتش کم میاره؛والا

فرستنده : (-) 0 3 ! (\)







یه دسته هستن که عین کلاغ منتظرن تلفنت تموم بشه تا سریع بپرسن کی بود؟

حالا اینا قابل تحمل

اما اون دسته ای که وسط مکالمه ات هی می پرسن کیه کیه رو باید حلق آویز کرد لامصـــب :|

رو اعصاب رژه میرن هااا

فرستنده : Shey2nak







ملت غصه نخورید بالاخره تصمیم گرفتم بعدازظهر برم یه سکه بخرم! به زودی شاهد توقف و یا کاهش سریع نرخ ارز و سکه خواهید بود :|

( بد شانس تر از من نیست تو مملکت )

فرستنده : farzad_bs







غضنفر میره خونه دوستش مهمونی. بعد از چند روز میخواسته بره دوستش میگه بازم میموندی پیش ما... غضنفر میگه نه دیگه برم بچه ها تو ماشین منتظرن :)

فرستنده : hichkas







بیا بازم شکست عشقی اینقدر از این بانو چونگ خوشمون امده بود نزدیک بود گوسفند هامون رو بفروشم برم بگیرمش اینم باردار شد خدا به خیر کنه

من )):

بانو چانگ )):

سوسانو بعد از شنیدن این خبر ))))):

فرستنده : والا بخدا







لطفا متن زیر را طوری بخوانید که انگار یک وزنه صد کیلویی روی سینه تان قرار گرفته است:

آره لعنتی تو خیلی پستی

بگوبگو من برات چی بودم

یه لعنتی آشغال کثافت؟...

تبریبک میگم شما الان یک رپر هستید!!

فرستنده : hesabdar






















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد