Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

فک و فامیله ما داریم آخه ؟

 


فک و فامیله داریم


برادرزادم چهار سالشه زنگ زده میگه عمه اون اسباب بازیه که گفتم حتما برام بخری ها اگه یادت رفت زنگ بزن بهم تا یادت بیارم !!!
فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : telesm

بابام اومده میگه این فیلم جدایی ” سارا ” از سیمین رو بذار ببینیم !
مامانم میگه اااااااااا ادامه ی جدایی نادر از سیمین رو ساختن ؟
سیمین از دخترش جدا می شه ؟!
فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : telesm

پسر خالم کلاس دوم تو امتحانشون یه سوال داشتن که گفته بود : آیا میدانید رود هیرمند به کدام دریا میریزد ؟
اینم نوشته بود : بله میدانم !
معلم خوشش اومده بود نمره کامل داده بود !
فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : telesm

دختر خالم ۸ سالش بود ، مدرسش کوچه پشتی خونمون بود ، داشته میرفته خونه
تو راه یه پسر بچه بهش میگه بی شعور !
بر میگرده بهش میگه : به تو چه !
فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : telesm

به مامانم میگم دندون درد میکنه چی کار کنم ؟
میگه نعره بزن!
هنوز یه آخ از دهنم در نیومده !
میگه خفه شو !
فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : telesm

مامانم زنگ زده به بابام میگه اومدنی دو کیلو گوجه بخر بیار بعد دیدیم بابام با 10 کیلو موز اومده خونه
میگیم بابا ما گوجه میخواستیما
میگه رفتم بخرم دیدم زده گوجه 2500 موز 500 پول دو کیلو گوجه رو دادم 10 کیلو موز گرفتم هم کلاسش بیشتره هم خوشمزه تره !

فرستنده : sara-jigili

مامانم وقتی نماز میخونه با هر الله اکبر بلندی که میگه یه منظور داره…
اون موقع من چک میکنم زیر گاز خاموش باشه، کسی در میزنه، چراغ جایی روشن نمونده باشه و…!
یه روز با وجود این که تمام اینا رو چک کرده بودم بازم الله اکبر ادامه داشت،
وقتی نمازش تموم شد با عصبانیت گفت مگه کوری نمیبینی گرممه میگم کولر رو روشن کن….!
فک و فامیله داریم؟

فرستنده : telesm

تولدم بود شروع کردم باز کردن کادوها به کادو مامانم رسیدم
دیدم یه پاکته بازش کردم دیدم نوشته
هفتاد هزار تومنى که دو ماه پیش قرض گرفتى نمیخواد برگردونى!
فک و فامیله داریم؟

فرستنده : telesm

مادرم داشت چیپس میخورد یهو گفت اوه اوه چقدر تنده فلفلیه؟
بعد روى چیپسو نیگا کرد گفت نه, نوشته کچاپ !
بعد با خیال راحت شروع به چیپس خوردن کردو به این ترتیب چیپس دیگر تند نبود!
فک و فامیله داریم؟

فرستنده : telesm

زن دائیم برگشته به دوستم میگه عجب چشای قشنگی‌ داری،چشات عین چشای گاوه!!!
خدایی زن داییه داریم؟!
فک و فامیله داریم؟!

فرستنده : telesm

مادر بزرگم هر دفه میخواس کله پاچه درس کنه یه رب واسه گوسفنده مسواک میزد
مسواک میزدااا 

با خمیر دندون!!

فک و فامیله داریم؟

فرستنده : telesm

تو اتاقم نشسته بودم کارامو انجام می دادم یهو خواهرزاده کوچولوم در اتاقو باز کرد خیلی هم استرس داشت گفت واااااااااااااای ببخشید فکر کردم اینجا دسشوییه!!
در اتاقو بست...
فک و فامیله داریم؟

فرستنده : telesm

کمپوت باز کردیم بخوریم ، به مامانم میگم : مامان فکرکنم مزش عوض شده ...

میگه : آره

میگم : بریزمش دور ؟
میگه : نه بزار تو یخچال بابات میاد میخوره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامانه داریییییییییییم؟؟

فرستنده : telesm

یعنی این حرصی که مامانم سره نمره دادن ها تو بفرمائید شام می خوره،سره درس خوندنه من می خورد ، الان دوتا دکترا داشتم !!!

فک و فامیله داریم!!!!

فرستنده : MoTeZaaD

چند سال پیش یکی از فامیلامون با یه پسره دوست شد که اسمش آیدین بود. کلی عاشقش شده بود و دیوونه اش بود ، اینقد که با تیغ رو دستش نوشت” آیدین ” . بعد چند وقت فهمید اسمشو دروغ گفته بهش:|
فک و فامیله داریم!!!!

فرستنده : MoTeZaaD

فک و فامیله داریم


پسر داییم نذر کرده اگه تو کنکور ۹۱ دانشگاه صنعتی شریف قبول شد بابا مامانشو پیاده بفرسته کربلا! فک و فامیله داریم؟!

فرستنده : MoTeZaaD

مامانم هروقت گوشیش زنگ میخوره به من میگه برو بیارش. یه جورایی با Rex احساس همزادپنداری می کنم!
فک و فامیله داریم؟!

فرستنده : MoTeZaaD

نشسته بودم سر کلاس مامانم بهم اس ام اس داد : ۷۰۰ هزار تومن ترمی بابای بدبختت داره واسه دانشگاهت پول میده اونوقت تو سر کلاس گوشیتو چک میکنی ببینی کی اس ام اس داده الاغ؟؟
فک و فامیله داریم؟!!

فرستنده : MoTeZaaD

به مامانم می گم می خوام برم بیمارستان ملاقات خاله... می گه: تیریپِ فامیل دوستی ور ندار، پرستار خوشگله امروز شیفتش نیست!
فک و فامیله داریم!!!!

فرستنده : MoTeZaaD

مامانم اومد یه دفه تق زد پسه کلم ...
میگم چرا میزنی؟؟؟ :(
برگشته میگه لواشک هارو رو از ترس تویه جونور قایم کردم از صبح دارم میگردم خودم پیداشون نمیکنم.. :|

فرستنده : مصطفی

من و داداشم در حال دعوای لفظی
مامانم:اینجوری فایده نداره دو تا چاقو بردارین بکنین تو شکم همدیگه
ما : :|

فرستنده : مصطفی

رفتیم خاکسپاری فامیلموون داداشش خودش انداخته تو قبر که اول منو باید خاک کنید ، باباشون بیل و ور داشته داره خاک میریزه روش میگه آره، توهم برو پیش داداشت نذار اونجا تنها باشه!!!!
فک و فامیله داریم؟

فرستنده : telesm

حموم بودم، مامانم می زنه به در می گم بـــله ؟ می گه حمومی ؟ می گم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اینجا لندنه، صدای منو از رادیو بی بی سی می شنوی.
میگه : دِ نـَـه دِ در زدم بگم مهمونها اومدن دختراشون هم رفتن تو اتاقت داران با کامپیوترت کار میکنند ، لباس و حوله ات رو هم از پشت در برمیدارم که امشب رو لندن بمونی تابفهمی و درست جواب دادن رو یاد بگیری، آها یه چیز دیگه احتمالا آبگرمکن رو هم خاموش میکنم
فک و فامیل داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : کوتنا

با حالت افسرده نشستم زانوهام و جمع کردم تو بغلم...میگم مامان...من که انقدر بدردنخور نبودم...من که انقدر حال بهم زن و دوست نداشتنی نبودم....مامانه بغلم کرده میگه : آخی...نازی...دِ نـَـه دِ بودی تازه فهمیدی .فک فامیل داریم؟؟؟

فرستنده : کوتنا

به داداشم میگم برو برام عصاره ى جوجوبا بگیر, بعد 5دقیقه حاضر شده اومده میگه: گفتى جوجو بگیرم با چى??
اى خدا اخه فک وفامیله داریم ما

فرستنده : 09393xxx026

مامان و بابام دعواشون شد، مادرم قهر کرد رفت تو اتاق درو بست... بابام میخواست بره دنبالش، میگم بزار ده دقیقه دیگه برو بهتره... واستاده ساعت رو نگاه میکنه میگه مگه دیوانم! ده دقیقه دیگه اخبار شروع میشه!... آخه فک و فامیله ما داریم!

فرستنده : Favania

یه بار تو یه جمعی بودم مامانم زنگ زد گفت : یه سوالی ازت می پرسم اونجا تابلو نکن ! فقط با اره یا نه جواب منو بده ! باشه ؟
گفتم : باشه
گفت: اوضاع اونجا چه جوریه ؟!!!!!!!!!
فک و فامیله داریم!!!

فرستنده : MoTeZaaD

عموم آمریکا زندگی میکنه…
با کلیییی ذوق و شوق گفتم: عمو من خیلی دوس دارم بیام اونجا زندگی کنم.
برگشته میگه : خب اینجا کسی رو داری بری پیشش؟؟؟
فک و فامیله داریم؟؟!!!

فرستنده : MoTeZaaD

دیشب یکی از فامیلامون اومده بودن خونمون یه دختر ۳ ساله با مزه داشتن.
دختره همش زل زده بود به من ول نمیکرد منم اومدم بخندونمش خودمو شکل موش کردم…یهو گفت وااااا چرا خل و چل بازی در میاری؟؟؟؟ از اولشم گفتم مثل دیوونه ها هستیا واسه همین همش نگات میکردم . . .
فک و فامیله داریم??!!!

فرستنده : MoTeZaaD

هم دختر خالم هم شوهرش دماغ عملین. اونوقت بچشون که به دنیا اومده دماغ داره اندازه گلابی!
پریروزا بحث دماغ شد. دختر خالم برگشته میگه: نمیدونم دماغ این بچه به کی برد اینقدر بزرگ شد!!!
فک و فامیله داریم ؟؟!!!

فرستنده : MoTeZaaD

فک و فامیله داریم


هر وقت منو برادم از کنارهم رد میشیم.یابه هم زیرپایی میزنیم.(معمولا من کله پا میشم) یا پس گردنی.یا جفت پا میریم.. یا مشت..این اتفاقا واس همه عادیه؟ یعنی نگران نباشم؟ ..عشق برادری همینه؟!

فرستنده : ماهان

پسر خاله ام مدارکشو داده واسه ترجمه که اقدام کنه واسه خارج
بعد اومده خونه ما میگم چایى میخورى یا شربت؟؟؟
میگه قهوه اسپرسو اگه دارى بیار !!!!
میگم هفته پیش که خاکشیرو با کاسه سر میکشیدى یادت نیست؟!!!
پسر خاله است ما داریم؟

فرستنده : telesm

خوب….. رفتیم خونه فک وفامیلامون, بیشورا هیچ کار خاصی نکردن که من بتونم اینجا بنویسم… ایندفعه واقعا از همتون یکصدا میپرسم: فک وفامیله داریم؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : telesm

داشتم فکر میکردم که جواب مسئله ی ریاضیم چی میشه
یهو بابام اومده محکم میزنه تو سرم... میگم من که دارم درس میخونم چرا میزنی؟
میگه میخوام زیاد فکر نکنی افسرده شی
خدائیش فک و فامیله داریم؟

فرستنده : o0oمحمدرضاo0o

دختر خالم زنگ زده میگه مشخصات کامل لپتابتو بده کار دارم، میگم چیکار داری؟
میگه میخوام یه مدل بالاترشو بگیرم تا چشات در بیاد

فرستنده : عشقی خان

رفیقم یک ماه و نیمه ، تو چت داره رو مخه یه دختر کار می‌کنه ..
امروز بعده کلی‌، پاچه خواری و التماس وب داده ، میبینه پسر دائیش اونور وب داره بای بای میکنه

فرستنده : عشقی خان

یه بادکنک توی خیابون دیدم که داره تاب می خوره رفتم گرفتمش دیدم یه کارت بهش آویزون کردم بیزینس کارت بود شماره ی کارتوچک کردم دیدم شماره ی برادرمه آخه داداشو فک و فامیله داریم؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : pardis

زنگ زدم پسر دایی ام می گم دلم هواتو کرده می خوام بیام دمه خونتون ببینمت می گه زحمتت می شه خودم فردا ظهر برای نهار می آیم خونتون خداییش فک و فامیله داریم؟؟؟

فرستنده : MoTeZaaD

مامانم ۲ ماهه به همه گفته خطش سوخته…رفتم نگاه کردم دیدم سیم کارتشو برعکس انداخته تو گوشی !!! آخرشم برگشته میگه همش تقصیر توئه بس که با گوشیم ور میری !
فک و فامیله داریم؟
.

فرستنده : MoTeZaaD

بابام با کلی‌ دعوا که این شیر‌های گرونو که میگیرم چرا نمیخورین خراب می‌شه می‌ریزیم دور
میگم شیر کاکائو بگیر
میگه نه زود میخورین تموم می‌شه باز باید بگیرم
فک و فامیله داریم!؟

فرستنده : MoTeZaaD

خیر سرم بعد 3 ماه دوری به مامانم گفتم بعد ترم دارم میام تهران به بابا نگو که سوپرایز شه . ساعت 7 صبح رسیدم خونه مامانم که خواب بود با کلی فحش دادن به من بیدار شد رفتم تو اتاقم میبینم تبدیل به انباری شده حالا اینا قابل تحمله اما من تو اتاق بودم بابام بیدار شده به مامانم میگه نمیدونی چه کابوسی دیدم همش صدای پسرم تو گوشم بود خواب دیدم اومده خدایا 100 هزار مرتبه شکر که خواب بود بعدش رفت دوباره خوابید یعنی واقعا این خونواده است داریم؟؟؟؟

فرستنده : MoTeZaaD

یه داماد داریم هر وقت که میاد خونمون سر شام و نهار بشقابشو میده مامانم میگه:” مامانم شما زحمتشو بکش ”اونم رودرواسی گیر میکنه همه گوشتارو خالی میکنه بشقابش. ما هم استخوان لیس میزنیم فک و فامیل سیاستمداره داریم؟

فرستنده : MoTeZaaD

بچه ی ۱۰روزم تو قنداق تو بقلمه
دوستم دیده میگه ای ی تازه فارق شدین میگم پ.ن.پ یه ۲۰ سالی میشه دارم میرم براش آستین بالا بزنم.

فرستنده : K-H

یه دفترچه خوشگل خریدم.فرمول های ناز فیزیکو توش بنویسم.برادرزاده فسقلی ام دیده میگه اااا خانوم شما هم بهتون گفته ساعت خوابتونو بنویسید؟؟ خانوم ماهم تو مهد گفته!! عجب فک و فامیلی..

فرستنده : ماهان

وسط عید بیست نفر فامیل درجه یک جمع شدن خونه ما.عموم میگه چندروز دیگه عقد پسرمه.همه باشوق و ذوق.افرین.کی هست؟ساعت چندبیایم؟؟ برگشته میگه عقدش خصوصیه!!!خدایی فک و فامیله ما داریم؟!

فرستنده : ماهان

فک و فامیله داریم


سایتتون منو کم داشت.خوش بحالتون که اومدم...روز قبل عید کارت شارژ 2تومنی خریدم هنوز تموم نشد.روزی به صدنفر میس میندازم.کسی حالمو نمیپرسه..میگن کنکور داری مزاحمت نمیشیم.فک و فامیله داریم؟...

فرستنده : ماهان

خواهرم میگه : داداشی ، عزیزی، بیا بشو سنگ جدول تا من پارک دوبل تمرین کنم. فک و فامیله داریم؟

فرستنده : MoTeZaaD

بزرگترین اشتباه زندگیم این بود به بابام پیشنهاد دادم موقع بیکاری بیاد با کامپیوتر پاسور بازی کنه :|
بزرگتر از اون این بود به مامانم کامپیوتر یاد دادم
فجیع تر از اون یاد دادن اینترنت و فیسبوک به مامانم بود
اما رنج آور ترین اشتباهم این بود که به مامانم گفتم نحوه پخت غذا رو برای روزای مجردیم بهم یاد بده:'(
حالا من غذا درست میکنم ..مامانم تو فیسبوک میچرخه بابام هم کماکان داره با کامپیوتر پاسور شرطی بازی میکنه :|
خواستم بگم براتون تجربه بشه..غلطی که من کردم شما نکنید!!!

فرستنده : علی

این آپارتمان نشینیم خیلی عذابه ها !!
رفتم زیر دوش دارم آهنگ می خونم، بعد از پنج دیقه مادرم اومده دمه حموم می گه : دختر همسایه اومد گفت: ما از آهنگای داریوش خوشمون نمیاد ، محسن یگانه بخون !!!
 فرستنده : علی

من امروز به معنای واقعی فک و فامیله داریم پی بردم
رفتیم خونه عموم بهش میگم میتونی برای محاسبه از ماشین حساب استفاده کنی.
لا اله الا الله تو هم کافر شدی!؟حالا کارمون به جایی رسیده که از ماشین حساب استفاده کنیم قک و فامیله داریم؟

فرستنده : علیرضا جوک

دیروز همه ی فامیلای بابام اینا اومده بودن خونه ی ما منم گفتم یه شعبده بازی بکنم مجلس گرم شه همه کف کرده بودن هی میگفتن چطوری این کارو کردی بعد اینکه همه ی حقه هارو گفتم برگشتن میگن اصلا جالب نبود آخه فک و فامیله داریم؟

فرستنده : آبشار

دیروز ساعت 12 شب از سر کار اومدم خونه گوشیمم شارژ نداشتش خاموش شده بود!!
دیدم خانوادیه نامزدم همه جمع شدن اونجا که کجا بودیا اینا بعد از 1 ساعت باز پرسی ، مامان ازآشپزخونه بایه کیک اومده میگه تولدت مبارک!!
آدم سکته میکنه آخه!! 

فک فامیله داریم!!

فرستنده : 09199xxx934 - ژینوس

به بابامون میگیم اقا،جلوی دوستم صداش کردم
دوستم گفت: مگه بقالیه میگید اقا!!! فک و فامیله داریم!

فرستنده : 09388xxx934 - لیلا

چهار سال مونده کنکور بدم پسر خالم از پنچر گیری قطار ناکجا آباد در اومده مامانم هم همون موقع منو از لحاظ فحش آپدیت کرد!!خنگ کله پوک خپل گامبو!!ببین این رتبه شو.خاک توی سرت.فک و فامیله داریم؟؟

فرستنده : علیرضا جوک

نوروزه خاام+عمم+دایم+خودمون یه جا جمع شدیم دختر خالم داره غذامیخوره مامانش واسه شوخی میگه بازم بریزم مامانم باور کرده میگه از این یاد بگیر از پشت کامپیوتر گم شو اینجا!توهم مثل این دو تیکه غذا بخور زود باش.بعد همه یه متلکی میندازنند و حسابی به آدم توهین کردند بعد میگن ناراحت نشی ها!برا خودت بوده!!فک و فامیله داریم؟

فرستنده : علیرضا جوک

با فک و فامیل ، نشستیم اسم و فامیل بازی کردیم ،
دائیم برای میوه با “ی” نوشته ” یه کیلو خیار ” !!!!!!
همچین هم اصرار میکنه درسته که آدم شک میکنه حتما راست میگه …..

فرستنده : mehrshad

رفتیم خونه داییم عید دیدنی، خالم و خونوادش هم هستن. دختر خالم طفلی یه آرایش ساده در حد رژ و برق ناخن داره، بعد خواهر من کلی آرایش کرده و یه لاک و رژ صورتی جیغ هم زده. خالم برگشته جلو جمع به دخترش میگه: تو خجالت نمیکشی؟ اینم سر و وضعه تو داری؟ یه کم از دختر خالت یاد بگیر که چقدر سنگین و رنگین و خانومه!!!!
فکر کنم خالم کور رنگی داره!‌

فرستنده : Favania

دیروز خونه عموم بودیم رفتیم بیرون خرید
دختر عموم گفت ای پاد داری
گفتم ای پاد نه ای پد
فک وفامیل داریم ما !!!؟؟؟!

فرستنده : espanser

هنگام عید اون همه زحمت کشیدم که مثلا سفره خوشگل بشه، ربع ساعت قبل از تحویل سال داداشم بیدار شد با دیدن سفره یدفعه دوید سمت حمام، منم :| زل زده بودم بهش !
وقتی اومد بیرون گفت اینم سفره بود درست کردی؟ حالمو سر صبح بهم زدی
فک فامیله داریم :(

فرستنده : دیبا

به مامان جونم میگم شوهرت بدیم یا بفرستیمت مکه؟ میگه: والا مکه که در نمیره!! 

فک وفامیل داریم

فرستنده : Mina§

فک و فامیله داریم


رفتیم خونه فک و فامیل میگه پدر بزرگ خوبن ؟؟؟ می گم تقریبا 50 روز که فوت کرده میگه اا حتما اگهی فوتشون رو دیدم اخه فک و فامیله داریم؟؟؟

فرستنده : pardis

رفتیم ایران خودرو بابام میگه پراید دارید؟ فک و فامیله داریم......

فرستنده : 009387xxx670 - Ali

دعوت مودبانه ی بابام از من برای صرف شام :
تَن لَشتو از پشت کامپیوتر جمع کن بیا پای سُفره پهن شو ! :|

فرستنده : سعید

به همسرم میگم عزیزم ناهار چی پختی؟ میگه زهرمار.

 فکو فامیله داریم؟

( توضیح خوش خنده : خوب فکر کن ببین شاید سالگرد ازدواجتونه ؟!! )

فرستنده : mehrshad

مامانم گیر داده یه اهنگی هست بگرد ببین می تونی دانلودش کنی ؟! می گم اسمشو بگو ؟ می گه نه اسم خودشو می دونم نه خوانندشو ولی اولش یه ریتمی داره مثل ” دیدینگ دیدینگ دینگ ” ….
شما بگین الان من چی سرچ کنم توی نت ؟ 

فک و فامیله داریم

فرستنده : o0o0

با مامانم رفتیم مغازه تعمیرات تلفن که تلفن بی سیم خونرو بدیم درست کنن….یاروو تلفن زده به پیریز بعد با موبایلش زنگ زد که ببینه زنگ میخوره یانه….تلفن که زنگ خورد مامانم به من میگه این آقاهه شماره مارو از کجا داشت….فک و فامیله داریم

فرستنده : o0o0

همیشه احوال رفیقتو هر 39روز ،حتما یکبار بپرس که اگه مرده بود به چهلمش برسی!
اس های مامانم به من چقد من بد بختم!! فک فامیله داریم!!فرستنده : 09199xxx934 - ژینوس

بابام واسه تولدم پرشین کت خرید آخر هفته که خونه ام میبرمش بیرون.
یه روز 7 رفتم 11 شب اومدم!! رسیدم خونه دیدم مامان جواب سلاممو نداد گفتم چی شده!!
گفت من که زایدمتو نمیبری بیرون!! اون گربرو که زن بابات زایدرو میبری!!
آخه این حرفه ! 

 فک فامیله داریم!!

فرستنده : 09199xxx934 - ژینوس

این اس های خوش خنده که آدم میخونه افسردگی میگیره همه خواهر برادر دارن ما که مامان بچه نزایده برامون از کی بنوسیم!!!
فک فامیله داریم!!

فرستنده : 09199xxx934 - ژینوس

با خواهرم داریم از خیابون رد میشیم، یه تویوتا کمری داره از دور میاد، خواهرم دیگه راه نمیاد! به زور کشیدم بردمش تو پیاده رو، میگم چرا اینجوری میکنی؟ مگه میخوای بمیری؟ میگه میدونی چقدر کلاس داره آدم با یه تویوتا کمری تصادف کنه؟ خداااااااا!!!!!

 من از دست این فک و فامیل چیکار کنم؟

فرستنده : 09372xxx795

رفتم ارایشگاه ، موهامو رنگ کردمو کوتاه کردم ، بعد رفتم پیش دوستم دیدتم بدون هیچ چیزی میگه چه قدر رنگ بدیه چه مودلیه زدی!!
بعد 2 روز بعد دیدمش دیدم همه چیزشه مثل من شده!! 

فک فامیل داریم!!

فرستنده : 09199xxx934 - ژینوس

داداشم همش 6 سالشه. اقا این صبح تا شب میشینه تو تلوزیون کارتون مبیبینه! بابام شب اومده میگم بابا این از صبح داره میبینه. بابام هم خسته حال نداره. میشینه میگه به چه کارتون قشنگی و خودشم یبینه. بابا ما هم آدمیم نوبت نداریم؟ 

فک فامیله داریم؟

فرستنده : یاسر

تو راه مهمونی خالم اینا بودیم داشتم تو بطری اب می خوردم.
دیدین چه حالی میده از سرعت گیری که کنده شده دو تا چرختو رد میکنی؟
خلاصه بابام سرعت گیر دید گوشش کنده شده بود. اقا این بابای ما یه ویراژی داد هر چی آب خورده بودیم اومد بالا! 

فک فامیله داریم؟

فرستنده : ارشیا

دوستم میخواست خونمون رفتم به مامانم گفتم:مامان میشه غذا درست کنی!!
میگه: چون دوست میخواد بیاد
میگم:اره دیگه؟؟
بعد 2ساعت جرو بحث فهمیدم چون ناخوناشو فرنچ کرده نمیتونه آخرم خودم تخم مرغ گذاشتم!!! 

فک فامیله داریم؟؟؟

فرستنده : 09190xxx024 - ژینوس جون

رفتم یه پیراهن خریدم پوشیدم مادرم دیده میگه عوضی عجب پیرهنی خریدی لامصب چقدر بهت میاد ! 

یه ماشالا از زبونش در نیومد ! 

فک و فامیله دارم ؟!

فرستنده : farhad

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد