Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

فک و فامیله ما داریم آخه ؟


فک و فامیله داریم



داداش بزرگِ من معمولاً عادت داره وقتی تو خونه هستش کنترل تلویزیون هم دست خودش باشه ، حتی وقتی پای تلویزیون نیس کنترل رو با خودش مییبره که بقیه ، کانال تلویزیون رو عوض نکنن !
یه دفعه من و بابام چند ساعت دنبال کنترل گشتیم و پیداش نکردیم ، آخر سر دیدم داداشم از خواب بیدار شد و اومد نشست پای تلویزیون و کنترل رو از جیبش در آورد
فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : mojdeh67



مامانم هر وقت پشت تلفن میخواد با خالم تیریپ صمیمیت برداره میگه جوجه هات(بچه هات)چی کار میکنن.
خاله منم میگه خوبن.توله تو چی کار میکنن.
فک فامیله ما داریم؟

فرستنده : 09124xxx608



ما یه رسم خانوادگی داریم اونم اینه که وقتی سفره غذا رو پهن می کنیم یا آب میاریم لیوان نمیاریم یا لیوان میاریم آب نمیاریم .
این رسم در کل فامیل ما هستش و نسل به نسل منتقل میشه.
کلا خود درگیری داریم!!!!!!

فرستنده : prans



کل فامیل می دونن که من تیک دارم دست خودم نیست چشمک می زنم..
وقتی میرم پیش خالم هر یک ربع _نیم ساعت بهم میگه چیه خاله کاری داری؟؟
فک و فامیل داریم؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : prans



به مامانم میگم بزرگترین آرزوت چیه؟
میگه:بزرگ بشی زود زنت بدم با زنت دعوا کنم؛حوصلم از این یکنواختی زندگی سر رفت.
فک فامیله ماداریم؟

فرستنده : 09124xxx608



با پسر داییم رفتیم مغازه براش یه دونه لپ تاپ بخرم، لپ تاپو خریدیم آوردیم خونه، تازه از تو کارتنش درش آوردیم میگه بازی فوتبالشو برام بیار می خوام بازی کنم. آخه من چیکار کنم از دست این فک و فامیل باهوش و ذکاوت...؟

فرستنده : باران



بابام هشتاد سالشه همیشه اصرار می کنه که بذارید من از خونه تنهایی برم بیرون مگه زندانی گرفتید؟ می خوام برم نون و روزنامه اینا بگیرم...یه روز بعد از کلی اصرار گفتیم باشه برو ولی مواظب باش...رفته نونوایی محل به همه ی اونایی که تو صف بودن گفته عجب روزگاری شده پنج تا دختر دارم پنج تا پسر تو این سن و سال من پیرمرد باید بیام تو صف وایسم نون اونارم من بگیرم....تا یه مدت هر کس منو تو محل می دید نصیحتم می کرد.فک و فامیله داریم؟

فرستنده : ALI



خواهر زادم 5 سالشه آهنگ pitball گذاشتم میگه این اینگیلیسی می خونه یا خارجی...موندم چی جوابشو بدم میگه یادم نبود تو زبون مادریتم بلد نیستی!!!الان خداییش خواهرزادس من دارم؟؟؟ فک و فامیله من دارم؟؟!!!!!

فرستنده : ALI



یکی از فامیلامون لپ تاپ خریده بهم زنگ زده میگه بیا کار باهاشو بهم یاد بده تو که لپ تاپ داری،بهش میگم آخه چیو یاد بدم تو که تو خونت پی سی داری ،می گه مگه فرق نمی کنههه؟؟؟فک و فامیله داریم؟؟

فرستنده : ALI



داداشم اب ریخته رو خاک بوی اب و خاک بلند شده میگه وای دوسش دارم میخوام باهاش ازدواج کنم...!
فک و فامیل عاشقه ما داریم:D

فرستنده : P:


مامانم داره بادمجون سرخ میکنه بابام میگه نوید بیا سیب بخور.
من میگم نه؛من الآن یه چیز خوشمزه تر میخورم.درحالی که دارم میرم سمت فریزر بستنی بخورم.
مامانم میگه غلط کردی کوفتم بهت نمیدم
فک فامیله ما داریم

فرستنده : 09124xxx608



خسته و کوفته از سر آخرین جلسه امتحان اومدم.
میگم تموم شد.مامانم میگه:غلط کردی اول ظرفا بعد دستشویی حموم بعد جارو بعد شامپو فرش میکشی امتحان اصلی ایناست
فک فامیله داریم

فرستنده : 09124xxx608



از صبح تا حالا یه کله دارم درس می خونم یه لحظه خواستم گوشیمو نگاه کنم ببینم ساعت چنده!
یه دفه زرتی مامانم اومد تو اتاق و یه بشقاب پر میوه و تنقلات آورده بود، تا منو دید گفت «منو باش فکر می کردم بچم داره درس میخونه برم به تغذیش برسم، خاک تو سرت» در رو محکم بست و رفت بیرون!

فرستنده : محمدکیان - مشـــــــــهد



یه پسر دایی دارم اسمش محمده اومده محتویات موبایلمو میگرده یه برنامه میبینه که هر روز باید آپدیت شه با اینترنت.خواست بگه منم چیزی بلدم.میگه آنلاین آپدیت میشه یا آفلاین.تورو خدا فکه و فامیله داریم

فرستنده : مرگ تدریجی



جمعه ها از خالم ببرسیم
امروز جند شنبه است
میگه:فردا نه بس فردا یکشنبه است
فک و فامیله ما داریم!

فرستنده : مهدی از اسلامشهر


فک و فامیله داریم



عموم میخواد منو نصیحت کنه، میگه: عزیزم مراقب باش، به هرکسی اعتماد نکن. مردم 360 درجه با همدیگه فرق می کنن!!!!!
آخه یکی نیست بگه عمو جان، دلبندم، 360 درجه که دوباره خودشون میشن!!!!
فک و فامیله داریم؟!

فرستنده : VENUS



به پسر فامیلمون میگم ورزش هم میکنی ؟
با جدیت تمام میگه اره، پلی استیشن !
فک و فامیل ما داریم؟؟



عموم کارمند بانک صادراته اونوقت اسم بچش رو گذاشته سپهر....
فک و فامیله داریم؟؟؟

فرستنده : آئین جمالی



با حالت تب شدید رفتم به مامانم میگم مادر عزیز اگه الان من بهت بگم تب دارم چی میگی مامانم برگشته میگه: میگم خفه شو ، چشمت کور زیر کولر نمی خوابیدی
چه فک و فامیلی داریما!

فرستنده : ایراندوست



مامان بزرگم گفت واسه منم فیسبوک بساز ببینم چیه این فیسبوک که تو رو از کارو زندگی انداخته هیچی دیگه از ساعت 6:30 شروع کردیم، هنوز نتونستم بهش بگم موس چیه ...!

فرستنده : melika _topolo



با عمه خانم رفتیم در مغازه میگه:اقا توی ماشین ظرفشویی چی بریزم ظرفها تمیز میشه فروشنده میگه قرصهای ماشین بهترن عمه جون میگه نسخه شو شما میدید یا داروخانه ازاد میده ای خدا این فک و فامیله داریم؟؟؟؟؟

فرستنده : mahan jigar



به مامانم میگم مامان اومدنی لباس مشکی رو بیار میگه صورتیه؟
میگم نه مامان مشکیه گفت اها فهمیدم قرمزه فک و فامیله داریم؟؟؟؟؟؟

فرستنده : 09196xxx387



زنگ خانه خالمو میزنم شوهر خالم پشت آیفون میگه:
الو بفرمایید! فکو فامیله داریم

فرستنده : ali_302



خواهرم 10 سالشه دیروز یه کیلو گوجه گذاشته جلوش داره میخوره بهش میگم چته؟؟ میگه تو مجله خوندم خوردن گوجه از مشکل "پروستات" جلوگیری میکنه!!!
به نظر شما راهی برای اصلاح این فک و فامیل وجود داره؟؟ من که نا امید شدم.

فرستنده : ساحل051



به پسر عموم تو مدرسه گفتن با اردک جمله بساز . گفته : ” پدر من اردک است . ”
فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : الی



پسر داییم یه خرگوش خریده اسمشو گذاشته ببعی فک و فامیله داریم؟

فرستنده : MoTeZaaD



فک و فامیله داریم؟
رتبه ارشد پسرداییمو سه رقم سه رقم از راست جدا کردیم که بتونیم بخونیمش!!

فرستنده : MoTeZaaD



بابام اومده تو اتاقم میگه دخترگلم من که با تو تعارف ندارم واسه روز پدر برام هدیه نگیریا.میگم نه بابا جون زشته میگه نه خب به جای کادو یه ماه پول تو جیبی تو نمیدم!!
بابای اقتصادیه من دارم؟؟

فرستنده : ساحل051



به مامانم میگم تو غذاها از "سیر" هم استفاده کن خیلی فایده داره میکروبها رو می کشه.میگه نه ریسکه میگم چرا میگه اخه میکروب کشه ممکنه تو و داداشت هم بمیرین!!
یعنی من و داداشم میکروبیم!!
مامان دلسوزه من دارم؟؟؟

فرستنده : ساحل051



دارم مسواک میزنم بابابزرگم دندون مصنوعیش رو آورده گذاشته تو جیبه پیرهنم میگه یه دستی هم به دندونا ما بزن:
فک و فامیله داریم؟

فرستنده : ماهون / ملایر

 


فک و فامیله داریم



خواستگار اومده بابام میگه نمیدونم هر چی خودت میگی؟منم گفتم نه! میگه تو غلط کردی مگه بحرف توئه !!!!!

فرستنده : ordiboY



با مامانم رفتیم مغازه تعمیرات تلفن که تلفن بی سیم خونرو بدیم درست کنن. یارو تلفن زده به پیریز بعد با موبایلش زنگ زد که ببینه زنگ میخوره یا نه. تلفن که زنگ خورد مامانم به من میگه این آقاهه شماره مارو از کجا داشت؟

فرستنده : zambi



داداشم زندگیشو داده یه آیپد خریده اونوقت بابام به آیپدش میگه:پاره آجر!
 

فرستنده : zambi



دارم غرمیزنم این چه قیافه ایه من دارم. عمه ام میگه غصه نخور زشتا خوش شانس ترن!

فرستنده : zambi



تو عروسی یکی از فامیلا دلار میریختن رو سر عروس و داماد! حمله به دلارا سی مجروح به جا گذاشت! فرداش همه رفتیم صرافی یارو گفت دلارا تقلبیه!

فرستنده : zambi



بعد از مدتها داییم یه میس رو گوشیم انداخت....ذوق مرگ شدم....با کلی احساس بهش زنگ زدم میگم جــــــونم دایی جوووووووون کاری داشتین چه عجب یاد من کردین؟؟ با خونسردی تمام برگشته میگه نه دایی جان دستم خورد اشتباه گرفتم!!
فک و فامیل با محبته من دارم؟؟

فرستنده : ساحل051



سر صبح از خواب بیدار شدم میگم: سلام بابای مهربونم. میگه: سلام گرگ بی طمع نیست باز پول میخوای؟ پولاتو چه کار میکنی؟ نکنه معتاد شدی؟ بدبخت ترک کن؟ بعد 5 دقیقه تیکه انداختن میگه شوخی کردم میخواستم خواب از سرت بپره!

فرستنده : محمدکیان - مشـــــــــهد



تلویزیون داره یه برنامه درباره علائم اعتیاد نشون میده. هر علامتی که میگه مامانم زیر چشمی با شک منو نگا میکنه.

فرستنده : محمدکیان - مشـــــــــهد



به خالم که آمریکا زندگی میکنه با کلی ذوق و شوق گفتم: خاله من خیلی دوس دارم بیام اونجا زندگی کنم. برگشته میگه: خب اینجا کسی رو داری بری پیشش؟

فرستنده : محمدکیان - مشـــــــــهد



دعوت مودبانه ی بابام از من برای صرف شام: تَن لَشتو از پشت کامپیوتر جمع کن بیا پای سُفره پهن شو!

فرستنده : محمدکیان - مشـــــــــهد



دختر خالم به بچش واسه اینکه شیرینی زیاد نخوره دندوناش خراب نشه گفته شیرینی ها رو شمردم یدونش کم بشه میزنمت. بچه هم وقتی همه خواب بودن رفته همه شیرینی ها رو نصفه گاز زده که تعدادش کم نشه!
استعدادت تو حلقم!

فرستنده : محمدکیان - مشـــــــــهد



اینترنت خونه رو تازه وصل کرده بودیم شب مامانم اومده میگه رفتی تو اینترنت؟؟ میگم آره.با ذوق میگه جدی؟چی توش بود؟؟؟؟؟؟؟؟
چی بگم من الان؟؟ مامان آپدیته من دارم؟؟

فرستنده : ساحل051



به مامانم میگم گشنمه، میگه چایی میخوری؟ میگم چایی آدمو سیر میکنه؟ میگه نه! ولی تشنگی رو برطرف میکنه! نه خدایی فک و فامیله که ما داریم؟

فرستنده : Favania



مردم از ننه باباشون ویلا و ماشین و پول به ارث می برن,من از بابام میگرن به ارث بردم از مامانم آلرژی!!!
ای خدا این خانواده است  من دارم؟؟؟؟

فرستنده : ساحل051



پسر داییم میگه خوش به حالت تک فرزندی! میگم چرا؟ میگه همه ته دیگ ماکارونی مال خودته،
عجب منطقی دارن فک فامیلا

فرستنده : 09119xxx692


فک و فامیله داریم



داداشم تو اتاقش داره درس میخونه صدام میزنه میگه بیا …
کلی خوشحال میرم تو اتاق میگم جانم داداش یهو تلفنش زنگ میزنه دوست دخترشه!!!
داداشم در حالی که نیشش باز شده دیده دختره زنگ زده : میشه بری بیرون درو ببندی؟؟

فرستنده : sa.mor



بابام داره تلویزیون میبینه رو به من میگه: رفتی بانک چی شد؟؟؟
با کلی ذوق و شوق شروع به تعریف میکنم یهو اخبار شروع میشه!!!!
بابام در حال زیاد کردن صدای تلویزیون: هیــــــس هیچکی حرف نزنه!!!!

فرستنده : sa.mor



عموم تازه رفته بود انگلیس و هنوز زبان یاد نگرفت بود! پلیس توی خیابون به خاطر سرعت میگه بزن کنار! میزنه کنار و داشته جریمه مینوشته که یهو عموم به پلیسه میگه:
No plz! I have wife I have children! I’m running for my family bread
پلیسه :O: O
عموم

فرستنده : sa.mor



برادر زاده ۵ سالم به مامانم گفته انقدر دوست دارم تنها زندگی کنم!!!!

فرستنده : sa.mor



خالم از خارجه برامون دهان شو خارجى آورده بود.
امروز صبح داشتم از در دستشوئى رد میشدم که دیدم داداشم بعد از شستن دهنش دوباره بر گردوندش توی بطری. پرسیدم چکار میکنی؟!؟
گفت: “آخه اینا گرونن،حیفه”

فرستنده : sa.mor



با بابام تو تاکسی داشتیم میرفتیم یهو بابام دستشو کرد تو جیبش ما هم او مدیم تریپ ور داریم گفتیم “بزار من حساب میکنم”بابام گفت:کی خواست پول بده موبایلم زنگ خورده…اخرشم خودم حساب کردم

فرستنده : sa.mor



به داداشم گفتم لپتاپمو بده. دو متر کلن از هم فاصله داشتیم. دیدیم نه میتونه پرت کنه نه میتونه سُر بده. آخرش گذاشتش روی یه پتو گفت بکِش از اون ور!

فرستنده : sa.mor



مامانم به بابام گفت که جلوی عروسات با زیرپوش نشین حالا تا اونا میان بابام یه چادر میندازه دور خودش…..ما یه همچین خونواده ای هستیم

فرستنده : sa.mor



مامان‌بزرگم داشت نماز می‌خوند گفت: خدایا
گفتم: بلی؟
یه دیقه مکث کرد گفت: آدم انقد بی‌شعور؟!

فرستنده : sa.mor



پسره فامیلمون رفته خارج 2 هفته با فیلتر شکن میرفته تو فیسبوک بعد از 2 هفته فهمیده نیازی به فیلتر شکن نیست فک و فامیله داریم!!!؟؟؟؟

فرستنده : telesm



شنیدید میگن روح ادم از پاهاش میاد بیرون
حالا خواهر من هیچ وقت پتو رو پاهاش نمیندازه میگه اگه بندازم روحم توی پتو گیر میکنه اون وقت کابوس پتو میبینم فک و فامیل داریم

فرستنده : barobax



بابام منو رسونده دانشگاه موقع پیاده شدن بهش میگم تو که باید دور بزنی و بری" منو هم اون طرفه خیابون پیاده کن. میگه لازم نکرده خودت برو اون طرفه خیابون شاید یه ماشین بهت زد 120 میلیون به جیب زدیم!!!!!!!!!!!! بابای نگرانه داریم؟؟؟؟ فکو فامیله داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : یامین



موقع خواب :
بابام: گوشیا رو کجا گذاشتی؟
مامانم: بالا سرت
بابام: چرا بالا سر خودت نذاشتی؟
مامانم: چونکه سرطانزاست!
یعنی عشق میچکه ! فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : پیتر حسون



داداش کوچیکم رفته بود نون بگیره.وقتی برگشت دیدم واسه خودش یه پفکم گرفته.گفتم چرا پفک گرفتی؟گفت:پول خرد نداشت بقیشو پفک داد....
فک و فامیله ما داریم؟؟؟؟

فرستنده : 09357xxx663



واقعی
مشتری اومده میگه دینام این مشعل برق داشت منو برق گرفته هنوزم درد میکنه
داداشم از صبح میگه برو دکتر نشون بده هنوز برق توش هست بکشه بیرون !

فرستنده : MoTeZaaD


 


فک و فامیله داریم



نصف شبی خواب بودم دختر خالم 5سالشه اومده بیدارم کرده میگه خواب دیدم شرک داره منو میخوره بعد با گریه میگه برو سی دی اش رو بیار بشکونیم فک و فامیله ناقص العقل داریم

فرستنده : barobax



شب رفتم خونه.به مامانم میگم شام چی داریم.نگو با بابام دعواش شده اعصاب نداره.میگه:کوفتو زهر مار.میگم باشه از اون کوفتو زهره ماره بده ما بخوریم.مامانم میگه ضر نزن غذای من کوفته"اصلا شام نداریم.کشنه خوابیدیم.
فک و فامیله ما داریم

فرستنده : ali16



به دختر داییم هر چی که بدم پس نمیده.یه بار یه لباس ازم خواست قرض بگیره ازش پرسیدم بهم بر می گردونی؟پرسید لباست چه رنگیه؟ گفتم چه فرقی میکنه؟صورتیه. گفت دیگه رنگشو نمیبینی. اینم فک و فامیله داریم.

فرستنده : fatemeh



رفتم کلی پول لاستیک نو واسه ماشین دادم، مامانم اومده سوار ماشین بشه، یه نگاه به چرخا انداخته، به جای "مبارکه" میگه: حالا آپاراتی پیچ چرخا رو خوب سفت کرده یهو در نره؟؟!!!

فرستنده : Blackjack



نمی دونم همه پیرزنا مثل برف پاک کن میرقصن ؟؟
یا مادر بزرگ من اینجوریه فقط 

فرستنده : mina



مامان بزرگم نذر کرده بود دانشگاه قبول بشم 30 جزء قرآن رو بخونه من دانشگاه قبول شدم 2 جزء بیشتر نخوند بهش میگم عزیز فقط 2 جزء خوندی که؟!! اونم میگه : اون رشته ای که تو قبول شدی 2 جزئشم زیادیه!!!

فرستنده : مانی



داداشم ظرف شکلات رو تو یخچال خالی کرده تمام یخپال رو گند زده بود ها بعد من از همه جا بی خبر اومدم مامان دعوام میکنه غر غراش که تموم شد میگم چی شده میگه شکلاتی که تو خریدی داداشت ریخته تویخچال بیچاره بچم کلی ناراحت شدتو روحیش تاثیر گذاشت جااااااااااان فک و فامیل داریم

فرستنده : jiminotron


داداشم و زن داداشم که تازه نامزد کرده بودن به طرز وحشتناکی تو حرف زدنشون عشقولانه بودن!اون موقع ها داداشمم 1کوچولو تپل شده بود 1دفه خونمون بودن زن داداشم اومد به داداشم 1چیزی بگه اولش اینطوری شروع کرد: گلکم...! بابامم 1نگاه به داداشم انداخت گفت به اینکه نباید بگی گلکم باید بگی گل کلم!!!!!ما ترکیدیم از خنده..... داداشم:(((( ما :))))

فرستنده : ali_atishpare



اون روزی داشتم با مامانم حرف میزدم:
-آره فلانی خیلی خره
-دخترم ادب داشته باش خره چیه
-مامان تو چرا نمیذاری ما با هم راحت باشیم، مردم انقد جلو ماماناشون راحتـــــن :|
و از اون روز مامانم میخواد جو رو مهربون کنه هی میره میاد میزنه به شونه م بهم فحش میده لبخند عاشقونه میزنه :| تازه جدیدنا کارش به فحشای ناموسی رسیده :|
مامان مهربونه دارم آخه :|

فرستنده : ali_atishpare



پری شب به بابام گفتم خواب دیدم زلزله اومده!ظهرش زاهدان زلزله اومد به بابام گفتم دیدی بهم الهام شده بود؟میگه خب بعضی از جانوران این ویژگی هارو دارن!!!!!:| فک و فامیله داریم؟!!!

فرستنده : ali_atishpare



یه دختر خاله دارم اسمش "طلا"ست ، توی "نقره" فروشی کار میکنه ، تازگیا رفته برنزه کرده !
فک و فامیله در حد المپیکه داریم ؟!

فرستنده : ali_atishpare



تلویزیون داشت دعا پخش میکرد، ننه ما هم زارزار گریه میکرد..
گفتم ننه: مگه عربی بلدی؟
گفت نه ننه جون، ولی وقتی میرسه به کلمه فرقان یاد این میوفتم که روی آدم خاک میریزن ..! فک و فامیله داریم !

فرستنده : پیتر حسون



مامانم نشسته تو ماشین بعد من نشستم کنارش
یهو جدی بم میگه پاتو از رو دمه من برداراااااا
منم که خشکم زده گفتم جریان چیه هاااا ؟؟؟
بعد می خنده میگه یعنی از رو مانتوم بلند شو !!!!!!
مامانه غافلگیر کنندس من دارم ؟؟فک و فامیله داریم ؟؟

فرستنده : telesm



داشتم از خونه میرفتم بیرون مامانم پرسید کجا ؟؟!
گفتم بیرون !
برگشته میگه  : خوب جای دیگه نریا ؟!
فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : telesm



شوهر عمم ورداشته با خرمالو املت درست کرده !
فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : telesm

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد