Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه


تا حالا به کامنت هایی که زیر یه صفحه ای که مال دانلود البوم جدید یه خواننده ی نسبتا مشهوره دقت کردین؟؟
من با مطالعه ی فراوان و کسب تجربه فهمیدم که به چند دسته تقسیم میشن:
80% تشکر و سپاس از صاحب سایت
15% میگن مث آلبومای قبلیشه
4% میگن بد نیس ولی البوم جدیدفلان خواننده بهتره
1% میگن خو نامردا بذارین دوروز از در اومدن البوم جدید بدبخت بگذره بعدش بذارین واسه دانلود:-D
لازم به ذکره گروه اخر قابل حذفه و در این صورت درصدش به طورمساوی بین بقیه ی گروها تقسیم میشه ...!!!!!!!
فرستنده : MTQ



حیف نون بچه اش رو سوار خر می کنه، میگه: گوشای عمو رو بگیر نیفتی :))
فرستنده : D$D$D



اخرش ما نفهمیدیم تو رو بوسی کردن باید دوتا بوس کنیم یا سه تا
لامصب خیلی شرایط سختیه یهو میخوای سه تا بوس کنی طرفو ، اون دوتا بوس میکنه جا خالی میده وسط جمع ضایع میشی
فرستنده : M.JAVAD



یکی از فانتزیام اینه که مو هام فر باشه غذا بذارم توش که بپزه!!!!!
فرستنده : smj13



تریاکیه داشته الفبادرس میداده میگه:بچه هابگین انف.بچه هامیگن انف.میگه نه بابابگین انف دوباره بچه هامیگن انف!یاروشاکی میشه میگه:ای بابا!من میگم انف شمانگین انف بگین انف
فرستنده : 2TaL



معلم:نفت خیزترین نقطه کجاست؟
دانش اموز:اقااجازه دکان حسن اقانفتی!!!
فرستنده : 2TaL



دوست دختر غضنفر بهش میگه: غضی جون یه چیزی بگو قلبم وایسه...
غضنفر بعد از اندکی تامل:
'داداشت پشت سرته' :-)
فرستنده : D$D$D



خاله شادونه هم نشدیم روزی یه دست لباس بپوشیم
فرستنده : jekhareto73.miblg



تو ترافیک بودم، سرم درد میکرد گذاشته بودم رو فرمون، آقا دیدم یکی چنان میکوبه به شیشه ماشین، گرخیدم نیگاش کردم یه پســرٍ 25ساله میخورد بهش ، شیشه رو دادم پایین، بلــــــــــــــــــــه؟؟؟
پسرٍ؛ آقا پســـر، جونٍ خانومت به من پول بده!
من؛ خودت میگی آقا پسـر!! خانوم ندارم!
پسرٍ؛ جونٍ خواهـــــرت!
من؛ خواهـــــــــــرم ندارم!
پسرٍ؛ جونٍ دوس دختـــــرات!
من؛ من هررو صدقه میدم دوس دخترام سر به تنشون نباشه! به قیافت نمیاد گـــدا باشی گل پســــر! یه پنجی بهش دادم!
پسرٍ پولُ گرفته میگه؛ حرفٍ دهنتو بفـــهم! من گدا نیستم صدقه هم نمیگیرم! رف سراغٍ یه ماشینٍ دیگه!
یکی منو روشـــن کنه، اینی که گرف درد بود؟؟
یعــنی بیمارٍ عــــزتٍ نفسش شدم!!
خودمون بهشون رو دادیــــــــــــــمااااا! به قرآن!
فرستنده : امیر21



لا مصب این هندزفریه چه گره هایی میخوره،دارم ورش میدارم باهاش کار کنم ی دفعه میبینم در جا ده تا گره میخوره باید نیم ساعت بازش کنیم،عجب گیری افتادیماااااا
فرستنده : Fetros.i




















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد