Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





بخدا فیلمای ایرانی خیلی رو اعصابه. توی یه فیلم تلفن خونه زنگ خورد، تلفن بی سیم بود، روی تلویزیون بود. دختر خونه اومد تلفن رو جواب بده،تلفن رو برداشت و شروع کرد به حرف زدن"بدون اینکه دکمه ی تالک رو بزنه"!!!!!!

میشه!!!!!!!!!!

کیفیت فیلم سازیه که ما داریم؟؟؟؟؟

فرستنده : D$D$D







خسیسه تو مسابقه ی رالی شرکت میکنه سره راه مسافر میزنه

فرستنده : nooraa







یه دوستم نداریم تو خیابون با یکی ببینیمش داغون بشیم و شکست عشقی بخوریم

فرستنده : Warrior







پشت کنکور بودم همه میگفتن تو کنکور قبول شو همه چی حله حالا که قبول شدم ترم سه کاردانی هستم میگن کاردانی که چیزی نیست باید بخونی واسه...

دیگه هیچی منم گفتم که بعد کاردانی خط رو دیوارو هم نمیخونم!!!

فرستنده : ImanPuls







همه دارن حرف میزنن همینکه تلفن من بعد عمری زنگ میخوره تازه یکی هم زنگ میزنه که فکرشم نمیکنم و حتما هم کارم داره. این صدای لامصبش هم کم نمیشه همه هم ساکت میشن تازه بعضیاش حین صحبت کردن هی میگن کیه منم اروم میگم فلانیه اما نمیفهمن.دلم میخواد داد بزنم که حنجرم پاره شه.شما همینجوری هستید یا فقط من ایجوریم!؟؟

فرستنده : ImanPuls







تا حالا شده دارید نگاه فیلم میکنید پیام بازرگانی میاد میزنید شبکه های دیگه بینم چی داره وقتی برمیگردید میبینید نصف فیلم رفته اما اگه نزنید پیام بازرگانی نیم ساعت طول میکشه؟!!

فرستنده : ImanPuls







یه روز یه یارو میره جلوی بانک میشینه و پاهاشو باز می کنه بعد دوستاش اونو میبینن بهش میگن چرا اینجوری نشستی ؟میگه آخه دیشب اخبار اعلام کرد به باز نشسته ها وام میدن

فرستنده : YES







اکسیژنی که با خمیازه کشیدن تو دستشویی وارد ریه هامون میشه هزاران برابر خالص تر از اکسیژن جنگله :))

فرستنده : Hermit







شبا گوشیمو سایلنت میکنم صبح بعد از بیدار شدن فوری نگاه صفحه گوشیم میکنم فک میکنم کسی زنگ زده یا اس داده اما خبری نیست چه ضد حالی میخورم .شما ها همین جورید یا فقط من اینجورم!!

فرستنده : ImanPuls







اگر چه دخترها از پسرها خوشگل ترند ! ولی پیرمردها واقعآ از پیرزنها زیباترند !

بحله بحله ما آینده نگریم !

فرستنده : صنم





















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد